Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...

Νομίζω πως ποτέ δεν λειτούργησε η παραγγελία ακόμα μέσω app.
Παίρνεις τηλ στο 13888 για ενεργοποίηση του pack που θες.
 
Ούτε τηλεφωνικά κάνουν !!

Λένε τα ίδια , πως σήμερα έχουν πρόβλημα και περιμένουν ενημέρωση και άλλες ανοησίες !

Ελληναράδες , κουτοπόνηροι και στην Cosmote !

Δεν το περίμενα....
 
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...

Απλα οι περισσοτεροι εχουμε θεμα με το οττ σε λαπτοπ,ανεξαρτητα απο αν ειναι υπερσυχρονα η πιο παλια μηχανηματα.Θελει αλλαγες γιατι δε μπορουμε να το χρησιμοποιησουμε.Ας παρουν ως βαση το go.
Λοιπόν δοκίμασα τώρα το ott σε λάπτοπ 5ετιας (i5 5200u, 4gb ram, 520u) και είδα το πρώτο ημίχρονο του Άρης ΑΕΚ απροβληματιστα σε 1080p με ομαλή κίνηση χωρίς κανένα κόλλημα.
Δεν ξέρω αν άλλαξαν τίποτα αλλά 3 μέρες που έχω γυρίσει σε Ott από go η εμπειρία είναι πολύ καλή χωρίς κανένα κόλλημα.

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
 
Σήμερα όποιος θέλει να προσθέσει τα αθλητικά κανάλια για ένα μήνα στην εφαρμογή της τηλεόρασης δεν μπορεί !

Δεν τον αφήνουν δηλαδή !!

Πέντε φορές έκανα την αίτηση για το sport pack και μετά από 15-20 λεπτά γράφει πως ακυρώθηκε λόγω
τεχνικών προβλημάτων , επικοινωνήστε μαζί μας κλπ

Απλά απαράδεκτοι !!

Σου λέει ρε μεγάλε θες να δεις με ΑΡΗ - ΑΕΚ και ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ - ΠΑΟΚ με 23,00 ευρώ , πάρε τα @@ μας !!

Τελικά έχουν και έξυπνους μέσα στην Cosmote !
Εγώ κανονικά ενεργοποίησα ένα ημερήσιο
 
Πριν 1 χρόνο με κάλεσαν από Cosmote για να αναβαθμίσω την γραμμή μου από 30 σε 50
Λέγοντας τους ότι η περιοχή μου πιάνει μετά βίας 9-10 Mbps μου είπαν ότι έγιναν εργασίες και θα πιάνω σίγουρα 40-43 Mbps
Με αυτήν την προϋπόθεση λοιπόν έδωσα το ΟΚ για αναβάθμιση της γραμμής για 2 χρόνια.
Υπάρχει υποτίθεται ηχητική ηχογράφηση.
Μετά λοιπόν από 1 χρόνο και έχοντας μόνιμα 9-10 Mbps αποφάσισα να κόψω την σύνδεση και να βάλω ασύρματο Internet (έβαλα ήδη 50αρι και πάει σφαιρα, έχω συνεχώς 50-52 Mbps)
Με κάλεσε λοιπόν μια κυρία να μου ζητήσει τον λόγο που θέλω την διακοπή και εξηγώντας της όλα τα παραπάνω μου είπε ότι αυτή στο σύστημα της βλέπει ότι έχω 31 Mbps και αν θέλω διακοπή πρέπει να πληρώσω ποινή 120
Που πρέπει να απευθυνθώ από εδώ και πέρα.
Ούτε σε φυσικό κατάστημα βρήκα λύση.
Πώς μπορώ να ζητήσω απομαγνητοφώνηση της συνομιλίας μας. ?
Ευχαριστώ πολύ

