Κύκλος εγγεγραμμένος σε τετράγωνο ή μαθήματα κοινωνικής συνείδησης...

McZab

Supreme Member
3 July 2006
4,843
Belleville
Ο πειρασμός στον οποίο μπαίνει κανείς μετά από περιόδους κατά τις οποίες υφίσταται μια άδικη (κατά τη γνώμη του) μεταχείριση, είναι μεγάλος αλλά και ευθέως ανάλογα εξαρτώμενος από α) την ωριμότητα, β) την συνειδητοποίηση και γ) την τακτική που θέλει να ακολουθήσει.
Έχει λοιπόν κανείς δύο επιλογές. Η μια που είναι και η πιο συχνή, είναι να ενδώσει στον πειρασμό. Αυτός είναι να μπει στη διαδικασία να επιτεθεί στους υποτιθέμενους διώκτες του, να αρχίσει να τους υβρίζει και να τους απειλεί, να τους κατηγορεί για τα δεινά που υπέστει καθώς και για τη δυσφήμιση. Είναι μια επιλογή που εκτός του ότι θα σε βοηθήσει να εκτονωθείς για το «άδικο που σε πνίγει», πιθανά θα σε κάνει να φανείς και ήρωας, ειδικά στα μάτια εκείνων που δεν έκαναν τον κόπο να μάθουν τι ακριβώς ήταν αυτό που προκάλεσε τέτοια μεταχείριση και θα σπεύσουν να σε υπερασπιστούν όπως τρέχουμε να υπερασπιστούμε μια αδύναμη ύπαρξη που καλεί σε βοήθεια και χωρίς να εξετάσουμε τα γεγονότα, αφήνουμε τα αντανακλαστικά μας και το συναίσθημά μας να μας οδηγήσει προς τα εκεί...Εν ολίγοις, αυτή η επιλογή είναι η εύκολη λύση που θα μας οδηγήσει αν όχι στην καθολική, σίγουρα σε συμπάθεια από μεγάλο κομμάτι των «φιλελευθεριζόντων» ακροατών ή αναγνωστών μας. Συνήθως δε, αυτή η επιλογή ακολουθείται από μια «μεταμόρφωση» του λύκου σε αρνάκι... (βλ. φράση «ανέκρουσεν πρύμνα»).
Όπως όμως έγραψα και παραπάνω υπάρχει και δεύτερη επιλογή. Είναι η επιλογή που ακολουθούν αυτοί που περιμένουν αυτή τη μεταχείριση και δεν τους εκπλήσει ή τουλάχιστον δεν τους εκπλήσει εντελώς. Είναι η επιλογή αυτών που έχουν συνειδητοποιήσει τη θέση τους στην κοινωνία (πραγματική ή του κυβερνοχώρου), τους κανόνες που τη διέπουν και τις πιθανές συνέπειες παραβίασής τους. Η επιλογή αυτή είναι η στάση συνέπειας απόψεων και θέσεων χωρίς τυμπανοκρουσίες και ηρωισμούς.
Σίγουρα όλοι θα αναρωτιούνται πώς ο κεντρικός τίτλος περιγράφει το θέμα και πώς σχετίζεται με τα γραφόμενα που δεν αποτελούν μάθημα ευκλείδιας γεωμετρίας. Εξηγώ λοιπόν.
Μπορούμε να παρομοιάσουμε το σύνολο των ανθρώπων και των απόψεών τους με ένα τετράγωνο το οποίο τους περιβάλλει. Το τετράγωνο είναι μεν αρμονικό σαν σχήμα διαθέτοντας ίσες πλευρές αλλά ως γνωστόν διαθέτει και ...γωνίες. Οι γωνίες συμβολικά αλλά ρεαλιστικά μιλώντας ενοχλούν και πονάνε ακόμα και όταν είναι...