Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...

Επίσης μου έγινε αύξηση 2 ευρώ στον λογαριασμό του ΟΤΕ ξέρει κανείς γτ δεν με ειδοποίησαν
 
Παιδιά προσοχή σε όσους ενεργοποιούν το Netflix διότι είναι μεγάλοι απατεώνες και θα τους πάρει και θα τους σηκώσει.
Ενεργοποίησα το πακέτο Netflix και ενώ είχα ήδη πληρωμένο μήνα από το Netflix επειδή ήμουν συνδρομητής, με χρέωσε και η Cosmote. Επίσης, από το κατάστημα μου είχαν δώσει λάθος οδηγίες, και η ενεργοποίηση από την εφαρμογή του κινητού, είναι με μηνιαία διάρκεια η οποία δεν συνοδεύεται με έκπτωση στο πάγιο. Επίσης, χθες το 13888 μου είπε ότι η έκπτωση δεν ισχύει αν έχεις δορυφορικό.

Με λίγα λόγια, τρεις απάτες μέσα σε έναν μήνα:
1) Η έκπτωση δεν ισχύει σε δορυφορική σύνδεση.
2) Αν ενεργοποιήσεις την υπηρεσία, είναι ad-hoc που δεν δίνει έκπτωση.
3) Αν τηνε ενεργοποιήσεις και έχει ήδη πληρωμένο το μήνα από το Netflix, δεν τους νοιάζει και στα τραβάνε τα λεφτά.

Αλήθεια, τα έξτρα 14 ευρώ που έχω δώσει για τον Σεπτέμβριο, ποιος τα τσέπωσε;
Δεν είπαμε μην μπλέξετε με Netflix μέσω Cosmote tv;;
 
κοντευω 20 μερες που εχω ζητησει καταργηση του Multiroom και ακομα το αιτημα ειναι σε επεξεργασια ειναι δυνατον?
 
Έχω θέμα εδώ και 2-3 ημέρες με το app στην TCL C645, δεν ανεβαίνει η ταχύτητα πάνω από 10-12 mbps και έτσι έχω σκαμπανεβάσματα στην ποιότητα. Αντίθετα στο box της xiaomi 1st gen δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα άρα δεν φταίει η Nova που έχω το ίντερνετ. Δοκίμασα και clear cache και εγκατάσταση εκ νέου αλλά τίποτα. Να το δηλώσω ως βλάβη;
 
  • Wow
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Από τον Σεπτέμβρη που έγινε η αίτηση για ΟΤΕ internet και TV μέσω IPTV ο ΟΤΕ δεν είναι ικανός να περάσει οπτική ίνα στον δεύτερο όροφο ,στο Κέντρο θεσσαλονίκης.Γνωρίζει κανεις ποσο καιρό παίρνει το πέρασμα οπτικής ίνας; Είναι σωστό να υπάρχει τέτοια καθυστέρηση ; Δεν ενδιαφέρονται καν να με εξυπηρετήσουν , έστω με προσωρινή πρόσβαση στο Διαδίκτυο ενώ τους έχω αναφέρει ότι χρειάζομαι το Internet για Επαγγελματικούς Λόγους.
 
Στο Cosmote sport 2 τι κάνουν; Παίζουν οι αγώνες του ΠΑΟΚ και του Παναθηναϊκού και λέει ο παρουσιαστής πάμε στο Βουκουρέστι για τον Ολυμπιακό. Γιατί; Εμείς θέλουμε να βλέπουμε τα παιχνίδια τα δύο μαζί, αν θέλετε pre game βάλτε το αλλού. Το κάνουν συνέχεια και μετά θα κόψουν τον Ολυμπιακό (που πάλι καλά τότε παίζει μόνο αυτός) για να βάλουν δηλώσεις των παικτών από τα ματς των 20:00. Το βλέπω πολύ άκυρο αυτό το μοτίβο.
 
  • Like
Reactions: nkats and Joker19
Οτι ναναι η Cosmote…Μικαω σημερα απο το τσατ για να ρωτησω αν υπαρχει καποια προσφορα για αναβαθμιση ταχυτητας ιντερνετ.Μου λεει μια τιμη η τυπισα και τελος,δεν προχωρησε τιποτα
Μπαινω μετα απο λιγο στην τηκεοραση(cosmote tv μέσω δορυφόρου) και βλεπω δεν παιζουν τα καναλια Novasports…
Παιρνω τηλεφωνο στην τεχνικη εξυπηρετηση και μου λεει ενα παλικαρι,φαινεται οτι σημερα εγινε αλλαγη απο το εμπορικο τμημα οτι δεν θελετε τα καναλια Novasports,οτι ναναι πραγματικα…Μου λεει πρεπει να περασει η μερα και θα σας καλεσω εγω αυριο το απογευμα να τα ενεργοποησουμε παλι…Που τους βρισκουν αυτους ρε εκει μεσα;;;Τι να πω;;;
 