Στάλθηκε από το MI 8 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για να δεις αν όντως πιάνεις 31 όπως λέει έλεγξε την εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού σου. Αν μένεις σε μονοκατοικία τραβά καλώδιο από το χαλύβδινο κουτί του ΟΤΕ μέσα στο σπίτι σου με utp μαύρο τύπου 6 και μέτρα την ταχύτητα σου. Αν ισχύει δεν σε βλέπω να φεύγεις χωρίς πληρωμή . Αν πάλι και μετά από αυτό δεις το ίδιο κάλεσε τους να έρθει τεχνικός τους να μετρήσει και ο ίδιος και αν σου αρχίσουν τα σουξουμουξου τραβά τους μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ και όταν σε πάρουν πίσω ζητά τους την ηχογράφηση που είχες πριν από ένα χρόνο και πες να την ακούσουν όπως έγινε και σε γνωστό μου και το πιο πιθανό είναι να σου κάνουν καμμία έκπτωση για κανένα χρόνο.
 
Στο 4κ γιατι δειχνουν μονο 1 αγωνα απο Premier league τα αλλα πρωταθληματα δεν εχουν 4κ μεταδοσεις?
δυσκολο μου φαινεται η ισπανια πχ να μην μεταδιδει αγωνες σε τετοια ποιοτητα
 
Δε ξερω αν εχει αναφερθει απο αλλο συμφορουμιτη, ειχα διαβασει πριν εβδομαδες στο σχετικο τόπικ παμπολλα σχόλια που επιβεβαιωναν οτι η χρεωση για τα mini packs επιστρεφεται ως πιστωση στον ιδιο λογαριασμο (τουλαχιστον ετσι θα επρεπε σε οσους ειχαν παρει την "προσφορα" να "δοκιμασουν την νεα cosmote TV εντελως δωρεαν"), παντως σε εμενα απο τον Μάιο ηδη που βγηκε ο 1ος λογαριασμος με τα mini packs είχε σε δύο σημεια ως ποσο επιστροφης ενα τελειως κουλο 0,006 , ενώ τα πακετακια ειχαν χρεωθει παραπανω κανονικοτατα (κανένα αλλο μινι πακ δεν ειχε θεμα, οσο χρεωθηκε τοσο αφαιρεθηκε), με αποτελεσμα να προκυψει ενα κακως χρεωθεν ποσό χοντρικα 6,50-7,00 ευρω. Βρε τσατ εκανα, βρε 2 τηλεφωνα πηρα (ο ενας ο αμπαλος να μην καταλαβαινει απλα ελληνικα και να λεει "κανω αιτημα να ελεγχθει αν σας ειχαν πει οτι θα ειναι δωρεαν κλπ κλπ"), ακομα (1 μηνα μετα το "σωστο" αιτημα με το 2ο τηλεφωνημα) δεν εχει γινει απολυτως τιποτα, βγηκαν αλλοι 2 λογαριασμοι απο τοτε και η χρεωση εχει παραμεινει... :rifle:
 
Εστειλαν και sms σημερα οι ζητιανοι, οτι εκκρεμουν 6,50 Ευρω και πρεπει να πληρωθουν "ΑΜΕΣΑ"... (ενω εχουν αναγνωρισει οτι δεν επρεπε να ειχαν χρεωθει... αλλά ετσι επειδη ειναι "μαμάτοι" δεν εχουν σβησει την χρεωση!)
:furious3:
(και αλλο ενα sms οτι τα δωρεαν πακετακια, που πραγματικα ποτέ δεν καταλαβα τι ηταν και μαλλον ουτε τα χρησιμοποιησα στην πραγματικοτητα, καθως εβλεπα απλα απο την νεα εφαρμογη της cosmote TV, που δεν νομιζω να αλλαξει απο 1/8, και αφου εχω συνδρομη στο φουλ πακ μαλλον δεν θα ειχα τιποτα παραπανω.... σε προηγουμενη επικοινωνια μου που ρωτησα κιολας συγκεκριμενα για αυτα τα μινι-πακς μου ειπαν μαλιστα οτι και παλι μονο σε 1 συσκευη μπορω να βλεπω ανα πασα στιγμη με την συνδρομη που εχω, αρα ουτε και σε αυτο με οφελησε σε κατι...)
 
