Κουβεντα να γινεται...

Για την περιπτωση που κρατησεις την 40αρα:
Αν εκει που ζεις εχει συνηθως λιγο φως θα σε προβληματισει ο απλος 70-200 με το f4 και τα πολλα mm ,τον απλο εχουμε και ειναι δυσκολο οταν πεφτει το φως .


Aυτο ειπα και παραπανω και ειναι το μονο που με κραταει καπως (προς το παρον)...

Κυριως ομως, για να εχω λιγο καλυτερη ποιοτητα ακομα και... μερα (!!!) μια και εδω που ειμαι, το εχω πει πολλες φορες, με τις συννεφιες που εχει, τα 800 iso με f2,8 τα θελεις 9 μηνες το χρονο μερα μεσημερι για να πιασεις μια ταχυτητα 1/250.:
 
Αυτος ο σιγμα 50-150/2,8 (ή και ο τοκινα 50-135/2,8) πρεπει να ειναι αυτο που λενε must have lenses... δεν εχω διαβασει πουθενα αρνητικο σχολιο απο τα λιγα που κοιταξα για κανενα απο τους δυο... χωρια οτι -ειδικα σε FF- το ευρος ειναι πολυ βολικο...

οι δυο φακοί δεν παίζουν σε FF μηχανές, είναι φακοί για crop σώματα, κι αυτός είναι ο λόγος που το βούλωσα και δεν είπα τίποτε γι αυτούς.

Τώρα για τα σώματα.... έχεις ένα πρόβλημα με το AF που δεν έχεις ανακαλύψει και αρκετές φορές σου χαλά ολόκληρη φωτογράφηση. Δεν ξέρω αν το έλυσες, αλλά μάλλον όχι, αλλιώς θα μας το έλεγες. Είχαμε καταλήξει ότι ήταν ή θέμα τεχνικής ή θέμα σώματος. Αυτός είναι ένας σοβαρός λόγος για να αλλάξεις σώμα. Η ανάγκη για αισθητήρα με καλή συμπεριφορά στα σκοτεινά είναι ένα σοβαρό θέμα. Για τα δικά μου μάτια η 7d φθάνει αξιοπρεπώς στα 2500, η 5d mkii στα 3200 (ανάλογα με το θέμα) και η d700 στα 4000 αλλά και πάλι ανάλογα με το θέμα. Ο 85 1.8 κάνει ένα καλό συνδυασμό, δεν νομίζεις; Επίσης έχω επιφυλάξεις για τη χρησιμότητα του is αφού αρκετές φορές τραβάς ανθρώπους σε κίνηση (π.χ. μόδα, γκαλά, συναυλίες) άρα το is και το vr είναι ανώφελα σε σχέση με τα καθαρά 2 στοπ που σου δίνει ο 85άρης.

Από εκεί και πέρα πιστεύω ότι η αλλαγή των εστιακών αποστάσεων με την αγορά ενός σώματος FF είναι πολύ σημαντικό θέμα για να το πάρεια αψήφιστα. Ουσιαστικά εκεί που ήθελες τον 84άρη, τώρα θέλεις τον 135άρη. Με τον 85άρη θα τραβάς ανθρώπους στα 3-5 μέτρα για να έχεις το ίδιο πλάνο. Εύκολο; Πιστεύω ότι μάλλον σου είναι πιο εύκολο να αλλάξεις φακούς παρά τεχνική.

Για μένα η περίπτωση SONY A65 είναι επίσης καλή, αλλά εκεί θα πρέπει να δεις αν τη συνηθίσεις έυκολα τη μηχανή. Έχεις εντελώς διαφορετικό τρόπο λειτουργίας. Προσωπικά για δυο ώρες που έπαιξα με μια Α55 δεν ένιωσα άνετα , άρα δεν τράβηξα καλές λήψεις.
 
Το θεμα συνηθειας και "βολεματος" ειναι σημαντικο .
Πρεπει να πιασεις καποιες μηχανες για να δεις αν σου κανουν.

Εγω πχ, πριν καιρο οταν εκανα το switch απο canon se sony, ημουν αρκετα προβληματισμενος στην αρχη (εως και αρνητικος).
Tωρα τις εχω συνηθισει και δεν εχω προβλημα.

Με τις nikon, εδω και καιρο εχω προσπαθησει να χρησιμοποισω καποιες μηχανες (d7000 - V1 J1 κλπ ), αλλα δεν ξερω γιατι ... μου φαινονται πολυ διαφορετικες, δεν μπορω με τιποτα να τις συνηθισω.

Γι αυτο λοιπον, καλα θα κανεις να παρεις σβαρνα τα μαγαζια και να δοκιμασεις ... και φυσικα κι εμεις μπορουμε να σε βοηθησουμε αν χρειαστεις να δοκιμασεις καποιες απ αυτες !-bye-
 
οι δυο φακοί δεν παίζουν σε FF μηχανές, είναι φακοί για crop σώματα, κι αυτός είναι ο λόγος που το βούλωσα και δεν είπα τίποτε γι αυτούς.


Σωστο, αυτο μου ξεφυγε....



Τώρα για τα σώματα.... έχεις ένα πρόβλημα με το AF που δεν έχεις ανακαλύψει και αρκετές φορές σου χαλά ολόκληρη φωτογράφηση. Δεν ξέρω αν το έλυσες, αλλά μάλλον όχι, αλλιώς θα μας το έλεγες. Είχαμε καταλήξει ότι ήταν ή θέμα τεχνικής ή θέμα σώματος. Αυτός είναι ένας σοβαρός λόγος για να αλλάξεις σώμα.

Τωρα, να πω τη μαυρη αληθεια, λεγες μερες πριν τα χριστουγεννα, εριξα μια τουμπα στη μηχανη :twoguns: και εχω την εντυπωση οτι... βελτιωθηκε η εστιαση, αλλα λογω διακοπων και χάλια καιρου, δεν ειχα την ευκαιρια να τον δοκιμασω συστηματικα ωστε να δω αν εγινε κατι... εχασα και το φετινο γκαλα οπου θα ηταν καλη ευκαιρια για τεστ...:furious3:



Η ανάγκη για αισθητήρα με καλή συμπεριφορά στα σκοτεινά είναι ένα σοβαρό θέμα. Για τα δικά μου μάτια η 7d φθάνει αξιοπρεπώς στα 2500, η 5d mkii στα 3200 (ανάλογα με το θέμα) και η d700 στα 4000 αλλά και πάλι ανάλογα με το θέμα.

Δεν με ενοχλει ο θορυβος στη 40ρα (καλη ειναι), οσο το λεγομενο λασπιασμα στα 800 και στα 1600 (ακομα και σε απογευματινο φως). Αν εχω καλο 1600 απο οποιαδηποτε μηχανη σε αυτο το θεμα, θα ημουν ικανοποιημενος...


Ο 85 1.8 κάνει ένα καλό συνδυασμό, δεν νομίζεις; Επίσης έχω επιφυλάξεις για τη χρησιμότητα του is αφού αρκετές φορές τραβάς ανθρώπους σε κίνηση (π.χ. μόδα, γκαλά, συναυλίες) άρα το is και το vr είναι ανώφελα σε σχέση με τα καθαρά 2 στοπ που σου δίνει ο 85άρης.

Γι αυτο και κοιταω και προς τον 135/2



Από εκεί και πέρα πιστεύω ότι η αλλαγή των εστιακών αποστάσεων με την αγορά ενός σώματος FF είναι πολύ σημαντικό θέμα για να το πάρεια αψήφιστα. Ουσιαστικά εκεί που ήθελες τον 84άρη, τώρα θέλεις τον 135άρη. Με τον 85άρη θα τραβάς ανθρώπους στα 3-5 μέτρα για να έχεις το ίδιο πλάνο. Εύκολο; Πιστεύω ότι μάλλον σου είναι πιο εύκολο να αλλάξεις φακούς παρά τεχνική.


Αλλος ενας λογος για τον 135... καποια στιγμη θα παμε ολοι στο FF πιστευω... εκει θα σκεφτω και την αλλαγη του 85 με εναν 50ρη (σε αντικατασταση του 28ρη που επισης μου αρεσει σε κροπ).


Για μένα η περίπτωση SONY A65 είναι επίσης καλή, αλλά εκεί θα πρέπει να δεις αν τη συνηθίσεις έυκολα τη μηχανή. Έχεις εντελώς διαφορετικό τρόπο λειτουργίας. Προσωπικά για δυο ώρες που έπαιξα με μια Α55 δεν ένιωσα άνετα , άρα δεν τράβηξα καλές λήψεις.