ορθές όπως αυτές του τετραγώνου. Άλλο είναι ας πούμε να χτυπήσουμε το κεφάλι μας με μια ξύλινη μπάλα και άλλο με τη γωνία ενός τραπεζιού. Επίσης άλλο είναι να συζητάμε για το καλύτερο ηχείο μέχρι 1000€ και άλλο για την αξία των ιδιωτικών πανεπιστημίων ή για το ρόλο της αστυνομίας ως προστάτη του κυβερνητικού μακιαβελισμού. Γενικά λοιπόν οι γωνίες είναι δυσάρεστες και όπως οι ξυλουργοί τις λιμάρουν για να στρογγυλέψουν, έτσι και η κοινωνία λιμάρει τις δικιές της για τον ίδιο λόγο. Έχοντας λοιπόν επιλέξει ως κοινωνία το δρόμο της ησυχίας και του τεχνητού παραδείσου, αποφασίσαμε να επιταχύνουμε τη στρογγυλοποίηση των γωνιών χαράσσοντας ένα κύκλο εντός του τετραγώνου (εγγεγραμμένος κύκλος). Με αυτόν τον τρόπο θεωρήσαμε ότι θα απαλλαχθούμε από τις δυσάρεστες καταστάσεις που επιφυλάσσουν οι γωνίες και φυσικά δημιουργήσαμε την ψευδαίσθηση ότι όλοι ισαπέχουν από το κέντρο...Όλοι? Προφανώς όχι, αφού όχι μόνο δεν κινούνται όλοι πάνω στην ίδια περιφέρεια, αλλά ξεχάσαμε ότι χαράσσοντας τον κύκλο αφήσαμε τέσσερις γωνίες έξω με ό,τι αυτές περιέχανε βεβαίως. Άλλοι σπεύσανε να ενταχθούν στον κύκλο όσο πιο γρήγορα γινόταν, άλλοι ξέχασαν ότι έχουν μείνει στις γωνίες και άλλοι επέλεξαν να μείνουνε στις γωνίες απορρίπτοντας την απόπειρα «στρογγυλέματος». Άλλοι πάλι κινούνται διαρκώς μεταξύ των δύο σχημάτων ή στο κοινό τους όριο αναζητώντας μια συμβιβαστική λύση ή μια προσωρινή λύση. Αυτό πάντως που έχει τη μεγαλύτερη σημασία είναι να ξέρεις κάθε στιγμή σε ποιο σημείο βρίσκεσαι και γιατί. Να μην μπορεί κανένας να σε τραβήξει προς την πλευρά του για κανέναν λόγο και με κανένα δέλεαρ. Να μην σε ενοχλεί και να μην σε θλίβει το γεγονός ότι οι περισσότεροι βρίσκονται μέσα στον κύκλο. Να μην συμμετέχεις στη μάχη κατάληψης του κέντρου του και να μην είσαι διατεθιμένος να σπρωχτείς και να σπρώξεις για να φτάσεις σε αυτό. Να επιδιώκεις να συμμετέχεις στη χάραξη των ορίων και όχι απλά να διαλέγεις πλευρά. Και βέβαια να γνωρίζεις ότι αν επιλέξεις να κινηθείς στην «ενοχλητική» γωνία σου, διατρέχεις κινδύνους να απορριφθείς ή να απορροφηθείς...
Ζούμε σε κοινωνίες του «μέσου όρου». Φτιαγμένες για άντρες και γυναίκες (αυστηρά), δεξιόχειρες, αρτιμελείς, με ύψος από 1,60μ ως 1,90μ, βάρος από 60 ως 80 κιλά, με καλή όραση και ακοή. Ικανές και αναγκαίες αρετές είναι η άκριτη εμπιστοσύνη σε ανίκανους ανθρώπους, η θρησκευτική πίστη, η έλλειψη γούστου, η ολιγάρκεια στα αισθήματα και ο καταναλωτισμός στην ύλη, η άνευ όρων «εργατικότητα», η λατρεία του χρήματος, η υποκρισία, ο ωχαδερφισμός και η θέση «άλλα σκέφτομαι, άλλα λέω, άλλα πράττω» καθώς και άλλες συναφείς αρετές. Οι «μέτριοι» επικρατούν.
Αυτή είναι η κοινωνία του Κύκλου. Όποιος αισθάνεται ότι τα παραπάνω δεν τον χαρακτηρίζουν, ας διαλέξει μια από τις τέσσερις γωνίες...
 