3ο σερι ποστ αλλά φαινεται οτι η cosmote ειναι .... on a roll !
Εδω και πανω απο 1 χρονο ειχα αυξημενες και ακρως εκνευριστικες επανεκκινησεις του kaon 1110. Κατι που καποτε γινοταν μονο για εγκατασταση καποιας ενημερωσης, γινοταν αισιως (και φαινομενικα εντελως αναιτια) ακομα και 5-10 φορες την ημερα (η καθε επανεκκινηση βεβαια απο τοτε που εγινε υβριδικος ο δεκτης κραταει ενα 2λεπτο στο νερο). Τραγικο.
Πηρα το σερβις, λεω "Εχω τον δεκτη καμια 6ετια, κανει αυτο κι αυτο, στειλτε μου εναν καινουργιο και σιγουρα οχι παλι τον ιδιο". Μου λενε "το συστημα στελνει τυχαια ενα δεκτη, δε ξερουμε ποιος θα ειναι"...
Πατε καλα; Τι νοημα εχει αυτο; Σου λεω εχω προβλημα με το ταδε παμπαλαιο μοντελο και μου λες δε ξερω, μπορει να σου στειλω το ιδιο (και αρα 1000% μεταχειρισμενο)???
Λεει αμα ξανακανει τα ιδια τοτε ξαναπες μας να σου στειλουμε αλλο... Α, ετσι γινεται δηλαδη, αλλά απο τωρα να γλιτωσουμε τα χειροτερα δεν?

Τελος παντων με τα πολλα ερχεται ο δεκτης, επειδη ημουν στο χωριο τον ζητησα εκει για να μη χασω "μερα"... τον πηγα σε συγγενη με συνδρομη και εγκατασταση τον εβαλα... τιποτα... περιμενω μιση ωρα οπως μου ειπαν... τιποτα... Με τα πολλα για να μην περιμενω βαζω το ethernet (εχει και adsl cosmote ο ξαδερφος), επιασε αμεσως...!!! Εκατσα ειδα κανα μισαωρο ακομα λεω οκ, δουλευει..

Παω σπιτι, τον βαζω .... τιποτα... Εχω 3 LNB πιανει και astra/hotbird κανονικα... με τα χιλια ζορια και μονο κρατωντας σε συγκεκριμενο σημειο το καλωδιο της κεραιας επιανε πότε το ενα και πότε το αλλο καναλι των αλλων δορυφορων (συνηθως απλα δεν επιανε τιποτα). Απο τον δορυφορο του οτε απολυτως τιποτα, το σημα κολλημενο στο 0% ο,τι κι αν εκανα. Το μονο που δεν εκανα ειναι να τον συνδεσω με ethernet γιατι πολυ απλα .... δεν εχω. Υπαρχει ποτέ περιπτωση ο 1110 ως "υβριδικος" να εχει μεν προβλημα με τον δορυφορο αλλά να μπορει να λειτουργει αν πιασει ΙΡ απο συνδρομη σταθερου/ιντερνετ οτε?
Εφερα λοιπον στο σπιτι τον δεκτη του γειτονα (μοντελο 2000 αυτος, πιο καινουργιος), ο οποιος παιρνει σημα απο ακριβως το ιδιο πιατο και τα ιδια LNB με εμενα (!!) και με το που του εβαλα το (δικο μου) καλωδιο επιασε τα παντα! με 78% ισχυ σηματος και σχεδον 100% ποιοτητα. Επομενως δεν φταιει σε καμία περιπτωση το καλωδιο (για σιγουρια βεβαια το ξανα"εφτιαξα" κι αυτο) και απλα μου εστειλαν (οι.... τεχνικοι!!!!) εναν απολυτως ελαττωματικο δεκτη (μαλιστα σε πολυ χειροτερη "φυσικη" κατασταση απο αυτον που επεστρεψα εγω (και ηταν σαν καινουργιος), αφου ειχε καπως "συμπιεσμενο" το on/off διακοπτη ωστε πρακτικα δεν πατιεται καθολου, πατημενο το καλυμα επανω (ζουληγμενο προς τα μεσα δηλαδη) και επισης μισανοιχτο το 'καπακι' της θυρας SPDIF.

