Λίγη βοήθεια?

Αν πάντως διαθέτεις μετρητά είναι μια καλή περίοδος αυτή (και η επόμενη που θα ακολουθήσει) για αγορά μεταχειρισμένου. Με λίγη υπομονή σύντομα θα μπορείς να αγοράσεις εξαιρετικό προϊόν σε τιμή χώμα. Μη βιαστείς.
 
Re: Απάντηση: Λίγη βοήθεια?

Προσωπικά από τα ηχεία με bass reflex, εκεί που άλλοι ακούν μπάσο εγώ ακούω βουητό... Συνηθισμένο φαινόμενο μιας και ακόμη και σε μηχανουργείο να ζεις κάποια στιγμή σταματάει να σε ενοχλεί ο θόρυβός του... :BDGBGDB55:

Φιλαράκι εχεις δικιο εν μέρη
πραγματικά οι περισσότερες σχεδιασεις BR που εχω ακουσει και εγω ειναι βουητό, αλλά δεν φταίει μονο το BR, φταίει και η σχεδιαση του ''καλλιτέχνη''.

και αυτό με το μηχανουργείο πάλι δικιο
ειναι σαν να εχεις τα 40 για καιρό....οταν τα συνηθίσεις δεν σε ενοχλεί η ελλειψη χαμηλού:flipout:
 
Τα καινουργια spendor δεν εχουν τη μαγεια της classic σειρας,...ουτε και την ασχημια τους ομως.:flipout:
Τα Proac ειναι πραγματικα, πολυ καλα ηχεια.Δεν θυμαμαι που ειχα διαβασει οτι τα διδρομα μοντελα τους, ειναι οι καλυτερες διδρομες σχεδιασεις που υπαρχουν.
 
Τα καινουργια spendor δεν εχουν τη μαγεια της classic σειρας,...ουτε και την ασχημια τους ομως.:flipout:
Τα Proac ειναι πραγματικα, πολυ καλα ηχεια.Δεν θυμαμαι που ειχα διαβασει οτι τα διδρομα μοντελα τους, ειναι οι καλυτερες διδρομες σχεδιασεις που υπαρχουν.

Παρ' όλα αυτά τα καινούρια (Α5, Α6 κλπ) δεν νομίζω οτι συγκρίνονται με την τρέχουσα Classic σεiρά SP... δεν ξερω πως παίζουν τα νέα SP σε σχέση με τα παλιότερα αλλά για μένα είναι η πιο "καλή" σειρά της Spendor!!
 
Άκουσα τα Pro Ac studio 140 & D18.

Και στα δύο η σκηνηκή παρουσία ήταν εξαιρετική.
Το Sudio 140 για τα λεφτά του είναι σπουδαίο ηχείο!
Το D18 είχε εξαιρετική ανάλυση και έλεγχο, Σωστό μπάσο και απόλυτα ελεγχόμενο.
Στο 140 το μπάσο ηταν φοβερό, αλλά δεν είχε τον έλεγχο το D18.

Μετά απο αυτό νομίζω πως θα πρέπει να αποφασίσω μεταξύ D18 & SCM40.
Μένει μια ακρόαση των SCM40 σε οικιακό περιβάλλον (τώρα που ωρίμασε και η δική μου άποψη) για την τελική απόφαση.

Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις σας.
 
Re: Απάντηση: Λίγη βοήθεια?

Αυτό δεν νομίζω να το παίζει ούτως ή άλλος ηχείο της κατηγορίας του...
Για να μην πω και διπλάσιας τιμής :)

Προσωπικά από τα ηχεία με bass reflex, εκεί που άλλοι ακούν μπάσο εγώ ακούω βουητό... Συνηθισμένο φαινόμενο μιας και ακόμη και σε μηχανουργείο να ζεις κάποια στιγμή σταματάει να σε ενοχλεί ο θόρυβός του... :BDGBGDB55:

Ενταξει ρε υπαρχουν και ηχεια εκει εξω που εχουν καλοσχεδιασμενο bass reflex. Αντε απο εκει παλιο atcσακια!:slapface:
 
Άκουσα τα Pro Ac studio 140 & D18.

Και στα δύο η σκηνηκή παρουσία ήταν εξαιρετική.
Το Sudio 140 για τα λεφτά του είναι σπουδαίο ηχείο!
Το D18 είχε εξαιρετική ανάλυση και έλεγχο, Σωστό μπάσο και απόλυτα ελεγχόμενο.
Στο 140 το μπάσο ηταν φοβερό, αλλά δεν είχε τον έλεγχο το D18.

