Αν μλαμε για ΝΑD ξεχνας τον 372,εχει ηδη βγει ο 375 που φαινεται να ειναι αισθητα βελτιωμενος .
http://www.avcesar.com/actu/id-1512/Nad-C375.html
Ο χωρος πιστευω οτι ειναι μικρος εκτος και αν εχεις σχετικα ελαφρια επιπλωση οπως ο φιλος μας παρακατω που εχει προτιμησει και ενισχυτη nad με μικροτερη ισχυ.
![]()
Αν κανεις ενας search στο google θα δεις πολλες φωτο με συστηματα με βαση τα ηχεια σου αλλα σχεδον ολα ειναι στημενα σε μεγαλους χωρους,κατι σημαινει αυτο.
Ο 375 θα δωσει σημαντικη βελτιωση σε σχεση με τον ενισχυτη που εχεις,αλλες προτασεις ο creek evo,denon 1500,yamaha as1000.
Όπως είπαν κι ορισμένοι φίλοι παραπάνω, πρώτα λύσε το θέμα της τοποθέτησης των ηχείων. Όποιο ηχείο και να εχεις με οποιοδήποτε ενισχυτή, αν δεν ειναι στημένο σωστα στον χώρο, δεν θα αποδώσει τα μέγιστα. Ειδικά τα ηχεία με οπές reflex πίσω, δεν παίζουν κοντά σε τοίχους. Επομένως, απομάκρυνε τα ηχεία 70-90cm από τον πίσω τοίχο. Αν μπορείς και περισσότερο, πειραματίσου. Επίσης παίξε με την απόσταση μεταξύ τους και τέλος με την κλίση τους προς τα μέσα. Στην κατηγορία των Τεχνικών Θεμάτων υπάρχει thread για την αντιμετώπιση των μικρών χώρων....ρίξε μια ματια κι εκεί.
Όταν λύσεις το θέμα της τοποθέτησης, συζητάμε την ενίσχυση. Ως τότε, μπορεί και να εκπλαγείς...![]()
Δυστυχώς επειδή ο χώρος είναι μικρός υπάρχουν πολύ λίγες δυνατότητες ως προς αυτό το θέμα. 15-20 cm από τον πίσω τοίχο και πάλι είμαι οριακά.
Δεν ξέρω, πότε λέω να τα κρατήσω πότε να πάω σε βάσης, είμαι πολύ μπερδεμένος...
Δοκίμασε το σφουγγαράκι στην οπή.Προσπάθησε να τα απομακρύνεις και από τούς πλαινούς τοίχους,καί αν δεν υπάρχουν στην συσκευασία φτιάξε σφουγγαράκια και γιά τις εμπρόσθιες οπές.Εκ πείρας (με παλαιότερο μοντέλο)τα monitor audio δεν έχουν και το σφικτότερο χαμηλό και μάλλον έχεις δίκιο να σκέφτεσαι γιά ενισχυτή. Επειδή όμως,πιστεύω ότι σε μεσαίες και ειδικά φωνές είναι πολύ καλή επιλογή στην κατηγορία τους,δώσε τους μιά (ή και πολλές) ευκαιρία ακόμα.
Αν πάντως νομίζεις ότι το πέρασμα σε ηχεία βάσης σημαίνει ότι θα χάσει ο ήχος σου σε όγκο και "τσαμπουκά" και ότι θα συμβιβαστείς σε γλυκανάλατα αποτελέσματα, κάνε μια βόλτα να ακούσεις τα Heco Celan 300 http://www.homecinema.gr/products.php?catid=7&corpid=85Δεν ξέρω, πότε λέω να τα κρατήσω πότε να πάω σε βάσης, είμαι πολύ μπερδεμένος...
Είναι φανερό,ότι δεν μπορούν να "αναπνεύσουν" στον χώρο σου.Ακόμα και βάσης να βάλεις πάλι δύσκολος είναι(πόσο είναι το τρίγωνο μεταξύ των ηχείων και θέσης ακρόασης?)...
Ενα πράγμα που πρέπει να κάνεις σίγουρα είναι να τοποθετήσεις τα ηχεία σου πάνω σε αντικραδασμικά(προτίμησε κομμάτια απο ελαστικομερές). Σίγουρα θα σου καθαρίσει-βελτιώσει σημαντικά τον ήχο σου.Κυρίως αυτό είναι το πρόβλημά σου στο ξύλινο πάτωμα(λάσπη όλα) κι όχι τόσο ο ενισχυτής.
παντως ειναι κριμα να τα δωσεις και να παρεις ιδιας κατηγοριας ηχεια(σε τιμη) εστω κι αν ειναι βασης,τα RS αξιζουν μια καλυτερης προσοχης,''βασανισε'' τα μεχρι να σου δωσουν οτι εχουν και μετα αποφασιζεις.
Αν πάντως νομίζεις ότι το πέρασμα σε ηχεία βάσης σημαίνει ότι θα χάσει ο ήχος σου σε όγκο και "τσαμπουκά" και ότι θα συμβιβαστείς σε γλυκανάλατα αποτελέσματα, κάνε μια βόλτα να ακούσεις τα Heco Celan 300 http://www.homecinema.gr/products.php?catid=7&corpid=85
Πραγματικά έπαθα πλάκα με το ηχείο.Έχει γκάζι και ά-φθο-νο μπάσο για ροκ και μέταλ, αλλά και την μουσικότητα που απαιτούν πιο τζαζ ακούσματα. Αν σου πέφτει ακριβό, δοκίμασε και την φθηνότερη σειρά Heco Metas 300, το οποίο επίσης έχω ακούσει και προτείνω ανεπιφύλακτα για δοκιμή.
υπαρχει σε προσφορα 975 ευρω (απο 1950 με 50% εκπτωση) ο λαμπατος raysonic sp120mk2 στην audio evolution με λυχνιες kt88.τον πηρα και εινα πολυ καλο μηχανημα και πανεμορφο
Φιλε μου, αυτα δεν εχουν σχεση με το αν το ηχειο ειναι βασης η δαπεδου αλλα με το ποσο ικανο ειναι το ηχειο να στα βγαλει!
Έχω ένα ζευγάρι Monitor Audio RS6, 91 dB, 6 Ohm, εύκολο γενικά ηχείο και όμορφο. Το πρόβλημα είναι ο χώρος. Τα έχω σε ένα δωμάτιο 16-17 τ.μ. και πολύ κοντά, σχεδόν κολλητά στον πίσω τοίχο. Τα οδηγώ με έναν πολυκάναλο Marantz SR7400.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.