Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Άμα συγκρίνεις ανόμοια πράγματα όντως οι λέξεις έχουν χάσει το νόημά τους. Μερικοί εδώ μέσα αρπάζονται πολύ εύκολα. Λες και διαβάζουν posts και προσπαθούν να βρουν κάτι για να πιαστούν και να την πουν σε κάποιους άλλους. Όταν πληρώνεις για μια υπηρεσία έχεις και κάποιες απαιτήσεις.
 
Εσυ στη δουλεια σου δηλαδη ποτε δεν εχεις κανει λαθος; Ποτε δεν σου κολλησε το pc?

Συμφωνω να εχεις απαιτησεια αλλα σε κατι που συμβαινει συχνα.

Το προβλημα στη νοβα δρν ειναι αυτο πλεον ουτε η τιμη της συνδρομης λογω 3play,αλλα η στασιμοτητα στο περιεχομενο.
 
Last edited by a moderator:
Άμα συγκρίνεις ανόμοια πράγματα όντως οι λέξεις έχουν χάσει το νόημά τους. Μερικοί εδώ μέσα αρπάζονται πολύ εύκολα. Λες και διαβάζουν posts και προσπαθούν να βρουν κάτι για να πιαστούν και να την πουν σε κάποιους άλλους. Όταν πληρώνεις για μια υπηρεσία έχεις και κάποιες απαιτήσεις.

Ούτε αρπάχτηκα ούτε προσπαθώ να βρω κάτι για να πιαστώ απλά και μόνο για να την πω σε κάποιον. Δεν σου είπα ότι δεν θα έπρεπε να έχεις απαιτήσεις είτε πληρώνεις είτε οχι. Έχει να κάνει απλά με τον σεβασμό.
Απλά σου είπα ότι δεν είναι "τραγικό". Οτιδήποτε τεχνικό θέμα μπορεί να προκαλέσει μια δυσλειτουργια. Μακάρι όλα να συνοδεύονται με εγγύηση καλής λειτουργίας εφ όρου ζωής.
 
Σαφώς και δεν αναφερόμουν σε σένα. Λοιπόν για να τελειώνουμε γιατι θα καταντήσει κουραστικό. Εντάξει λάθος η λέξη τραγικό. Αλλά λάθος όμως της nova είναι. Βγάζεις ένα πρόγραμμα με μια ταινία πρεμιέρας και τελικά παίζεις μια ταινία σε επανάληψη.
 
Κόψε την τότε. Τι την κρατάς;

Έχεις δίκιο, δεν έπρεπε να ρην κόψει την πρεμιέρα και ας είχε πρόβλημα... Έπρεπε να την άφηνε μέχρι τέλος.
Έχεις δίκιο.
 
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Άμα συγκρίνεις ανόμοια πράγματα όντως οι λέξεις έχουν χάσει το νόημά τους. Μερικοί εδώ μέσα αρπάζονται πολύ εύκολα. Λες και διαβάζουν posts και προσπαθούν να βρουν κάτι για να πιαστούν και να την πουν σε κάποιους άλλους. Όταν πληρώνεις για μια υπηρεσία έχεις και κάποιες απαιτήσεις.

Που το είδες το άρπαγμα; Και προς τι τέτοια ευθιξία; Εσύ έκανες με μεγάλη ευκολία ισοπεδωτική κριτική για τον υπάλληλο που έκανε ένα λάθος και το διόρθωσε μόλις το είδε. Το σχόλίο μου (με αφορμή πάντα το δικό σου) είναι πιο γενικό γιαυτό και το :offtopic: με το ποίο το συνόδεψα. Η γλώσσα μας παντως είναι 1 και υπάρχουν δεκάδες λιγότερο υπερβολικές λέξεις για να περιγράψουμε την γκάφα του άλλου. Για να το κλέισω λοιπόν και γώ, δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να στην μπω, απλά εκφράζω τη δυσαρέσκεια μου για τη χωρίς λόγο ένταση πού - όλοι κάποιες φορές - μεταφέρουμε στα γραφόμενα μας. :4624:
 
Από 1/1/2014 το κανάλι Private Spice μετονομάζεται σε BRAZZERS TV Europe και εμπλουτίζεται με τις τελευταίες Ευρωπαϊκές hardcore παραγωγές 24 ώρες το 24ωρο και με 2 πρεμιέρες αξεπέραστης ποιότητας κάθε βράδυ!
Ας κοιταξουν να βαλουν κανα καναλι της προκοπης και ας αφησουν τις βλακειες με το πορνο.10 ευρο ζητανε για 3 καναλια ενω μπορεις να βρεις τα παντα στο ιντερνετ.Ο οτε βαζει συνεχως καναλια και η τιμη σταθερη.Η νοβα εχει να βαλει καναλι χρονια χρεωνει τα hd και εχει τιμες στο θεο.Ας μη μιλησω και για το ιντερνετ που ουτε 1-2mb δεν παει ολη μερα.Αν δεν αλλαξουν οι καραγκιοζιδες στο 12μηνο πανω ουτε μερα παραπανω μεταφορα σε οτε να εχω το κεφαλι μου ησυχο και ας δινω 5-10 ευρο παραπανω.Τουλαχιστον εχω το 100% που προσφερει το πακετο οχι το 10% που δινει η σαπια forthnet.
 
