Lancia Thesis

Palimpsest said:
Παντως εγω εχω καλες εμπειριες απο Ιταλικα, εδω ερχονται σε πολυ καλη θεση στον ετησιο ελεγχο, πολυ ποιο λιγα λαθη απο τα audi, vw πχ, και μερικα Γιαπωνεζικα ακομα! Για αυτοκινητα 5ετιας παντα!Και προπαντος δεν σκουριαζουν σαν τα μερσεντε και φορντ!
Ενα τετοιο φαντασμα του 1978 αγορασα πριν μερικα χρονια για 100 Ευ και το οποιο ειχε κατσει σε γκαραζ 18 χρονια, στο ιδιο σημειο χωρις να μπει ουτε μια φορα μπρος η μηχανη! Μετα απο ενα καλο σερβις εκανε τα πρωτα του χιλιομετρα στην πιστα, οπου και πηρα το αγωνιστικο μου διπλωμα, μετα ηρθε Ελλαδα και γυρισε ολη την Ευρωπη με 3 ατομα και αποσκευες!Συνολικα εκανε 25.000 χιλ σε 8 μηνες χωρις κανενα προβλημα!Και μερικες εκατονταδες απο αυτα τα χιλιομετρα στο Στελβιο Πας και στις Αλπεις, μεσα σε 40 βαθμους θερμοκρασια αερος!Μηπως μπορει να μου πει κανενας γιατι τασα αουντι και φαουβε ειχανε ανοιχτα τα καπω και κανανε αερα στις μηχανες οι καυμενοι ιδιοκτητες?
Το Thesis δεν πουλιεται εδω, αλλα εχω διαβασει οτι χτυπαει στα δακτυλα απο ποιοτητα τα περισσοτερα μερσεντε!Και εχει μια πολυ αξιοπιστη μηχανη/μεταδωση, αφου ειναι στην πραγματικοτητα ενα Φιατ/Αλφα!
Σπιρος

Αντε βρε Σπύρο που είσαι? από το πρωι σε περιμένω να απαντήσεις, όμως περίμενα να το είχε κάποιος γνωστός σου το μοντέλο να μου πεις γνώμη από πρώτο χέρι. Αυτό που φοβάμαι είναι αυτά που διαβάζω για προβλήματα με τα ηλεκτρικά του, και διστάζω λιγουλάκι.
 
Απάντηση: Re: Lancia Thesis

Κρυωνάς Νίκος said:
αφού το οδήγησα το εργαλείο μπορώ να πω πως το αυτοκίνητο είναι αλλού (αν το σύγκρινα με mercedes από την s και πάνω). Σκέφτομαι μόνο την κατανάλωση και το κόστος συντήρησης αλλά από την άλλη δεν κρατιέμαι.

Την απάντηση την έχεις δώσει μόνος σου . Αφού δεν κρατιέσαι πάρτο . Αμα δεν χαιρόμαστε το αυτοκίνητο μας εμείς οι ίδιοι , ποιός θα το χαρεί , ο γείτονας ; .
Γνώμες από άλλους έχουν νόημα μόνον που είναι πολλές και ταυτόσημες ( πχ 7 στους 10 σου έλεγαν - λέμε τώρα - είναι χάλια , θα μείνεις από συμπλεκτη , θα χαλάσει η κρεμαγιέρα - μπα αυτά μόνον στην 520 συμβαίνουν - κ.ο.κ. )
 