Συγνωμη ρε παιδια αλλα ειναι ΞΕΦΤΙΛΑ. Σε παρακαλαει πελατης επι 8ετια να του αλλαξεις τον 6 ετων δεκτη γιατι ειναι ταλαιπωρος, σου ζηταει επιμονα μια φορα σε ολα αυτα τα χρονια ενα πιο νεο και πιο συγχρονο μοντελο (που ετσι κι αλλιως δανεικο ειναι ρε φιλε, ιδιοκτησια τους παραμενει, δε ζητησα να μου το χαρισουν!) και του στελνεις το τελευταιο ΣΚΟΥΠΙΔΙ που ειχες στην αποθηκη των μεταχειρισμενων.

Περιμενω απο την κοσμοτε μινιμουμ 1 μηνα το go plus δωρεαν μπας και μπορεσω να δω τουλαχιστον λιγο τηλεοραση και φυσικα 1 μηνα δωρεαν συνδρομη. Αλλιως θα παει μεσω καταγγελιας. Ελεος πια. Και ανανεωσα και Μαρτη μηνα το φουλ πακ που κοπηκαν τα παντα απο αθλητικα...
 
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...

Εγώ πάντως που πηρα ελαττωματικό αποκωδικοποιητή (παναρχαιος, ανακαινισμενος οπως τον λένε, έλεγε ΟΤΕ tv :p ) και έκανε επανεκκινήσεις, πηρα στα καταστήματα της περιοχής μου και ρώτησα τι έχουν απόθεμα. Πηρα παλι το ίδιο μοντέλο (1110) αλλά ήταν καινούριος και δεν έχω κανένα θέμα.
 
Δυστυχως η περιοχη (ακτινα ~50 χμ) οχι καταστημα δεν εχει (το εκλεισαν πριν χρονια) οχι τεχνικους δεν εχει (εφυγαν κι αυτοι τελευταιοι πριν λιγα χρονια) .... ουτε καν Γερμανό δεν εχει (παει κι αυτος)...
Και ο πΟΤΕς στελνει (και... δεχεται!) με πορτα-πορτα που.... ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ εδω και μαλιστα τα ΕΛΤΑ λειτουργουν με μία και μοναδικη υπαλληλο ενω επειδη εφυγε ΚΑΙ η γιουρομπανκ εχουν αναλαβει τις συναλλαγες της (!!!) με αποτελεσμα και μαζι με τα μετρα για την πανδημια να περιμενεις στο λιοπυρι χαλαρα μιαμιση με δυο ωρες για να μπεις μεσα...
Ελλαδα 2020.

ΥΓ. Ας μου εστελναν απλά εναν δεκτη να λειτουργει οπως πρεπει, δεν με νοιαζει τοσο αν ειναι καινουργιος ή οχι. Απλά αν εξ αρχης εστελναν νεοτερο μοντελο (και / ή καινουργιο, οπως ζητησα επιμονα) θα ειχαμε μια σιγουρια παραπανω. Με εγραψαν και τωρα ταλαιπωρουμαι και πληρωνω αδικα... :twoguns:
 
Δυστυχως η περιοχη (ακτινα ~50 χμ) οχι καταστημα δεν εχει (το εκλεισαν πριν χρονια) οχι τεχνικους δεν εχει (εφυγαν κι αυτοι τελευταιοι πριν λιγα χρονια) .... ουτε καν Γερμανό δεν εχει (παει κι αυτος)...
Και ο πΟΤΕς στελνει (και... δεχεται!) με πορτα-πορτα που.... ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ εδω και μαλιστα τα ΕΛΤΑ λειτουργουν με μία και μοναδικη υπαλληλο ενω επειδη εφυγε ΚΑΙ η γιουρομπανκ εχουν αναλαβει τις συναλλαγες της (!!!) με αποτελεσμα και μαζι με τα μετρα για την πανδημια να περιμενεις στο λιοπυρι χαλαρα μιαμιση με δυο ωρες για να μπεις μεσα...
Ελλαδα 2020.

