Lancia Thesis

Re: Ειρήνη Υμίν

Συγγνώμη για το άσχετο αλλά

Σπύρος Κωστόπουλος said:
Η αλήθεια είναι ότι τα ιταλικά αυτοκίνητα απέκτησαν -όχι άδικα- κακή φήμη για την αξιοπιστία τους στη δεκαετία του '70, τότε που η κυβέρνηση του Μπερλίνγκουερ αγόραζε ατσάλι από τη "σύντροφο εν όπλοις" Βουλγαρία, προκειμένου να εφοδιάσει τα (κρατικά) εργοστάσια της Άλφα στον Άγιο Ιανουάριο της Νάπολης και των Φίατ/Λάντσα στο Λινγκόττο.

πότε έκανε κυβέρνηση ο Μπερλίνγκουερ;
 
Mea Culpa

@Palimpsest: Σπύρο, έχεις απόλυτο δίκιο. Μπέρδεψα τα ρομπότ της Comau (που είναι όντως Φίατ) με τα περονοφόρα της Komatsu (θυγατρική της Τογιότα). Μάλιστα, η τελευταία χρησιμοποιεί ρομπότ Comau στα εργοστάσια της στην Ιαπωνία...

@Έκτορα Κατσίκη: Τυπικά, έχεις δίκιο Έκτωρ. Το PCI δεν κατάφερε να γίνει ποτέ κυβέρνηση, αφού ο "ιστορικός συμβιβασμός" που επιχείρησε ο Μπερλίνγκουερ σταμάτησε με τη δολοφονία του Άλντο Μόρο.
Όμως, όλοι ξέρουμε ότι στα μέσα της δεκαετίας του '70 το ΚΚΙ ήταν η κυρίαρχη δύναμη στην πολιτική σκηνή της γείτονος, και τα εργατικά συνδικάτα ασκούσαν σχεδόν απόλυτο έλεγχο στα συνδικαλιστικά δρώμενα.

Η ιστορία της αγοράς του βουλγάρικου ατσαλιού είναι γνωστή εδώ και χρόνια (την έχει αναφέρει στην αυτοβιογραφία του ο "πατριάρχης" της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Τζιοβάνι Ανιέλι) και ήταν, όντως, μια συνειδητή πολιτική απόφαση-άνοιγμα στις σοσιαλιστικές χώρες της εποχής, που επιχειρούσαν να απεξαρτηθούν μερικώς από το καμποτάζ της μαμάς ΕΣΣΔ.

Επί της ουσίας, η απαξίωση της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας είχε λάβει μεγαλύτερες διαστάσεις από την πραγματικότητα στη χώρα μας (όπως συνέβη, εξάλλου, και με την αντίστοιχη γαλλική) κυρίως επειδή έτσι βόλευε τους "μηχανικάρες" της εποχής, που είχαν σαφώς μεγαλύτερα περιθώρια μικτού κέρδους δουλεύοντας με προϊόντα γερμανοϊαπωνικής προέλευσης -αλλά, αυτό είναι ένα άλλο θέμα, που σηκώνει πολλή συζήτηση και εδώ σίγουρα δεν είναι ο πλέον κατάλληλος χώρος...//;-)
 
Last edited:
και ποτε η Βουλγαρια εβγαζε ατσαλι απο κομμενα πλοια???????
Μαλλον Ρωσσια ειναι η χωρα!
Μπορω να σας δειξω σε φωτογραφιες ποιο ηταν το λαθος και γιατι επληξε ποιο πολυ μερικα, ας πουμε Αλφασουντ, απο τα υπολοιπα, γιατι ΟΛΑ εκεινης της εποχης εχουν εξαφανιστει ετσι η αλλοιως!
Σπιρος
 
Νίκο, καλοτάξιδο και καλορίζικο και από μένα.

Αλήθεια για πες ειλικρινά: σε βοήθησαν καθόλου τόσες σελίδες απόψεις στην απόφασή σου ή αφού το είχες καψουρευτεί από την πρώτη στιγμή ήταν αδιάφορο ότι και να σου έλεγαν;

Υ.Γ. Λόγω και προσωπικής εμπειρίας, πιστεύω ότι ισχύει το δεύτερο. ;)
 
Ευχαριστώ Νο2 για τις ευχές αν και φαντάζομαι θα ακολουθήσουν και άλλες με την επιστροφή των παραθεριστών.

