Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Απάντηση: Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

εισαι σε vpu vdsl50. αν ζητησεις 100 θα σε βαλουν σε vlu vdsl100 με voip και πληρωνεις και ξανα τελος ενεργοποιησης 25 ευρω. αυτο καταλαβα εγω. επισης αν δεν κανω λαθος πλεον vdsl50 δινουν μονο οπου δεν εχει 100. αν εχει 100 σε βαζουνσε 100 με voip

Στη δική μου περίπτωση υπάρχει και 50 και 100
 
Σε νέες συνδέσεις δίνουν πάντα VoIP σε VDSL ακόμα και στα 50 εκτός μερικών λίγων εξαιρέσεων. Ακόμα και οι παλιοί συνδρομητές θα χρειαστεί να αλλάξουν με την αναβάθμιση των καφάο που θα υποστηρίζουν Vectoring.
 
Εγώ πάντως που ανανέωσα για 2 χρόνια το vdsl 50 που είχα, παρέμεινα σε κανονική τηλεφωνία και όχι voip. Μήπως φταίει ότι το ΑΚ της περιοχής μου είναι 220 μέτρα από το σπίτι μου;
Συμπεραίνω ότι παίρνω από ΑΚ γιατί στην περιοχή μου vdsl δίνουν μόνο ΟΤΕ και ΝΟΒΑ και μάλιστα η δεύτερη μόνο μέχρι 50. Άλλες περιοχές της πόλης δίνουν μέχρι 100 σε ΝΟΒΑ.
 
Καλησπέρα, μόλις μου έγινε αναβάθμιση στη γραμμή Nova σε 100mbps και μου ήρθε το router ZTE ZXHN H267N V1.0. Προσπαθώ να βάλω το router σε bridge mode για να συνδεθεί με το TP-LINK ARCHER V400, αλλά από ότι φαίνεται είναι κλειδωμένο. Πήρα τη Nova και μιλώντας με την υποστήριξη (λέμε τώρα...) μου είπαν ότι δεν είναι κλειδωμένο το router, αλλά δεν μπορούν, ούτε είναι υποχρεωμένοι να με βοηθήσουν να το κάνω;;!!!!!!
Τα στοιχεία εισόδου είναι της μορφής user-pass, το ΖΤΕ είναι φανερά κλειδωμένο και η Nova δεν θέλει ή δεν μπορεί να βοηθήσει!!!!!
Τι μπορώ να κάνω;;;
Μήπως υπάρχει η δυνατότητα να δημιουργήσεις νέο χρήστη ή νέο προφίλ? Δεν το έχω το ρούτερ, σαν ιδέα μου ήρθε.
 
Χαίρομαι που συμφωνείτε μαζί μου..... Τώρα είναι αργά..με έγραψαν και στο 13831(τιμές καταλόγου 59,90 ) και εδώ στο φόρουμ της Nova δούλεμα.. Φορητότητα για Cosmote fiber και αντίο.....ας πάρουν για αντιπροσφορά και θα τους απαντήσω καταλλήλως.....και να μου πουν πως θέλουν να πληρώσω το πέναλτι....με μετρητά ή με κάρτα;; Α-πα-ρά-δε-κτοι.-
 
Υπ όψιν όταν γίνεται χρήση modem -router τρίτου κατασκευαστή σε vdsl50 πολύ πιθανόν να μην συνδέεται στο ιντερνετ.
Δοκιμάστε να βάλετε 835 στο VLAN ID και ίσως θα λυθεί το πρόβλημα .
Αυτό το <τσίμπησα> από χρήστη άλλου φόρουμ και σε μένα έδωσε τη λύση .