Σωστος ο Δημητρης, αλλα οπως ειπαμε τα αυτοκινητα σημερα εχουν περιπου τις ιδιες κατασκευαστικες αρχες!Χρησιμοποιουν τα ιδια εξαρτηματα απο τους μερικους προμηθευτες!
Τα ηλεκτρικα των Ιταλικων ηταν πολυ κακης ποιοτητος και βλακωδους κατασκευης, μεχρι και τις αρχες του 90, αλλα σιγα σιγα αρχισαν να γινονται εφαμηλα των Γερμανικων, αλλα και τα 2 αυτα εθνη υπολοιπονται των Γιαπωνεζικων!Οι οποιοι εχουν μια πολυ λογικη κατασκευη για την προφυλαξη τους απο τα στοιχεια της φυσης, οπως υγρασια, ο νουμερο ενα εχθρος των επαφων! Ειναι απλα πραγματακια που ομως οι Ευρωπαιοι πτυχιουχοι των Πολυτεχνιων ακομα δεν εχουν σκεφτει!
Παντως αυτο το αυτοκινητο που εχει τα περισσοτερα προβληματα σκουριας και ηλεκτρονικων στην Σουηδια ειναι η μερσεντε!
Το Thesis δεν πουλιεται στην Σουηδια οποτε δεν ξερω απο πρωτο χερι, αλλα αν ειναι σαν τις 166 τοτε δεν εχουν και τοσα πολλα προβληματα, αλλα εχουν μια ακριβη συντηρηση, επειδη απαιτουν αλλαγη ιμαντων εκκεντροφωρων καθε 50.000χλμ η 3 χρονια οποιο ερθει πρωτο!Πολυ συχνη αλλαγη των μπροστινων μπρατσων της αναρτησης και μερικων ελαστικων εξαρτηματων της πισω!Αυτα ειναι τα λαθη που πρεπει να υπολογιζεις σαν τα κυρια που ακολουθουν παντα αυτα τα αυτοκινητα!Και εδω κοστιζει πολυ να τα επισκευασεις!
Σπιρος
 
Νίκο αν και σίγουρα θα σου φανεί πιό αργό από αυτό που είχες (είναι αρκετά τα 1700 κιλά) εφόσον σε εξιτάρει και το γουστάρεις , χτύπα το add to cart. -bye-
 
Να κάνω και άλλη μια παρατήρηση, για μένα πολύ σημαντική. Αν με ένα αυτοκίνητο δεν αναπτύξουμε κάποια ιδιαίτερη σχέση και το βλέπουμε αποκλειστικά και μόνο σαν ένα χρηστικό αντικείμενο είναι πολύ πιθανό να του φερθούμε πολύ πολιτισμένα και να μην το φτάσουμε ποτέ στα όριά του. Αν ένα αυτοκίνητο μας προδιαθέτει να το φτάνουμε στα όρια (και τα δικά μας και τα δικά του) τότε προφανώς το αυτοκίνητο έχει περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσει κάτι στο μέλλον.
Όταν κάτι το κοφτιάζεις συνεχώς δεν μπορείς να έχεις την απαίτηση μετά από 100.000 να μην σου τσιμπάει λίγο λαδάκι ή να μην σου βγάλει μικροζημιές, ενώ από την άλλη αν το πηγαίνεις τελείως πολιτισμένα με το παραμικρό θα σου χαλάει τη διάθεση γιατί θα λες ότι ούτε το πίεσα ούτε τίποτα και το έβγαλε το πρόβλημα.
 
Απάντηση: Re: Lancia Thesis

Κρυωνάς Νίκος said:
...Αντε βρε Σπύρο που είσαι? από το πρωι σε περιμένω να απαντήσεις, όμως περίμενα να το είχε κάποιος γνωστός σου το μοντέλο να μου πεις γνώμη από πρώτο χέρι. Αυτό που φοβάμαι είναι αυτά που διαβάζω για προβλήματα με τα ηλεκτρικά του, και διστάζω λιγουλάκι...

Sorry, Νικόλα, 3 μέρες έλειπα εκτός Αθηνών και τώρα βλέπω τα μηνύματα.

Όπως σου είπα και στο τηλέφωνο, η γνώμη μου είναι να μην το πάρεις. Δυστυχώς, το ιστορικό του συγκεκριμένου μοντέλου είναι ιδιαίτερα -και αδικαιολόγητα, θα πρόσθετα- επιβαρημένο, ιδίως σε ό,τι έχει να κάνει με προβλήματα αξιοπιστίας στα ηλεκτρονικά του υποσυστήματα.

