Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Προφανώς φίλε μου εργάζεσαι στη nova και δεν μπορείς να παραδεχθείς πόσο παραπλανητική είναι αυτή η δημοσίευση, με σκοπό να εξαπατήσει και να πουλήσει παραπάνω φύλλα.
Αν εσύ από το εξώφυλλο αυτό καταλαβαίνεις ότι το novasports1 θα δείξει σε μαγνητοσκόπηση τον αγώνα του Παναθηναϊκού, τότε πάω πάσο...

Σσσσσώπα μη λες τέτοια πράγματα....θα σε βγάλουν από το φόρουμ.
 
Δεν συνηθίζω να γράφω, αλλά να διαβάζω μόνο στο forum αυτό. Από το μεσημέρι παρακολουθώ το τι λένε όλοι.
Εγώ δεν ξέρω να διαβάσω?
Μήπως θέλεις να σου συλλαβίσω τι γράφει το εξώφυλλο που πόσταρες. Πάμε λοιπόν από πάνω προς τα κάτω:
" ΘΕΜΑ, novasports1
ΔΕΙΤΕ LIVE ΤΑ PLAYOFFS ΤΗΣ SUPER LEAGUE
Aτρόμητος - ΠΑΟΚ Τετάρτη 20/5, 20:30
Αστέρας Τρίπολης - Παναθηναϊκός Πέμπτη 21/5, 22:00"

Και διερωτόμαι με το παραπάνω, Διάβασε κανείς πουθενά δίπλα στην μετάδοση ότι θα το δείξει είτε το ένα είτε το άλλο ζωντάνα? Όχι προφάνως και γκρινιάζεις γιατί είσαι βάζελος και θες να δεις το παιχνίδι live. Οκ να το καταλάβω.... Αλλά πες μου που είναι το λάθος, γιάτι μάλλον είσαι και εσύ από αυτούς που πρώτα υπογράφουν τις συμβάσεις και μόλις τύχει η στραβή και του λένε κάτι για συμβόλαιο , λέει "Και που να το δω εγώ εκει με τα ψιλά γράμματα".

Και για να προλάβω όλους τους φίλους εδώ,

Μηπώς δουλεύουμε όλοι στην NOVA εδώ τελικά? Γιατί είναι αδύνατο να είσαι ευχαριστημένος με την ΝΟVA και να μην είσαι είτε "on the take" είτε γαύρος, είτε εργαζόμενος....

... και ψοφήσε ...
 
Last edited:
Παιδιά εγώ που είμαι συνδρομητής της Nova χωρίς τα αθλητικά, δεν τα παρακολουθώ, δεν με ενδιαφέρουν... Σύμφωνα με το πως παρουσίασε η εφημερίδα καταλαβαίνω ότι σου δίνει με το κουπόνι το novasports1 μόνο αρχικά (ειλικρινά δεν ξέρω τι δίνει) και τη δυνατότητα να δεις "LIVE ΤΑ PLAYOFFS ΤΗΣ SUPER LEAGUE" κι από κάτω τα αναφέρει πια είναι: "Aτρόμητος - ΠΑΟΚ Τετάρτη 20/5, 20:30 & Αστέρας Τρίπολης - Παναθηναϊκός Πέμπτη 21/5, 22:00". Δηλαδή τους 2 αυτούς αγώνες live από το novasports1.

Φυσικά αν δεν ισχύει αυτό δεν φταίει η Nova αλλά η εφημερίδα!
 
Συγγνώμη για την έκφραση, αλλά νομίζω πώς η όλη διαφήμιση είναι λίγο "φλού" Με αοριστίες θέλει να τσιμπήσει εκτός από φιλάθλους του ΠΑΟΚ και όποιους φιλάθλους του Παναθηναϊκού. Κάποιοι θα την πατούσαν σίγουρα με αυτην την περιγραφή κι ακόμη κι αν θα έκαναν παράπονα η καταγγελία δεν θα έβγαινε άκρη λόγω της αοριστίας του κειμένου. Εκ των προτέρων είχαν ετοιμάσει ένα και κρύο και ζέστη κείμενο ώστε να έχει διαφορετικές ερμηνείες κι έτσι να είναι καλυμμένοι.

Τώρα το αν το ετοίμασε η εφημερίδα ή η Νόβα, θεωρώ πώς από την στιγμή πού η δεύτερη παρέχει μία υπηρεσία της μέσω της εφημερίδας όλο και κάποια υπόδειξη θα κάνει στα κείμενα, για να μην πώ ότι θεωρώ πώς όλο το κείμενο είναι αποκλειστικά της Νόβα.
 
Οι διαφημίσεις της nova είναι ημιπαραπλανητικές εδώ και χρόνια, είναι γνωστό αυτό.
Οι αγώνες playoffs της διοργάνωσης "superleague" διεξάγονται την ίδια μέρα εδώ και χρόνια, είναι γνωστό αυτό.
Θέλω να πω, η nova κάνει τη δουλειά της, αλλά να έχουμε και εμείς τις στοιχειώδεις γνώσεις.
 
Καλημέρες.Διαβασα τις απόψεις όλων και είμαι αρκετά προβληματισμένος μιας και ειμαι και εγώ συνδρομητης της nova. Εχω την εντυπωση οτι η εν λόγω πλατφόρμα δορυφορικών υπηρεσιών δεν φτάνει που πατώνει σε σχεση με τον ανταγωνισμό (και το λεω πολύ ευγενικά..), κανει και οτι μπορεί για να καταφερνει να ξενερώνει τους πελάτες της.. Εμενα πριν κάμποσο καιρο με πηρε τηλ. μια πολυ ευγενικη κυρια και μου παζαρεψε το adult πακετο το οποιο και (φυσικα) ήθελα να διακόψω μετα το περας της δωρεαν περιοδου..
Της ειπα οτι δεν δεχομαι και ότι ειναι απαραδεκτο για μια nova εν ετη 2015 να προσπαθει να παρει κανα 5ευρω απο τα τσοντοκάναλα.. την στιγμη που ο κυριος ανταγωνιστης παιρνει το CHL..
 
Να παρακαλέσω η συζήτησή μας να συνεχιστεί χωρίς μεταξύ μας αντιπαραθεσεις. Θεωρώ απαράδεκτο ν' αποκαλούμε συμφορουμητες υπαλλήλους της μιας εταιρείας η της αλλης, γιατί έχουν αντίθετη άποψη από τη δική μας. Για μια φορά ακόμη θα υπενθυμίσω ότι πουθενά δεν υπογράψαμε όταν γίναμε μέλη, ότι μπορούμε ν' αποκαλούμε "απατεώνες" τις όποιες εταιρείες. Χάνουμε και το δίκιο μας με αυτόν το τρόπο. :smile:
 
Και εν τελει... σε οποιον δεν αρεσει η εκαστοτε εταιρεια ας φυγει.. ε κανα παραπονακι ανεκτο.. χαρακτηρισμοι ομως ειναι απαραδεκτοι. Οι υπαλληλοι των εταιριων το μεροκαματο προσπαθουν να βγαλουν οπως ολοι μας..
 
Τα κανάλια ενηλίκων έχουν έξτρα χρέωση σε όλα τα πακέτα.

Ακόμα και αν υπάρχουν κάποια σαν μέρος της τυπικής συνδρομής, υπάρχουν άλλα που προσφέρονται με έξτρα χρέωση.

Το γεγονός ότι η Nova έχασε το CH.L δεν σημαίνει ότι πρέπει να αρχίσει δωρεάν τα κανάλια ενηλίκων.

Προφανώς το λογικό θα είναι να ρίξει τις τιμές της στα αθλητικά και τα κινηματογραφικά κανάλια μετά την απώλεια περιεχομένου, αλλιώς θα βλέπει τους συνδρομητές να φεύγουν.
 
Και εν τελει... σε οποιον δεν αρεσει η εκαστοτε εταιρεια ας φυγει.. ε κανα παραπονακι ανεκτο.. χαρακτηρισμοι ομως ειναι απαραδεκτοι. Οι υπαλληλοι των εταιριων το μεροκαματο προσπαθουν να βγαλουν οπως ολοι μας..

Το σε "όποιον δεν αρέσει η εταιρεία ας φύγει" καταλαβαίνεις ότι ακούγεται ειρωνικό.Αν δε θέλουν να λέμε παράπονα ας καταργήσουν το νήμα.Συν ότι δίνεις δικαίωμα σε κάποιοιυς να μιλάνε για "υπαλλήλους".
Φίλε μου μεροκάματο από "μεροκάματο" έχει διαφορά.Εδώ παίρνουν τηλέφωνα και λένε ψέματα (π.χ.πέρισυ τον Αύγουστο ότι έκλεισαν την ΑΕΚ,τον προηγούμενο μήνα ότι κλείνουν το Ιταλικό πρωτάθλημα κτλ.) και κάποιοι δικαιολογούν αυτά τα απαράδεκτα περιστατικά στο βωμό του μεροκάματου;;;
Ήμουν συνδρομητής από το πρώτο έτος της λειτουργίας της αλλά την τελευταία διετία έπιασε πάτο στη συμπεριφορά προς τους καταναλωτές.Εννοείται πως κανείς δε θέλει να κλείσει.Προσωπικά έχω δυο φίλους που δουλεύουν στην εν λόγω εταιρεία και κανέναν στον ΟΤΕ αλλά οι δυο εταιρείες πια είναι "η μέρα με τη νύχτα".
Κι επίσης καταντάει κουραστικό κάποιοι συνέχεια να δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα.Έως και στραβές τις γραμμές των οφσάιντ βάζουν για να παραπλανήσουν το ποδοσφαιρικό κοινό αλλά προς Θεού εδώ να μην αναφέρουμε τίποτα.
 
Γράφεις ανακρίβειες και προφανώς δεν έχεις ιδέα για το πως λειτουργεί η γραμμή που μπαίνει για το οφσαιντ.. Έχουμε τον nvianitakis εδώ μέσα ο οποίος μας έχει εξηγήσει γιατί φαίνεται στραβή..

Για το θέμα των ψεμάτων που έχουν ειπωθεί για τις ομάδες αυτό έγινε από εξωτερικούς συνεργάτες και όχι από την ίδια τη Νοβα, έχει αναφερθεί πολλές φορές και έχει γίνει και καταγγελία....

Και οι δύο εταιρείες έχουν τα στραβά τους και τα καλά τους, άλλοι είναι ικανοποιημένοι και άλλοι όχι όπως γίνεται με όλες τις εταιρείες και όλες τις υπηρεσίες σε όλο τον κόσμο !!!
 
Last edited by a moderator:
Το σε "όποιον δεν αρέσει η εταιρεία ας φύγει" καταλαβαίνεις ότι ακούγεται ειρωνικό.Αν δε θέλουν να λέμε παράπονα ας καταργήσουν το νήμα.Συν ότι δίνεις δικαίωμα σε κάποιοιυς να μιλάνε για "υπαλλήλους".

Δεν το ειπα ειρωνικά.Το ειπα ουσιαστικά.
Περα απο αυτο να σεβαστουμε την εκκληση του συντονιστή παραπάνω και να μην γεμίζουμε το thread με αντιπαραθεσεις αναμεταξύ μας.
Καλό μεσημέρι σε όλους.
 
Για το θέμα των ψεμάτων που έχουν ειπωθεί για τις ομάδες αυτό έγινε από εξωτερικούς συνεργάτες και όχι από την ίδια τη Νοβα, έχει αναφερθεί πολλές φορές και έχει γίνει και καταγγελία....

Το ότι είναι εξωτερικοί συνεργάτες δεν κάνει την Forthnet άμοιρη ευθυνών. Έγινε μια, έγινε δυο και συνεχίζει εδώ και χρόνια. Σε όλους αυτούς τους συνεργάτες θα πρέπει γίνεται έλεγχος στο τι λένε. Το θέμα είναι αν και η ίδια η forthnet νιώθει 'βολεμένη' με αυτό καθώς όλες οι ανακρίβειες αυτές από την μία μπορούν να αποφέρουν πελάτες και από την άλλη μπορεί η εταιρία να σου πει 'δεν γνώριζα' και να την πληρώσει ο συνεργάτης. Θεωρώ ότι εμμέσως είναι μια πολιτική που ενθαρρύνεται από την Forthnet με την στάση της ειδικά εφόσον συμβαίνει τα τελευταία 2 σχεδόν χρόνια.
 
Γράφεις ανακρίβειες και προφανώς δεν έχεις ιδέα για το πως λειτουργεί η γραμμή που μπαίνει για το οφσαιντ.. Έχουμε τον nvianitakis εδώ μέσα ο οποίος μας έχει εξηγήσει γιατί φαίνεται στραβή..

Για το θέμα των ψεμάτων που έχουν ειπωθεί για τις ομάδες αυτό έγινε από εξωτερικούς συνεργάτες και όχι από την ίδια τη Νοβα, έχει αναφερθεί πολλές φορές και έχει γίνει και καταγγελία....

Και οι δύο εταιρείες έχουν τα στραβά τους και τα καλά τους, άλλοι είναι ικανοποιημένοι και άλλοι όχι όπως γίνεται με όλες τις εταιρείες και όλες τις υπηρεσίες σε όλο τον κόσμο !!!

Το ανακρίβειες στο επιστρέφω.
Όσο για τη στραβή γραμμή οφσάιντ με την απάντηση της Νόβα (και συγκεκριμένα του κ.Κώστα Γαλάνη) ακόμη γελάνε...Η γραμμή του άουτ με την γραμμή της περιοχής και την γραμμή της μεσαίας γραμμής είναι ακριβώς παράλληλες αλλά η γραμμή οφσάιντ της Νόβα δεν είναι γιατί στο μάτι μας δημιουργείτε η γραμμή προοπτικής!!!Και βγήκε ένας δράκος κτλ.
Τελοσπάντων δεν ανοίγω αυτό το θέμα γιατί θα χρειαστούμε σελίδες.
 
Δεν θα χρειαστούμε σελίδες, το έχει αναλύσει ο nvianitakis εδώ μέσα ... Ψάξε να το βρεις !!!

Μην ξαναλέμε τα ίδια και τα ίδια καταντάει κουραστικο...

@vertical, στο ξαναγράφω.. έχει γίνει καταγγελία.. αν δεν θες να το καταλάβεις τι να σου πω !!!

Όταν σε παίρνει ο πιτσιρικάς που θέλει να πουλήσει μπας και πάρει καμιά προμήθεια ή δεν χάσει τη δουλειά του γιατί έχει στόχο "τόσα τηλεφωνήματα τόσες συνδρομές" ότι και να έχεις δώσει σαν οδηγία αυτός θα κάνει του κεφαλιού του.

Για αυτό το λόγο όταν σας κάνουν πρόταση από όπου και να είναι καλό θα είναι να κρατάτε όνομα του ανθρώπου που μιλάτε..
 
Καταγγελία σε ποιον; Την Forthnet; Τον συνεργάτη; Και στους δύο; Αν ναι, πότε; Το φαινόμενο έχει επαναληφθεί από τότε; Δεν είναι θέμα αν καταλαβαίνουμε εμείς. Το θέμα είναι αν το έχουν καταλάβει οι εταιρίες και απλά συνεχίζουν να ρίχνουν δίχτυα σε ανυποψίαστους (και υπάρχουν ΠΑΡΑ πολλοί καθώς δεν είναι στο internet να ψάχνουν τι και πως). Ο πιτσιρικάς θα πρέπει να ελέγχεται γιατί αν δεν χάσει τη δουλειά του μόνο αυτός, θα την χάσουν και άλλοι συνάδελφοι του. Δεν νομίζω 3-4 πιτσιρικάδες και μόνο να καταφεύγουν στην τακτική αυτή. Είναι κάτι που παρατηρείται κατά κόρον από πολλούς υποψήφιους αγοραστές. Συνήθως το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι.
 
Στο συνήγορο του καταναλωτή έχει γίνει καταγγελία απο πελάτες που την πάτησαν. Κάθε εταιρεια που κανει προσφορά μέσω τηλεφώνου είναι υποχρεωμένη να κρατάει αρχείο μαγνητοφωνημένο με τη συνομιλία. Σε κάποιες περιπτωσεις αυτά τα αρχεία δεν υπηρχαν ... Η συνέχεια ηταν η ακύρωση του συμβολαίου με υπαιτιότητα του εξωτερικού συνεργάτη....
 
Τ αλλά οι δυο εταιρείες πια είναι "η μέρα με τη νύχτα".

Σε εξυπηρέτηση πελατών σαφώς και ισχύει.
Σε κάθε επίπεδο.

Από θέμα ευγένειας μέχρι θέμα πρακτικής εξυπηρέτησης.
 
Στο συνήγορο του καταναλωτή έχει γίνει καταγγελία απο πελάτες που την πάτησαν. Κάθε εταιρεια που κανει προσφορά μέσω τηλεφώνου είναι υποχρεωμένη να κρατάει αρχείο μαγνητοφωνημένο με τη συνομιλία. Σε κάποιες περιπτωσεις αυτά τα αρχεία δεν υπηρχαν ... Η συνέχεια ηταν η ακύρωση του συμβολαίου με υπαιτιότητα του εξωτερικού συνεργάτη....
Η νέα μόδα πάντως είναι οι βραδυνές επανηχογραφήσεις.. Για αυτό η μόνη λύση είναι να ηχογραφούμε και εμείς την συνομιλία