Μπελλος Ευαγγελος
Supreme Member
πανκροκ said:συγκρινεται με πολλες χωρες και σε υποδομες και σε νοωτροπια . μην τα ισοπεδωνουμε ολα ...
με τη νοτια ιταλια ναι ......
η τουρκια ειναι χειροτερα και η Αλβανια ...
πανκροκ said:συγκρινεται με πολλες χωρες και σε υποδομες και σε νοωτροπια . μην τα ισοπεδωνουμε ολα ...
πανκροκ said:με ολη την ανατολικη ευρωπη συγκρινεται ,αναμεσα τους χωρες που εχουν πολυ μεγαλυτερο πλυθησμο και εχουν σαφως υποδεεστερο οδικο δικτυο και οδηγικη παιδεια (αφου δεν ειχαν αυτοκινητα μεχρι πριν 10 χρονια) .
ειτε το θες ειτε οχι μιλαμε για τη μιση ευρωπη.
και απο αυτην την ευρωπη ειμαστε καλυτερα αυτη τη στιγμη , κατι που εχει σημασια γιατι πριν απο 20 χρονια ειμασταν το ιδιο.
γκρινιαρη:damnyou:![]()
![]()
Κώνσταντινος Μυλωνάς said:Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω πως υπάρχουν τόσοι που έχουν δώσει 10.000€, 14.000€, 16.000€ για μηχανή και δεν δίνουν 500-600€ για κράνος ?
Δεν έχει σημασία τι έχεις. Αλλα ένα παραπάνω όταν το κοντέρ γραφει τελικές της τάξεως τον 290+
ΓΕΡΜΕΤΖΙΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ said:Καλό θα ήταν οι παραβάσεις του ΚΟΚ να χωριστούν σε δύο μεγάλες κατηγορίες:
Στις παραβάσεις που έχουν αντίκτυπο μόνο στον παραβάτη,(κράνος,ζώνη κ.α.)
Στις παραβάσεις που έχουν αντίκτυπο στο γενικό σύνολο, (παραβίαση στοπ,κόκκινου σηματοδότη,οδήγηση στο αντίθετο ρεύμα κ.α.)
Στην δευτερη κατηγορία τα πρόστιμα θα έπρεπε να είναι πολύ μεγαλύτερα και από αυτά που προβλέπει ο νέος ΚΟΚ,και να προχωράει και πέρα του προστίμου σε επιβολή ποινικών κυρώσεων,γιατί οι εν λόγω παραβάτες μετατρέπουν το αυτοκίνητο-εργαλείο,(όπως σωστά αναφέρθηκε παραπάνω), σε αυτοκίνητο-φονικό εργαλείο και θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται ανάλογα.
π.χ. άλλο να μη φοράει κράνος ο μηχανόβιος που στο κάτω κάτω το δικό του κεφάλι θα σπάσει,(και ας πρόσεχε σε τελική ανάλυση),και άλλο να περνάει με κόκκινο κάποιος και να "θερίζει" όποιον άτυχο βρέθηκε εκεί.
Ο πρώτος είναι ανεύθυνος,ο δεύτερος δολοφόνος.
Κώνσταντινος Μυλωνάς said:Συμφωνώ με αυτά που λες για τις δυο κατηγοριες αλλα.
Να παραθέσω ένα περιστατικό εθνική οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης ανεβαίνοντας για Λαμία είμαι με την μηχανή και στα 140-150 που πηγαίνω, τρώω στο κράνος μπροστά ένα έντομο που το μισό κράνος γέμισε με ζουμιά.
Σκέψου αυτό να το είχα φάει χωρίς να φόραγα κράνος. Ποσο επικίνδυνο θα ήταν για μένα αλλα και για τους άλλους ?
Κώνσταντινος Μυλωνάς said:Συμφωνώ με αυτά που λες για τις δυο κατηγοριες αλλα.
Να παραθέσω ένα περιστατικό εθνική οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης ανεβαίνοντας για Λαμία είμαι με την μηχανή και στα 140-150 που πηγαίνω, τρώω στο κράνος μπροστά ένα έντομο που το μισό κράνος γέμισε με ζουμιά.
Σκέψου αυτό να το είχα φάει χωρίς να φόραγα κράνος. Ποσο επικίνδυνο θα ήταν για μένα αλλα και για τους άλλους ?
ΤΑΣΟΣ ΛΕΝΤΖΑΚΗΣ (tasos75) said:παιδια για οσους εχουν μεγαλα εισοδηματα πιστευετε οτι θα εχει διαφορα η εφαρμογη τετοιων μετρων αν εχει λεμε 10000 ευρο μηνιαιο εισοδημα θαλλαξει κατι στην συμπεριφορα του με το σουπερ ντουπερ SUV
Μπελλος Ευαγγελος said:με τιποτα .........
κανονικα τα προστιμα επρεπε να ισχυουν συμφωνα με το εισοδημα καποιου !!!!!! :grandpa: :grandpa:
δεν μπορει ρε φιλε να κανω εγω παραβαση να πληρωσω 200 ευρω και να πληρωνει το διο και ο αλλος που βγαζει 4.000 το μηνα ( τα 200 ευρω να τα εχει για περμπουαρ ) ... και να περιμενει η πολιτεια να συμορφωθει ο Λεφτας .. ...
με το ιδιο χρηματικο προστιμο που θα φαει ο μεροκαματιαρης .....
δεν γινεται ..... πως να το κανουμε .....
εκει παιζετε η ολη φαση .....
τι λογικη τη δικια σας δεν καταλαβαινω ;;;;;;;πανκροκ said:τι λογικη ειναι αυτη ρε παιδια με το εισοδημα?
ε αμα γουσταρουν οι εχοντες να παρανομουν , ας γινουν αιμοδοτες του προυπολογισμου.
ποσοι ειναι αυτοι? και ποσοι νομιζετε που εχουν βγαλει φραγκα τα σκορπανε για ψυλου πηδημα ?
Δημήτριος Ντοκατζής said:Αρα , αυτό σημαίνει ότι έχετε στοιχεία πως η παραβατική συμπεριφορά των υψηλών εισοδημάτων είναι σαφώς μεγαλύτερη αυτής των χαμηλών εισοδημάτων.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.