Αν μπορείς να κάνεις αυτό που προτείνει ο Πέτρος (Νικολαϊδης), είναι η καλύτερη περίπτωση, μιας και δε γουστάρεις καινούρια. Σε αυτή την περίπτωση, ψάξε για μια Mercedes E diesel (ακόμα καλύτερα, αν είναι και Wagon) τριετίας - τετραετίας και καθάρισες δια βίου με το θέμα "αυτοκίνητο"...//;-)
 
Απάντηση: Re: Lancia Thesis

Κρυωνάς Νίκος said:
Λοιπόν μέρος 2ο.
@ Stratos : Δεν θέλω να περάσω τα 30.000 και όσο λιγότερα τόσο το καλύτερο. Πόσο το πουλάς το Clio

Το Clio το πουλάω 6700 , αλλά μάλλον δεν είναι μέσα στη γκάμα που ψάχνεις...

Αν θες μικρό πάντως... εδώ είμαστε... :ernaehrung004:
 
Αν μπορείς να κάνεις αυτό που προτείνει ο Πέτρος (Νικολαϊδης), είναι η καλύτερη περίπτωση, μιας και δε γουστάρεις καινούρια. Σε αυτή την περίπτωση, ψάξε για μια Mercedes E diesel (ακόμα καλύτερα, αν είναι και Wagon) τριετίας - τετραετίας και καθάρισες δια βίου με το θέμα "αυτοκίνητο"...//;-)


βαλε και την BMW 523ι-530 στατιον 3 ετιας 4 ετιας κ
 
Νικο, μιας και ξεκινησες με το να σε "συνεφερει καποιος" θα πω τα εξης:
Αν σε κ@βλαντηζει παρα πολυ, παρτο.
Αλλα αν οχι και τοσο, με 30000 αγοραζεις (ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ!, εναντι περι των 46000 για ενα καινουργιο thesis) ενα vw passat (turbo, 2000сс,200hp) το οποιο ειναι πολυ ποιο αξιοπιστο, με πολυ μεγαλυτερους χωρους, με δυνατοτερη μηχανη/επιδοσεις, με χαμηλοτερη καταναλωση, καλυτερη μεταπωλητικη αξια, και διαφορα αλλα που μπορεις μονος σου να τα ανακαλυψεις.
Δεν εχω πασσατ, αλλα το εχω "δει" καλα, το εχουν φτιαξει τελευταια παρα πολυ, εχει μπολικα οργανα και λαμπιονια μεσα (μιας και αφου σου αρεσει το thesis), βγαινει και σε πετρελαιο αν σε ενδιαφερει.

Το thesis και να μου το χαριζανε δεν θα το επαιρνα.
 
Ασε που υπαρχει και το 3,2 με 250 αλογα και τετρακινηση ..... (παλι φθηνοτερο - σαν καινουργιο - απο το thesis)
 
Ntinos1972 said:
Νικο, μιας και ξεκινησες με το να σε "συνεφερει καποιος" θα πω τα εξης:
Αν σε κ@βλαντηζει παρα πολυ, παρτο. Μια απόφαση μένει
Αλλα αν οχι και τοσο, με 30000 το ποσό είναι ερκετά κάτω από 30.000 αν συνηπολογίσεις ότι δίνω και το δικό μου αγοραζεις (ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ!, είπαμε είμαι αλεργικός στα καινούργια εναντι περι των 46000 50400 για την έκδοση που μιλάμε για ενα καινουργιο thesis) ενα vw passat (turbo, 2000сс,200hp) το οποιο ειναι πολυ ποιο αξιοπιστο, με πολυ μεγαλυτερους χωρους, με δυνατοτερη μηχανη/επιδοσεις, με χαμηλοτερη καταναλωση, καλυτερη μεταπωλητικη αξια, και διαφορα αλλα που μπορεις μονος σου να τα ανακαλυψεις. καλή σκέψη και επιλογή το έχω στα υπόψη (μειονέκτημα ότι "σουπίζει" λίγο)
Δεν εχω πασσατ, αλλα το εχω "δει" καλα, το εχουν φτιαξει τελευταια παρα πολυ, εχει μπολικα οργανα και λαμπιονια μεσα (μιας και αφου σου αρεσει το thesis), βγαινει και σε πετρελαιο αν σε ενδιαφερει. καλά δεν συγκρινονται - δεν είναι στην ίδια κατηγορία άλωστε
Το thesis και να μου το χαριζανε δεν θα το επαιρνα.

