Aggelos M.
AVClub Fanatic
- 19 June 2006
- 11,029
Σπύρος Κωστόπουλος said:Η αλήθεια είναι ότι τα ιταλικά αυτοκίνητα απέκτησαν -όχι άδικα- κακή φήμη για την αξιοπιστία τους στη δεκαετία του '70, τότε που η κυβέρνηση του Μπερλίνγκουερ αγόραζε ατσάλι από τη "σύντροφο εν όπλοις" Βουλγαρία, προκειμένου να εφοδιάσει τα (κρατικά) εργοστάσια της Άλφα στον Άγιο Ιανουάριο της Νάπολης και των Φίατ/Λάντσα στο Λινγκόττο.
ΜΙΧΑΗΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ orpheus said:ΠΑΝΚΡΟΚ χωρις να θελω να αλλαξω τις αποψεις σου για τις φερραρι απλα με το χερι στην καρδια θα ηθελα να μας πεις εαν σου χαριζανε μια φερραρι κι ενα Νισσαν τι θα επελεγες? ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ!!!Δεν προκειται περι διαφωνιας φιλε απλως ανταλαγη αποψεων.
πανκροκ said:κατα το top gear στο παρελθον το skyline (ηδη 5 ετων αν οχι παραπανω) εκτος πιστας (στον πραγματικο κοσμο δηλαδη) ακομα και στην μαμα εκδοση του ηταν ταχυτερο απο τα περισσοτερα πορσο-φερραρο-λαμποργκινικα και με handicap πολλων ιππων.
ενα skyline δεν χρειαζεται περισσοτερα λεφτα σε καμια περιπτωση για να φτασει σε ενα επιπεδο ισχυως που θα του επιτρεψει να συναγωνιστει (και να κερδισει στα σημεια τα παραπανω αυτοκινητα). ουτε για φρενα ουτε για αναρτησεις ουτε για τιποτα αλλο. και δεν χρειαζεται να φτασει ουτε στα 1000 αλογα για να το κανει αυτο.
εκτος πιστας εχει περισσοτερη σημασια η μεταδοση απο οσο εντος. μονο τοτε μπορεις να εξασφαλισεις την απαιτουμενη προσληψη ισχυως και τις απαιτουμενες επιδοσεις. και σε αυτο το θεμα ειναι πολυ μπροστα απο οποιοδηποτε δικινητο οχημα.
σε καθε περιπτωση αν θελεις να κινηθεις γρηγορα εχεις καλυτερες και φθηνοτερες επιλογες απο φερραρι. και μην ξεχναμε οτι τα αυτοκινητα αυτα πουλιουνται για χρηση δρομου , οχι πιστας.
και για του λογου το αληθες οριστε τι περιπου κανει ενα skyline μοντιφιασμενο ολοκληρωτικα στα 170000$
http://www.sportcompactcarweb.com/features/0505_scc_nismo_z_tune_skyline/
μονο η enzo και το gt σωζονται απο κατι τετοιο (και το περιθωρειο για περισσοτερη ισχυ δεν εχει εξαντληθει)
αν θελουμε να μιλαμε για απολυτες επιδοσεις δρομου πρεπει να βαλουμε στη συγρκιση και τα κ@λοφτιαγμενα. αν μιλαμε για πρεστιζ τοτε να το αφησουμε εξω το νισσαν συμφωνω. (τωρα βεβαια πρεστιζ και η λαμπο που ξεκινησε φτιαχνοντας αγροτικα μηχανηματα και μαλιστα απο κει εξακολουθει να βγαζει κερδος?, εστω)
η ενσταση μου βεβαια η μεγαλυτερη ειναι οι ελληνικες δοκιμες αυτων των οχηματων. μονο γελιο προκαλουν τα γραφομενα τους (ο βρυγχυθμος του κινητηρα, το ανατριχιαστικο στριγγλισμα , η αισθηση του νικελιομενου επιλογεα και αλλα γραφικα). αντι να δοκιμασουν το αυτοκινητο μας μιλανε για την αισθηση. δηλαδη αυτα τα αυτοκινητα κοστιζουν 300 και 400 και 600 χιλιαδες ευρω γιατι προσφερουν μια αισθηση?
που ειναι η τεχνολογια που οφειλουν να ενσωματοσουν σε αυτοκινητο που απευθυνεται σε οδηγους με απαιτησεις? η μηπως απλα θελουν να παραμυθιαζουν σαουδαραβες?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.