Τάσο το διάστημα των διαπραγματεύσεων με τον ευατό μου είχε διάρκεια 5 ημέρες (τις 4 της μοιράστηκα με το avclub). Σε αυτό το διάστημα έλαβα υπόψη μου γνώμες μελών, (όχι τις γενικές περι Ιταλίας) κάποιες τηλεφωνικές επικοινωνίες, καθώς και προσωπικές επαφές με τρεις κατόχους thesis. Ταυτόχρονα έβαλα στον εγκέφαλο το Αυτοκίνητο για τυχόν προβλήματα και έκανα όλες τις κινήσεις για να διαπιστώσω το ακριβές (της ιστορίας του αυτοκινήτου που έλεγε ο έμπορος).

Τελικά επικράτησε το συναίσθημα με γερές ομως δώσεις λογικής. Στην αρχή έψαχνα να βρω το μελανό σημείο για να μην το αποκτήσω, αλλά τελικά τα προτερήματα ήταν περισσότερα ενώ τα όποια μειονεκτήματα δεν κατάφερα να τα διασταυρώσω.

Μητσάρα γύρισες call any time
 
ΠΑΝΚΡΟΚ χωρις να θελω να αλλαξω τις αποψεις σου για τις φερραρι απλα με το χερι στην καρδια θα ηθελα να μας πεις εαν σου χαριζανε μια φερραρι κι ενα Νισσαν τι θα επελεγες? ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ!!!Δεν προκειται περι διαφωνιας φιλε απλως ανταλαγη αποψεων.
 
Απάντηση: Re: Lancia Thesis

ΜΙΧΑΗΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ orpheus said:
ΠΑΝΚΡΟΚ χωρις να θελω να αλλαξω τις αποψεις σου για τις φερραρι απλα με το χερι στην καρδια θα ηθελα να μας πεις εαν σου χαριζανε μια φερραρι κι ενα Νισσαν τι θα επελεγες? ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ!!!Δεν προκειται περι διαφωνιας φιλε απλως ανταλαγη αποψεων.


εγω Νισαν με χιλια !!!!!!!!1

διοτι το θορυβο που κανει η Φεραρι δεν τον αντεχω ρε παιδι μου !!!!

ερχονται κατι τουρκοι νταβανζηδες με Φεραρι εδω στο καφε που βγαινουμε κανα σαβατοβραδο και οσπου να την παρκαρη τη ....νημεμηγα του ! μας .. ειμαγα τα αφτακια μας !!!!!!!!! :slapface: :slapface: :slapface:

οχι ρε παιδια να δινεις 160.000 ευρα και να κανει σα καρο ....


και ενας λογος που αγορασα τη μοτοσυκλετα μου ειναι ο ησυχος τουρμπινατος ηχος της ....
 
Last edited:
με το χερι στην καρδια ακου περιπτωσεις:
α) με δυνατοτητα να πουλησω (που μαλλον δεν αναφερεσαι σε αυτην αλλα εστω) φυσικα φερραρι και με τη μια πουλημα .με τα λεφτα της παιρνω τουλαχιστον 2-3 αυτοκινητα που γουσταρω.
β)χωρις δυνατοτητα να πουλησω, αν εκεινη τη στιγμη ηθελα το απολυτος πιο γρηγορο αυτοκινητο παντως καιρου και οδοστρωματος σιγουρα το skyline χωρις δευτερη σκεψη.
γ)χωρις δυνατοτητα να πουλησω , αν εκεινη τη στιγμη ηθελα να γουσταρω την ψευδαισθηση του μυθου/η να πουλησω μουρη/η να επιλεξω βαση σχεδιου τοτε τη φερραρι

οι ιταλοι στο design ειναι απαιχτοι. οι δημιουργιες τους οταν θελουν εχουν μια απαραμιλη κομψοτητα.
εχουν δημιουργησει εναν μυθο γυρω απο τα αυτοκινητα τους (βοηθουμενοι και απο συγκιριες βεβαιως βεβαιως) και για την φερραρι εχουν περασει τον μυθο του απολυτου σπορ αυτοκινητου. ενταξει δε λεω μας αρεσει η γκλαμουρια και το παραμυθι αλλα αλλο αυτο και αλλο να μιλαμε για το πιο γρηγορο το πιο στριφτερο αυτοκινητο , το ποιος εχει προσφερει τεχνολογια , το ποιος πρωτοπορει ,το ποιος κερδιζειστου αγωνες κλπ κλπ κλπ.

για μενα η φερραρι δεν ειναι τιποτα παραπανω απο ενα μυθο. την εποχη που η porsche εφτιαχνε την 959 (1988) ενσωματονοντας διαστημικη τεχνολογια γαι την εποχη (3 ενεργα ελεγχομενα διαφορικα για παραδειγμα) , η φερραρι παρουσιαζε την F40 που δεν ειχε καν υποβοηθηση στα φρενα ,γιατι οπως λεγανε "στερουσε αισθηση". η 959 ηταν ενα αυτοκινητο 450 ιππων που μπορουσε να το παρει η μανα μου για ψωνια και ρερλ για να κανει χρονο στο νιρμπουρινγκ , ενω η f40 ηταν ενα δυστροπο αυτοκινητο που για να το οδηγησεις γρηγορα πρεπει να εισαι δοκιμαστης μονοθεσιων.

η φιλοσοφια της φυσικα εχει αλλαξει αρδην , φτιαχνοντας αυτοκινητα πιο ευκολα στην οδηγηση , ωστοσο εξακολουθει να μην πρωτοπορει πουθενα ως οφειλε καθοτι εταιρια που φτιαχνει αυτοκινητα για λιγους και απαιτητικους.
ουτε εξελιξε κεραμικους δισκους στα φρενα οπως η porsche , ουτε διαθετει καλυτερα κιβωτια απο bmw (και πλεον και audi) ουτε συστημα μεταδοσης που μπορει να διαχειριστει την ισχυ του κινητηρα στο μεγιστο βαθμο (το skyline ειναι μεχρι στιγμης αξεπεραστο , ενας λογος αλλωστε που ειναι το αγαπημενο αυτοκινητο των ντραγκστεραδων) σε δρομους εκτος πιστας (εκει δηλαδη που απευθηνεται ενα τετοιο αυτοκινητο)
για τα μοτερ?
δεν μπορω να βρω ενα λογο που οι κινητηρες της φερραρι ειναι ανωτεροι απο αυτον της Μ6 για παραδειγμα εναν κινητηρα που απλα δεν απευθυνεται σε τετοιου ειδους κατασκευες. ουτε σε απολυτα νουμερα ουτε σε πολυστροφια ουτε ουτε ουτε...

μη φανταστεις ομως και εγω οταν ημουν μικροτερος (αναγνωστης 4Τ απο το 88) 3 αφισες με φερραρι ειχα (και εχω ακομα) στο δωματιο μου. ωστοσο μετα εγινα μηχανικος και αρχισα να το βλεπω καπως διαφορετικα (περα απο τους μυθους που γραφουν τα περιοδικα)
 
Πειραζει ομως που η enzo αυτη τη στιγμη ειναι το ταχυτερο αυτοκινητο σε γυρο πιστας και απο την porsche carrera gt και απο bmw και απο zonda και απο lambo και απο mercendes κατα το TOP GEAR με οδηγο τον γνωστο stig.Αν δεν κανω λαθος το μονο αυτοκινητο που καταφερε να κανει καλυτερο χρονο ειναι το koenigsegg.Kαι οσον αφορα τις porsche να σου πω πως ναι τις προτιμω κι εγω απο τις ferrari αλλα δεν μπορω να μην υποκλιθω στο ορθιο αλογακι.Δεν λεω οτι το skyline δεν ειναι αξιο αυτοκινητο αλλα οτι και να λεμε δεν προκεται να γινει ferrari porsce lambo τα οποια βγαινουν απο το εργοστασιο καθαροαιμα ενω αυτο θελει κατι μυρια σε αναρτησεις φρενα κινητηρα μεταδοση για να γινει ανταγωνιστικο με αυτα.Αληθεια για πες μας ποσο κοστολογουνται οι μετατροπες τετοιου βαθμου(φρενα, μεταδοση αναρτηση, δεσιμο αμαξωματος, κινητηρα) σε ενα αυτοκινητο για να βγαλει 1000 αλογα αξιοπιστα??? και με ασφαλεια?Σιγουρα συγκρινονται με αγορα μιας porsche τουλαχιστον.Μηπως το skyline ειναι καλυτερο και απο μια bugatti veyron επειδη μπορει κι αυτο να βγαλει 1000 αλογα?Ειλικρινα δεν θελω να φανω αγενης ουτε εριστικος αλλα δεν μπορω να πιστεψω οτι συγκρινουμε ενα NISSAN με αυτα τα αυτοκινητα ας προσγειωθουμε λιγο.Καλο το NISSAN να το συγκρινουμε με καμια supra η κανενα rx7 η εστω με ενα nsx που το θεωρω κοσμημα παρεπιπτωντως.
 
κατα το top gear στο παρελθον το skyline (ηδη 5 ετων αν οχι παραπανω) εκτος πιστας (στον πραγματικο κοσμο δηλαδη) ακομα και στην μαμα εκδοση του ηταν ταχυτερο απο τα περισσοτερα πορσο-φερραρο-λαμποργκινικα και με handicap πολλων ιππων.

ενα skyline δεν χρειαζεται περισσοτερα λεφτα σε καμια περιπτωση για να φτασει σε ενα επιπεδο ισχυως που θα του επιτρεψει να συναγωνιστει (και να κερδισει στα σημεια τα παραπανω αυτοκινητα). ουτε για φρενα ουτε για αναρτησεις ουτε για τιποτα αλλο. και δεν χρειαζεται να φτασει ουτε στα 1000 αλογα για να το κανει αυτο.
εκτος πιστας εχει περισσοτερη σημασια η μεταδοση απο οσο εντος. μονο τοτε μπορεις να εξασφαλισεις την απαιτουμενη προσληψη ισχυως και τις απαιτουμενες επιδοσεις. και σε αυτο το θεμα ειναι πολυ μπροστα απο οποιοδηποτε δικινητο οχημα.

σε καθε περιπτωση αν θελεις να κινηθεις γρηγορα εχεις καλυτερες και φθηνοτερες επιλογες απο φερραρι. και μην ξεχναμε οτι τα αυτοκινητα αυτα πουλιουνται για χρηση δρομου , οχι πιστας.
και για του λογου το αληθες οριστε τι περιπου κανει ενα skyline μοντιφιασμενο ολοκληρωτικα στα 170000$
http://www.sportcompactcarweb.com/features/0505_scc_nismo_z_tune_skyline/

μονο η enzo και το gt σωζονται απο κατι τετοιο (και το περιθωρειο για περισσοτερη ισχυ δεν εχει εξαντληθει)

αν θελουμε να μιλαμε για απολυτες επιδοσεις δρομου πρεπει να βαλουμε στη συγρκιση και τα κ@λοφτιαγμενα. αν μιλαμε για πρεστιζ τοτε να το αφησουμε εξω το νισσαν συμφωνω. (τωρα βεβαια πρεστιζ και η λαμπο που ξεκινησε φτιαχνοντας αγροτικα μηχανηματα και μαλιστα απο κει εξακολουθει να βγαζει κερδος?, εστω)

η ενσταση μου βεβαια η μεγαλυτερη ειναι οι ελληνικες δοκιμες αυτων των οχηματων. μονο γελιο προκαλουν τα γραφομενα τους (ο βρυγχυθμος του κινητηρα, το ανατριχιαστικο στριγγλισμα , η αισθηση του νικελιομενου επιλογεα και αλλα γραφικα). αντι να δοκιμασουν το αυτοκινητο μας μιλανε για την αισθηση. δηλαδη αυτα τα αυτοκινητα κοστιζουν 300 και 400 και 600 χιλιαδες ευρω γιατι προσφερουν μια αισθηση?

που ειναι η τεχνολογια που οφειλουν να ενσωματοσουν σε αυτοκινητο που απευθυνεται σε οδηγους με απαιτησεις? η μηπως απλα θελουν να παραμυθιαζουν σαουδαραβες?
 
πανκροκ said:
κατα το top gear στο παρελθον το skyline (ηδη 5 ετων αν οχι παραπανω) εκτος πιστας (στον πραγματικο κοσμο δηλαδη) ακομα και στην μαμα εκδοση του ηταν ταχυτερο απο τα περισσοτερα πορσο-φερραρο-λαμποργκινικα και με handicap πολλων ιππων.

ενα skyline δεν χρειαζεται περισσοτερα λεφτα σε καμια περιπτωση για να φτασει σε ενα επιπεδο ισχυως που θα του επιτρεψει να συναγωνιστει (και να κερδισει στα σημεια τα παραπανω αυτοκινητα). ουτε για φρενα ουτε για αναρτησεις ουτε για τιποτα αλλο. και δεν χρειαζεται να φτασει ουτε στα 1000 αλογα για να το κανει αυτο.
εκτος πιστας εχει περισσοτερη σημασια η μεταδοση απο οσο εντος. μονο τοτε μπορεις να εξασφαλισεις την απαιτουμενη προσληψη ισχυως και τις απαιτουμενες επιδοσεις. και σε αυτο το θεμα ειναι πολυ μπροστα απο οποιοδηποτε δικινητο οχημα.

σε καθε περιπτωση αν θελεις να κινηθεις γρηγορα εχεις καλυτερες και φθηνοτερες επιλογες απο φερραρι. και μην ξεχναμε οτι τα αυτοκινητα αυτα πουλιουνται για χρηση δρομου , οχι πιστας.
και για του λογου το αληθες οριστε τι περιπου κανει ενα skyline μοντιφιασμενο ολοκληρωτικα στα 170000$
http://www.sportcompactcarweb.com/features/0505_scc_nismo_z_tune_skyline/

μονο η enzo και το gt σωζονται απο κατι τετοιο (και το περιθωρειο για περισσοτερη ισχυ δεν εχει εξαντληθει)

αν θελουμε να μιλαμε για απολυτες επιδοσεις δρομου πρεπει να βαλουμε στη συγρκιση και τα κ@λοφτιαγμενα. αν μιλαμε για πρεστιζ τοτε να το αφησουμε εξω το νισσαν συμφωνω. (τωρα βεβαια πρεστιζ και η λαμπο που ξεκινησε φτιαχνοντας αγροτικα μηχανηματα και μαλιστα απο κει εξακολουθει να βγαζει κερδος?, εστω)

η ενσταση μου βεβαια η μεγαλυτερη ειναι οι ελληνικες δοκιμες αυτων των οχηματων. μονο γελιο προκαλουν τα γραφομενα τους (ο βρυγχυθμος του κινητηρα, το ανατριχιαστικο στριγγλισμα , η αισθηση του νικελιομενου επιλογεα και αλλα γραφικα). αντι να δοκιμασουν το αυτοκινητο μας μιλανε για την αισθηση. δηλαδη αυτα τα αυτοκινητα κοστιζουν 300 και 400 και 600 χιλιαδες ευρω γιατι προσφερουν μια αισθηση?

που ειναι η τεχνολογια που οφειλουν να ενσωματοσουν σε αυτοκινητο που απευθυνεται σε οδηγους με απαιτησεις? η μηπως απλα θελουν να παραμυθιαζουν σαουδαραβες?




SALAM ALEKOUM............. :award:
 
Nικο Καλοριζικο Καλοταξιδο :award:
θελουμε :music-smiley-006:
ΒΟΛΤΑ ΒΟΛΤΑ.......-bye-
 
Last edited:
Καλορίζικο Νίκο.

Η κουβέντα πάντως για τις Ferrari και τα υπόλοιπα μου θύμισε φάση στο Αμβούργο προ δεκαετίας. Μεγάλη Παρασκευή και βγαίνει ένας ήλιος... ελληνικός. Σε λίγα λεπτά κοκκίνισε ο τόπος. Οι περαστικοί όμως αντιμετώπιζαν τα καθαρόαιμα του Μαρανέλλο σαν...Golf. Κάποια στιγμή διαπιστώνω οτι γίνεται σούσουρο... Ένα κίτρινο καρχαριοειδές έστριβε στη γωνία. Και άρχισε να μου έρχεται απο πολλές μεριές ο ήχος "diablo...diablo..."