Οσον αφορά τη σύνδεση που έγινε σήμερα είναι απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ .
Ενω μίλησα το πρωί με το τεχνικό τμήμα ,με διαβεβαίωσαν ότι θα ειδοποιηθώ σχετικά πρίν αρχίσει η αναβάθμιση .
Ξαφνικά το μεσημέρι αρχίσαν οι διακοπές [που υπήρχαν και το πρωί] άρχισε να δείχνει ταχύτητα 49.999 και χωρίς πρόσβαση προφανώς .Κράτησε όλο αυτό περί την μιάμιση ώρα .
Ακόμη και αφού έγινε η κανονική σύνδεση ,υπήρξαν διακοπές .
Η όλη συμπεριφορά τους είναι κάκιστη .
 
Sorry για το off topic,
Η Forthnet χρειάζεται λίγη κατανόηση. Οι άνθρωποι που δουλεύουν εκεί είναι στα όρια του επαγγελματικού ηρωισμού, αρκετοί το έχουν ξεπεράσει εδώ και χρόνια.
Θα μου πείτε εταιρεία είναι, εμείς πληρώνουμε, ας πρόσεχαν. Δίκιο θα έχετε.
Αλλά δείξτε λίγο έλεος. Ανταγωνίζονται τα θηρία με πλάτες από Γερμανία & Αγγλία και κινούνται οικονομικά, αποκλειστικά με την ρευστότητα που τους δίνουν οι λογαριασμοί που πληρώνουμε.
Ούτε στο δημόσιο χρωστάνε, στη μισθοδοσία των υπαλλήλων τους είναι "κύριοι" και το ταμείο τους είναι στις "Ελληνικές" τράπεζες κι όχι παρκαρισμένο στο Λουξεμβούργο ή στη Γερμανία.
Αν είχαν στη διάθεσή τους το 1 τοις 100 των πόρων που έχουν οι άλλοι πάροχοι θα έκαναν θαύματα και παρόλα αυτά, το service που δίνουν σήμερα είναι συγκρίσιμο και σε ποιότητα και σε τιμές με τον ανταγωνισμό τους.
Sorry για το μελό.
 
Όλοι όσοι είναι σε καμπίνα, αργά ή γρήγορα θα πάρουν VoIP, αυτό δεν είναι διαπραγματεύσιμο, είναι στον κανονισμό της ΕΕΤΤ για το Vectoring. Ο κάθε πάροχος μπορεί να κάνει την υλοποίηση του, ωστόσο, εάν αυτή γίνει σωστά, μόνο πλεονεκτήματα φέρενει για τους πελάτες. HD-Voice codecs, ελάχιστος χρόνος σχηματισμού κλήσης, δυνατότητα χρήσης IP-φωνων κλπ.

Από εκεί και πέρα, για τη Forthnet, ήταν αυτή που ξεκίνησε πόλεμο τιμών με τους υπόλοιπους στη σταθερή. Όπως κατάλαβαν και πολλοί άλλοι, -on,altec, lannet κλπ- όταν πουλάς κάτω του κόστους, για παρατεταμένο διάστημα, κλείνεις. Η τηλεπικοινωνιακή της δραστηριότητα είναι ξεκάθαρα μη βιώσιμη τη παρούσα στιγμή όταν με την υπεραξία της τηλεόρασης έχει τις ζημιές που έχει.
 
Μετά την αναβάθμιση σε VDSL έχουν αρχίσει τα προβλήματα με συχνές διακοπές -αποσυνδέσεις .
Μίλησα επί πολύ ώρα -τηλεφωνικά - με το τεχνικό τμήμα ,γίνανε όσοι έλεγχοι μπορούσαν να γίνουν και περιμένω να έρθει τεχνικός .
Βέβαια το κλείσιμο ραντεβού γίνεται γύρω στις 7.00μμ ,όταν μια ευγενέστατη κυρία επικοινωνεί και σου ανακοινώνει ότι την επομένη 10-12[π.χ] θα έρθει τεχνικός .Αν δεν μπορείς να είσαι 10-12 ,τότε περιμένεις την επόμενη μέρα στις 7.00 να σου τηλεφωνήσουν για νέο ραντεβού .
 
