Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...

Σενάριο για πρόωρη διακοπή συμβολαίου δεν υπάρχει αφού το on demand και το replay tv δεν θεωρούνται βασικές υπηρεσίες. Αλλά συμπληρωματικές. Αυτό αναφέρουν και τα συμβόλαια βέβαια. Θα έπρεπε όμως να υπάρχει μια μεταβατική περίοδος.
 
Σενάριο για πρόωρη διακοπή συμβολαίου δεν υπάρχει αφού το on demand και το replay tv δεν θεωρούνται βασικές υπηρεσίες. Αλλά συμπληρωματικές. Αυτό αναφέρουν και τα συμβόλαια βέβαια. Θα έπρεπε όμως να υπάρχει μια μεταβατική περίοδος.
Αυτο ανέφερα και πιο πάνω. Ο χρόνος αντίδρασης περίπου 4 μηνών που έδωσαν ήταν αρκετός, όπως και το box που έδιναν δωρεάν ήταν μια καλή κίνηση αλλά μετά τελευταία νέα, φαίνεται ότι το έκοψαν το τελευταίο.
 
Το πήγαν 31/8 για τη λήξη του replay on demand τώρα. Από 31/6 σε 31/7 σε 31/8. Θα πέσει πολύ κράξιμο αν το κόψουν και σου λένε ότι προλάβουμε να το γνωρίζει ο κόσμος και μετά το κόβουμε.

Στάλθηκε από το SM-T720 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Το πήγαν 31/8 για τη λήξη του replay on demand τώρα. Από 31/6 σε 31/7 σε 31/8. Θα πέσει πολύ κράξιμο αν το κόψουν και σου λένε ότι προλάβουμε να το γνωρίζει ο κόσμος και μετά το κόβουμε.

Στάλθηκε από το SM-T720 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και γιατί όχι; Δεν είναι βασική υπηρεσία εξάλλου. Το ότι θα κοπεί θα κοπεί. Και λογικά τώρα θα είναι οριστικό.
 
Τελικά πετύχαμε με την 3η προσπάθεια.
Αφου το Τμήμα Ακυρώσεων είχε πει ότι θα μου στείλει καθώς ισχύει ακόμη και στέλνουν, είχαν περάσει 10 ημέρες και τίποτα.
Ξαναπαίρνω τηλ και λεω τι έγινε ρε παιδιά, με δουλεύετε; Και τελικά μου έστειλαν και μάλιστα μου είπαν ακριβώς πότε θα το παραλάβω (και το παρέλαβα).

Απορώ τι καταχώρησαν οι 2 προηγούμενοι υπάλληλοι που θα το έστελναν..

Και γιατί όχι; Δεν είναι βασική υπηρεσία εξάλλου. Το ότι θα κοπεί θα κοπεί. Και λογικά τώρα θα είναι οριστικό.
Γιατί δεν είναι βασική υπηρεσία; Το θέμα δεν είναι μόνο το Replay TV αλλά και ότι βλέπεις μέσω του Cosmote TV Plus θα κοβόταν. Δηλαδή οι ταινίες, σειρές, παιδικά κλπ. Βασικότατη υπηρεσία είναι.
 
Last edited:
Τελικά πετύχαμε με την 3η προσπάθεια.
Αφου το Τμήμα Ακυρώσεων είχε πει ότι θα μου στείλει καθώς ισχύει ακόμη και στέλνουν, είχαν περάσει 10 ημέρες και τίποτα.
Ξαναπαίρνω τηλ και λεω τι έγινε ρε παιδιά, με δουλεύετε; Και τελικά μου έστειλαν και μάλιστα μου είπαν ακριβώς πότε θα το παραλάβω (και το παρέλαβα).

Απορώ τι καταχώρησαν οι 2 προηγούμενοι υπάλληλοι που θα το έστελναν..


Γιατί δεν είναι βασική υπηρεσία; Το θέμα δεν είναι μόνο το Replay TV αλλά και ότι βλέπεις μέσω του Cosmote TV Plus θα κοβόταν. Δηλαδή οι ταινίες, σειρές, παιδικά κλπ. Βασικότατη υπηρεσία είναι.
Το τι θεωρείται βασική υπηρεσία το ορίζει το συμβόλαιο που υπέγραψες. Όχι η προσωπική άποψη του καθενός. Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα.
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Το τι θεωρείται βασική υπηρεσία το ορίζει το συμβόλαιο που υπέγραψες. Όχι η προσωπική άποψη του καθενός. Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα.
Για εξήγησε μου λοιπόν εσύ που στο συμβόλαιο αναφέρεται για βασική υπηρεσία; Πουθενά. Το Cosmote TV Plus είναι βασικότατη υπηρεσία του FULL PACK. Γι αυτό λέγεται Full. Αλλωστε όταν πέρσι έκανα παζάρια να πέσουν από τα 22,75 και του είπα χάσατε Ισπανία, Αγγλία στο ποδοσφαίρο μου είπαν "δεν γίνεται, έχουμε εμπλουτίσει το περιεχόμενο των σειρών με πολλές νέες".
 