Δεν εχω τοσο προβλημα με το να συνηθισω μια μηχανη, οσο το να αλλαξω συστημα που δεν το ξερω και να ψαχνω ξανα μανα φακους που να μπορω να πληρωσω και να με ικανοποιουν ως προς το ευρος τους... εκει κολλαω και με τη νικον που νομιζω η D700 θα ηταν -για μενα- η ιδανικη... 12mp για κροπ, κατασκευη τανκς, αισθητηρα πανω απο τις δυνατοτητες μου και τις χρησεις μου, ΑF το ιδιο, φλας για οποτε χρειαστει, οχι βιντεο να με μπερδευει... αλλα τι να παρω στα 135mm απο νικον? τι να παρω στα 70-200? τι να παρω στα 24/28mm? Και ποσο να τα πληρωσω σε σχεση με τις κανον?

Τελος παντων... κουβεντα να γινεται, κατι θα.... αποφασισω :firstprize:


Πες και μια γνωμη βρε Βλασση για 135/2 vs 70-200 f4 is ?
 
και φυσικα κι εμεις μπορουμε να σε βοηθησουμε αν χρειαστεις να δοκιμασεις καποιες απ αυτες !-bye-

Eχω ηδη -σε ανυποπτο χρονο- καβατζαρει τον Beavis να περιμενει με τον 70-200 τυλιγμενο...:afro:

Τωρα, αν δεν καταληξω πουθενα απο τα παραπανω, μια 5n σε καλη κατασταση, θα την εβλεπα με συμπαθεια...:Banane0:
 
Αυτος ο φακος ο zeiss flektogon 35mm f2,4 σε Μ42 ειναι καλος? Στο ebay τον βλεπω στις 300 λιρες και εδω ενας τον δινει 100Ε... προκειται για τον ιδιο φακο ή βλεπω κατι λαθος?
 
Ο ίδιος είναι. Νομίζω τον έχει κάποιος απο το φορουμ αλλά δεν θυμάμαι ποιός. Μπορεί και ο Τάσος (αυτός στατιστικά και μόνο υπάρχει πάντα πιθανοτητα να τον έχει...). Απο όσο ξέρω είναι απο τους ονομαστούς και επιθυμητούς φακούς. Αλλά τσέκαρε κανένα review καλού κακού. Δεν έχεις εσύ 35αρη?
 
35ρη δεν εχω, εχω 28ρη αρα ειμαι καλυμμενος, απλα επειδη παρηγγειλα εναν ανταπτορα για Μ42 για τον helios 55mm που εχω, αρχισα να κοιταω και για τιποτε αλλο φτηνο και καλο σε Μ42...!!!

Απο τα λιγα που ειδα στο νετ, δεν ειναι και καποιος τοσο περιζητητος φακος παντως... σε συζητηση του 2007 που βρηκα μεσω google, εδιναν τιμες κατω απο 100 δολαρια και σημερα στο ebay τον βλεπω 300 λιρες... και με επιασε η περιεργεια τι γινεται...
 
Ενω λοιπον, ο Αλεξ παει για αναμορφικους, εγω παω σε ... Μ42. Ηρθε ο ανταπτορας και ειναι μεταλικος με τσιπακι που επιβεβαιωνει με το λαμπακι την εστιαση, αλλα οχι με ηχο. Τελος παντων, μικρο το κακο...

Ο φακος εχει κουμπι Auto/Manual και η μηχανη PASM modes (πρωτοτυπο)... πως τον χρησιμοποιω, ευκολα και γρηγορα?


_MG_6698 by 1L1as, on Flickr
 
Ωραια... το τσιπακι παρεδωσε πνευμα εντος 5 λεπτων, οποτε παμε... φουλ αναλογικα... ευτυχως το προλαβα και δεν εσπασε τιποτε μεσα στον καθρεφτη.

Απο οτι ειδα, μαλλον εχουμε στο φακο το κουμπι στο Αuto και στη μηχανη προτεραιοτητα ταχυτητας.
Εστιαζουμε με ανοιχτο διαφραγμα στο f2 για να βλεπουμε καλα και μετα κλεινουμε το διαφραγμα εκει που θελουμε.
Η μηχανη απο μονη της, καθοριζει τη σωστη ταχυτητα κλειστρου....

...νομιζω !!!
 
Αν δεν πατήσεις το unsharp mask δεν μπορείς ε?:laugh:

Ελα κακιες... καινουργιος φακος ειναι, να μη δοκιμασω....:idea:

Ασε που τι να μου κανει ενα φτωχο unsharp mask μονο...? :smash:
 
Χα, χα σε πειράζω, ωραίος φαίνεται Λιάκο, οξύτατος βλέπω όμως λίγο θόρυβο, με φωτισμό δωματίου είναι?
 