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Sorry για το off topic,
Η Forthnet χρειάζεται λίγη κατανόηση. Οι άνθρωποι που δουλεύουν εκεί είναι στα όρια του επαγγελματικού ηρωισμού, αρκετοί το έχουν ξεπεράσει εδώ και χρόνια.
Θα μου πείτε εταιρεία είναι, εμείς πληρώνουμε, ας πρόσεχαν. Δίκιο θα έχετε.
Αλλά δείξτε λίγο έλεος. Ανταγωνίζονται τα θηρία με πλάτες από Γερμανία & Αγγλία και κινούνται οικονομικά, αποκλειστικά με την ρευστότητα που τους δίνουν οι λογαριασμοί που πληρώνουμε.
Ούτε στο δημόσιο χρωστάνε, στη μισθοδοσία των υπαλλήλων τους είναι "κύριοι" και το ταμείο τους είναι στις "Ελληνικές" τράπεζες κι όχι παρκαρισμένο στο Λουξεμβούργο ή στη Γερμανία.
Αν είχαν στη διάθεσή τους το 1 τοις 100 των πόρων που έχουν οι άλλοι πάροχοι θα έκαναν θαύματα και παρόλα αυτά, το service που δίνουν σήμερα είναι συγκρίσιμο και σε ποιότητα και σε τιμές με τον ανταγωνισμό τους.
Sorry για το μελό.

:chinscratch:40 Ημέρες Αναμονή για Σύνδεση και ακόμη... ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ εκ μέρους τους !!! :blink: ΕΣΥ πως κατανοείς αυτό το γεγονός?:chinscratch:
 
@satuser δεν είναι καθόλου ευχάριστο. Δεν θέλω να δικαιολογήσω τίποτα. Δοκίμασε με το support τους.
 
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

@satuser δεν είναι καθόλου ευχάριστο. Δεν θέλω να δικαιολογήσω τίποτα. Δοκίμασε με το support τους.

Δοκίμασα πολλάκις...
 
Καλησπέρα.
Με μεγάλη χαρά μετέτρεψα πριν μία βδομάδα το ADSL 24 σε VDSL 50.
Με μεγάλη λύπη, όμως, έχω τεράστιο πρόβλημα στο ανέβασμα αρχείων (όχι στο κατέβασμα).
Ενώ στο speedcheck βλέπω ταχύτητες 46-48 MBPS, ενώ η σύνδεση είναι σωστή, δεν μπορώ να στείλω αρχεία.
Κολλλάει στο 1% και προχωράει στο επόμενο 1% μετά από μισή σχεδόν ώρα.
Μίλησα με τεχνική εξυπηρέτηση, τους φάνηκε περίεργο και μου είπαν ότι θα το μελετήσουν και θα μου πουν.
Έχει τύχει σε κανέναν κάτι παρόμοιο?
Καμιά ιδέα για το τι μπορεί να φταίει?
 
Που προσπαθείς να ανεβάσεις αρχείο; Δοκίμασε το google drive για αρχή.

Το ίδιο πρόβλημα έχω είτε ανεβάζω σε google drive, είτε σε dropbox, we transfer, send-anyway κ.λπ. Με ADSL έφευγαν κανονικά τα αρχεία. Τώρα με VDSL 50 κολλάνε στο ξεκίνημα του uploading.
 
@LEONZACH την ώρα που ξεκινά το upload, άνοιξε τον task manager. Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που έχει πολύ CPU ή χρήση δίσκου?
Μήπως σκανάρει το αρχείο που ανεβάζεις το antivirus?
 
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

@LEONZACH την ώρα που ξεκινά το upload, άνοιξε τον task manager. Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που έχει πολύ CPU ή χρήση δίσκου?
Μήπως σκανάρει το αρχείο που ανεβάζεις το antivirus?

Ευχαριστώ για τη συμβουλή stel67, αλλά τζίφος.
Ούτε πρόγραμμα με πολλή cpu υπάρχει, ούτε το antivirus φταίει.
Το απενοργοποίησα και πάλι δεν μπορώ να στείλω ούτε αρχείο των 5MB (που με το gmail φεύγει αμέσως).