Last edited by a moderator:
10 ευρο ζητανε για 3 καναλια ενω μπορεις να βρεις τα παντα στο ιντερνετ.
Όταν μιλάμε για συνδρομητικές υπηρεσίες, αυτό δεν είναι επιχείρημα. Η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου που πληρώνει συνδρομή σε κάποιο πακέτο, δε θα ψάχνει ολημερίς στο διαδίκτυο για να κατεβάζει. Σχετικά με τα υπόλοιπα που αναφέρεις: συνδυαστικά είναι πολύ καλές οι τιμές, η ταχύτητα ίντερνετ είναι κάτι απολύτως σχετικό και θέμα περιοχής, ενώ για τα νέα κανάλια και τη χρέωση των hd φυσικά έχεις δίκιο.
 
Δεν αντιλεγω αλλα θεωρω πως τα 10 το μηνα ειναι υπερβολικα χρηματα για 3 καναλια πορνο.Η περιοχη μου πιανει 23mb.Στη forthnet συγχρονιζω στα 16 και αυτοι με εχουν κοφτη στα 2mb.Ενας θεος ξερει γιατι και ουτε ενα βιντεο στo youtube δεν μπορω να δω.Με οτε επιανα 23mb ολη μερα.Ειναν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ως εταιρια και τους νοιαζει μονο να περνουν τα λεφτα μας.Επισης με εχουν χρεωσει 30 ευρο απο το πουθενα και σημερα με εκοψαν τη νοβα,τηλεφωνο,ιντερνετ γιατι δεν το εχω πληρωσει.Πηγα στο καταστημα και τα ξανα συνδεσαν.Καραγκιοζιδες πραγματικα.Για τα καναλια και τη χρεωση των hd ο καθενας ξερει οτι πρεπει να μπουν νεα και να φυγει η χρεωση.Αλλα απο μια εταιρια που τη νοιαζει μονο για χρηματα και η εξυπηρετηση ειναι μηδενικη τι να περιμενει κανεις.Κανω υπομονη να τελειωσει το 12μηνο και παω οτε με τα χιλια.Μακρια απο τη forthnet μην κανετε το λαθος να πατε εκει γιατι για 12 μηνες θα συχτηριζετε.
 
Last edited by a moderator:
Τα οποιαδήποτε προβλήματα έχεις, τουλάχιστον μέχρι να τελειώσει το συμβόλαιό σου, αν θέλεις, ανάφερέ τα εδώ και θεωρώ πως θα βοηθηθείς.
 
κατα την γνωμη μου η nova εχει χαλασει πολυ την ηδη κακια συνταγη βαζωντας φετος κατα την γνωμη μου πολυ κακους speakers στους αγωνες χωρις καμια ενημερωση και πολλες φορες μιλωντας ακατπαυστα χωρις συνοχη. Μου λειπει επισης η ωρα των πρωταθλητων την κυριακη πραγματικα σου γεμιζε την μερα μπορει να ειμαι λαθος δεν ξερω η αληθεια ειναι οτι εχω αδυναμια στον Γιαννη Καραλη η εκπομπη του Πανουτσου και του καρπετοπουλου μου φαινεται πολυ αχρωμη με ακρατη αναλυση χωρις νοημα. μπορει να ειμαι περιεργος δεν ξερω δεν μου αρεσει και ιδιαιτερα ο Καρπετ...
 
Μετά από 1 μήνα ταλαιπωρίας, 2 αποκωδικοποιητές και 3 κάρτες, αρκετές ώρες στο τηλέφωνο και εξορμήσεις σε τεχνικά καταστήματα (πολύς χαμένος χρόνος) βρέθηκε επιτέλους ο πρώτος άνθρωπος από το τεχνικό της εταιρίας να ενημερώσει ότι υπάρχει γνωστό πρόβλημα επισήμως στη θέαση του καναλιού Mezzo (χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος ότι είναι μόνο εκεί το πρόβλημα που περιγράφω εδώ). Όσο κι αν σε κάποιους φαίνεται περίεργο, το κανάλι αυτό ήταν από τους βασικότερους λόγους που ενδώσαμε στο συνεχές κι επιθετικό promotion που μας έκανε η forthnet/Nova, και εν τέλει παραδέχονται επισήμως ότι δεν είναι εις θέσιν να το διαθέσουν απρόσκοπτα και αδιαλλείπτως, όπως δεσμεύονται στο συμβόλαιο που οι ίδιοι συνέταξαν. Θεώρησα δίκαιο, πριν μπω σε διαδικασία δημοσίευσης και καταγγελίας, να επικοινωνήσω με το εμπορικό τμήμα (όπως μου είπαν από το τεχνικό) και να εκθέσω την κατάσταση, ώστε ως αντιστάθμισμα/κίνηση καλής θέλησης να ζητήσω πρόσβαση σε μια προσφορά (ούτε κατα διάνοια προσωπική ή ιδιαίτερα προνομιακή/δωρεαν, να πληρώσω ζήτησα) που η εταιρία παρέχει σε 100άδες συνδρομητές ήδη και απλά τώρα την έχει κλείσει για νέους. Η απάντηση ήταν ότι όσα είπα δεν αποτελούν γι αυτούς λόγο να κάνουν κάποια τέτοια κίνηση.

Το συμπέρασμα είναι ότι η αθέτηση όρων του συμβολαίου της εταιρίας είναι κάτι απολυτα θεμιτό.

Θα δημοσιεύσω το παρόν και στο official support thread. Αν οι διαχειριστές το θεωρούν σπαμ, ας σβήσουν αυτό το ποστ, απλά υπέθεσα ότι νοηματικά ταιριάζει πρωτίστως εδώ :)
 
Η θέαση του Mezzo είναι προβληματική σίγουρα, κοβεται τυχαία (και όπως ανέφερα σήμερα μου είπαν ότι είναι known bug) και δημιουργεί γενικά προβλημα στην καρτα (μπλοκάρουν και τα άλλα κανάλια μέχρι να ξανασυγχρονιστούν τα κλειδιά), δεν ειμαι απολυτα σίγουρος ότι γίνεται μόνο λόγω του mezzo, αλλα ας δεχτούμε ότι είναι έτσι όπως μου είπαν. Η άλλη κύρια αιτία της δυσαρεσκειας μου είναι ότι:

Μετά από 1 μήνα ταλαιπωρίας, 2 αποκωδικοποιητές και 3 κάρτες, αρκετές ώρες στο τηλέφωνο και εξορμήσεις σε τεχνικά καταστήματα (πολύς χαμένος χρόνος) βρέθηκε επιτέλους ο πρώτος άνθρωπος από το τεχνικό της εταιρίας να ενημερώσει ότι υπάρχει γνωστό πρόβλημα
ΣΗΜΕΡΑ, και μετά από ένα σωρό σημειώσεις στην καρτέλα και "ναι θα σας πάρουμε", και "ναι, αποκλείεται", factory resets χωρις νοημα κ.ο.κ. στην παροδο ολων αυτων των ημερων.

Αν με είχαν ενημερώσει εξ' αρχής ότι "ξέρετε, η υπηρεσια έχει αυτό το θέμα, το δουλεύουμε" π.χ. θα το έβρισκα πολύ πιο τίμιο από το θάβουμε κατω απ το χαλί γιατί έλα μωρε, ποιος βλεπει mezzo...
Όπως ανέφερα και πριν, το συγκεκριμένο κανάλι υπήρξε απο τα σημαντικότερα κίνητρα για να ερθουμε στην εταιρεια, και μάλιστα, από τις ημέρες του promotion ζητήσαμε επιμόνως κι έγινε συνεννόηση με τους προισταμενους της φορθνετ ότι αν για δικούς τους λόγους αδυνατούν να παρεχουν αυτο που υποσχονται, τα σπαμε όλα και το δεχτηκαν (επειδη την εχουμε ξαναπατησει, οπως ολοι). Με αυτά τα δεδομένα, αξίωσα πολύ ευγενικά (δεν ξερω πόσο δόκιμο είναι να συζητείται εδώ κάτι τέτοιο βέβαια) να μπω σε μια υπάρχουσα προσφορά (ΟΧΙ ειδική για μένα), όπως έχει και πολύς ακόμη κόσμος ώστε να αυξήσω το utility της υπηρεσιας για μενα, κι εφαγα πόρτα ασυζητητί. Αν πιστεύετε ότι έχω φάουλ κάπου θα ήθελα πολύ να το ξέρω. Να σημειώσω ότι οι υπάλληλοι που μίλησα (και ηταν αρκετοι) γενικα ήταν εξυπηρετικοί κι ευγενικοί, τα παράπονά μου είναι απο τις ανωτέρω πολιτικές της εταιρειας.
 
Καλά έκανες και ανέφερες το πρόβλημά σου. Δεν είχε ακουστεί κάτι παρόμοιο μέχρι σήμερα. Ελπίζω να βρεθεί λύση. Ήδη σου απάντησε κι ο Νίκος εδώ, οπότε θα περιμένουμε τα νεότερα.
 
Γυρνώντας απο καναλι σε καναλι πριν απο λίγο ( 14.01.2014) έπεσα στο nova life. Και γιατί το σχολιάζω;;

Εχει βάλει οικογενειακή χριστουγεννιάτικη ταινία.!!!

Με πιο χέρι να κανω τον σταυρό μου.!!!!
 
Last edited by a moderator: