LG 50LA660S BLABH.

batlad

New member
23 December 2009
37
Θα ήθελα παρακαλώ πολύ την βοήθεια σας και τα ''φώτα '' σας για το πρόβλημα μου μετην τηλεόραση μου.Αγόρασα την τηλεόραση απο το Πλαίσιο στις 30 12 2013.Στις 17 1 2016 18 μέρες μετα την λήξη της διετούς εγγύησης της συσκευής,παρουσιάστηκε ένα άσπρισμα στο πάνελ στην αριστερή κάτω γωνία της,'οπως την κοιτάμε.Η υπόλοιπη δε οθόνη δεν έδειχνε σωστά χρώματα και μαύρο.Σαν πρώτο βήμα προσπάθησα μήπως και υπάρχει καποια λύση αναβάθμισης!? ή πρακτική!? στο ιντερνετ.Μην μπορώντας να κάνω κάτι ,επικοινώνησα ημέρα 19 1 2016 με την LG εξυπηρέτηση πελατών και την άλλη μέρα ήρθα σε συννενόηση με την εταιρεία σέρβις GM ELECTRONICS(Μανωλόπουλος) να πάρουν την τηλεόραση για επισκευή στις 21 1 2016 ,όπως και έγινε.Σύσταση του υπευθύνου σέρβις επειδή η εκτίμηση απο την ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ηταν βλάβη στο πάνελ,ζημιά με μεγάλο κόστος επισκευής,να επικοινωνήσω με την LG και να ζητήσω ,παρακαλέσω ,επειδή η ζημιά είναι μόλις είκοσι μέρες απο την λήξη της εγγύησης ,να γίνει μια επέκταση για να καλυφθώ ή στην χειρότερη να έχω κάποια έκπτωση στην αντικατάσταση.Αυτό έγινε την Δευτέρα 25 1 2016 και σήμερα 27 1 2016 μου απάντησε κάποιος κ Δαμιανός απο την εξ πελατών οτι το αίτημα μου απορύφθηκε.
Τι κάνω τώρα.....Περιμένοντας την γνωμάτευση του σέρβις και το κόστος επισκευής θέλω την βοήθεια σας για τα βήματα που πρέπει να κάνω απο δώ και περα,και αν υπάρχει κάποια παρόμοια περίπτωση που να έχει βρεθεί κάποια λύση.Η αγορά της τηλεόρασης ήταν 950 Ε τώρα μια αντίστοιχη τηλεόραση είναι στα 500 Ε.Είχε αγοραστεί με δόσεις και δεν έχει ξεχρεωθεί ακόμα και φυσικα το Ατυχο αλλα και ΑΔΙΚΟ της υπόθεσης είναι μια τέτοια ζημιά στις 20 μέρες απο την λήξη της εγγύησης!!!!
Κάθε παρατήρηση σχόλιο οδηγια είναι καλοδεχούμενη και βοηθα στην απόγνωση των ημερών!!!
Ευχαριστώ Γιάννης.
 
Θα ήθελα παρακαλώ πολύ την βοήθεια σας και τα ''φώτα '' σας για το πρόβλημα μου μετην τηλεόραση μου.Αγόρασα την τηλεόραση απο το Πλαίσιο στις 30 12 2013.Στις 17 1 2016 18 μέρες μετα την λήξη της διετούς εγγύησης της συσκευής,παρουσιάστηκε ένα άσπρισμα στο πάνελ στην αριστερή κάτω γωνία της,'οπως την κοιτάμε.Η υπόλοιπη δε οθόνη δεν έδειχνε σωστά χρώματα και μαύρο.Σαν πρώτο βήμα προσπάθησα μήπως και υπάρχει καποια λύση αναβάθμισης!? ή πρακτική!? στο ιντερνετ.Μην μπορώντας να κάνω κάτι ,επικοινώνησα ημέρα 19 1 2016 με την LG εξυπηρέτηση πελατών και την άλλη μέρα ήρθα σε συννενόηση με την εταιρεία σέρβις GM ELECTRONICS(Μανωλόπουλος) να πάρουν την τηλεόραση για επισκευή στις 21 1 2016 ,όπως και έγινε.Σύσταση του υπευθύνου σέρβις επειδή η εκτίμηση απο την ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ηταν βλάβη στο πάνελ,ζημιά με μεγάλο κόστος επισκευής,να επικοινωνήσω με την LG και να ζητήσω ,παρακαλέσω ,επειδή η ζημιά είναι μόλις είκοσι μέρες απο την λήξη της εγγύησης ,να γίνει μια επέκταση για να καλυφθώ ή στην χειρότερη να έχω κάποια έκπτωση στην αντικατάσταση.Αυτό έγινε την Δευτέρα 25 1 2016 και σήμερα 27 1 2016 μου απάντησε κάποιος κ Δαμιανός απο την εξ πελατών οτι το αίτημα μου απορύφθηκε.
Τι κάνω τώρα.....Περιμένοντας την γνωμάτευση του σέρβις και το κόστος επισκευής θέλω την βοήθεια σας για τα βήματα που πρέπει να κάνω απο δώ και περα,και αν υπάρχει κάποια παρόμοια περίπτωση που να έχει βρεθεί κάποια λύση.Η αγορά της τηλεόρασης ήταν 950 Ε τώρα μια αντίστοιχη τηλεόραση είναι στα 500 Ε.Είχε αγοραστεί με δόσεις και δεν έχει ξεχρεωθεί ακόμα και φυσικα το Ατυχο αλλα και ΑΔΙΚΟ της υπόθεσης είναι μια τέτοια ζημιά στις 20 μέρες απο την λήξη της εγγύησης!!!!
Κάθε παρατήρηση σχόλιο οδηγια είναι καλοδεχούμενη και βοηθα στην απόγνωση των ημερών!!!
Ευχαριστώ Γιάννης.
Φίλε μου είναι πράγματι μεγάλη ατυχία αυτό που σου συνέβη και το κακό είναι πως δυστυχώς για σένα η LG μπορεί να στηρίξει την άρνησή της και να μην της κάνεις τίποτα. Στη θέση σου θα επέμενα πολύ αλλά και πολύ ευγενικά και υπομονετικά, θα προσπαθούσα να βρω και κάποιον αρμόδιο προϊστάμενο θα τον έριχνα όσο είναι δυνατόν στο φιλότιμο και ότι βγει.
Δε νομίζω στη περίπτωσή σου να υπάρχει και άλλος τρόπος.....
καλό κουράγιο και καλή επιτυχία σε ότι καταφέρεις.
 
