Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Όχι, κάνεις λάθος. Δεν μίλησα με τη λογική του πόσο πληρώνει ο καθένας. Όλοι οι συνδρομητές έχουν τα ίδια δικαιώματα σε ότι αφορά την απρόσκοπτη παρακολούθηση της υπηρεσίας,άσχετα πόσα πληρώνει ο καθένας. Είναι όλοι συνδρομητές. Η προσφορά όμως της εφημερίδας ενός μόνο μικρού μέρους της υπηρεσίας, θα έπρεπε να είναι σε ξεχωριστό δίκτυο, χωρίς να επηρεάζεται η υπηρεσία των συνδρομητών. Δεν έχει να κάνει με τα λεφτά που κόστιζε η προσφορά, αλλά με το ότι δεν πρόκειται για μόνιμη συνδρομή. Ούτε πρόκειται όπως λες για χρήστες α ή β κατηγορίας. Δεν είπα ότι έχουν δικαίωμα μόνο οι συνδρομητές, κάθε άλλο. Από όσα έγραψα αυτό κατάλαβες?Όταν λέω ότι θα έπρεπε να υπάρχει ξεχωριστό δίκτυο για τους συνδρομητές και ξεχωριστό για αυτούς της προσφοράς, γιατί διαφωνείς? Πιστεύεις ότι δεν έπρεπε να υπάρχει μέριμνα να μην επιβαρυνθεί το δίκτυο των ήδη συνδρομητών? Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι θεωρείς σωστό εφόσον έπεφτε το δίκτυο,να έπεφτε σε όλους. Δεν είναι όμως έτσι.Όταν μια εταιρία δίνει με τη μορφή κουπονιού μια προσφορά, πρέπει πρώτα να εξασφαλίσει ότι δεν θα επηρεαστεί το δίκτυο της υπηρεσίας των συνδρομητών της.Είναι παράλογο αυτό?
 
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Αλλά η προσφορά ουσιαστικά έγινε για να τεσταριστεί το nova go. Και στο ματς της Κυριακής το crash test απέτυχε...


Δεν είναι πάντως ούτε ούτε λογικό, ούτε ηθικό, ούτε σοβαρό, ούτε δείχνει σεβασμό στους πελάτες το να τεστάρεις μία υπηρεσία για την οποία κάποιοι πληρώνουν(είτε άμεσα είτε έμμεσα μέσω της συνδρομής) χωρίς να γνωρίζουν ότι το κάνεις.
Το λέω επειδή δεν νομίζω να είπαν πουθενά ότι μπορεί να υπάρχουν προβλήματα, άρα προτιμήστε να χρησιμοποιήσετε τον δέκτη σας.
 
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Σωστός, κοιτούσα τις Αθηναικες πωλήσεις μόνο. Δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά όντως σε σχέση με την προηγούμενη Κυριακή. Άσχετα από αυτό όμως, οπωσδήποτε μέσα σε αυτούς τους 115.000 πρέπει να υπάρχει ενα σημαντικός αριθμός που θέλησε να δει το ματς μέσω της προσφοράς. Γι'αυτο άλλωστε βγήκε και η επίσημη δικαιολόγηση της ιστορίας από πλευράς εφημερίδας πρωί πρωί. Αν ήταν 2,3,5-10.000 μόνο η ουσία για μένα παραμένει.
Κανεις λαθος φιλε. Πιο λιγοι αγορασαν την εφημεριδα οταν ειχε την προσφορα του αγωνα. Συγκεκριμενα 10.000 λιγοτερες πωλησεις εκανε το πρωτο θεμα την κυριακη που ειχε την προσφορα , κα αν ψαξεις και πιο πισω τις κυκλοφοριες θα δεις οτι η προσφορα με το novago δεν ανεβασε τη κυκλοφορια της εφημεριδας.
 
Γιατί κοιτάτε μόνο την περασμένη Κυριακή;Εγώ ξεκίνησα να αγοράζω την εφημερίδα για το κουπόνι και μόνο,4 Κυριακές πριν.Επίσης στην συνολική κυκλοφορία δεν αναφέρει πόσες εφημερίδες πούλαγε με 4,5 ευρώ και πόσες με 2,τόσο πριν βάλει το κουπόνι όσο και τώρα.
 
Και πάλι όμως,οι συνδρομητές 3play και Nova με sport πακέτο,δεν αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο.Σαν να μην τρέχει τίποτα που τους έκοψαν από δικό τους λάθος την υπηρεσία.
Και κάτι άλλο...Αυτή την ώρα μεταδίδονται 2 ματς Euroleague.Ποιος ο λόγος που δεν μεταδίδονται σε HD?Αντί γι αυτά,μεταδίδονται 2 ποδοσφαιρικά ματς σε μαγνητοσκόπηση!Είναι να απορεί κανείς όπως έλεγε ο μεγάλος ο Συρίγος!Ποιοι φωστήρες παίρνουν τέτοιες αποφάσεις άραγε?Και μετά ζητάει ο κόσμος νέα HD κανάλια.
 
Για να μη φαίνεται ότι γράφουμε μόνο με αρνητική διάθεση,θέλω να αναφέρω κάτι που με εξέπληξε ευχάριστα.Μόλις με κάλεσαν από Forthnet σχετικά με το πρόβλημα που συζητάμε.Για να με αποζημιώσουν για το πρόβλημα του nova go,μου πρόσφεραν δωροεπιταγή 50 ευρώ (!!!) για την μπουτίκ του Παναθηναϊκού!Συγγνώμη για την έκφραση,αλλά έμεινα κάγκελο!Να πω ότι το περίμενα,ψέμματα θα πω.Να πω ότι βιάστηκα να παραπονεθώ,έτσι αποδεικνύεται.Ένα μπράβο στη Forthnet-Nova για την αντιμετώπιση στους συνδρομητές της.Απόδειξη σεβασμού με πράξεις και όχι μόνο λόγια.
 
έτσι κι εγώ χτες βράδι...
Νομίζω ότι η αποζημίωση είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητική και οφείλουμε να το αναγνωρίσουμε όποια γνώμη κι αν έχουμε για την εταιρία!
 
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Δωροεπιταγη 50 ευρω?
Κρατα γερα νοβα
Κρατηστε ψηλα το κεφαλι αραβες επενδυτες
 
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

είμαι συνδρομητής της nova εδώ και 1.5 χρόνο. Την Κυριακή ήμουν εκτός πόλης και προσπαθούσα εις μάτην να δω τον αγώνα μέσω novago. Η τηλεφωνική υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών είχε προηχογραφημένο μήνυμα που ενημέρωνε ότι λόγω της διάθεσης των κουπονιών ενδεχόμενα θα υπήρχε πρόβλημα στο nova go, στο email-παράπονο δεν απάντησε κανείς, και έκτοτε δυσκολεύομαι να παρακολουθήσω ο,τιδήποτε με nova go καθώς με συνδέει σε μια beta-έκδοση που έχει τραγικό interface και είναι δυσλειτουργική. Από την Δευτέρα προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους είτε στο 4 ψήφιο ή στο 8001001112 και είναι αδύνατον (χρόνοι αναμονής >15 min και μετά σιωπή). έχω συμβόλαιο για άλλους 3 μήνες αλλά είναι τόσο τσαντισμένος που πήγα στον ΟΤΕ κι έκανα αίτηση αλλαγής παρόχου. Σας πληροφορώ ότι με πήραν τηλέφωνο μέσα σε μισή ώρα και μου προσέφεραν νέο ετήσιο συμβόλαιο σχεδόν με τα μισά λεφτά το οποίο και αρνήθηκα. Η συμπεριφορά και η νοοτροπία τους απέναντι στους συνδρομητές είναι αντιεπαγγελματική και απαξιωτική. Με τέτοια νοοτροπία δεν τους σώζει ούτε το Πρωτο Θέμα ούτε η SUPELEAGUE
 
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Δηλαδη φιλε σε χαλασε η νοοτροπια της μειωσης στο μισο της τιμης της υπηρεσιας σου...
Προβληματα υπαρχουν σε ολα τα δικτυα γιαυτο υπαρχει και το support της φορτνετ
σαυτο το φορουμ για εξτρα βοηθεια και πολλοι εδω εχουν εξυπηρετηθει
οσον αφορα το προβλημα με το nova go συζητηθηκε αρκετα και ολοι ανταμοιφθηκαν
με διαφορα δωρακια
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

κάποια παρεξήγηση θα έγινε.Μήπως να τους ξαναπάρεις;Γιατί ως γνωστόν η Nova είναι η Πρώτη και παλαιότερη συνδρομητική Τηλεόραση και σέβεται τους Συνδρομητές της.Κάτι θα σου δώσει για να αλλάξεις γνώμη.
 
με χάλασε το ότι αποκρίθηκαν μόλις διαπίστωσαν ότι έχω σκοπό να φύγω... αν σέβεσαι τους πελάτες σου, πρώτα προσφέρεις άψογο support (αναφέρομαι στην τηλεφωνική ταλαιπωρία) και δεύτερον τις προσφορές τις κάνεις πριν αποφασίσουν να φύγουν. Εννοείται ότι αν με παίρνανε τηλέφωνο 1 μήνα πριν θα ανανέωνα για άλλο ένα χρόνο, το μόνο που μου προσφέρανε όμως περίπου πριν από 2-3 μήνες (μόλις ανακοινώθηκε η απώλεια του Ch.League) ήταν απεριόριστες κλήσεις προς σταθερά ή κάτι τέτοιο... μπορεί να έχω και άδικο όμως θεωρώ το χειρισμό της nova go εντελώς απαράδεκτο.. όταν ξεκίνησε έδιναν πρόσβαση σε δύο συσκευές, στη συνέχεια κατήργησαν τη μία, κατήργησαν την πρόσβαση από Η/Υ, εμπόδισαν τη σύνδεση laptop με hdmi σε οθόνη τηλεόρασης και σκέφτεσαι εντάξει θέλουν να προστατεύσουν το προιόν τους, και μετά βλέπεις να μοιράζουν ελεύθερη πρόσβαση με το "θέμα" χωρίς να μπορούν καν να το υποστηρίξουν..
 
σωστα αν σεβεσε τους πελατες σου προσφερεις πρωτου κανουν αιτηση φορητοτητος όχι εκ των υστερων,....... εγω ετσυ το βλεπω τους σεβεσαι για να σε σεβονται...
αλλα συνηθος ετσυ γυνεται από της εταιριες.....
 
σωστα αν σεβεσε τους πελατες σου προσφερεις πρωτου κανουν αιτηση φορητοτητος όχι εκ των υστερων,....... εγω ετσυ το βλεπω τους σεβεσαι για να σε σεβονται...
αλλα συνηθος ετσυ γυνεται από της εταιριες.....
Και μετα κανεις αιτηση φορητοτητας για να παρεις ακομα περισσοτερα.
Μπα...
Ο Ελληνας καταναλωτης θελει οπωσδηποτε προσφορα μετα.
 
καλά τα sport HD κανάλια τα έχουν για φιγούρα? Τον αγώνα του champions league τώρα Ζενιτ - Λεβερκούζεν στο nova sports 3 και όχι σε HD. Αν είναι δυνατόν! Λές και έχουν γεμάτο το πρόγραμμα αυτήν την ώρα με άλλους αγώνες!
 
Τι να πεις, το ίδιο συμβαίνει και με αγώνες του Ολλανδικού πρωταθλήματος πού μεταδίδουν κάθε Σάββατο. Τα βάζουν στο NS3 η NS7 ενώ την ίδια ώρα στα δύο HD κανάλια παίζουν ελληνικοί αγώνες ποδοσφαίρου, μπάσκετ οι οποίοι δεν έχουν HD παραγωγή.
 
Οι HD μεταδόσεις από τα (μόλις 2) διαθέσιμα κανάλια είναι θέμα προγραμματισμού. Και τα γεγονότα δείχνουν ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στον συγκεκριμένο τομέα.Επειδή το γνωρίζουν και οι ίδιοι, ελπίζω να βελτιωθεί η κατάσταση σύντομα.
 
Πάνω που ήμουν έτοιμος να πω τι καλά που πήγα στη Νόβα, άρχισαν τα προβλήματα...

συγκεκριμένα πήρα προσφορά με την υπηρεσία pvr αλλά επειδή δεν γίνεται να περάσουν 2 καλώδια από όλο το σαλόνι, τη χάνω...και αναγκαστικά πρέπει να πάρω τον απλό δέκτη...