LG BX : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Καλησπέρα σας. Αγόρασα την 65αρα bx. Σκέφτομαι να κάνω την πενταετή εγγύηση της LG. Να πάρω την απλή η την premium? Τι καλύπτει το burn in και τι τις υπερτάσεις της ΔΕΗ; Δηλαδή έχει νόημα η πριμιουμ;

Καλοθέατη!

Η premium προστατεύει από τυχαία θραύση και πτώση υγρών.

Από υπέρταση δεν καλύπτει θεωρητικά καμία εγγύηση. Ένα καλό APC πολύμπριζο ασφαλείας ή ups ακόμα καλύτερα μπορεί να σε προστατέψει.

Αν δεν έχεις μικρά παιδιά στο σπίτι κάνε την απλή, απλά μπορείς να περιμένεις να την κάνεις και αργότερα.

Έχεις περιθώριο λίγο πριν λήξει η αρχική διετής.

Και οι 2 καλύπτουν υπό προϋποθέσεις burn in , σε τηλεφωνική επικοινωνία μέλους με το customer service της lg του ανέφεραν ότι εφόσον χρησιμοποιείται ως pc monitor ενδεχομένως να μην το καλύψουν.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: teachertza
Δεν ξερω αν οι φιλοι παραπανω που προτεινουν τιμες για OLED light 30 και 35 εχουν την BX ή τις CX/GX και κρινουν αναλογα με αυτο το κριτηριο. Η φωτεινοτητα της BX ειναι εως και 20% χαμηλοτερη σε σχεση με αυτες και οποιαδηποτε τιμη κατω απο 40 ειναι πραγματικα πολυ σκοτεινη ειδικα την ημερα.

Εγω προσωπικα το εχω στο 50 για τηλεοπτικο σημα και οτιδηποτε SDR content. Και αυτο χωρις να εχω παραθυρο που "κοιταει" την τηλεοραση απευθειας ή με direct sunlight κατα την διαρκεια της ημερας. Αν ειχα και τετοιο θεμα, πιστευω οτι ακομα και 60 δεν θα ηταν αρκετο για να μπορεσω να δω τηλεοραση.

Δεν μπορω να αγχωνομαι για το Burn In τοσο που δεν μπορω να απολαμβανω την θεαση της τηλεορασης.

Ενεργοποιησα ολες τις ρυθμισεις αποτροπης, high στο logo luminescence για τα σηματα του τηλεοπτικου, ρυθμισα υποτιτλους στις streaming εφαρμογες σε αποχρωσεις γκρι κλπ ενω προσεχω να κλεινει η τηλεοραση τουλαχιστον καθε 6 ωρες και να μην μενει στο ιδιο content για πολλες συνεχομενες. Για να εχω το κεφαλι μου ησυχο εκανα και την 5ετς εγγυηση απο την LG και σταματησα να ασχολουμαι. Αν λοιπον παρολα αυτα αποκτησει η τηλεοραση θεμα θα ζητησω αντικατασταση και τελειωνει η ιστορια.
Εγω με bx 65 παίζω με 60 OLED light για βραδινές ώρες και 80 για μέρα. Δεν γίνεται κάτι καλύτερο για μέρα από την στιγμή που έχει αρκετό φώς το σαλόνι. Έχω συνηθίσει σε philips oled 803 η οποία δεν έχει ρύθμιση για OLED light. Μάλλον αλλάζει με το προφίλ που το έχεις? Δεν ξέρω πάντως με τα ίδια υψηλά επίπεδα φωτεινότητας, οπως με το 80 OLED light στην lg, 2 χρόνια τωρα η philips δεν έχει πάθει απολύτως τίποτα. Για hdr παίζει στο default 100...
 
Καλοθέατη!

Η premium προστατεύει από τυχαία θραύση και πτώση υγρών.

Από υπέρταση δεν καλύπτει θεωρητικά καμία εγγύηση. Ένα καλό APC πολύμπριζο ασφαλείας ή ups ακόμα καλύτερα μπορεί να σε προστατέψει.

Αν δεν έχεις μικρά παιδιά στο σπίτι κάνε την απλή, απλά μπορείς να περιμένεις να την κάνεις και αργότερα.

Έχεις περιθώριο λίγο πριν λήξει η αρχική διετής.

Και οι 2 καλύπτουν υπό προϋποθέσεις burn in , σε τηλεφωνική επικοινωνία μέλους με το customer service της lg του ανέφεραν ότι εφόσον χρησιμοποιείται ως pc monitor ενδεχομένως να μην το καλύψουν.
Η premium που διάβασα τους όρους καλύπτει και υπέρταση κλπ. Εγώ θα πάρω την premium μάλλον. Better safe than sorry.. Άμα σπάσει ή κάνει καμία τρέλα η δεη και δεν την έχω κάνει θα νιώσω πολύ λαλακας..
 
  • Like
Reactions: teachertza
Η premium που διάβασα τους όρους καλύπτει και υπέρταση κλπ. Εγώ θα πάρω την premium μάλλον. Better safe than sorry.. Άμα σπάσει ή κάνει καμία τρέλα η δεη και δεν την έχω κάνει θα νιώσω πολύ λαλακας..
Για στείλε screenshot, μου είχε διαφύγει αν το γράφει στους όρους της premium.
 
Για στείλε screenshot, μου είχε διαφύγει αν το γράφει στους όρους της premium.
Β) LG Προνομιακή Προστασία. To Πακέτο Υπηρεσιών Εξυπηρέτησης LG Προνομιακή
Προστασία περιλαμβάνει αφενός την υπηρεσία προστασίας LG Επέκταση Εγγύησης και
επιπλέον, περιλαμβάνει κάλυψη που εκκινεί από την ημερομηνία σύναψης της Σύμβασης
σε σχέση με ζημίες, οι οποίες, αναλόγως την περίπτωση έχουν προκληθεί από διακοπή
ρεύματος ή χαμηλή τάση, επαφή με υγρό, οξείδωση ή θραύσεις, με εξαίρεση περιπτώσεις
που έχουν προκληθεί εκ δόλου ή βαρείας αμελείας του ιδίου του Πελάτη ή τρίτου.

Εμένα αυτό το βαριά αμέλεια με "τρομάζει" αλλά οκ...
 
  • Like
Reactions: Lobo10
Άρα οι πιο έμπειροι τι προτείνετε; Την απλή η τη φουλ; Αξίζει το πενηντάρικο;
 
Αν σου βγαίνει 50€ η διαφορά νομίζω ότι αξίζει.

Οπότε βλέπουμε τελικά ότι καλύπτεται ζημιά που προκλήθηκε από πτώση τάσης/διακοπή ρεύματος στην premium.

Είναι απορίας άξιο αν καλύπτει και υπέρταση.

Μήπως να επικοινωνήσετε μέσω chat με την εξυπηρέτηση για να μας λυθεί και αυτή η απορία;
 
Ναι αυτο που σου έστειλα λέει διακοπή ρεύματος και χαμηλή τάση. Δίκιο έχεις. Το ανάποδο δλδ καλύπτει από υπέρταση... Περίεργο...
Τώρα διάβασα αυτό πιο κάτω... Μάλλον δικηγόρο χρειαζόμαστε :p

- Βραχυκυκλώματα ή μεταβολές ή πτώσεις τάσης υπό την προϋπόθεση ότι δεν
προκλήθηκαν εξαιτίας της μη λήψης μέτρων ασφαλείας ή της λήψης μέτρων ασφαλείας
ελλιπών ή σε κάθε περίπτωση μη συμμορφούμενων με τις εγκαταστάσεις όπου οι Συσκευές
έχουν συνδεθεί (αυτή η κάλυψη ισχύσει μόνο για τις ακόλουθες κατηγορίες Συσκευών:
Τηλεοράσεις, Οθόνες, Συσκευές Ανάγνωσης και Εγγραφής DVD και/ή BlueRay)
 
Με το τσιγκέλι στα βγάζω..

Δεν καλύπτει υπέρταση όπως αρχικά είχα πει.

Έτσι όπως το λέει δεν το καταλαβαίνω να σου πω την αλήθεια.

Βραχυκυκλώματα ή μεταβολές ή πτώσεις τάσης υπό την προϋπόθεση ότι δεν...

Βραχυκυκλώματα και μεταβολές τάσης δεν θεωρείται και η υπέρταση?
 
Όταν εννοώ υπέρταση εννοώ τα αποτελέσματα αυτής δηλαδή χαλασμένο τροφοδοτικό, που είναι σύνηθες σε ηλεκτρονικές συσκευές.
Το θέμα δεν είναι να διαβάζουμε τα ψιλά γράμματα. Το θέμα είναι αν κανείς χρήστης έχει εμπειρία από αυτή την εγγύηση και εμεινε ευχαριστημένος.
Πχ διαβάζω ότι από τις εγγυήσεις που δίνουν τα καταστήματα κάποιοι βγήκαν κερδισμένοι.
 
Έτσι όπως το λέει δεν το καταλαβαίνω να σου πω την αλήθεια.



Βραχυκυκλώματα και μεταβολές τάσης δεν θεωρείται και η υπέρταση?
Κάνε μια ερώτηση στην εξυπηρέτηση αύριο και θα λυθούν οι απορίες
 
Βεβαια στους αναλυτικους ορους δεν αναφερεται πουθενα οι " πτωσεις-θραυσεις", και η επαφη με υγρα.. κλπ δεν αφορα τις τηλεορασεις.!!!!
 
Βεβαια στους αναλυτικους ορους δεν αναφερεται πουθενα οι " πτωσεις-θραυσεις", και η επαφη με υγρα.. κλπ δεν αφορα τις τηλεορασεις.!!!!
Τότε γιατί να πληρώσεις premium;
 
Μηπως επικοινωνησες με lg? Οι 14 ημερες για premium τελειωνουν!!
Έστειλα το πρωί email μέσω της φόρμας επικοινωνίας μέσα από το https://www.service-lg.com και μου απάντησαν πρίν λίγο να το στείλω στα αγγλικά :cautious:. Πήρα τηλέφωνο τώρα και μίλησα με εκπρόσωπο και τον ρώτησα για θραύση+ζημιά από υγρά+ αύξηση τάσης, υπέρταση κλπ και μου είπε ναι καλύπτει άλλα θα στείλω email μάλλον μεσα απο το https://www.lg.com/gr γιατί δεν με έπεισε καθόλου. Σαν να έλεγε ναι σε όλα ήταν.