  • Haha
Reactions: sdragon28
Για εξήγησε μου λοιπόν εσύ που στο συμβόλαιο αναφέρεται για βασική υπηρεσία; Πουθενά. Το Cosmote TV Plus είναι βασικότατη υπηρεσία του FULL PACK. Γι αυτό λέγεται Full. Αλλωστε όταν πέρσι έκανα παζάρια να πέσουν από τα 22,75 και του είπα χάσατε Ισπανία, Αγγλία στο ποδοσφαίρο μου είπαν "δεν γίνεται, έχουμε εμπλουτίσει το περιεχόμενο των σειρών με πολλές νέες".
Πλήρες πακέτο λέγεται γιατί περιέχει όλα τα κανάλια. Οι υπηρεσίες on demand διατίθενται επιπρόσθετα με το βασικό πακέτο. Το αναφέρει και το συμβόλαιο. Οι εταιρίες cosmote και nova ξέρουν δυστυχώς τι κάνουν και τι τους επιτρέπει ο νόμος. Αν θεωρείς ότι θίγονται τα δικαιώματα σου κάνε επίσημη καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή για να φύγεις αζημίως.
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Πλήρες πακέτο λέγεται γιατί περιέχει όλα τα κανάλια. Οι υπηρεσίες on demand διατίθενται επιπρόσθετα με το βασικό πακέτο. Το αναφέρει και το συμβόλαιο. Οι εταιρίες cosmote και nova ξέρουν δυστυχώς τι κάνουν και τι τους επιτρέπει ο νόμος. Αν θεωρείς ότι θίγονται τα δικαιώματα σου κάνε επίσημη καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή για να φύγεις αζημίως.
Εσύ λες τα δικά σου, εγώ τα δικά μου.
Κοίταξα το συμβόλαιο. Δεν λέει πουθενά ότι είναι πρόσθετη υπηρεσία. Μιλάει για άλλες πρόσθετες υπηρεσίες ΑΛΛΑ όχι για το replay ή το On-Demand. Επιπροσθέτως όταν σου λένε "ανέβασα την τιμή γιατί έχω πλούσιο περιεχόμενο σε σειρές και ταινίες" τότε πρέπει να βρουν τρόπο να συνεχίσουν να μου τις παρέχουν.
Οταν απείλησα με διακοπή και μετά από 3 προσπάθειες μου έστειλαν box. Αλλιώς ναι θα πήγαινα καταναλωτή εννοείται.
Ετσι και αλλιώς 1,5 μήνας έμεινε. Δεν θα ανανεώσω.
 
Εχω το box που δινει η cosmote . Skyworth hy4415. Το χρησιμοποιω με wifi 5g συνδεση.Πολλες φορες χανει τη συνδεση και κολλαει ειδικα στο youtube και στην εφαρμογη disney+. Στην εφαρμογη της cosmote παιζει σωστα αν εξαιρεσουμε καμια φορα που πεφτει για λιγα δευτερολεπτα η ποιοτητα και επανέρχεται. Γνωριζει κανεις πως αντιμετωπιζετε αυτο;
 
Εχω το box που δινει η cosmote . Skyworth hy4415. Το χρησιμοποιω με wifi 5g συνδεση.Πολλες φορες χανει τη συνδεση και κολλαει ειδικα στο youtube και στην εφαρμογη disney+. Στην εφαρμογη της cosmote παιζει σωστα αν εξαιρεσουμε καμια φορα που πεφτει για λιγα δευτερολεπτα η ποιοτητα και επανέρχεται. Γνωριζει κανεις πως αντιμετωπιζετε αυτο;
Κάνε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και αν δεν στρώσει πάρε τηλ να στο αλλάξουν δωρεάν....
 
Απαράδεκτη εικόνα εχθές στο 4K κανάλι στον αγώνα PSG-Yuventus. Πολλή θολή εικόνα με χάλια χρώματα. Στο HD ήταν καλύτερη. Απαράδεκτοι!!
 
Καλησπέρα σε ολους! Είμαι συνδρομητής Cosmote TV ΟΤΤ (Spots Pack) το οποίο από τις 9/9/22 έχει γίνει αορίστου. Η σύμβαση μου στην 1η σελίδα αναγράφει ότι για 1-12 μήνες η τιμή είναι 19€ και για 12+μήνες 21€.
Από τη στιγμή που έχει γυρίσει σε αορίστου, με χρεώνουν 27€. Σε όλες τις επικοινωνίες που έχω κάνει με το 13888, οι υπάλληλοι αφού ελέγξουν την Σύμβαση μου, επιβεβαιώνουν τα παραπάνω ποσά. Στην τελευταια επικοινωνία με το 13888 και αφού είχε γίνει αίτημα προς "αρμόδιο" τμήμα από την υπάλληλο που είχα μιλήσει, η απάντηση που μου μετέφερε ήταν ότι η χρέωση θα είναι αυτή 27€ κατά τον ισχύοντα τιμοκατάλογο.
Θα ήθελα να ρωτήσω τί μπορώ να κάνω; Να απευθυνθώ στον συνήγορο του καταναλωτη; Στην ΕΕΤΤ; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
 
Μηπως ηταν 24 μηνο συμβολαιο με τους πρωτους 12μηνες στα 19 ευρω και τους επομενους 12 στα 21 ευρω
Αν ισχυει αυτο ,και το συμβολαιο γυρισε σε αοριστου τοτε πας στην τιμη τιμοκαταλογου.
Σε μενα που ειχε γινει κατι τετοιο ,ξανανανεωσα στην τιμη που ειχα και ζητησα να μου πιστωσουν τη διαφορα ,κατι που εγινε στον επομενο λογαριασμο
 
  • Like
Reactions: sangelos
Η διάρκεια ήταν 12μηνη. Παραθέτω το σχετικό screenshot απο τη Σύμβαση μου (οι τιμές είναι χωρίς τον φόρο 10%)

1666694494591.png
 
Απο 20/09/21 η τιμη αοριστου όλων των πακετων ανεβηκαν , το θυμαμαι γιατι ειχα τοτε ενα sport και οι τιμες ειχαν παει 19,10 σε 24,55 , το διαβαζω απο το συμβολαιο γιατι ειχα γραψει διπλα την τιμη αοριστου την νεα. Μου ειχε ερθει και sms τοτε θυμαμαι και ειχα βρει την ανακοινωση αλλα δεν μπορω να την βρω τωρα πουθενα.
 
Οι τιμές των πακέτων αορίστου χρόνου είναι λογικό να μεταβάλλονται. Στην περίπτωση μου όμως, η Σύμβαση ορίζει την τιμή του αορίστου και αυτή την τιμή αρνούνται να μου την δώσουν.
 
  • Like
Reactions: johnar84
Οι τιμες αορίστου με απόφαση της ΕΕΤΤ μπορούν να μεταβαλονται, δυστυχως, κατά το δοκούν οπότε θέλει η εταιρία. Ήταν μια δέσμη αποφάσεων που βγήκε σε 2 μέρη κατά το 2019 με 2020 αν δεν κάνω λάθος. Μέρος του πακέτου εκείνου ήταν και η μη αντιστροφή της φορητοτητας και η εισαγωγή της άμεσης και της εμμεσης ενεργοποίησης.
Το σύνολο αυτό θεσπίστηκε γιατί μέχρι τότε οι εταιρίες (εγώ ήμουν θύμα της vodafone τότε) άλλαζαν τις τιμες εντός δέσμευσης με.αποτελεσμα να μην μπορείς να υπαναχωρισει και να φύγεις αζημιως. Το πακέτο εκείνο λοιπόν της ΕΕΤΤ εξορθολογιζε το κομμάτι του "εντός δέσμευσης" και έδειχνε την δυνατοτητα της ελεύθερης αναπροσαρμογης στις τιμες αορίστου. Εσύ λοιπόν με βάση τον ορισμό, έχεις μια τιμή αορίστου στα χέρια σου η οποία όμως έχει καταργηθεί και αντικατασταθεί με μια άλλη . Οπότε η μονη σου επιλογή είναι η διακοπή όπως έλεγε και το SMS που είχε έρθει τότε.
Αντιστοίχως στον ΟΤΕ υπάρχουν τιμές αορίστου που δεν έχουν αντικατασταθεί με άλλες όπως πχ το παλιό family pack της Cosmote TV που εντός και εκτός δεσμεύσης είχε 11.90. Όσοι το έχουν ακόμα, δεν έχουν αλλάξει τιμή γιατί η εταιρία δεν έχει ανακοινώσει κάτι γι αυτο το πακέτο. Αντίθετος νεώτεροι πελάτες σε δέσμευση το παίρνουν κάπου στα 13 ευρώ και εκτός δεσμεύσης πάει στα 15 νομιζω.
Επιπρόσθετα όλες οι συμβάσεις βάση νόμου ορίζουν τιμές εντως και εκτός δέσμευσης στο κείμενο τους. Η τιμή αορίστου δεν είναι ωστόσο δεσμευτική.
 
Μόνο εγώ δυσκολεύομαι απίστευτα στην εύρεση ταινιών και σειρών; Στον δορυφόρο το Cosmote plus ήταν χρηστικό και μπορούσες να ψάξεις τι είδους ταινία/σειρά ήθελες και να δεις επίσης το τι νέο έβαζαν , η εφαρμογή της Cosmote για μένα με τα άπειρα παράθυρα μου φαίνεται λαβύρινθος...
 
  • Like
Reactions: chrsv7