Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

#npil δεν πληρώνεις δεύτερη φορά τον Οκτώβριο... Απλά όταν έβαλες nova on demand ή δεύτερo extra nova go σου κάνει τις προσθαφαιρέσεις γιατί όπως έχουμε πει προπληρώνεις...αν π.χ. πληρώσεις 31 Δεκεμβρίου 20 τον μήνα Ιανουάριο και 10 Ιανουαρίου βάλεις οn demand, nova go extra κλπ ο επόμενος θα έρθει φουσκωμένος...και η ανάλυση θα είναι από 10 Ιανουαρίου με τις αυξομειώσεις....
το on demand το έβαλα 1 βδομάδα (για την προσφορά 1 μήνα)και μετά ζήτησα διακοπή .Μου το έχουν αφαιρέσει . Απλά τα έχουν μπερδέψει με τα πάγια.Για να φανταστείς τι "χαμός" γίνεται σήμερα μου έστειλαν μήνυμα που έγραφε "αγνοήσετε την ειδοποίηση για φραγή υπηρεσίας στη νόβα" ΟΤΙ ναναι δηλαδή ,τι φραγή κ κουταμαρες αφού τα χρήματα τα παίρνουν από πιστωτικη
 
Παρόμοιο μήνυμα έστειλαν σε άνθρωπο 74 χρόνων. Είχε προηγηθεί τηλεφωνική συνομιλία που ζητούσε «να μην αφαίρεθει το ποσό της χρέωσης on Demond σε αυτό το μήνα γιατί... δεν πρόλαβε το λογιστήριο». Αφού τα άκουσαν χριστουγεννιάτικα, στείλανε το ίδιο μνμ με το δικό σου #npil.
 
φιλε μου , απο μηνυματα "οτι ναναι"
το θεμα ομως ειναι , αυτο το λογιστηριο ποσο "βραδυκαυστο" ειναι ? εγω 2 μηνες και ακομα .......
 
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες (ίσως και παραπάνω αλλά λόγω δουλειάς δεν προλάβαινα να ασχοληθώ) ο refurbished 865 PVR δέκτης που μου είχε δώσει η εταιρεία σε αντικατάσταση του προηγούμενου ο οποίος τα έφτυσε μετά την προηγούμενη μεγάλη αναβάθμισή του, σταμάτησε να δείχνει τα κανάλια Cinema 1 & 2 και Sports 1 & 2, δηλαδή αποκλειστικά τα κανάλια που βλέπω. Σε επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα, αφού δοκιμάσαμε ό,τι ήταν δυνατόν ξανά (είχα ακολουθήσει τα ίδια βήματα μόνος μου, πριν τους καλέσω) μου είπαν ότι το πρόβλημα εντοπίζεται στον δέκτη και έχει αναφερθεί ξανά το συγκεκριμένο πρόβλημα. Με παρέπεμψαν σε κάποιο κατάστημα για έλεγχο του δέκτη και σε περίπτωση που επιβεβαιωθεί το πρόβλημα, με παρότρυναν να αποκτήσω τον 5001 που είναι σαφώς καλύτερος. Σε επικοινωνία που είχα με το κατάστημα, με ενημέρωσαν ότι ο 5001 κοστίζει, μιας και βρίσκεται σε προσφορά, 79 + υποχρεωτική ανανέωση συμβολαίου για ένα χρόνο. Πριν αντικαταστήσω τον δέκτη και μιας και το συμβόλαιό μου έχει λήξει, ζήτησα από το τμήμα προσφορών από τις 13 Δεκεμβρίου να με καλέσουν προκειμένου να μου κάνουν προσφορά στο πακέτο για ανανέωση του συμβολαίου. Με ενημέρωσαν ότι συνήθως καλούν σε 3 εργάσιμες, ωστόσο, παρά τις επανειλημμένες υπενθυμίσεις που τους παρείχα στο τηλέφωνο, δεν με κάλεσε κανείς μέχρι σήμερα (επικαλούνται φόρτο εργασίας). Επειδή έχω κάθε λόγο να είμαι καχύποπτος, θεωρώ ότι η καθυστέρηση έχει να κάνει με τη βλάβη του δέκτη μου. Υποπτεύομαι ότι επίτηδες δεν με καλούν για προσφορά, προκειμένου να πάω να αγοράσω νέο δέκτη και να ανανεώσω το πακέτο μου στην ίδια τιμή που έχω τώρα, πράγμα το οποίο δεν πρόκειται να συμβεί. Αν μέχρι 28/12 δεν καλέσει κάποιος θα γίνει φορητότητα στον ΟΤΕ, τόσο απλά.
 
Περίμενε να ανανεώσεις πρώτα και μετα άλλαξε τον δέκτη.

Αν σου γίνει νέα προσφορά καλύτερη απο αυτή που έχεις τώρα σίγουρα θα δέσμευσης για 24 μήνες έτσι ειναι τώρα οι δεσμεύσεις στις ανανεώσεις, άρα το δωδεκάμηνο δεν θα υφίσταται πλέον για την αλλαγή του δέκτη, θα πληρώσεις μόνο τα 70 ευρώ.

Γιατί δεν μιλάς με το παρόν Nova Support να ζητήσεις να σε καλέσει κάποιος για προσφορά ανανέωσης?
 
Περίμενε να ανανεώσεις πρώτα και μετα άλλαξε τον δέκτη.

Αν σου γίνει νέα προσφορά καλύτερη απο αυτή που έχεις τώρα σίγουρα θα δέσμευσης για 24 μήνες έτσι ειναι τώρα οι δεσμεύσεις στις ανανεώσεις, άρα το δωδεκάμηνο δεν θα υφίσταται πλέον για την αλλαγή του δέκτη, θα πληρώσεις μόνο τα 70 ευρώ.

Γιατί δεν μιλάς με το παρόν Nova Support να ζητήσεις να σε καλέσει κάποιος για προσφορά ανανέωσης?

Αυτό κάνω, περιμένω. Στο μεταξύ όμως έχω χάσει τρεις γεμάτες αγωνιστικές Ευρωλίγκας αυτή την εβδομάδα περιμένοντας και αναβλήθηκε το πρωτάθλημα, ειδάλλως θα έχανα και το ποδόσφαιρο.

Έχω μιλήσει 3 φορές με το τηλεφωνικό τους και έχει βάλει σημείωση και το κατάστημα να με καλέσουν, δεν ξέρω πόσους ακόμα πρέπει να κινητοποιήσω για να με κρατήσουν για πελάτη τους...
 
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες (ίσως και παραπάνω αλλά λόγω δουλειάς δεν προλάβαινα να ασχοληθώ) ο refurbished 865 PVR δέκτης που μου είχε δώσει η εταιρεία σε αντικατάσταση του προηγούμενου ο οποίος τα έφτυσε μετά την προηγούμενη μεγάλη αναβάθμισή του, σταμάτησε να δείχνει τα κανάλια Cinema 1 & 2 και Sports 1 & 2, δηλαδή αποκλειστικά τα κανάλια που βλέπω. Σε επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα, αφού δοκιμάσαμε ό,τι ήταν δυνατόν ξανά (είχα ακολουθήσει τα ίδια βήματα μόνος μου, πριν τους καλέσω) μου είπαν ότι το πρόβλημα εντοπίζεται στον δέκτη και έχει αναφερθεί ξανά το συγκεκριμένο πρόβλημα. Με παρέπεμψαν σε κάποιο κατάστημα για έλεγχο του δέκτη και σε περίπτωση που επιβεβαιωθεί το πρόβλημα, με παρότρυναν να αποκτήσω τον 5001 που είναι σαφώς καλύτερος. Σε επικοινωνία που είχα με το κατάστημα, με ενημέρωσαν ότι ο 5001 κοστίζει, μιας και βρίσκεται σε προσφορά, 79 + υποχρεωτική ανανέωση συμβολαίου για ένα χρόνο. Πριν αντικαταστήσω τον δέκτη και μιας και το συμβόλαιό μου έχει λήξει, ζήτησα από το τμήμα προσφορών από τις 13 Δεκεμβρίου να με καλέσουν προκειμένου να μου κάνουν προσφορά στο πακέτο για ανανέωση του συμβολαίου. Με ενημέρωσαν ότι συνήθως καλούν σε 3 εργάσιμες, ωστόσο, παρά τις επανειλημμένες υπενθυμίσεις που τους παρείχα στο τηλέφωνο, δεν με κάλεσε κανείς μέχρι σήμερα (επικαλούνται φόρτο εργασίας). Επειδή έχω κάθε λόγο να είμαι καχύποπτος, θεωρώ ότι η καθυστέρηση έχει να κάνει με τη βλάβη του δέκτη μου. Υποπτεύομαι ότι επίτηδες δεν με καλούν για προσφορά, προκειμένου να πάω να αγοράσω νέο δέκτη και να ανανεώσω το πακέτο μου στην ίδια τιμή που έχω τώρα, πράγμα το οποίο δεν πρόκειται να συμβεί. Αν μέχρι 28/12 δεν καλέσει κάποιος θα γίνει φορητότητα στον ΟΤΕ, τόσο απλά.

Ζητά να σου τον αντικαταστήσουν δωρεάν για να ανανεώσεις.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Δηλαδή αν έχει βλάβη ο δέκτης,δεν στον αντικαθιστούν?Πρέπει να αγοράσεις?

Μην μπερδεύουμε τα πράγματα και μην παραλογιζόμαστε.
Να πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή για να ξέρουμε τι λέμε.
Η Nova πουλάει τον δέκτη με επιδότηση που προκύπτει απο το συμβόλαιο της δέσμευσης.
Η CosmoteTV δίνει δωρεάν τον δέκτη με χρησιδάνειο και απαιτεί την επιστροφή του με την λήξη της συνδρομής.

Στην περίπτωση της Nova ο δέκτης ειναι δικός σου στην περίπτωση της COSMOTE όχι. Τι θέλω να πω λοιπόν, ο δέκτης που θεωρείτε δικός σου και τον πληρώνεις κιόλας έχεις την εγγύηση όπως όλες η ηλεκτρικές συσκευές δυο χρόνια. Αν έχουν περάσεις αυτά η Nova δεν ειναι υποχρεωμένη να στον αντικαταστήσει,πρέπει να αγοράσεις άλλον. Αυτή ειναι η πολιτική της εταιρείας.
 
Νόμιζα πως αν πληρώνεις με κάρτα τον λογαριασμό στον αλλάζουν δωρεάν αν χει πρόβλημα....


Sent from my iPad using Tapatalk
 
καλως το νομιζες
αυτο ισχυε επι πολλα χρονια
δεν εχει πεσει στην αντιληψη μου κατι διαφορετικο
 
Τι θέλω να πω λοιπόν, ο δέκτης που θεωρείτε δικός σου και τον πληρώνεις κιόλας έχεις την εγγύηση όπως όλες η ηλεκτρικές συσκευές δυο χρόνια. Αν έχουν περάσεις αυτά η Nova δεν ειναι υποχρεωμένη να στον αντικαταστήσει,πρέπει να αγοράσεις άλλον. Αυτή ειναι η πολιτική της εταιρείας.

Ένσταση!

Όλα αυτά ισχύουν εφόσον η βλάβη στον αποκωδικοποιητή έχει προκληθεί από εσένα ή από το μηχάνημα γιατί ήρθε η ώρα του. Όταν η εταιρεία παρέχει μετά από χρόνια ολόκληρα μία αναβάθμιση firmware και αυτή σου αχρηστεύει τον δέκτη, τότε δεν μιλάμε για θέμα εγγύησης, αλλά δωρεάν αντικατάστασης του δέκτη. Έχουν μάθει σε αυτή τη χώρα να μετακυλίουν τα σφαλματά τους στον καταναλωτή. Νισάφι...
 
Αν αποδεδειγμένα η βλάβη εχει προκληθεί απο λάθος firmware τότε ειναι υποχρεωμένη η εταιρεία να στον αντικαταστήσει με άλλον ίδιο δέκτη.
 
Αν αποδεδειγμένα η βλάβη εχει προκληθεί απο λάθος firmware τότε ειναι υποχρεωμένη η εταιρεία να στον αντικαταστήσει με άλλον ίδιο δέκτη.

Μα το έκανε. Μου τον αντικατέστησε με έναν Refurbished ο οποίος έχει πρόβλημα, αυτό εξηγώ. Και αν τον πάω πίσω, αυτοί θα μου δώσουν έναν άλλον refurbished ο οποίος σε λίγους μήνες θα εμφανίσει κάποιο πρόβλημα... Για αυτό κοιτάζω να δω πως θα απαλλαγώ από τον βραχνά αγοράζοντας τον 5001
 
Έχεις πέσει στην περίπτωση καθώς ο 865 είναι πλέον πολύ παλιός δέκτης και δεν υπάρχουν καινούργια κομμάτια από την άλλη ο 5001 είναι η λύση σίγουρα απλά δεν θα το πάρεις δωρεάν καθώς είναι νέος δέκτης. Έχεις δυο επιλογές να ρισκάρεις να πάρεις 865 πάλι μήπως αντέξει η να πληρώσεις την ειδική τιμή που σου κάνουν για τον 5001.
 
Να αναφέρω βέβαια ότι ως δια μαγείας χθες επανήλθαν όλα τα κανάλια και βλεπω κανονικά. Την επόμενη εβδομάδα που θα έχει αγωνιστική δράση θα έχουμε τα ίδια... Τελικά για αυτό δεν με παίρνουν τηλέφωνο τα ατιμούτσικα, ήξεραν ότι θα φτιάξει και δεν θα χρειαστεί να ταλαιπωρηθώ με συμβόλαια ανανέωσης και νέους δέκτες...
 
Να αναφέρω βέβαια ότι ως δια μαγείας χθες επανήλθαν όλα τα κανάλια και βλεπω κανονικά. Την επόμενη εβδομάδα που θα έχει αγωνιστική δράση θα έχουμε τα ίδια... Τελικά για αυτό δεν με παίρνουν τηλέφωνο τα ατιμούτσικα, ήξεραν ότι θα φτιάξει και δεν θα χρειαστεί να ταλαιπωρηθώ με συμβόλαια ανανέωσης και νέους δέκτες...
Καλησπερα κ χρονια πολλα.
Εμανα παντως που ειχε προβλημα ο 865 μου τον αντικατεστησαν με τον 5001 χωρις να τους πω τπτ αλλα απο μονοι τους και χωρις να πληρωσω απολυτως τπτ(βεβαια η πληρωμη γινεται καθε μηνα αυτοματα μεσω πιστωτικης καρτας).
 
ερώτηση . μετά από πόσες μέρες απληρωτου λογαριασμού σου κάνουν διακοπή της θέασης?