supersonic
Μέλος Σωματείου
- 17 June 2006
- 49,608
....περί Brent....
δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο...
Διακρίνω όμως από όσα έχω παρακολουθήσει στο νήμα αυτό.
Αγοραστής Α. Αγοράζει 3 τροφοδοτικά και στέλνει στην Αγγλία 2 touch γιά αναβάθμιση ρολογιού. (ενδεχομένως κάπου μου ξεφεύγουν κάποια νούμερα, όμως η ουσία που θέλω να επικεντρωθώ είναι η ποσότητα και το ύψος της εμπλοκής του πωλητή Brent)
Αγοραστής Β. Αγοράζει μια σκέτη αναβάθμιση ρολογιού να την κάνει μόνος του.
......
Αγοραστής Α. Μένει ικανοποιημένος απόλυτα από κάθε άποψη εξυπηρέτησης.
Αγοραστής Β. Αναζητά επί 3 εβδομάδες το προϊόν που αγόρασε, στέλνει 4 e-mail γιά τα οποία ο πωλητής σχεδόν απαξιοί να απαντήσει γιά να παραδεχτεί ότι τελικά το προϊόν χάθηκε και να αναγκαστεί να στείλει άλλο.
Συμπεράσματα δικά σας.
δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο...
Διακρίνω όμως από όσα έχω παρακολουθήσει στο νήμα αυτό.
Αγοραστής Α. Αγοράζει 3 τροφοδοτικά και στέλνει στην Αγγλία 2 touch γιά αναβάθμιση ρολογιού. (ενδεχομένως κάπου μου ξεφεύγουν κάποια νούμερα, όμως η ουσία που θέλω να επικεντρωθώ είναι η ποσότητα και το ύψος της εμπλοκής του πωλητή Brent)
Αγοραστής Β. Αγοράζει μια σκέτη αναβάθμιση ρολογιού να την κάνει μόνος του.
......
Αγοραστής Α. Μένει ικανοποιημένος απόλυτα από κάθε άποψη εξυπηρέτησης.
Αγοραστής Β. Αναζητά επί 3 εβδομάδες το προϊόν που αγόρασε, στέλνει 4 e-mail γιά τα οποία ο πωλητής σχεδόν απαξιοί να απαντήσει γιά να παραδεχτεί ότι τελικά το προϊόν χάθηκε και να αναγκαστεί να στείλει άλλο.
Συμπεράσματα δικά σας.