Πολυ σωστα, αυτο ειναι το καλυτερο, η αν δεν καταφερεις τιποτα, τουλαχιστον να πιεσεις να γινει η επισκευη...μισοτιμης, στο κοστος που λεμε.
 
Αγαπητοί μου φίλοι σας ευχαριστώ για την ανταπόκριση.Σήμερα επικοινώνησε το σέρβις μαζίμου και οι φόβοι επιβεβαιώθηκαν.Αλλαγή πάνελ με κόστος 320 Ε.Ο κύριος που μίλησα μου είπε οτι λόγω της κατάστασης θα την επισκευάσουν με 300 Ε.Φυσικά δεν μπορούν να πιέσουν την εταιρεία για κατι καλύτερο.
Συμφωνήσαμε δε να πάρω αύριο την τηλεόραση όπως είναι και όταν αποφασήσω τι θα κάνω ,τα 40 Ε της υπηρεσίας θα αφαιρεθούν απο το ποσό επισκευής.
ΑΔΙΕΞΟΔΟ .Αν έχετε κατι στο μυαλό ίσως βοηθήσει.
 
....εδω δυστιχος καλυπτονται απο το νομο εφοσον εχει ληξη η εγγυηση ....
 
Υπάρχουν περιπτώσεις, αν δεν κάνω του polakis, που πήρε αντικατάσταση μετά την εγγύηση. Είναι θέμα διάθεσης από πλευράς του ιθυνόντων της αντιπροσωπίας.
 
300 ευρώ για αλλαγή panel σε 50άρα δε μου ακούγεται κακό. Σε 60άρα Samsung ήθελαν 1300 (3D panel).
 
το παιζεις πλεον ......αν δωσουν εγγυηση στο νεο πανελ ισως το σκεφτομουνα
 
Kαλησπέρα και πάλι σας ευχαριστώ για την βοήθεια και τις συμβουλές.Η τηλεόραση γύρισε σπίτι χωρίς να επισκευαστεί.Θα κάνω μια τελευταία προσπάθεια με τον συνήγορο του καταναλωτή.Η απόλυτη στάση του εκπροσώπου της LG για τόσο μικρό χρονικό διάστημα απο την λήξη σε τέτοια βλάβη δεν δικαιολογείται.Θα το παλέψω και απο εκει γιατί πουλάνε συσκευές σε μια χώρα που περνάει οτι περνάει ,και θα πρέπει σε κάποιες ακραίες περιπτώσεις να είναι πιο συγκαταβατικοί.
 
Kαλησπέρα και πάλι σας ευχαριστώ για την βοήθεια και τις συμβουλές.Η τηλεόραση γύρισε σπίτι χωρίς να επισκευαστεί.Θα κάνω μια τελευταία προσπάθεια με τον συνήγορο του καταναλωτή.Η απόλυτη στάση του εκπροσώπου της LG για τόσο μικρό χρονικό διάστημα απο την λήξη σε τέτοια βλάβη δεν δικαιολογείται.Θα το παλέψω και απο εκει γιατί πουλάνε συσκευές σε μια χώρα που περνάει οτι περνάει ,και θα πρέπει σε κάποιες ακραίες περιπτώσεις να είναι πιο συγκαταβατικοί.
Δυστυχώς κατά 99,99% τζάμπα κόπος. Αν δε θέλουν, σε αυτή τη περίπτωση τους καλύπτει απόλυτα ο νόμος......όσο και αν φαντάζει άδικο και σίγουρα πολύ άτυχο για σένα.