Μπορεί να μην τετραγωνίσαμε τον κύκλο, αλλά καταφέραμε να κυκλώσουμε το τετράγωνο.:bang:
:violent-smiley-030: Γεώργιος Παπαδόπουλος (ένας απ τους ηγέτες αυτής της πανέμορφης χώρας.)​



Σόρρυ για το :offtopic:
 
Πράγματι, είναι θέμα επιλογών. Μέσα μας, όλοι ξέρουμε πού πραγματικά ανήκουμε και, κατά συνέπεια, τί είμαστε. Το θέμα είναι πώς το εκφράζουμε.
 
Re: Απάντηση: Κύκλος εγγεγραμμένος σε τετράγωνο ή μαθήματα κοινωνικής συνείδησης...

Μπορεί να μην τετραγωνίσαμε τον κύκλο, αλλά καταφέραμε να κυκλώσουμε το τετράγωνο.:bang:
:violent-smiley-030: Γεώργιος Παπαδόπουλος (ένας απ τους ηγέτες αυτής της πανέμορφης χώρας.)​



Σόρρυ για το :offtopic:

Νομίζω ο Παττακός το είχε πει αυτό.
 
Re: Απάντηση: Κύκλος εγγεγραμμένος σε τετράγωνο ή μαθήματα κοινωνικής συνείδησης...

Μπορεί να μην τετραγωνίσαμε τον κύκλο, αλλά καταφέραμε να κυκλώσουμε το τετράγωνο.:bang:
:violent-smiley-030: Γεώργιος Παπαδόπουλος (ένας απ τους ηγέτες αυτής της πανέμορφης χώρας.)​



Σόρρυ για το :offtopic:

Δεν μπορω να θυμηθω...το ειπα η δεν το ειπα;
 
Ας αλλαξουμε πλευρο τωρα

και ας συνεχίσουμε τον ύπνο του δικαίου...Τουλάχιστον αυτός είναι πολύ πιο ευχάριστος από το να κοιτάς την πραγματικότητα που σε περιβάλλει κατάματα και σίγουρα πολύ πιο ξεκούραστος από το να τεντώσεις το χέρι σου για να την αλλάξεις...
 
Ζούμε σε κοινωνίες του «μέσου όρου». Φτιαγμένες για άντρες και γυναίκες (αυστηρά), δεξιόχειρες, αρτιμελείς, με ύψος από 1,60μ ως 1,90μ, βάρος από 60 ως 80 κιλά, με καλή όραση και ακοή. Ικανές και αναγκαίες αρετές είναι η άκριτη εμπιστοσύνη σε ανίκανους ανθρώπους, η θρησκευτική πίστη, η έλλειψη γούστου, η ολιγάρκεια στα αισθήματα και ο καταναλωτισμός στην ύλη, η άνευ όρων «εργατικότητα», η λατρεία του χρήματος, η υποκρισία, ο ωχαδερφισμός και η θέση «άλλα σκέφτομαι, άλλα λέω, άλλα πράττω» καθώς και άλλες συναφείς αρετές. Οι «μέτριοι» επικρατούν.
Αυτή είναι η κοινωνία του Κύκλου. Όποιος αισθάνεται ότι τα παραπάνω δεν τον χαρακτηρίζουν, ας διαλέξει μια από τις τέσσερις γωνίες...

Φίλε McZab, στο σχήμα σου-αν κατάλαβα καλά- τοποθετείς τους μετριοπαθείς (κι όχι απαραίτητα μετρίους) ανθρώπους μέσα στον κύκλο, ο οποίος, όπως τον περιγράφεις, περιέχει όλα τα κακά της σύγχρονης κοινωνίας.
Καίτοι θεωρώ την τιμωρία σου άδικη, και παρόλο που ασπάζομαι κάποιες από τις απόψεις σου, δεν αφήνεις στο μυαλό σου το περιθώριο για όσους δεν είναι ακραίοι, να είναι έντιμοι, να έχουν ήθος και συνέπεια.
Να θεωρήσω λοιπόν ότι εν μέρει ταυτίζεις τον εαυτό σου με τον videomix/ipeiroti, ο οποίος (αν μη τι άλλο και παρά την αποστροφή μου προς την ιδεολογία του) πιστεύω ότι υπήρξε συνεπής στις ιδέες του μέχρι τέλους και διάλεξε μια γωνία εκτός του κύκλου, της οποίας τα όρια υπερασπίστηκε σθεναρά, όπως άλλωστε δηλώνεις ότι κάνεις και σύ;

Δηλαδή όποιος δεν ξεσηκώνεται συνέχεια ή δεν στηρίζει αυτούς που ξεσηκώνονται -ανεξάρτητα με το τι πρεσβεύουν και τι προτείνουν (ή δεν προτείνουν)- είναι συμβιβασμένος εσω(κυκλό)κλειστος;
 
Re: Απάντηση: Κύκλος εγγεγραμμένος σε τετράγωνο ή μαθήματα κοινωνικής συνείδησης...

Φίλε McZab, στο σχήμα σου-αν κατάλαβα καλά- τοποθετείς τους μετριοπαθείς (κι όχι απαραίτητα μετρίους) ανθρώπους μέσα στον κύκλο, ο οποίος, όπως τον περιγράφεις, περιέχει όλα τα κακά της σύγχρονης κοινωνίας.
Καίτοι θεωρώ την τιμωρία σου άδικη, και παρόλο που ασπάζομαι κάποιες από τις απόψεις σου, δεν αφήνεις στο μυαλό σου το περιθώριο για όσους δεν είναι ακραίοι, να είναι έντιμοι, να έχουν ήθος και συνέπεια.
Να θεωρήσω λοιπόν ότι εν μέρει ταυτίζεις τον εαυτό σου με τον videomix/ipeiroti, ο οποίος (αν μη τι άλλο και παρά την αποστροφή μου προς την ιδεολογία του) πιστεύω ότι υπήρξε συνεπής στις ιδέες του μέχρι τέλους και διάλεξε μια γωνία εκτός του κύκλου, της οποίας τα όρια υπερασπίστηκε σθεναρά, όπως άλλωστε δηλώνεις ότι κάνεις και σύ;