  • Haha
Reactions: makisnet
Την 7/1/2025 υπέβαλα μέσω του site της Cosmote παραγγελία αγοράς του πακέτου cosmote tv cinema (12 μηνών), που είναι σε προσφορά (12 ευρώ/μήνα αντί για 15 ευρώ) . Λίγες ημέρες κατόπιν επικοινώνησε τηλεφωνικά μαζί μου (από το 13888) εκπρόσωπος της εταιρείας, προκειμένου να επιβεβαιώσει και να δρομολογήσει την παραγγελία. Στο τέλος της σύντομης αυτής επικοινωνίας μας κι ενώ φαινόταν πως αυτή είχε ολοκληρωθεί, ο εκπρόσωπος μου λέει πως πρέπει να γίνει κι ένας αυτοματοποιημένος έλεγχος από το σύστημα τους με βάση το ΑΦΜ μου, γιατί για κάποιους πελάτες (όχι όλους, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ, όπως τουλάχιστον ισχυρίσθηκε, όταν απαίτησα να μου το διευκρινίσει) απαιτείται επιπροσθέτως και η καταβολή εγγύησης. Έκανε λοιπόν τον έλεγχο και με ενημέρωσε πως το σύστημα «απεφάνθη» ότι πρέπει να καταβάλω εγγύηση 100 ευρώ προκειμένου να δρομολογηθεί η παραγγελία. Τον ενημέρωσα ότι όπως μπορεί και ο ίδιος να διαπιστώσει κι από τα τηρούμενα στην εταιρεία τους ηλεκτρονικά στοιχεία , υπήρξα για 7 τουλάχιστον χρόνια συνδρομητής της Cosmote TV (μέχρι προσφάτως μάλιστα) και ΟΥΔΕΠΟΤΕ υπήρξε η παραμικρή καθυστέρηση στην εξόφληση των λογαριασμών μου ή οποιαδήποτε άλλη εκκρεμότητα από πλευράς μου (π.χ. παράδοση εξοπλισμού όταν έληξε το συμβόλαιο μου κλπ), όπως και με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία τηλεπικοινωνιών ή το δημόσιο και συνεπώς θα ήθελα να με ενημερώσει για ποιόν ακριβώς λόγο αντιμετωπίζομαι αίφνης ως ένας περίπου «αναξιόπιστος» πελάτης, καθόσον αυτό με ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΩΣ ΑΤΟΜΟ. Μου απάντησε ότι δεν το γνωρίζει κι ότι αυτό είναι επιλογή του «συστήματος». Του ανταπάντησα και με ποια κριτήρια, με ποια στοιχεία, αποφάνθηκε έτσι το «σύστημα» τους, εκτός φυσικά κι αν είναι λοταρία και αποφαίνεται στην τύχη. Δεν γνώριζε (ή δεν ήθελε) να μου απαντήσει και κατόπιν τούτου ζήτησα ασφαλώς να ακυρωθεί η παραγγελία. Θεωρώ την ως άνω συμπεριφορά της Cosmote ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ (έως προσβλητική). Τους απέστειλα μάλιστα και σχετικό μήνυμα στην φόρμα επικοινωνίας του επίσημου site τους, όπου ζητώ να με ενημερώσουν για ποιον ακριβώς λόγο το «σύστημα» τους με έκρινε ως «μειωμένης αξιοπιστίας» πελάτη. Δεν ξέρω φυσικά αν θα λάβω απάντηση, αφού (όλως τυχαίως ασφαλώς!) η Cosmote δεν δίνει απευθείας mail επικοινωνίας (ώστε να μπορείς να αποδείξεις αν και πότε επικοινώνησες μαζί τους, και τι τους έγραψες), αλλά μόνο μια φόρμα επικοινωνίας στο site τους, η οποία δεν σου δίνει καν κάποιο αριθμό καταχώρησης για το μήνυμα/αίτημα που αποστέλλεις, ούτε καν σου επιβεβαιώνει οτι καταχωρήθηκε, ούτε φυσικά σου έρχεται κάποια επιβεβαίωση με αντίγραφο του μυνήματος σου στο e-mail που δήλωσες, συνεπώς μπορούν ακόμα και να αρνηθούν ότι κάποιος επικοινώνησε μαζί τους!
 
Ναι αυτό είχε συμβεί και σε μένα όταν είχα πάρει το αυτόνομο πακέτο της Cosmote tv. Από ό,τι είχα καταλάβει προπληρώνεις το πακέτο. Δεν ξέρω βέβαια αν και το πού υπάρχει γραμμένο αυτό. Αν δεν βγάλεις άκρη απλά στέλνεις αίτημα στην ΕΕΤΤ.
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