Κλασική Μουσική - Θεοί και Δαίμονες

http://www.youtube.com/watch?v=Ca4iYDlzYo8&feature=related

Rostropovich-Richter

BEETHOVEN

Usher Hall, Edinburgh, 1964

Sonata in Fmaj Op.5 No.1, in G maj. No.2

Sonata in A maj. Op 69

Sonata in C maj. Op. 102 No.1

Sonata in D maj. Op.102 No. 2
-------------------------------------------

Sviatoslav Richter, piano

MENDELSSOHN

Variations Serieuses op.54


Eχει διάρκεια 2 ωρών,αλλά ως ντοκουμέντο ειναι σημαντικότατο.
 
Οι τρεις πρώτες καντάτες από το μεγαλειώδες έργο του Γ.Σ. Μπαχ το οποίο ανέβηκε στην Ευαγγελική Λουθηρανική Εκκλησία της Βουδαπέστης στις 18/12/2005, με την σύμπραξη των Lutherania Choir / Lutheránia énekkar και Weiner-Szász Chamber Symphony / Weiner-Szász Kamaraszimfónikusok, υπό τη διεύθυνση του Kamp Salamon.

http://www.youtube.com/watch?v=c_bviB1H_BE&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=J0BcCrGfQkI&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=46YGrvdIAwk&feature=player_embedded

Kαλές γιορτές..σε όλους!!!! Καλή ομοψυχία, αλληλεγγύη και μαχητικότητα......
 
Re: Απάντηση: Κλασική Μουσική - Θεοί και Δαίμονες

Καταπληκτική η Κριστιάνε ... μόλις κυκλοφόρησε και νέο δίσκο με λίντερ Pfitzner, Strauss και νεκρά παιδιά του Μάλερ ....

Θαυμάστε εδώ κάτι από τον προηγούμενο δίσκο της με τραγούδια του θεού ....

http://www.youtube.com/watch?v=LaMC4tBr0Ds
 
http://www.youtube.com/watch?v=Q-rTDYSdrFs&feature=related

Schumann was beginning to feel frustrated writing for the piano alone, claiming it was inhibiting his creativity; then there was the influence of Schubert, whose late songs he had studied avidly when they were published in 1838/9, and of his friend Mendelssohn, who urged him to try his hand at vocal music. But the chief catalyst was Clara Wieck, to whom Schumann had become secretly engaged just before her eighteenth birthday in September 1837. On a mundane, practical level the publication of songs offered financial rewards beyond anything his piano music (described by Clara as ‛too cryptic for the public’) could provide; and Schumann, anxious to impress his credentials on Clara’s implacable father, needed all the financial security he could muster. But at a more fundamental level the wonderful effusion of song in 1840 was a response to a profound emotional and psychological need. For these songs are in essence love songs to Clara, the most rapturous and intensely felt in all music. In them he could express overtly, specifically, what was covert and implied in his piano music: his passion and longing for her, his despair at their enforced separation, his vision of sexual and spiritual fulfilment and his obsessive fear of losing her.
 
http://www.youtube.com/watch?v=KNbk_-dXLLo&feature=related

O Tielemann σε μιά εξαιρετική ερμηνεία τού Γερμανικού Ρεκβιεμ(2o μέρος) τού Brahms ,ισως τού πιό γήϊνου και ανθρώπινου ρέκβιεμ στην Μουσική Ιστορία..

Μεγάλη παρηγοριά στην απώλεια..

Denn alles Fleisch es ist wie Gras ................................
 
Mε τον Κοριολανο του Μπετοβεν εχω μια αρρωστια.Οπως και με τον Carlos Kleiber.
Ο Δαμιανος ειχε αναφερθει σε μια ζωντανη εκτελεση του Κοριολανου,του ’96,με τον Kleiber και τη Συμφωνικη της Βαβαριας ως την καλυτερη μετα του Βαλτερ.
Δαμιανε ανακαλυψα αλλη μια του Καρλος δυο χρονια πιο παλια,του ’94 ζωντανη και αυτη,με τη φιλαρμονικη του Βερολινου.
Εχω την εντυπωση οτι ειναι ακομα καλυτερη (και μαλλον βοηθαει και η ορχηστρα νομιζω)...Εσυ γιατρε τι λες?

http://www.youtube.com/watch?v=km5BWuolJPY
 
Last edited: