Λαμπάτος ενισχυτής για αναίσθητα ηχεία...

Φιλε μου καλη σου μερα. Κατ αρχην θα ηθελα να σε διαβεβαιωσω οτι τα ηχεια που εχεισ ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ κι οτι δεν εισαι μονο εσυ ερωτευμενος με αυτα αλλα και χιλιαδες σοβαροι μουσικοφιλοι ( κι οχι Hiendαδες - μηχανακηδες ) σε ολο τον κοσμο ! Τα S3/5 μπορει να ειναι σχετικα αναισθητα αλλα ειναι πολυ ΕΥΚΟΛΑ σαν φορτιο. Δε ξερω αν περασες απο την εκθεση τον Νοεμβριο , οπου με ενα ολοκληρωμενο της Classic με EL34 ( 2x40 Ultralinear- 2x20 TRIODE ) ΜΑΓΕΨΑΝ κοσμο!!! Το καλυτερο νομιζω που εχεις να κανεις ειναι να τα παρεις αγκαλιτσα και να περασεις μια βολτα απο τον αντιπροσωπο της Spendor ( Δαιδαλου 5 Αθηνα Τηλ 210 3221903 ) και να τα ακουσεις με τους Classic αν προτιμας λαμπα η με τους ROKSAN σε τρανσιστορ. Η Classic εχει επισης κι ενα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ σετ Pre με λυχνιες (ECC82) με ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ και τελικο transistor 2x150wrms/8Ω - 2x240 wrms/4Ω σε τιμη λιγοτερο απο 1500 e (πληρωτεα ).
 
κάποιο μέλος πουλάει ηλέκτρες. Ακου τα.

άντε, και προξενήτρα έγινα!



... και καποιο αλλο μελος θελει να αγορασει Μπερρυ! :guitarist:

(σοβαρα, δεν κανω πλακα!)

Στεργιο, εσυ ξερεις.......-bye-

Ετυχε να ακουσω πριν 1 βδομαδα προ και τελικο τσακιριδη και μπορω να πω οτι το αποτελεσμα μονο επιθετικο στα υψηλα δεν ηταν, οποτε ο Γιωργος Πολ εδωσε νομιζω ενα σημειο εκκινησης για το θεμα των υψηλων (ισως το 50αρι?-μηπως τα καλωδια (ακομα και αν μαζευουν το μπασο-το αποτελεσμα θα ακουστει σαν τονισμος υψηλων)). Δοκιμασε και αλλες πηγες (πχ ραδιοφωνο, τηλεοραση, dvd ισως, καποιο αλλο cdp)

Επισης για το ιδιο θεμα μηπως πρεπει να ψαχτει και λιγο η τοποθετηση των spendor?
Πριν λιγο καιρο, για την κατακερματισμενη στερεοφωνικη εικονα φιλου και για τα υπερτονισμενα υψηλα απο το δεξι ηχειο, υπευθυνη ηταν η.... ρηση που ειχαν τα πλακακια(!) *Τα ηχεια ειχαν το ιδιο υψος απο το πατωμα... αλλα αυτο ειχε μια μικρη κλιση. Οταν καθοσουν στη θεση ακροασης και σηκωνοσουν σιγα-σιγα εβλεπες οτι η κλιση των ηχειων ηταν διαφορετικη - απο την επανω πλευρα γινοταν εμφανες (πιστευω απο την περιγραφη μου να καταλαβατε γιατι δεν μπορω να το πω ακριβεστερα φοβαμαι).
Μηπως λοιπον να "σηκωνες" λιγο τον ακουστικο αξονα (σηκωνοντας την μπαφλα λιγο ψηλοτερα ισως σε σχεση με την πισω πλευρα? (ειχε αναφερθει πριν χρονια για το θεμα και ο ημιθεος Τζωρτζακης:grinning-smiley-043 ). Ισως να δεις μεγαλες αλλαγες απο αυτο- δοκιμασε το !
Επισης απο απορροφητικες επιφανειες πως παει ο χωρος σου (τα υψηλα μπορει να παρουν 1-2db απο αυτο- καποιοι λενε και περισσοτερα).- Δοκιμασε να χτυπησεις δυνατα παλαμακια για παραδειγμα και στη θεση ακροασης, αλλα σημαντικοτερα στη θεση των ηχειων.
Προ λαμπα, μπερρυ και spendor δυσκολα γινονται επιθετικα ...


* Το διορθωσαμε ξεβιδωνοντας λιγο τις μπροστινες ακιδες


Υ.Γ βαλε μια πηγη να παιζει ΜΟΝΟΦΩΝΙΚΑ και κλεισε τα ματια (σε διαφορα ειδη) και δες τι γινεται στον τομεα της στερεοφωνικης εικονας (ακουγεται λιγο κουφο αλλα αυτο κανω για να δω πως επηρρεαζει συχνοτικα ο χωρος μου την στερεοφωνικη εικονα. Αν για παραδειγμα τα υψηλα ακουγονται απο τη μεση ενω το μπασο βγαινει απο πιο δεξια....


Τα παραπανω.... επιδεχονται καθε ειδους διορθωση απο μελη που γνωριζουν πολυυυυ περισσοτερα!!!!!!!!!!!!!
 
Last edited:
εννοείται ότι τα ηχεία τα αλφαδιάζουμε με αλφάδι.
Γι'αυτό υπάρχουν οι ακίδες και έχουν πάσα, αλλιώς θα ήταν κουμπωτές.

Η σωστή ευθυγράμμιση του ηχείου μπορεί να φέρει τα πάνω κάτω στον ήχο.

Ιδίως όταν υπάρχει ένας σχετικά συμμετρικός χώρος από πίσω.
 
Διαβάζω προσεκτικά αυτά που γράφετε...
Μάλλον σας μπέρδεψα και φταίω αποκλειστικά εγώ. Για τα τονισμένα ψηλά είναι βέβαιο ότι φταίει το 50άρι όπως άλλωστε είχα γράψει και από την αρχή που το έβαλα. Απόδειξη είναι ότι με άλλο player (Primo και BS) το πρόβλημα λύνεται σε μεγάλο βαθμό αλλά χάνεται η ανάλυση.
Το επόμενο βήμα θα είναι η αλλαγή ic και μάλιστα άμεσα. (Καμμιά προτασούλα σε κάτι προς την κατεύθυνση που αναφέρθηκε?)
Τώρα, μεσοπρόθεσμα θα γίνουν και κάποιες ακροάσεις ενισχύτών όχι τόσο λόγω ανεπάρκειας των υπαρχόντων, όσο γιατί...ε, ναι λοιπόν θα το πω...:bigcry: θα αλλαχτεί το έπιπλο και ο μπέρυ στα καλλιστεία "κόπηκε"...:flipout:
Καταβάλω προσπάθειες αλλά προβλέπω η λύση να είναι ολοκληρωμένος ενισχυτής.

Τα ηχεία είχαν κλίση και τα έφερα στην κατακόρυφο και σε συνδυασμό με την αύξηση του ύψους (με τη βοήθεια του Μανώλη) ήρθαν όλα σε ισορροπία. Δεν πιστεύω ότι επιδέχεται βελτίωσης η θέση τους.
 
Last edited:
Στάκα μαν!
Από τελικό θα πας σε ολοκληρωμένο!
Φτού σου!:grandpa:
Πήγαινε 10ήμερες διακοπές να ξελαμπικάρεις:flipout:

Εκτός και αν πάρεις τον ολοκληρωμένο της KRELL...
Βέβαια μπορείς να βάλεις στα αυτιά του "άσχημου" ένα μούξου σκούρο πλεξιγκλάςςςςςς με χρυσά άλλεν και να είσαι μπέης.
Παίζει και ο "σαλονάτος"..., βαρελιασμένος μπεμπαίως.:BDGBDGB53:

Πάντως τα 50άρια που άκουσα δεν τσίριζαν.
Τα μπέρια το ίδιο.
Τον προ σου και τα ηχεία δεν ξέρω, αν και τα αγγλικά ηχεία είναι πολλές φορές τσιμπημένα.
Επίσης έχε υπ' όψιν σου πως και οι λάμπες τσιρίζουν.
Μάλιστα μερικές τσιροκοπάνε!
 
Re: Απάντηση: Λαμπάτος ενισχυτής για αναίσθητα ηχεία...

Στάκα μαν!
Από τελικό θα πας σε ολοκληρωμένο!
Φτού σου!:grandpa:
Πήγαινε 10ήμερες διακοπές να ξελαμπικάρεις:flipout:


Εκτός και αν πάρεις τον ολοκληρωμένο της KRELL...
Βέβαια μπορείς να βάλεις στα αυτιά του "άσχημου" ένα μούξου σκούρο πλεξιγκλάςςςςςς με χρυσά άλλεν και να είσαι μπέης.
Παίζει και ο "σαλονάτος"..., βαρελιασμένος μπεμπαίως.:BDGBDGB53:

Πάντως τα 50άρια που άκουσα δεν τσίριζαν.
Τα μπέρια το ίδιο.
Τον προ σου και τα ηχεία δεν ξέρω, αν και τα αγγλικά ηχεία είναι πολλές φορές τσιμπημένα.
Επίσης έχε υπ' όψιν σου πως και οι λάμπες τσιρίζουν.
Μάλιστα μερικές τσιροκοπάνε!

:bigcry: :bigcry: :bigcry:
Πείτε του να μην με μαλώνει έτσι...
Δηλαδή αν δεν πάω μέχρι Krell, οι ολοκληρωμένοι θα υστερούν πάντα σε σχέση με προ-τελικό?
Η πλάκα είναι τώρα ότι εσύ λες ότι το μόνο πράγμα που δεν τσιρίζει είναι αυτό για το οποίο εγώ είμαι 99% σίγουρος! Μήπως να αλλάξω καμμιά λαμπίτσα...? Που να βρω μερικές 12ΑΤ για πειράματα?
Τα ηχεία δεν τα αλλάζω όσο και να κοπανιέστε...:flipout: :FSGSFGS4:
 
50άρι, αλεξάντερ και μπέρι...

Πλάκα με κάνεις ρε φιλαράκ?

Ποια πρίμα? τι καλώδια χρησιμοποιάεις?

Μήπως δεν έχεις τοίχους αλλά τζαμαρίες? Πλακάκια κάτω? έπιπλα? τίποτα?

Δε γίνεται, κάπου υπάρχει λάθος.

Καλό θα ήταν να είχες ένα DEQ2496 να κάνεις μια μέτρηση...
 
Re: Απάντηση: Λαμπάτος ενισχυτής για αναίσθητα ηχεία...

50άρι, αλεξάντερ και μπέρι...

Πλάκα με κάνεις ρε φιλαράκ?

Ποια πρίμα? τι καλώδια χρησιμοποιάεις?

Μήπως δεν έχεις τοίχους αλλά τζαμαρίες? Πλακάκια κάτω? έπιπλα? τίποτα?

Δε γίνεται, κάπου υπάρχει λάθος.

Καλό θα ήταν να είχες ένα DEQ2496 να κάνεις μια μέτρηση...

Κάτσε ρε φιλαράκ..Δεν το 'χω και στο μπάνιο το σύστημα... :SFGSF8: :flipout:
Και χαλιά έχουμε, και καναπέδες, και έπιπλα ,και κουρτίνες, τι μας πέρασες?:flipout:
Καλώδια ηχείων made by MTZ, καλώδια IC made by DIY in the UK παλιά.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Λαμπάτος ενισχυτής για αναίσθητα ηχεία...

Κάτσε ρε φιλαράκ..Δεν το 'χω και στο μπάνιο το σύστημα... :SFGSF8: :flipout:
Και χαλιά έχουμε, και καναπέδες, και έπιπλα ,και κουρτίνες, τι μας πέρασες?:flipout:
Καλώδια ηχείων made by MTZ, καλώδια IC made by DIY in the UK παλιά.

Αυτά τα UK πέτα τα.
Σου πουλάω ένα ζευγάρι VDH The first, μήκος 0,60.
Aν δε φτιάξει και μ'αυτά, άλλαξε σπίτι. :BXVZCBXZ6:
 
Το επόμενο βήμα θα είναι η αλλαγή ic και μάλιστα άμεσα. (Καμμιά προτασούλα σε κάτι προς την κατεύθυνση που αναφέρθηκε?)

Πριν αρχίσεις να δίνεις λεφτά για IC δοκίμασε, μεταξύ πηγής-προ, εκείνα τα πάμφθηνα καλώδια που ήταν στην συσκευασία με το DVD σου. Μπορεί να εκπλαγείς και το πρόβλημα σου να λυθεί..
 
Απάντηση: Re: Λαμπάτος ενισχυτής για αναίσθητα ηχεία...

Πριν αρχίσεις να δίνεις λεφτά για IC δοκίμασε, μεταξύ πηγής-προ, εκείνα τα πάμφθηνα καλώδια που ήταν στην συσκευασία με το DVD σου. Μπορεί να εκπλαγείς και το πρόβλημα σου να λυθεί..

....μετα περνα καμμια βολτα απ τα μερη μας να σου δανεισω 2 ζευγαρια Vdh D-102 mkiii *(εχουμε κανει δοκιμες με αρκετα - μαρκες δεν αναφερω- και ασημια) και αποδειχθηκαν πολυ ουδετερα και οπως λενε και καποιοι γνωστες απο δω, στα λεφτα τους ειναι οτι καλυτερο- δεν ειναι ακριβα (ειχα μιλησει και με κατι παιδια απο το βροχονησο οπου και τα αγορασα οταν ηθελα ενα μουσικο και ουδετερο καλλωδιακι).

:guitarist:

*για να μπουνε και σε cd-προ και προ-τελ
 
Παιδιά ευχαριστώ αλλά τα προ-τελ δεν τα αγγίζω..τζιζζ.
Είναι ΜΤΖ και είναι ο ορισμός της ουδετερότητας. Άσε που είναι σπέσιαλι φορ μπέρυ.
Έκανα κάτι δοκιμούλες τώρα με ένα άλλο ic της ultralink φθηνό και είχα αλλαγή αλλά απέκτησα και μια θολούρα την οποία θεωρώ φυσιολογική για το επίπεδο του καλωδίου, είναι όμως μια ένδειξη.
 
παρε ομως να ακουσεις τον pathos,οπως και να εχει θα εχεις αλλο ενα ακουσμα (παρεπιπτοντως εγω εφυγα απο προ τελικο και πηγα σε ολοκληρωμενο και δεν το εχω μετανοιωσει).
 
Σκέφτομαι μια αναβάθμιση του ενισχυτικού μου που αυτή τη στιγμή είναι προ Αλέξανδρος και τελικός o μπέρυ.
Λέω να κινηθώ σε 100% λαμπάτη λύση είτε με την αγορά τελικού λαμπάτου και τη συνεργασία του με τον Αλέξανδρο είτε την λύση του ολοκληρωμένου, ίσως και υβριδικού.
Αυτό που με προβληματίζει είναι αν υπάρχει λύση σε βατ που να ικανοποιεί τα 84dB ευαισθησίας ηχεία μου όχι τόσο για τις πολύ υψηλές στάθμες, όσο για την επαρκή και σωστή οδήγηση.
Έχω στο μυαλό μου τον Pathos Classic ΜκΙΙΙ που είναι 2χ70 και θα προσπαθήσω να τον ακούσω σύντομα, αλλά θα ήθελα τις συμβουλές-προτάσεις σας για τις πιθανές λύσεις.

Classic No.16.0 Integrated Tube Amplifier



Classic No.16.0 is a latest style of top grade tube-amp launched by Classic Audio Technology Co., Ltd. It embodies the consistent aesthetic principle that Classic products maintain and has further exploration for circuit and exteriority.
Its input stage uses mean-μtubes (12AT7) as active pull-up amplification, and at high gain, it effectively improves the linearity characteristics, distortion and common-mode rejection ratio etc. Inverter stage uses 6N8P, long-tailed amplifier-inverter. Final stage uses El34, ultra linearity push-pull amplification, and the triode operating state can be selected through switch.
The overall system of No.16.0 has a higher open-loop gain with 45db.Its open-loop characteristics are as follows:
Harmonic distortion is less than 1.2%(10W 1KHz),frequency response is 30Hz-75KHz(10W) and wideband absolute noise is 1.2mV. With a so good open-loop characteristic, it lays a well basis for low major loop circuit. Therefore, this amplifier’s negative feedback is merely 5.72db.Please consult ‘Specifications’ to obtain corelational contents about closed-loop.
Output transformer is a key for tube amplifier. The designer of Classic Audio spent several years in designing and researching the transformer for No.16.0. The transformers adopt high silicon steel orientation sheets with minimum magnetic induction intensity--1.9T and coupled with special primary secondary winding construction, its technical index proves that it has broken through old standard of output transformer.
Its primary impedance is 5KO,primary inductance is 234H(50Hz), primary leaking inductance is 2.27mH(1KHz-10KHz), primary distributed capacitance is 85P ,frequency response is 5Hz-342KHz(-3db 5V) and primary rising impedance is =56O(1KHz-10KHZ).(Note: the above tested by voltage comparison method). The tested values as above show that this transformer has surpassed certain output transformers, which nowadays are the most excellent brand names in the world.
No.16.0 has a ‘Display System For Tube Usage Time’. The system’s core is a piece of eight-bit monolithic device and a five-digit LED display shows the time with the longest displayed time in 99,999 hours. After you turn on the unit, the system can accumulate time and save data during the unit is turned off. It also has the function to turn/off LED and reset. To avoid troubles caused by over-used tubes, the system can be used to monitor the tubes usage time in order to remind users to replace tubes in time..
Final stage has an anode current testing system equipped with a Japanese CLASS 1.5 electromagnetic type round meter and a select switch. So it is easy for users to monitor the operating mode in final stage.
Ring power transformer of No.16.0 is 400W, which uses the same silicon steel sheets as its output transformers. It is ‘C’ shaped iron choke coil filtration. The high-tension supply for the input stage adopts auto-tracking electro filter to reduce ripple and raise S/N ratio. To assure the complete set’s safety and raise service life, the amplifier is also equipped with high-tension time-lag charge-discharge system.
Both internal components and design give expression to the luxurious amplifier’s advantage.
Its exteriority uses 10mm aluminum plates forming of sandwich construction, combining classicality with modernistic style and showing off luxury from its connotation. Three transformers are arranged well in place. And the distributed weight, controlled electromagnetic interference and thermal distribution are in much better condition.
The sound performance of Classic No.16.0 is precise, comprehensive, full, thick, broadened and elegant. Ccoupled with its extended, flat and smooth sound in high-low frequency with much lower distortion, it is really a style of tube amplifier designed and made in SACD period 21century.
Specifications:
  • Output Power:40W(pentode state) 20W(triode state)
  • Frequency Response:8HZ-82KHz(10W RMS)
  • Harmonic Distortion(THD+N):0.5%(1KHz 12.5W RMS pentode state)
  • S/N(without weight):90db
  • Tubes:12AT7*2 6N8P*2 EL34EH*4(Russian)
  • Power Voltage: Customized according to different mains voltage in different countries and regions
  • Dimensions:450(W)×350(D)×150(H)mm
  • Packing Dimensions:515(W)×445(D)×275(H)mm
  • Net Weight:20Kg
  • Gross Weight:24kg