ΥΓ. Ας μου εστελναν απλά εναν δεκτη να λειτουργει οπως πρεπει, δεν με νοιαζει τοσο αν ειναι καινουργιος ή οχι. Απλά αν εξ αρχης εστελναν νεοτερο μοντελο (και / ή καινουργιο, οπως ζητησα επιμονα) θα ειχαμε μια σιγουρια παραπανω. Με εγραψαν και τωρα ταλαιπωρουμαι και πληρωνω αδικα... :twoguns:
.
Για εμάς τους πολίτες β κατηγορίας λόγο του τόπου κατοικίας μας αυτή είναι η πραγματικότητα. Πόρτα πόρτα, και καλά κούριερ, που πρέπει επειδή δεν έχει υποστήριξη λόγο έλλειψης προσωπικού, να καβαλάς το αυτοκίνητο, να πηγαίνεις σε κατάστημα ελτα το οποίο μπορεί να είναι χιλιόμετρα μακρυά από το σπίτι σου για να παραλάβεις τα πράγματα είτε από cosmote είτε από άλλο κατάστημα. Και διερωτώμαι, αυτή η επιτροπή ταχυδρομειων δεν το ξερει; Να πει στοπ. Όταν δεν υπάρχει (ιδίως στα μικρά νησιά) προσωπικό για παράδοση στη διεύθυνση αποστολής να μην λειτουργεί η υπηρεσία. Πως οι άλλες κούριερ παραδίδουν στην πόρτα μας; Ασφαλώς για την κοσμοτε είναι χειρότερη η αντιμετώπιση προς εμάς. Το γνωρίζουν και παρόλο που αυτοί έκλεισαν καταστήματα και Γερμανό μας ταλαιπωρούν. Θα μπορούσαν στα μέρη με αυτό το πρόβλημα να έστελναν και να επιστρέφαμε εξοπλισμό με άλλη courier. Συγνωμη για το μακρύ κείμενο.
 
Καινούριο μοντέλο δεν δίνουν, μόνο το 1110, το 2000 που είχαν ξεκινήσει μάλλον έχει αποσυρθεί.
 
Δεν εχει αποσυρθει το 2000, μου ειπαν τωρα που το ξαναζητησα οτι το δινουν υποχρεωτικα μονο με σκληρο δισκο και +3,50 ευρω το μηνα !!! :rifle:
Οτι ο 1110 ειναι δεκτης Β κατηγοριας (να μην αρχισω να μετραω τι παραπανω εχει ο αλλος) δεν τους νοιαζει, οτι στην συγκεκριμενη περιπτωση υπαρχει προφανες και πλεον επαναλαμβανομενο ΠΡΟΒΛΗΜΑ παλι δεν τους νοιαζει, "μπορει να σου προκαλεσαμε προβλημα, αλλά για να στο λυσουμε θα πληρωσεις"!
Ο γειτονας το πηρε περσι τον Σεπτεμβριο με "απλη" συνδρομη, δεν εχει σκληρο μεσα και προφανως δεν πληρωνει εξτρα...
Εχουν λεει κομματια μεταχειρισμενα για επανακυκλοφορια (ε, καποια στιγμη θα επιασαν το "μεγιστο" σε συνδρομες και απο εκει και μετα τους εχει μεινει αποθεμα απο παλιους που φευγουν) και καποια για αποσυρση (καταστροφη μου ειπαν) στην αποθηκη τους και πιθανως θα μου εστειλαν λεει απο την λαθος.... πλευρά. Ο,τι να ναι.

Το εκνευριστικο της υποθεσης δεν σταματα στο "πολιτες β κατηγοριας", γιατι αν ηταν μονο ο τροπος αποστολης/επιστροφης παει στο καλο...
Του λεω του τεχνικου ρε ανθρωπε βαλε μου 1 μηνα δωρεαν το go extra, λεει αν περαστει αιτημα αλλαγης εξοπλισμου δεν ενεργοποιειται τιποτα μεχρι να ολοκληρωθει αυτο...! Δηλαδη ειναι αναγκαστικο να μεινεις χωρις την υπηρεσια την οποια πληρωνεις... Του λεω τελος παντων περνα μια καταχωρηση οτι εχετε κανει τις χαζομαρες που κανατε με τον δεκτη να παρω κανα μηνιατικο πισω που πληρωσα χωρις αντικρυσμα, λεει "δεν μπορω να κανω τπτ, παρε το λογαριασμων και θα στο κανουν" (ναι, οπως μου το εκαναν και για το οφθαλμοφανες θεμα της ακυρης και εξευτελιστικης χρεωσης για τα mini packs, που εδω και 2 μηνες ακομα περιμενω...).
Δεν επικοινωνει ΚΑΝΕΝΑ τμημα της κοσμοτε με ΚΑΝΕΝΑ αλλο τμημα της κοσμοτε (το παραδειγμα ηδη επανω για το πιστωτικο)... Ο τεχνικος δεν ηξερε καν να μου πει την διευθυνση που πρεπει να στειλω τον χαλασμενο δεκτη για να μην καθομαι παλι να το συμπληρωνω στα ΕΛΤΑ και διαιωνιζεται αυτη η τριτοκοσμικη κατασταση, δεν ηξερε, λεει κατσε να συνδεσω αλλου, με εστειλε στο adsl (!!!) ουτε εκει ηξεραν, πηγε να με στειλει αλλου αυτος, επεσε (?!) η γραμμη.
Συγχαρητηρια κοσμοτε, ο βασιλιας των τηλεφωνων στην Ελλαδα και ουτε μια κληση δε μπορει να εξυπηρετησει.
Γενικοτερο βεβαια το φαινομενο, πλεον σχεδον ολα τα τηλεφωνικα κεντρα ειναι "τι θελετε? Α, καθιστε να καταγραψουμε ενα αιτημα και θα το προωθησουμε... τι? Να μιλησετε με αυτους που το επεξεργαζονται? Οοοοχι, δε γινεται αυτο". Δε θελω να σχολιασω τους υπαλληλους, αλλά αυτοι που το εχουν στησει να "δουλευει" με αυτον τον τροπο θελουν... :violent-smiley-030:
Στα 8 χρονια ρε ξεφτιλες σας χρειαστηκα ΜΙΑ φορα... ΜΙΑ! Λυπαμαι ειλικρινα αυτους που εχουν οχι ανα μηνα αλλά εστω ανα 6μηνο ή 12μηνο καποιο προβλημα...
 
ας πω πάλι τον καημό μου να το βγάλω από μέσα μου :) πήρα πρόσφατα ένα Xiaomi mi box για να βαλω το cosmote Ott και να σταματήσω να παιδευομαι με το να στελνω την εικόνα στην τηλεοραση απο τον σταθερό. Επειδή εχω ως βασικό μηχανημα ενα apple tv του οποιου η εικονα ειναι απιστευτη ρωτώ την αγαπητη cosmote... εισαι ο κορυφαιος παροχος, εχεις απο πισω κοτζαμ Deutsche Telekom, ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ειναι να εχεις και μια εφαρμογή για Apple TV; Επειδή δεν γνωριζω, μπορεί καποιος developer να μου πει αν είναι τοσο μπελας η μετατροπή μιας εφαρμογής του iPadOS σε tvOS και η συντήρησή της; Το ιδιο φυσικά ισχύει και για τις αλλες πλατφορμες της χωρας (novaflix, paok tv, Vodafone tv κλπ) απλά η cosmote θελει να ισχυρίζεται οτι ειναι leader.
 
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...