Ναι, φουλ σκοταδι με μια λαμπα απο πανω, τωρα για οξυς δεν ξερω... εγω τον θελω σοφτ για πορτραιτα... λες να μου βγει αναποδα (ασε που με την χειροκινητη εστιαση, δεν βλεπω να βγαζω εστιασμενη φωτο, οποτε το μαλακο γραψιμο το εχω στο τσεπακι) ? Ο χειροκινητος Μ42 οξυς και οι πολυδιαφημισμενοι 28/85/1,8 σοφτ? Κατι κανω λαθος... :flipout:

Ο θορυβος ειναι πολυς γιατι δεν εχει καθολου αποθορυβοποιηση, ειναι στα 500iso και εχω φωτισει πολυ τα σκοτεινα γιατι η εκθεση ηταν... καλλιτεχνικη !!!!
 
Ηλία ο συγκεκριμένος φακός μετά το 4.0 είναι οξύτατος, ειδικά στο κέντρο γι αυτό και έκανε δεύτερη καριέρα στο apsc. Αν θέλεις σοφτ καταστάσεις μάλλον δεν διάλεξες καλά.
 
Βλασση, μακαρι να ειναι οξυς ακομα και απο το f2... δεν θα με πειραζε καθολου...

Παιδια, για το παρακατω καμμια γνωμη?

Απο οτι ειδα, μαλλον εχουμε στο φακο το κουμπι στο Αuto και στη μηχανη προτεραιοτητα ταχυτητας.
Εστιαζουμε με ανοιχτο διαφραγμα στο f2 για να βλεπουμε καλα και μετα κλεινουμε το διαφραγμα εκει που θελουμε.
Η μηχανη απο μονη της, καθοριζει τη σωστη ταχυτητα κλειστρου....


Αλλες δυο δοκιμαστικες

Αυτη στο f2


_MG_6744_dpp by 1L1as, on Flickr


Kαι αυτη στο f5,6


_MG_6745_dpp by 1L1as, on Flickr

Εννοειτε εντελως προχειρες ληψεις μια και εξω εχει... χιονοθυελλα, εδω και 2 μερες...
 
Εχω και μια αλλη ερωτησουλα... αλλαζοντας το φακο, κατα λαθος, ενω δεν υπηρχε φακος πανω και ο καθρεφτης ηταν γυμνος, πατηθηκε το κλειστρο και πηρα αυτο...


_MG_6725 by 1L1as, on Flickr

Ειναι κατι που πρεπει να με ανησυχει? Ουτε προβολεας LCD να ηταν...
 
Δεν πιστευω να ειναι κατι απο την στιγμη που δεν φαινεται στις κανονικες φωτο ,πιθανοτατα φταιει ο φωτισμος του περιβαλλοντος που αποτυπωθηκε στον αισθητηρα.
Να πω επισης οτι τον φλεκτογκον 35/2.4 τον εχω http://www.avclub.gr/forum/showthread.php/33057-Φακοί-CARL-ZEISS-JENA/page11?highlight=flektogon και ειναι πολυ οξυς απο τερμα ανοιχτος αλλα θελει προσοχη στην αγορα γιατι ειναι παθητικοι στον μηχανισμο διαφραγματος οπου κολλανε οι λεπιδες οταν με τον καιρο ξεραθει το κακης ποιοτητας λιπαντικο αφηνοντας ενα μονιμο 2.4.Απο αποδοση ειναι απιστευτος ενω εστιαζει σχεδον εξ'επαφης..5cm αν θυμαμαι καλα Αλλα οχι και 300$ ρε φιλε.



6841168249_3a6bb45668_b.jpg
.
 
Καλα, άλλα ηθελα να γραψω και άλλα θα πω... πηρα δυο φωτο (εστιαζοντας χειροκινητα!!!!!!) με τον Helios που τετοια οξυτητα με τους EF δεν εχω παρει στα 2 χρονια.... Κατι τρεχει με το EF νομιζω... τωρα φευγω για να δω την D4 και την D800 απο κοντα αν προλαβω, αλλα το βραδυ θα ανεβασω δυο κροπ να δειτε κι εσεις και να μου πειτε...

Οσο για τον φλεκτογκον και καπου στο dpgr τον δινουν 250Ε... ο τυπος εδω, τον ζηταει 100Ε και στα φορουμ αναφερουν οτι το 2007 ακομα και τα 150 δολαρια ειναι πολλα... θα το σκεφτω...