Εγώ πάλι φίλε Ντίνο αν μου το χαρίζανε δεν θα το σκεφτόμουνα καθόλου :grinning-smiley-043
 
Εγω μαλλον το μερσεντε δεν θα επαιρνα, επειδη εχει πολλα ηλεκτρονικα λαθη και οι τρομπες της Μπος αντεχουν κατι μερονυχτα!Και δεν μιλαμε για σκουριες, αλλα εχει 30 χρονια εγγυηση οποτε κοιμασαι ησυχος!Ουτε σου λενε τιποτα, απλα τους το αφηνεις και στι φιαχνουν τσαμπα!
Σπιρος
 
Καλε βρε Νικο, μην φωνασκεις. Και γιατι ζητας να σε συνεφερει καποιος? Κανε οτι γουσταρεις.
Παρεπιμπτοντως γιατι δεν γουσταρεις τα καινουργια?
(Η thesis ειναι "μεγαλιστικη")
 
Απάντηση: Re: Lancia Thesis

Ntinos1972 said:
Νικο, μιας και ξεκινησες με το να σε "συνεφερει καποιος" θα πω τα εξης:
Αν σε κ@βλαντηζει παρα πολυ, παρτο.
Αλλα αν οχι και τοσο, με 30000 αγοραζεις (ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ!, εναντι περι των 46000 για ενα καινουργιο thesis) ενα vw passat (turbo, 2000сс,200hp) το οποιο ειναι πολυ ποιο αξιοπιστο, με πολυ μεγαλυτερους χωρους, με δυνατοτερη μηχανη/επιδοσεις, με χαμηλοτερη καταναλωση, καλυτερη μεταπωλητικη αξια, και διαφορα αλλα που μπορεις μονος σου να τα ανακαλυψεις.
Δεν εχω πασσατ, αλλα το εχω "δει" καλα, το εχουν φτιαξει τελευταια παρα πολυ, εχει μπολικα οργανα και λαμπιονια μεσα (μιας και αφου σου αρεσει το thesis), βγαινει και σε πετρελαιο αν σε ενδιαφερει.

Το έχω εγώ αυτό που λες. Ενταξει γειά σας......καραφουλ έξτρα μέχρι ξύλινα τιμόνια, dual xenon, ηλεκτρικά κουρτινάκια, 36 χιλιάρικα.....και από χώρους τεράστιο και πάει πολύ καλά στον δρόμο γιατί είναι βαρύ και "πατάει" καλά και έχει και γκαζάκι και δεν σου φαίνεται το βάρος. Καλά το βράδυ μέσα είναι πάρα πολύ ωραίο. Καμιά σχέση με τα προηγούμενα. Δυστυχώς έχει κάνει μόνο 1000 χιλιόμετρα (και πολλά μπορεί να λέω) οπότε δεν μπορώ να κρίνω για αξιοπιστία και προβλήματα...

Το σκεφτόμουν να το προτείνω στον Νίκο αλλά αφού τον είδα τόσο ευτυχισμένο με το Thesis, το μετάνοιωσα.
 
Ntinos1972 said:
Καλε βρε Νικο, μην φωνασκεις. Και γιατι ζητας να σε συνεφερει καποιος? Κανε οτι γουσταρεις.
Παρεπιμπτοντως γιατι δεν γουσταρεις τα καινουργια?
(Η thesis ειναι "μεγαλιστικη")

Ντίνο προς Θεού δεν φωνάζω.

Ζητάω να με συνεφέρετε γιατί είμαι διχασμένη προσωπικότητα :slapface:

Τα καινούργια δεν τα γουστάρω γιατί δεν έχω φράγκα και γιατί θέλω να πάρω περισσότερο αυτοκίνητο από αυτό που πληρώνω.