ας πω πάλι τον καημό μου να το βγάλω από μέσα μου :) πήρα πρόσφατα ένα Xiaomi mi box για να βαλω το cosmote Ott και να σταματήσω να παιδευομαι με το να στελνω την εικόνα στην τηλεοραση απο τον σταθερό. Επειδή εχω ως βασικό μηχανημα ενα apple tv του οποιου η εικονα ειναι απιστευτη ρωτώ την αγαπητη cosmote... εισαι ο κορυφαιος παροχος, εχεις απο πισω κοτζαμ Deutsche Telekom, ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ειναι να εχεις και μια εφαρμογή για Apple TV; Επειδή δεν γνωριζω, μπορεί καποιος developer να μου πει αν είναι τοσο μπελας η μετατροπή μιας εφαρμογής του iPadOS σε tvOS και η συντήρησή της; Το ιδιο φυσικά ισχύει και για τις αλλες πλατφορμες της χωρας (novaflix, paok tv, Vodafone tv κλπ) απλά η cosmote θελει να ισχυρίζεται οτι ειναι leader.

Σωστότατος!

Ακούτε εκεί στην Cosmote!?
 
Από την Κυριακή λόγω κακοκαιρίας εδώ στην Θεσσαλονίκη κουνήθηκε το πιάτο και δεν έχω υπηρεσία. Πήρα τηλ. στην εξυπηρέτηση και μου είπαν για να έρθει ο τεχνικός θα πληρώσω 25 ευρώ το ελάχιστο γιατί είμαι εκτός εγγύησης που είναι για έναν χρόνο. Έκανα την σύνδεση για ένα χρόνο τον Αύγουστο του 2019 και ανανέωσα φέτος τον Αύγουστο για άλλον έναν χρόνο αλλά η εγγύηση λένε δεν ανανεώνεται. Τον Δεκέμβρη του 2019 είχα πάλι το ίδιο πρόβλημα και ήρθε ο τεχνικός χωρίς χρέωση αλλά η εγγύηση δεν ανανεώθηκε επειδή ήμουν εντός εγγύησης. Πρέπει δλδ να πληρώσεις τεχνικό για να έχεις εγγύηση για ένα χρόνο. Οπότε αν κάθε χρόνο και κάτι έχεις πρόβλημα πρέπει να πληρώνεις τον τεχνικό.. Η εγγύηση δεν ανανεώνεται.. Πληρώνεις 25 ευρώ τον χρόνο δλδ..Έρχεται ο τεχνικός το σφίγγει να κρατήσει ένα χρόνο και μετά πλήρωνε.. Είμαι από την Κυριακή σε επικοινωνία και χωρίς τηλεόραση φυσικά.. Έχετε γνώμη; Να ετοιμάζομαι για τα 25 ευρώ ή μπορώ να κάνω κάτι;
 
Δεν μπορείς να κανεις κάτι, γιατί την εγκατάσταση και το πιάτο στα κάνουν δώρο (τα πληρώνεις μόνο αν σπάσεις το πρώτο συμβόλαιο). Μετά την εγγύηση που σου δίνουν δεν έχουν ευθύνη.
Ευθύνη έχουν μόνο στον αποκωδικοποιητη, για όσο είσαι συνδρομητής, και τον οποίο στο τέλος της υπηρεσίας (τη κατάργησή της δηλαδή), τον επιστρέφεις.
 
Εχω κανει σπορτς πακ 1 μηνα στις 20/10, η συνδεση δεν εμφανιστηκε στο my cosmote, αρα δε την ακυρωσα ποτε και ουτε με χρεωσανε, επαιξε κ ο δευτερος μηνας κ τωρα θελω να το ακυρωσω κ δε μπορω, εχω κανει αιτηση μεσω facebook, εχω παει σε καταστημα, εχω παρει τηλεφωνο κπεριμενα μια ωρα μεχρι να το καταλαβει... θελωνα βαλω αλλο πακετο τωρα κ δε θα το κανω, στις 20 δεκεμβριου, αν δε το φτιαξουν, θα σβησω την εφαρμογη κ αντε γεια, αυτοι μπορει να ζητανε ενα σωρο χρηματα μετα απο καιρο. Γνωριζει καποιος κατι σχετικο?
Ξ