Δηλαδή όποιος δεν ξεσηκώνεται συνέχεια ή δεν στηρίζει αυτούς που ξεσηκώνονται -ανεξάρτητα με το τι πρεσβεύουν και τι προτείνουν (ή δεν προτείνουν)- είναι συμβιβασμένος εσω(κυκλό)κλειστος;

Διευκρινίζω γιατί οι συμβολισμοί μπορεί να προκαλέσουν παρεξηγήσεις. Καταρχήν όλες οι "γωνίες" δεν είναι το ίδιο ορθές αν και η Ευκλείδια γεωμετρία το προβλέπει. :flipout:
Βάζεις δυο διαφορετικά ερωτήματα στα οποία θα απαντήσω και κατόπιν θα ήθελα το σχόλιό σου.
Με τον κάθε videomix δεν ταυτίζομαι σε τίποτα γιατί όπως έχω ξαναγράψει αυτό που σε κάνει διαφορετικό δεν είναι τα μέσα αλλά τα κίνητρα και ο σκοπός. Δεν μπορώ όμως παρά να εκτιμήσω περισσότερο κάποιον που είναι συνεπής στις όποιες απόψεις του από κάποιον άλλο που η πολιτικοκοινωνική του τοποθέτηση μοιάζει μέ κίνηση ανεμοδείκτη...
Για το δεύτερο ερώτημά σου πιστεύω ότι έχεις μια πολύ συγκεκριμένη και στιβαρή εικόνα για το τι είναι "αντίδραση" και "ξεσηκωμός" την οποία θα ήταν χρήσιμο να διευρύνουμε.
Η "αντίδραση" Σταμάτη δεν ξεκινά, δεν περιορίζεται και δεν ολοκληρώνεται σε πρακτικές του στυλ, "περιμένω να γίνει πορεία για να τα σπάσω". Μπορεί (ίσως) να την περιέχει αλλά σίγουρα δεν εξαντλείται εκεί. Άρα λοιπόν θα ήταν αφέλεια και βλακεία να ταυτίσω αυτήν την πρακτική με την ουσία κάθε αντίδρασης-αντίστασης. Όχι, λοιπόν, μπορείς να θεωρείς τον εαυτό σου μέρος μιας γωνίας και να μην συμμετέχεις ή να μην εγκρίνεις "ακραίες" ενέργειες. Θεωρώ ότι όσες περισσότερες από τις αντίθετες των "αρετών" των μελών του κύκλου διαθέτεις, τόσο περισσότερο μετακινείσαι προς τις γωνίες...Και αυτές έχουν να κάνουν με την καθημερινότητά σου, όχι με 3-4 μέρες το χρόνο.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Κύκλος εγγεγραμμένος σε τετράγωνο ή μαθήματα κοινωνικής συνεί

Διευκρινίζω γιατί οι συμβολισμοί μπορεί να προκαλέσουν παρεξηγήσεις.
Η διευκρίνιση των συμβολισμών είναι που προκάλεσε την παρεξήγηση. Στο αρχικό ποστ μου φάνηκε πολύ πιο απόλυτη η θέση σου.

Καταρχήν όλες οι "γωνίες" δεν είναι το ίδιο ορθές αν και η Ευκλείδια γεωμετρία το προβλέπει. :flipout:
Δεν σκαμπάζω από γεωμετρία -πλην του πυθαγορείου και κάποιων εμβαδών.

Βάζεις δυο διαφορετικά ερωτήματα στα οποία θα απαντήσω και κατόπιν θα ήθελα το σχόλιό σου.
Με τον κάθε videomix δεν ταυτίζομαι σε τίποτα γιατί όπως έχω ξαναγράψει αυτό που σε κάνει διαφορετικό δεν είναι τα μέσα αλλά τα κίνητρα και ο σκοπός. Δεν μπορώ όμως παρά να εκτιμήσω περισσότερο κάποιον που είναι συνεπής στις όποιες απόψεις του από κάποιον άλλο που η πολιτικοκοινωνική του τοποθέτηση μοιάζει μέ κίνηση ανεμοδείκτη...
Σε ταύτισα μόνο ως προς το ότι οι έχοντες μια ακραία -όπως κατάλαβα πριν- θέση και στάση είναι εκτός του κύκλου.

Για το δεύτερο ερώτημά σου πιστεύω ότι έχεις μια πολύ συγκεκριμένη και στιβαρή εικόνα για το τι είναι "αντίδραση" και "ξεσηκωμός" την οποία θα ήταν χρήσιμο να διευρύνουμε.
Κάθε άλλο και γιαυτό υπήρξε και η αντίδρασή μου!

Η "αντίδραση" Σταμάτη δεν ξεκινά, δεν περιορίζεται και δεν ολοκληρώνεται σε πρακτικές του στυλ, "περιμένω να γίνει πορεία για να τα σπάσω". Μπορεί (ίσως) να την περιέχει αλλά σίγουρα δεν εξαντλείται εκεί.
Συμφωνώ

Θεωρώ ότι όσες περισσότερες από τις αντίθετες των "αρετών" των μελών του κύκλου διαθέτεις, τόσο περισσότερο μετακινείσαι προς τις γωνίες...Και αυτές έχουν να κάνουν με την καθημερινότητά σου, όχι με 3-4 μέρες το χρόνο.
Συμφωνώ

ΟΚ. Κατάλαβα τι θες να πεις, βλέπεις είμαι λίγο αργόστροφος, ιδιαίτερα με τους συμβολισμούς...
 
Απάντηση: Re: Κύκλος εγγεγραμμένος σε τετράγωνο ή μαθήματα κοινωνικής συνείδησης...

ερε Ευκλειδης που σας χρειαζεται!!!!!!:flipout: :flipout:


...παρακαλώ ο συντονιστής κατηγορίας Larry να banαριστεί πάραυτα, ως βωμολοχών και προτρέπων σε ασέλγεια... :flipout:
 
Εγώ πιστεύω πάλι οτι είμαστε σε ένα μεγάλο πεπλατυμένο αγγλικό κεφαλαίο D...Αναγκαζόμαστε να βρεθούμε μέσα στα ασφαλή κοινωνικά όρια ενός κύκλου ενώ καποιες φορές κινούμαστε στα ανατρεπτικά και αντισυμβατικά όρια των γωνιών.....αυτό εξάλου είναι και το κύριο χαρακτηριστικό γνώρισμα ανθρώπων με εντονη την παρουσία κάποιου χόμπι στην ζωή τους....πράγμα που δεν πρέπει να το θεωρείς δεδομένο βέβαια γιατί όλο και αυξάνεται το ποσοστό των ανθρώπων χωρίς ενδιαφέροντα πέραν του τι θα φάμε τι θα πιούμε και τι θα αρπαξει....Οπότε και με δεδομένο οτι βρισκόμαστε κάτω απο τη σκιά ενος site με πολύ ιδιαίτερο και συγκεκριμένο ενδιαφέρον σε κάποια πράγματα που υποστηρίζεται με πάθος ως επι των πλείστων να δεχθούμε έστω και λίγο γενικευμένα οτι δεν είμαστε οι άνθρωποι του μέσου όρου.

Τώρα λίγο πιο κάτω απο την δική σου "καταγγελία" μετα το ban υπάρχει και η καταγγελία του videomix γαι το δικό του ban στο ξανά μαζί.....Πέραν του μεγέθους του post που είναι αρκετά μεγάλο και στις δύο περιπτώσεις δεν βρίσκω πολλές άλλες ομοιότητες μεταξυ τους.Το μόνο που μπορεί να προσάψει κανείς στον κύριο zab είναι η ύποψία γραφικότητας(αλλά μην μασάτε κύριε zab αν είχα πάθει εγώ τα ίδια να βλέπατε τι θα έγραφα..)

Ή καταγγελία του videomix ήρθε και δημιούργησε αναστάτωση για μια ακόμα φορά.Αυτό που θέλω να πω εγώ έχοντας παρακολουθήσει τις επίμαχες συζητήσεις χωρίς να έχω συμμετάσχει έως τώρα, είναι οτι με βάση την θεωρία zab(α ρε zab...με το καλό και "σχολή",οι θέσεις του video δεν αποτελούν ούτε θέσεις κύκλου ούτε γωνιών.αλλά μιλάμε για μια απλή επανάληψη κασσέτας.Οσοι απο εδώ υπήρξατε φοιτητές θα θυμάστε βέβαια αυτές τις κασσετούλες είτε αριστερής είτε δεξιάς υποκουλτούρας που μας πουλούσαν στα πανεπιστήμια που ήταν ένας αχταρμάς ιστορίας(μονομερής και συγκεκριμένη παρουσίαση γογονότων),φανατισμού,και που αν ρώταγες κάτι "περίεργο" έπεφτε διαγραφή(το ban των πανεπιστημιών:flipout: )?
Η κασσέτα δε του video πάιζει se high end(μην ξεχνιόμαστε και που βρισκόμαστε) και έχει όλα τα απαραίτητα επιπρόσθετα και αναγκαία συστατικά όπως μετανάστες. ερωτικές προτιμήσεις ,κατηγορίες οτι φοράτε φούστες και άλλα τέτοιου τύπου σύν το οτι στο τέλος λέει οτι τον βοηθάτε στο ξασκαρτάρισμα.?
Δεν μπορώ να τον κατηγορήσω γιατί κάποτε είχα καταπεί και έπαιζα και εγώ την δική μου μπομπίνα αλλά είναι θέμα χρόνου ο οδοστρωτήρας της ζωής του παρόντος να σε κάνει ή να κάνει τον οποιοδήποτε να φτύσει την κασσέτα που έχει φάει.γιατί η ιστορία και απο ποια πλευρά την βλέπει κανείς έχει ουσία αλλά όταν θα είσαι για ένα χρόνο άνεργος ή όταν θα έχεις χωρίσει με την γυναίκα σου και θα τρέχεις να πληρώνεις διατροφές θα έχει πολύ μικρή σημασία για σένα αν πχ ο Χίτλερ ήταν διεστραμμένος ή εκσυχρονιστής ,Ο μέγας Αλέξανδρος δυνάστης ή απελευθερωτής,οι μετανάστες καλοί ή κακοί.ο Λένιν σφάχτης ή όχι,το 21 επάνασταση κατά των Τούρκων ή επανάσταση των αστών και ποιός ή ποιοί "κανελώνουν το ρυζόγαλο" ή "κουνάνε την αχλαδιά"

Α ρε θυμήθηκα τα χρόνια στο Πάντειο που είχαμε ξεσπαθώσει σαν μέλλοντες οικονομολόγοι και είχαμε ρουφήξει οι μισοί τον Smith οι μισοί τον Μάρξ.Kαι μετά τρέχαμε όλοι στα Human resources departments των κάθε εταιρειών για τα ψυχολογικά τεστ πριν την πρόσληψη.Η απόλυτη απομυθοποίηση.
 
και ας συνεχίσουμε τον ύπνο του δικαίου...Τουλάχιστον αυτός είναι πολύ πιο ευχάριστος από το να κοιτάς την πραγματικότητα που σε περιβάλλει κατάματα και σίγουρα πολύ πιο ξεκούραστος από το να τεντώσεις το χέρι σου για να την αλλάξεις...
Γιωργο, κανεις εδω μεσα δεν ειπε κατι τετοιο. Οι περισσοτεροι εδω μεσα ειμαστε ανθρωποι σκεπτομενοι και με αποψεις. Αλλα επαναστατης δεν θα το παιξω ποτε. Ειμαι σε μια ηλικια που τις επαναστασεις μου τις εχω κανει και ειμαι προσγειωμενος στην πραγματικοτητα. Μια πραγματικοτητα που εχει οικονομικα στοιχεια, προσωπικα στοιχεια (γαμοι, κηδειες, χωρισμοι κλπ) και γενικοτερα σκληρα πραματα.
Δεχομαι οτι πρεπει και μπορουν να υπαρξουν και διαφορετικες αποψεις και οτι ολοι στο ιδιο καζανι βραζουμε. Δεν θελω να ειμαι φανατικος με την πολιτικη, δεν οδηγει πουθενα. Εχω τις ιδεες μου, τις αποψεις μου και δεν επιτιθεμαι σε κανενα με διαφορετικες ιδεες. Ο καθενας εχει τον ζωτικο του χωρο.

Η ζωη και η αγορα μας εχει προσπερασει. Οσο εμεις αντιπαλομεθα με αριστεροδεξιοκομουνιστοφασιστοαναρχοαυτονομες κωρωνες, η κοινωνια (λογω των αναγκων της), η αγορα (λογω των νομων της τοπικα και παγκοσμια), οι αλλες κοινωνιες τριγυρω μας (λογω της οικονομικης ανεχειας ) αναπτυσσονται σε πιο ρεαλιστικες βασεις.
Οταν λοιπον ...ξυπνησουμε θα καταλαβουμε οτι το να ειμαστε Δον Κιχωτες ειναι ωραιο μεν, ρομαντικο μεν, αλλα δεν ..........

Προτιμω λοιπον να προσπαθω να βελτιωνω το συστημα με ρεαλιστικες κινησεις, παρα να προσπαθω να τετραγωνισω κυκλους. Δουλευω, σπουδαζω, παραγω απο 18 ετων.Ειχα επιτυχιες και αποτυχιες. Αλλα εμαθα ενα πραμα. να ειμαι ΡΕΑΛΙΣΤΗΣ και οχι αιθεροβαμων.

Παω να ξανακοιμηθω τωρα..:flipout:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Κύκλος εγγεγραμμένος σε τετράγωνο ή μαθήματα κοινωνικής συνεί

Με τον κάθε videomix δεν ταυτίζομαι σε τίποτα γιατί όπως έχω ξαναγράψει αυτό που σε κάνει διαφορετικό δεν είναι τα μέσα αλλά τα κίνητρα και ο σκοπός. Δεν μπορώ όμως παρά να εκτιμήσω περισσότερο κάποιον που είναι συνεπής στις όποιες απόψεις του από κάποιον άλλο που η πολιτικοκοινωνική του τοποθέτηση μοιάζει μέ κίνηση ανεμοδείκτη...

Kαι ποιός άρα γε είναι ο θεός εκείνος που κρίνει το ´καλό´τών κινήτρων ή τού σκοπού.??
Απο πότε υπάρχει ανωτερότητα ´σκοπού´που αφορά στην ανθρωπότητα.??
Δυστυχώς η λογική σου οδηγεί στην λογική τών Γκουλάγκ.
Ποιος δίνει το δικαίωμα σε κάποιον να θεωρεί οτι οι ιδέες του είναι ανώτερες και ποιοτικότερες απο κάποιου άλλου.??
Μονον ένας λαϊκίστικος λενινισμός μπορεί να μιλά για ανωτερότητα κινήτρων η σκοπών.Ομως και οι οπαδοί της Αρείας φυλής περί ανωτερότητας σκοπού μιλούσαν.
Οι γελοίες θεωρίες περί δικτατορίας του προλεταριάτου,που οδήγησαν σε στυγνά καταπιεστικά καθεστώτα πάλι για τον ´καλό σκοπό´τών προλεταρίων μιλούσαν ερήμην των προλεταρίων φυσικά.Oσο για την μαρξιστική θεωρίς απέτυχε γιατί θεώρησε τον παράγοντα άνθρωπο μόνον οικονομικό στοιχείο.
Οσο για τα περί πολιτικοκοινωνικής συνέπειας που αναφέρεις και βάσει αυτής κρίνεις τούς ανθρώπους,ήλπιζα οτι όσα έχουν συμβει στον κόσμο θα σε έκαναν να σκεφτείς οτι η εννοια της συνέπειας έχει μετατοπιστεί σε άλλες παραμέτρους.Και αυτές τίς παραμέτρους τίς εκφράζουν πολλοί άνθρωποι με αρχές,αξίες και ήθος(οχι ηθική που παραπέμπει σε μικροαστικές αντιλήψεις)
Δυστυχώς με την θέση που εκφράζεις ,προσωπικά πιστευω οτι χρειάζεσαι τον οποιον Videomix γιατί μέσω αυτού βρίσκεις δικαίωση.Και πολιτική δεν γίνεται ,ουτε μέσω ετεροκαθορισμού αλλά ούτε με αλαζονικές ιδεολογικές βεβαιότητες.
Πάντα φιλικά ασφαλώς.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Κύκλος εγγεγραμμένος σε τετράγωνο ή μαθήματα κοινωνικής σ

Kαι ποιός άρα γε είναι ο θεός εκείνος που κρίνει το ´καλό´τών κινήτρων ή τού σκοπού.??
Απο πότε υπάρχει ανωτερότητα ´σκοπού´που αφορά στην ανθρωπότητα.??
Δυστυχώς η λογική σου οδηγεί στην λογική τών Γκουλάγκ.
Ποιος δίνει το δικαίωμα σε κάποιον να θεωρεί οτι οι ιδέες του είναι ανώτερες και ποιοτικότερες απο κάποιου άλλου.??
Μονον ένας λαϊκίστικος λενινισμός μπορεί να μιλά για ανωτερότητα κινήτρων η σκοπών.Ομως και οι οπαδοί της Αρείας φυλής περί ανωτερότητας σκοπού μιλούσαν.
Οι γελοίες θεωρίες περί δικτατορίας του προλεταριάτου,που οδήγησαν σε στυγνά καταπιεστικά καθεστώτα πάλι για τον ´καλό σκοπό´τών προλεταρίων μιλούσαν ερήμην των προλεταρίων φυσικά.Oσο για την μαρξιστική θεωρίς απέτυχε γιατί θεώρησε τον παράγοντα άνθρωπο μόνον οικονομικό στοιχείο.
Οσο για τα περί πολιτικοκοινωνικής συνέπειας που αναφέρεις και βάσει αυτής κρίνεις τούς ανθρώπους,ήλπιζα οτι όσα έχουν συμβει στον κόσμο θα σε έκαναν να σκεφτείς οτι η εννοια της συνέπειας έχει μετατοπιστεί σε άλλες παραμέτρους.Και αυτές τίς παραμέτρους τίς εκφράζουν πολλοί άνθρωποι με αρχές,αξίες και ήθος(οχι ηθική που παραπέμπει σε μικροαστικές αντιλήψεις)
Δυστυχώς με την θέση που εκφράζεις ,προσωπικά πιστευω οτι χρειάζεσαι τον οποιον Videomix γιατί μέσω αυτού βρίσκεις δικαίωση.Και πολιτική δεν γίνεται ,ουτε μέσω ετεροκαθορισμού αλλά ούτε με αλαζονικές ιδεολογικές βεβαιότητες.
Πάντα φιλικά ασφαλώς.