Ασε που πιστεύω ότι η αρχική τιμή σε ένα αυτοκίνητο εμπεριέχει κατά το ήμιση marketing και φίρμα, που δεν θέλω να τα πληρώσω. Στο φινάλε σε δυο τρία χρόνια τι μπορεί να πάθει ένα αυτοκίνητο (χειρότερο από αυτά που θα του κάνω εγώ)

Είναι πολλά τα υπέρ του μτχ, το λυπάσαι και λιγότερο κλπ, δεν γουστάρω να δώσω ένα σκασμό λεφτά για κάτι που δεν πιστεύω ότι τα αξίζει και μετά να αγχώνομαι για το πρώτο σημαδάκι κλπ κλπ.

Όντως είναι μεγαλίστικο αυτοκίνητο (και αυτό που είχα) αλλά βλέπεις τα παιδιά μου τώρα είναι 9 και 11 και θα χρειαστώ οικογενειακό τουτου, το επόμενο μπορεί να είναι smart :grinning-smiley-043
 
Κρυωνάς Νίκος said:
Ποιες είναι οι παράμετροι:
- Δεν μου αρέσουν τα Τζιποειδή
- Θα προτιμούσα όχι αυτοκίνητο "σούπα"
- Λίγακι γκάζι πρέπει να είναι παρόν.
- Οχι πάνω από δυο Λίτρα (από 1.8 εως 2.0)
- Είμαι αλεργικός στα καινούργια (προτιμώ μτχ)
- Δεν έχω ιδιαίτερο κόλημα με το μέγεθος του αμαξώματος.

Κατά τη γνώμη μου:
Μακριά από Thesis.
- Δεν είναι τζιποειδές.
- Δεν είναι αυτοκίνητο σούπα
- Από γκάζι να φαν κι οι κότες
- 2 λίτρα
- Ρίξε λίγο ταλκ εδώ γιατί είναι καινούργιο.
- Αφού δεν έχεις κόλλημα με το μέγεθος πάμε...

Skoda Oktavia 5 2.0 FSI 200hp.

Και μια σημαντική παράμετρος. Σου μένουν και 3,4 χιλιάρικα ρέστα.

p.s. Αν πας για αμάξι στα +-200hp να το πάρεις καινούργιο όχι μτχ.
Άντε καλοτάξιδο!
 
Εν, ταξει δεν φωναζεις.
Σχετικα με τα φραγκα, εχεις δικιο, αλλα ποσο θα παρεις το thesis που καινουργιο κανει μια 50αρα? Δευτερον, δεν περιεχει κατα το ημιση η τιμη του καινουργιου marketing, πολυ απλα γιατι ΟΛΕΣ οι αυτοβιομηχανιες, εχουν τζιρο απο τις πωλησεις ΜΟΝΟ 20%!!. Το υπολοιπο 80% απο τα υπολοιπα. (σερβις/ανταλακτικα). Με αυτη την λογικη, ενα μεταχειρισμενο, μπορει να εχει μεγαλυτερες αναγκες απο ενα καινουργιο (απο τα απλοτερα πχ. τακακια, εως και πιο ακριβα, πχ, καταλυτη, δισκο/πλατω, "ρυθμισεις ιμαντωνε" κα.)
Και για να δωσω ενα παραδειγμα για το 80%, το Σαβαττι στουκαρα ενα golf του ' 99 που εχω. (Ανταλακτικα: καπω, φαναρι αριστερο, μετωπη, προφυλακτηρας, εμπρος φτερο αριστερο/δεξι, 1457 Ευρο. Εργατικα : 1767 Ευρω. Συνολο 3224.
Παντως το πασσατ (μιας και αυτο πηραμε σαν παραδειγμα) εχει μεγαλυτερους χωρους απο την thesis (πορτμπαγκαζ 565λιτρα αντι μολις 400. Το clio εχει 288)
 
Φίλε Νίκο, καλές όλες οι προηγηθείσες απόψεις, αλλά...

design high class σαν του Thesis, που μόνον που το βλέπεις παθαίνεις πλάκα (if you got the taste), πανέμορφο και συνάμα τόσο διαφορετικό, δεν το βρίσκεις σε VW, SKODA, κλπ. Άλλωστε, τα σχόλια όλων των παιδιών, τα τελευταία χρόνια για την αξιοπιστία των VW δεν είναι και τα καλύτερα...