Μετά απο αυτό νομίζω πως θα πρέπει να αποφασίσω μεταξύ D18 & SCM40.
Μένει μια ακρόαση των SCM40 σε οικιακό περιβάλλον (τώρα που ωρίμασε και η δική μου άποψη) για την τελική απόφαση.

Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις σας.

Παρ' όλα αυτά δεν μπορεί να μου φύγει η DIANNE (egglestone) απ´το μυαλό...πολύ φοβάμαι οτι μπορεί να είναι έρωτας...
 
Αλλά χρήματα αυτό το ηχείο...Μην συγκρίνεις τόσο ανόμοια πράγματα...Επίσης τέτοια ηχεία θέλουν κι άλλα συνοδά...
 
Αυτο ειναι το μικροτερο μοντελο της EW.
Δεν εχει τυχει να το ακουσω, αλλα εχοντας ακουσει, τα δυο μεγαλυτερα Isabel και Fontaine, δυσκολευομαι να πιστεψω οτι τα Dianne εχουν περισσοτερο χαμηλο απο τα Proac και τα Atc.(Kαμμια αιχμη για τον φιλο Jacob, απλα απορια εκφραζω.)
Περα απ αυτο ομως, νομιζω οτι οι δυο εγγλεζικες μαρκες, προσφερουν γενικα καλυτερο ηχο απο τον Αμερικανο.
 
Re: Απάντηση: Λίγη βοήθεια?

Αλλά χρήματα αυτό το ηχείο...Μην συγκρίνεις τόσο ανόμοια πράγματα...Επίσης τέτοια ηχεία θέλουν κι άλλα συνοδά...

Θα μπορούσες να μου κάνεις την χάρη να μου το αναλύσεις περισσότερο αυτό? (θα με βοηθούσες πραγματικά!)

προσφέρει η dianne κατι περισσοτερο ?(εκτός απο την εμφάνιση και το φινίρισμα που είναι εξωπραγματικά σε σχέση με τα δύο Εγγλέζικα) , να συμπληρώσω επίσης οτι τα χρήματα είναι περίπου τα ίδια...
 
Last edited:
Αυτο ειναι το μικροτερο μοντελο της EW.
Δεν εχει τυχει να το ακουσω, αλλα εχοντας ακουσει, τα δυο μεγαλυτερα Isabel και Fontaine, δυσκολευομαι να πιστεψω οτι τα Dianne εχουν περισσοτερο χαμηλο απο τα Proac και τα Atc.(Kαμμια αιχμη για τον φιλο Jacob, απλα απορια εκφραζω.)
Περα απ αυτο ομως, νομιζω οτι οι δυο εγγλεζικες μαρκες, προσφερουν γενικα καλυτερο ηχο απο τον Αμερικανο.

Τα EW και ειδικά τα fontaine πως σου φάνηκαν?
 
Re: Απάντηση: Λίγη βοήθεια?

(...)

Τέλος δεν είναι δυνατόν να δοκιμάζεις ηχεία του 1500 ευρό με σύστημα "αναφοράς" του περιοδικού των ~30000 και στο τεράστιο χώρο του περιοδικού...

(...)


Ουδέν αναλαθέστερον αυτού. Είναι και παραείναι δυνατόν. Ένα φθηνότερο -και επομένως, μικροτέρων φυσικών μεγεθών ηχείο (κάτι αναμενόμενο από τη σχετικά χαμηλή τιμή του) - μπορεί να παραμπορεί να δοκιμασθεί σε χώρο δυσανάλογα μεγάλο, αφού εκεί υπάρχει η ευχέρεια μείωσης της απόστασης ακρόασης, ώστε αυτή να συνάδει με τις δυνατότητές του, και ανεξαρτήτως του ενισχυτή που θα το οδηγήσει. Αυτό βέβαια, υπό την προϋπόθεση πως ο δοκιμαστής γνωρίζει κάποια βασικά γύρω από το αντικείμενό του, και δεν θα βάλει το ηχείο να παίξει σε απόσταση πέντε μέτρων από τη θέση ακρόασης.

Αυτό που δεν είναι δυνατόν είναι το αντίστροφο, δηλαδή να βάλει κανείς να παίξει ένα ηχείο και να έχει την απαίτηση να αποδώσει σωστά σε έναν χώρο δυσανάλογα μικρό, σε σχέση με τα φυσικά μεγέθη του ηχείου.
 
