Lenco L-75 restored by Jean Nantais

Χρήστο είσαι πολύ μερακλής....respect απολύτως!!!!!! Καταπληκτικό....

Αυτά να τα βλέπεις εσύ που έχεις ανοίξει ένα νήμα για κάθε ντακ που υπάρχει στον κόσμο. Πάρε κανα πικάπ να δεις το φως το αληθινό! :smash:
 
Άμα "βλέπαμε" από το Χρήστο όχι ένα... 3-4 ντακ θα είχαμε... 2-3 πικάπια... 4-5 ακουστικά... Ε, ναι... Θα ησυχάζαμε!!!!! Αχχααχαχααχα!!!!
 
Ευχαριστώ παιδιά, αλλά και εγώ με την σειρά μου να ευχαριστήσω τον Κώστα, διότι ετούτο εδώ το νήμα ήταν η έμπνευση να δοκιμάσω και εγώ το Lenco... και ένας άλλο μέλος το οποίο δεν είμαι πια στο φόρουμ... φυσικά και στον Nantais που πρωτάρχισε αυτή την ιστορία... αλλά και ευχαριστώ το leancoheaven για τον πακτωλό πληροφοριών... και το μέλος makiprov (που έχει επίσης ένα φοβερό Lenco με σχιστόλιθο και Mg-1) που με βοήθησε στον σχεδιασμό...

Τώρα έχω κάτι που ούτε καν το είχα ονειρευτεί πριν μερικά χρόνια...
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Lenco L-75 restored by Jean Nantais

Χρήστο μπράβο,χάρμα οφθαλμών είναι,ακόμη και για μας τους ανίδεους απο πικάπια,καλορίζικο και καλά μουσικά ταξίδια.-bye-
 
Αυτά να τα βλέπεις εσύ που έχεις ανοίξει ένα νήμα για κάθε ντακ που υπάρχει στον κόσμο. Πάρε κανα πικάπ να δεις το φως το αληθινό! :smash:

Θα πάρω που θα μου πάει.... το πάω για μια κ καλή!! :ernaehrung004:
Μακάρι να μπορουσα κ εγω να φτιάξω ενα lenco...
 
Υποσχέθηκα φωτογραφία από το δικό μου restored Lenco GL 75... ορίστε λοιπόν μόλις το τελείωσα... θα κάνω παρουσίαση όλου του ηχοσυστήματος μου πολύ σύντομα, οπότε για περισσότερες λεπτομέρειες εκεί... εδώ απλά το δείχνω... και δεν θα ήθελα να είμαι off topic εδώ στο νήμα του Κώστα.

dsc5749y.jpg

dsc5751z.jpg

Πωπωωωωω!!!!:speechless-smiley-0 Αριστούργημα είναι!!
Πάω στοίχημα οτι θα ακούγεται και το ίδιο αριστουργηματικά!...
 
Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια!! και συγνώμη για την κατάχρηση του χώρου του Κώστα!!
 
Με ένα βιαστικό ψάξιμο που έκανα στο δίκτυο διαπίστωσα ότι στις μετατροπές των Lenco όλοι συμφωνούν για αλλαγή plinth.

Από εκεί και πέρα όμως αρχίζουν βασικές διαφορές.

Έτσι π.χ. βλέπω μία "σχολή" που αλλάζει μόνο plinth και βραχίονα, τοποθετώντας μάλιστα τον καινούριο βραχίονα στη θέση του μανίσιου, δηλαδή πάνω στο σασί που παραμένει όπως ήταν (το πολύ πολύ να βαφτεί)

images


p1020203pyml.jpg


Η άλλη "σχολή" εκτός από την αλλαγή του plinth, βάζει τον νέο βραχίονα πάνω στο plinth και όχι στο σασί.

Για να το καταφέρει αυτό, περιστρέφει το σασί 90 μοίρες και βέβαια το plinth πρέπει να είναι σημαντικά μεγαλύτερο. Τέτοια είναι απότι βλέπω τα Lenco του J. Nantais.

Υπάρχει και η "σχολή" που μαζί με το μανίσιο plinth αφαιρεί εντελώς και το μανίσιο σασί αντικαθιστώντας το από 2 πλάκες κάτω από το πλατώ, τα λεγόμενα και Lenco PTP

WIT-rechts-lichter.jpg


_DSC0517.jpg


Θα μ'ενδιέφεραν πολύ οι γνώμες σας για τις ηχητικές διαφορές των προσεγγίσεων.

Προσωπικά και χωρίς να έχω ακούσει κανένα από αυτά κλίνω (αισθητικά) προς το ptp. αλλά η εμφάνιση δεν κάνει πάντα τη διαφορά.
 
Last edited:
Ξέχασες το δικό μου... κόψιμο του top plate και τοποθέτηση του βραχίωνα στο plinth...

Έχοντας δοκιμάσει, τις πρώτες μεθόδους:

Πλίνθος στα 20 κιλά και βραχίωνας στην μαμίσια θέση


Uploaded with ImageShack.us

Και απομόνωση του βραχίωνα κόβωντας την μια γωνία του τοπ πλειτ


Uploaded with ImageShack.us

Το αποτέλεσμα του δεύτερου ήταν ακόμα περισσότερο λεπτομέρεια και διαχωρισμός των οργάνων και περισσότερο και ταχύτερο μπάσο...

Το δεύτερο μου Lenco ποστ #98 έχει όλα τα χαρακτηρηστικά της απομόνωσης και δεν χρειάζεται PTP...

Το PTP είναι ότι καλύτερο από απομόνωση μοτέρ και ισχυρή σύζευξη στον πλίνθο... ο Peter τα έχει σε 5 μορφές αν δεν απατώμαι, αυτό είναι το 5 (stealth) και νομίζω και το καλύτερο.

Εξαρτάται τι μπάτζετ έχεις και πόσο θες να κάνεις τον σχεδιασμό περίπλοκο...
 
Η πρώτη σχολή δεν έχει ηχητικές διαφορές από τη δεύτερη. Η περιστροφή του σασί κατά 90 μοίρες έγινε για ένα και μόνο λόγο, για να μπορούν να μονταριστούν διάφοροι άλλοι βραχίονες στη θέση του μανίσιου (η τρύπα στο ορίτζιναλ σασί περιορίζει σημαντικά τις επιλογές βραχίονα). Για το PTP δεν έχω άποψη, αλλά ο Jean Nantais είπε γι αυτό διάφορα πράγματα που δε μπορώ να μεταφέρω εδώ γιατί θα μπαναριστώ!
 
Θετικά η αρνητικά;
Αισθητικά πάντως παίρνει ντουΖ πουάν'... χαχαχααχα...
 
Θετικά η αρνητικά;
Αισθητικά πάντως παίρνει ντουΖ πουάν'... χαχαχααχα...

Αρνητικά! Το πιό ανώδυνο ήταν "it kills music". Και ότι μπορείς να το βρεις φτηνά γιατί πολλοί το πουλάνε δεύτερο χέρι...
 
Αν έκανα πάντως κάτι τέτοιο, θα το άφηνα με το "μανίσιο" βραχίονα ή κάποιον αντίστοιχο φθηνό στη θέση του και θα άφηνα χώρο στο plinth να μπει ένας 12ιντσος ή γιατί όχι κι ένας 14ιντσος...
 
Κώστα δεν συμφωνώ... υπάρχει χαώδης διαφορά αν ο βραχίονας είναι επάνω στο μέταλλο ή επάνω στο πλινθ...

Όσο για τον Nantais... βγάζει λεφτά από αυτή την ιστορία, και καλά κάνει, αλλά η πεποίθηση μου είναι ότι αν κάνεις κάτι καλά ή καλύτερα από τους άλλους, δεν χρειάζεται να λες ότι είσαι ο καλύτερος ούτε ότι τα δικά του ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...

Εκτός από τον γνωστό χαιφιντελίστα και μερικούς που έχουν αγοράσεις τα πικάπ του, δεν βλέπω να αξιολογούνται από περιοδικά ή από έγκριτους ριβιούερ... ή μήπως όλοι είναι απατεώνες οι ριβιούερ και μόνο ο Nantais γνωρίζει...

Από την άλλη ο Peter έχει και μερικά ριβιού και μερικές βραβεύσεις και για τα PTP και για το πικάπ του από Corian, αυτό που είναι άσπρο πιο πάνω... μήπως, λέω μήπως επειδή δεν είπε ποτέ ότι είναι ο καλύτερος?

Επίσης οι πολλές εκατοντάδες πωλήσεις PTP ανά τον κόσμο μιλάνε από μόνη της και δεν έχω ακούσει αρνητικό σχόλιο... εκτός από αυτό τώρα που λες...