Φυσικά και έχεις το δικαίωμα να πιστεύεις ό,τι θέλεις αλλά να ξέρεις ότι σφάλεις στην πολύ αυστηρή κρίση σου για τις απόψεις μου γιατί δεν ερμηνεύεις σωστά. Συνεχίζεις να μου προσάπτεις χαρακτηρισμούς και ιδεολογική συνάφεια με πολιτικές που δεν με εκφράζουν και ποτέ δεν έχω χρησιμοποιήσει εδώ.
Κρίμα γιατί πίστευα ότι μπορώ να είμαι τόσο σαφής και καθαρός ώστε να μην διαβάζω τέτοια κρίση. Κι εγώ φιλικά Σπύρο θα σου πρότεινα να ξαναδιαβάσεις πιο προσεκτικά και πιο νηφάλια αυτά που έχω γράψει. Δεν νομίζω να ανιχνεύσεις "μικροαστική ηθική" ούτε "ετεροκαθορισμό" ούτε και Μαρξιστικές ή Λενινιστικές απόψεις.
Όσο για το ποια κριτήρια χρησιμοποιώ στην κρίση μου για τους ανθρώπους, θα μου επιτρέψεις να τα υπερασπιστώ και να τα διατηρήσω όπως νομίζω εγώ.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Κύκλος εγγεγραμμένος σε τετράγωνο ή μαθήματα κο

Φυσικά και έχεις το δικαίωμα να πιστεύεις ό,τι θέλεις αλλά να ξέρεις ότι σφάλεις στην πολύ αυστηρή κρίση σου για τις απόψεις μου γιατί δεν ερμηνεύεις σωστά. Συνεχίζεις να μου προσάπτεις χαρακτηρισμούς και ιδεολογική συνάφεια με πολιτικές που δεν με εκφράζουν και ποτέ δεν έχω χρησιμοποιήσει εδώ.
Κρίμα γιατί πίστευα ότι μπορώ να είμαι τόσο σαφής και καθαρός ώστε να μην διαβάζω τέτοια κρίση. Κι εγώ φιλικά Σπύρο θα σου πρότεινα να ξαναδιαβάσεις πιο προσεκτικά και πιο νηφάλια αυτά που έχω γράψει. Δεν νομίζω να ανιχνεύσεις "μικροαστική ηθική" ούτε "ετεροκαθορισμό" ούτε και Μαρξιστικές ή Λενινιστικές απόψεις.
Όσο για το ποια κριτήρια χρησιμοποιώ στην κρίση μου για τους ανθρώπους, θα μου επιτρέψεις να τα υπερασπιστώ και να τα διατηρήσω όπως νομίζω εγώ.

Γιάννη η ´μικροαστική ηθική´δεν αναφερόταν σε εσένα.Ηταν αντιδιαστολή πρός το ήθος.Η ένστασή μου αφορά στον σκοπό ή το κίνητρο που δινει το δικαίωμα σε οποιονδήποτε απο εμάς να νοιώθει ´ανώτερος´.Και η ιστορία έχει δείξει ότι οι ´ανώτεροι´σκοποί έχουν οδηγήσει σε εκατόμβες θυμάτων.
Δεν σε χαρακτηρίζω.Απαντώ ,με τα δικά μου κριτήρια που τα θεωρώ πολιτικά,με την ευρεία εννοια του όρου στίς απόψεις σου,που επίσης είναι πολιτικές.Και διαβασα προσεκτικά και νηφάλια τα κείμενά σου.
 
Κι εγώ νομίζω ότι ο MCZab δεν υποστηρίζει την απόλυτη ορθότητα και ανωτερότητα των απόψεών του, αλλά την κατωτερότητα της αντίπαλης άποψης. Σπύρο μου φαίνεται τον αδικείς. Το αρχικό του κείμενο περί γεωμετρίας μάλιστα το κρίνω υπερβολικά ουδέτερο, περισσότερο περιγραφικό παρά δεικτικό.
Ωστόσο, McZab, οι υποδείξεις γινονται συνήθως σε ανθρώπους, που κανείς θεωρεί ότι αξίζει τον κόπο να τις κάνει.