Δηλαδή εννοείς ότι δεν υπάρχει διαφορά (ή είναι μικρή και δεν μας απασχολεί) αν βάλουμε ένα ηχείο βάσης πχ Sonus Faber Toy να παίξει σε ένα χώρο 80 τμ και σε έναν 15 τμ με την προϋπόθεση ότι η απόσταση ακρόασης είναι ίδια και στις δύο περιπτώσεις?
 
Εννοώ ακριβώς αυτό. Βέβαια, σε ένα μικρό δωμάτιο, τα ηχεία θα τοποθετηθούν σχεδόν αναγκαστικά κοντά σε κάποιον από τους τοίχους, ή ακόμη και κοντά σε γωνίες, με αποτέλεσμα να ευεργετηθούν στις χαμηλές συχνότητες λόγω ανακλάσεων. Αλλά, σε ένα μεγάλο χώρο, όταν το ηχείο είναι τοποθετημένο μακριά από τους τοίχους, η εκτίμησή του είναι περισσότερο ασφαλής, καθώς έτσι ο ακροατής μπορεί να ακούσει τί μπορεί να κάνει το ίδιο το ηχείο στις χαμηλές συχνότητες, χωρίς την υποβοήθηση των εγγύς ανακλάσεων, κι αυτό είναι που οφείλει να κάνει ο δοκιμαστής. Ο κατασκευαστής ενός ηχείου διαθέτει το προϊόν του στην αγορά χωρίς να είναι σε θέση να προβλέψει τον τρόπο της τοποθέτησής του, ο οποίος μπορεί να ποικίλει από πελάτη σε πελάτη.
 
Γι' αυτό έχουμε συζητήσει και συμφωνήσει επανειλημένα,ότι οι δοκιμές πρέπει να γίνονται σε μέσο οικιακό χώρο κι ακόμα καλύτερα στο σπίτι μας και στο σύστημά μας.

Ηδη οι περισσότεροι κατασκευαστές τα "δοκιμάζουν" σε ανηχοϊκό θάλαμο.Ε και λοιπόν;Πραχτικά τι σημαίνει αυτό για τον αγοραστή του ηχείου που θα το βάλει στο μικρό του δωμάτιο ή στο μέσων διαστάσεων σαλόνι του;

Είναι προφανές,ότι το Toy του παραδείγματος,καμία σχέση δεν θα έχει σε ηχητική απόδοση στους δύό χώρους.Αυτό,αλλά και το κάθε ηχείο είναι φτιαγμένο για συγκεκριμένων διαστάσεων χώρο κι ακόμα-ακόμα ομοειδές/συναφές σύστημα...
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Λίγη βοήθεια?

(...)

Είναι προφανές,ότι το Toy του παραδείγματος,καμία σχέση δεν θα έχει σε ηχητική απόδοση στους δύό χώρους.Αυτό,αλλά και το κάθε ηχείο είναι φτιαγμένο για συγκεκριμένων διαστάσεων χώρο κι ακόμα-ακόμα ομοειδές/συναφές σύστημα...

Δεν είναι καθόλου προφανές. Τα φυσικά μεγέθη ενός ηχείου δεν επιβάλλουν διαστάσεις χώρου, αλλά απόσταση ακρόασης.

Οι διαστάσεις του χώρου, δεν καθορίζουν, ούτε δεσμεύουν, αλλ´απλώς προτρέπουν εν πολλοίς τον ακροατή, να τα τοποθετήσει με τον συνήθη τρόπο, δηλαδή κοντά στη μια πλευρά, και να καθήσει να ακούσει από την απέναντι πλευρά, οπότε, η απόσταση ακρόασης διαμορφώνεται ανάλογα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Λίγη βοήθεια?

Τα φυσικά μεγέθη ενός ηχείου δεν επιβάλλουν διαστάσεις χώρου, αλλά απόσταση ακρόασης.


Συμφωνώ απόλυτα.!!
:grandpa:hyperilix

Δηλαδή για να καταλάβω...

Αν τοποθετήσουμε ένα μεγάλο ηχείο(π.χ Focal Grande Utopia) με τρίγωνο ακρόασης 3-3,5 μέτρων σ' ένα δωμάτιο περίπου 15 τετραγωνικών είμαστε εντάξει;Θα πάιξει;
 
Last edited: