Lenco GL78 ...

Re: LENCO GL78 ...

Είναι σε τόσο καλή κατάσταση που εγώ θα το λυπόμουν να το σφάξω...

Πλίνθο ναι αλλά θέλει λίγο μελέτη... τουλάχιστον σαν του μολδαβού... έχω εγώ έναν τέτοιο πλίνθο αν θες να δοκιμάσεις (τον έχω σφάξει και αυτό αλλά θα πάρεις μια ιδέα... δεν ξέρω με τον μηχανισμό του auto stop αν θα χωράει μέσα...

Άλλη περίπτωση είναι να φτιάξεις έναν πλίνθο κατ εικόνα και ομοίωση του μαμίσιου, αλλά πιο πλατύ λίγο από τα γνωστά υλικά (birch/ marine ply κλπ).

από οτι έχω διαβάσει στο Lh, το 78 δεν χωράει στον πλίνθο του 75 , θέλει "φάγωμα" για να χωρέσει το auto stop όπως είπες... μπορούμε όμως να το δοκιμάσουμε ....

αλλά η δεύτερη ιδέα ... me likes ....
να φτιάξω έναν περιποιημένο "μαμίσιο" πλίνθο ....

κάτσε να τσεκάρω το Σκ οτι δουλεύουν όλα καλά και θα το σκεφτώ ...

η αρχική σκέψη πάντως ήταν αυτό να πάει για σφάξιμο και τα υπόλοιπα που έρχονται να αναπαλαιωθούν στην αρχική τους κατάσταση ...

Μην ξεχάσεις να βγάλεις τις βίδες μεταφοράς (είναι οι δύο κόκκινες που βλέπεις δίπλα στο idler wheel τώρα που έβγαλες το πλάτερ).

4 κόκκινες βίδες έχει Κώστα ....

Ρε γμτ πως μπριζωνετε κοσμο...

θυμήθηκες Μητς να ψάξεις για το hs του thorens ?
 
Re: LENCO GL78 ...

4 κόκκινες βίδες έχει Κώστα ....

Σωστά, μάλλον το 78 έχει δύο περισσότερες. Βγάλτες αμέσως και θα γίνει πιό ήσυχο.

Άμα αρχίσει κι ο Υπέρηχας να κάνει restoration, θα κολλήσει κι η υπόλοιπη Θεσσαλονίκη... :p

Λέτε τα Lenco να κατατροπώσουν τα βουβάλια;

:flipout:
 
Re: LENCO GL78 ...

θυμήθηκες Μητς να ψάξεις για το hs του thorens ?

as new

έχει και ένα spacer μισού χιλιοστού.
άμα θες σου στέλνω όλο τον βραχίονα νάχεις....:ernaehrung004:
 

Attachments

  • 20130919_213908.jpg
    20130919_213908.jpg
    209 KB · Views: 92
Re: LENCO GL78 ...

θεωρητικά....ίσως να περισσεύει και ένα από αυτά....
 

Attachments

  • 20130919_215451.jpg
    20130919_215451.jpg
    300.8 KB · Views: 85
Re: LENCO GL78 ...

δε με λέτε....
75 ή 78 ?

Δεν έχουν ουσιαστικές διαφορές. Το 78 έχει επιλογέα ταχυτήτων με βήματα, το 75 χωρίς βήματα δλδ μπορείς θεωρητικά να το ρυθμίσεις στις 30 ή στις 72 στροφές. Αυτή είναι η μόνη διαφορά. Μοτέρ, πλατώ, ανάρτηση κλπ είναι το ίδιο.

εδιτ: Και το αυτόματο σταμάτημα του βραχίονα. Αλλά τον βραχίονα όπως είπαμε τον πετάς...
 
Re: LENCO GL78 ...

Δεν έχουν ουσιαστικές διαφορές. Το 78 έχει επιλογέα ταχυτήτων με βήματα, το 75 χωρίς βήματα δλδ μπορείς θεωρητικά να το ρυθμίσεις στις 30 ή στις 72 στροφές. Αυτή είναι η μόνη διαφορά. Μοτέρ, πλατώ, ανάρτηση κλπ είναι το ίδιο.

εδιτ: Και το αυτόματο σταμάτημα του βραχίονα. Αλλά τον βραχίονα όπως είπαμε τον πετάς...

Κώστα ...βλέπω αρκετούς να κολλάνε στο 75.
Δηλ ο 78 έχει ρύθμιση στροφών?
μέχρι πόσα να δώσω (ΑΝ) και τί να προσέξω.
ο βραχίων σε πρώτη φάση μου είναι αδιάφορος.
 
Re: LENCO GL78 ...

Κοίτα,... όταν σφάζεις ένα Lenco, βασικά κρατάς:

1. μοτέρ
2. idler
3. μηχανισμό ρύθμισης ταχύτητας (χωρίς το φρένο)
4. top plate (ή βάζεις PTP)
5. πηγάδι
6. πλατό

Δεν σε ενδιαφέρει τίποτα άλλο, οπότε και ένα σχετικά σάπιο L75 κάνει για αυτή την δουλειά.

Το μοτέρ θα το καθαρίσεις και θα το λαδώσεις και μπορεί να κάνεις την μετατροπή με την μπίλια.

Το πηγάδι θα το καθαρίσεις και θα βάλεις καινούργια oilite αν έχει τζόγο.

Το top plate αυτούσιο ή βαμμένο.

Το idler αλλαγή ελαστικού, ή προσεκτικός καθαρισμός του, και έλεγχος ρουλεμάν.

Αντιλαμβάνεσαι ότι είναι κρίμα να χαραμίσεις το 78άρι... ιδιαίτερα που είναι σαν καινούργιο...

Περίμενε το 75ρι να δεις σε τι κατάσταση είναι... αν είναι σε χειρότερη από το 78ρι σφάξε το 75...
 
Re: LENCO GL78 ...

Μάλλον δεν εκφράστηκα καθαρά. Το 78 έχει ρύθμιση στροφών σε βήματα 16,33,45 και 78. Το 75 έχει ρύθμιση στροφών χωρίς βήματα, δλδ μπορείς να κάνεις το πικάπ να περιστρέφεται σε ενδιάμεσες ταχύτητες, π.χ. 30 σαλ ή 55 (άχρηστο, εκτός και αν συλλέγεις δίσκους γραμμοφώνου που βγαίναν από τις 68 μέχρι και τις 90 σαλ).
Δώσε μέχρι 100 ευρώ (μαζί με τα μεταφορικά). Φρόντισε να είναι εξωτερικά σε καλή κατάσταση ώστε να είσαι σίγουρος ότι δεν έχει ζημιά, αλλά ότι ζημιά και να έχει διορθώνεται. Μετά, εδώ είμαστε εμείς.
 
Re: LENCO GL78 ...

Δεν έχουν ουσιαστικές διαφορές. Το 78 έχει επιλογέα ταχυτήτων με βήματα, το 75 χωρίς βήματα δλδ μπορείς θεωρητικά να το ρυθμίσεις στις 30 ή στις 72 στροφές. Αυτή είναι η μόνη διαφορά. Μοτέρ, πλατώ, ανάρτηση κλπ είναι το ίδιο.

εδιτ: Και το αυτόματο σταμάτημα του βραχίονα. Αλλά τον βραχίονα όπως είπαμε τον πετάς...

Όχι Κώστα είναι πανομοιότυπα τα πικάπ, ακόμα και στην συνεχή ρύθμιση στροφών... απλά το 78 έχει το auto sto και ίσως έναν νεότερου τύπου (αλλά μια από τα ίδια) βραχίονα... επίσης μια ανάρτηση του top plate έχουν τα περισσότερα 78άρια...

Το θέμα είναι ότι ο κόσμος ακούει για το 75 και βαράει τους πληστηριασμούς στα 75, ενώ αγνοεί το 78άρι.

Αν το 78 είναι σε mint κατάσταση αξίζει κατά την άποψη μου να μείνει έτσι... αλλά γούστα είναι αυτά... πχ αν βρεις 78ρι φτηνό τι σε νοιάζει τι λέω εγώ... σφάχτε το...
 
Re: LENCO GL78 ...

Όχι Κώστα είναι πανομοιότυπα τα πικάπ, ακόμα και στην συνεχή ρύθμιση στροφών... απλά το 78 έχει το auto sto και ίσως έναν νεότερου τύπου (αλλά μια από τα ίδια) βραχίονα... επίσης μια ανάρτηση του top plate έχουν τα περισσότερα 78άρια...

I stand corrected. Οπότε βουρ για το 78άρι.
 
Re: LENCO GL78 ...

απο θεμα ποιοτητας κατασκευης υπαρχει διαφορα αναμεσα στα Ελβετικα και τα Ιταλικα ?