Μ. Χατζηγιάννης - Καβαλημένο Καλάμι …

"Αν ήσουν όστρακο θα´σουνα στρείδι κι αν ήσουν αγάπη μου ταξίδι τότε θα’σουν ο γύρος του κόσμου μ’ένα τροχόσπιτο ζωγραφιστό τότε θα’σουν ο γύρος του κόσμου αχ ο γύρος του κόσμου σ’ένα λεπτό" .

κοπερτι το κοπερτι ταπι ταπι ρουσι

ΣΑΜΠΟΤΑΖ
ο ποιο ελευθερος ελληνικος δισκος που ακουσα ποτε


.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Μ. Χατζηγιάννης - Καβαλημένο Καλάμι …

το τελευταίο πραγματικά σημαντικό πράγμα που συνέβη στην ελληνική μουσική, κατά τη γνώμη μου, είναι η Λένα Πλάτωνος. Δύο δίσκοι: "Σαμποτάζ" και "Καρυωτάκης".
Πήρε τα κουφάρια των έντεχνων και σφουγγάρισε με αυτά το πάτωμα.
Ακόμα τρώνε τη σκόνη της.

Κωστα επιτρεψε μου να θεωρω πολυ καλους καλλιτεχνες και τον Μιλτο τον Πασχαλιδη και τον Δημητρη τον Ζερβουδακη και τον Παυλο Παυλιδη και αρκετους αλλους ακομα.Ο Θηβαιος δηλαδη δεν λεει κατι;-bye-
 
Α μη ξεχασω σας αφηνω γιατι παω στο Θεατρο Πετρας να ακουσω κατι ανυπολυπτους τον Σωκρατη Μαλαμα με τον Αλκινοο Ιωαννιδη...
 
Παντως με τη σειρα μου εχω και εγω κατι να σουρω στον Πανουλη παροτι τους Κατσιμιχαιους τους παω με χιλια.Πριν κανα τριμηνο εδωσε μια συνεντευξη στον Μελωδια και συγκεκριμενα στον Οδυσσεα Ιωαννου στην οποια ουτε λιγο ουτε πολυ υποστηριξε οτι τα τελευταια 5-6 χρονια δεν εχει βγει ουτε μια δουλεια της προκοπης...

Ε, άδικο έχει;
 
Eάν ισχύει ότι ο Ρόζας Μικρούτσικος κατατάσσει τούς Κατσιμιχαίους ψηλότερα απο τον Χατζιδάκη,είναι κατανοητός ο λόγος.
Σού λέει ο πολύς Θάνος...Κάτσε να πετάξω την μπαρούφα μου,μπάς και βγεί κάποιος και πεί ότι μα κύριε Θάνο μου εσείς είστε καλύτερος απο τούς Κατσιμιχαιους,άρα θα πεί ο Θάνος,είμαι ΕΓΩ καλύτερος απο τον Χατζιδάκη.
Η αμετροέπεια τού Μικρούτσικου όμοια με τού Χατζηγιάννη.Προσπαθεί ο μέτριος να αποκτήσει αξία προβάλλοντας ένα άλλον μέτριο.
Προσπαθώ να δώ την προσφορά τών Κατσιμιχαίων στο ελληνικό τραγούδι,αλλά αδυνατώ.Βγήκαν σε μιά εντελώς αποτελματωμένη εποχή με έναν πολύ μέτριο δίσκο,τα ´Ζεστά Ποτά´,που απο το Ριτάκι έγινε επιτυχία.Και αυτοί εντελώς εμπορικά αυτό προέβαλλαν τότε.Αργότερα προσπάθησαν να επαναλάβουν την παλιότερη συνταγή,άλλων συνθετών μελοποιώντας και ποιήματα.
Αγόρασα δίσκους τους ,αλλά δεν έχω επιστρέψει ποτέ για να τούς ξαναακούσω.
Η ιστορία τού ´έντεχνου´στην Ελλάδα έχει καταντήσει γραφική.Οποιος καταφεύγει στην κλάψα αυτοαναγορεύεται και ποιοτικός.
Και την δεκαετία τού 80 ενδιαφέρον μού προκάλεσαν ο Κραουνάκης και ο Ξυδάκης.Και οι δύο τα τελευταία χρόνια δέν κάνουν κατι ενδιαφέρον(ο δίσκος τού Ξυδάκη με την Αρβανιτάκη μετριότατος έως κακός).Οπως με ενδιεφερε και η πορεία τού Πορτοκάλογλου μέχρις ενός σημείου
Φωτεινή εξαίρεση μόνον ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου που εξελίχθηκε ειδικά στην ´Βροχή απο κάτω´,αλλά οπισθοχώρησε με τον ´Διάφανο´.
Σήμερα δεν βλέπω στην Ελλάδα καλό τραγούδι.Συμπαθητικές προσπάθειες ίσως,αλλά καλό τραγούδι όχι.
Και δεν κατανοώ το μένος τού Πάνου.Ως τι μιλάει ??Ως εκπρόσωπος κάποιας μουσικής σχολής που δημιούργησε η ´μοναδικότητα´τών αφών Κατσιμίχα.??
Kακοί κλώνοι τών Κατσιμιχαίων είναι ο Πάριος τού ρόκ Πύξ Λάξ και ο Κότσιρας.Οι αφοί ήσαν λιγάκι καλύτεροι.Τώρα εάν ο Left τού Τσίπρα τούς προβάλλει ακόμα(δεν γνωρίζω, γιατί δεν ακούω δήθεν αριστερούς που μιλάνε Λατινικά)λογικό μού φαίνεται.Αυτοί προβάλλουν ως ´έντεχνο´ότι τούς βολεύει.
Υ.Γ
Η Πλάτωνος είχε μεγαλύτερα μουσικά προσόντα απο την Laurie Anderson.Και λείπει πολύ σήμερα.
 
Μήπως η έννοια της διατύπωσης είναι ότι ο Θάνος Μικρούτσικος τους είχε υψηλότερα από ό,τι τους είχε ο Χατζιδάκις? Γιατί ο τελευταίος τους είχε ξεχωρίσει στην αρχή τους.
 
Θέλουμε δεν θέλουμε και ο Θάνος και οι Κατσιμιχαίοι είναι κομμάτι της Ελληνικής μουσικής.
Και μου αρέσει που βλέπω συνέχεια οι νέοι να ακούν και Θάνο (κατά κύριο λόγο Καβαδία) αλλά και Κατσιμίχα κλπ.
Όσο για τους Πυξ Λαξ μεσιέ Σπύρο και όλους αυτούς που υποτιμάς, δεν θέλω να υποθέσω ότι οφείλεται στην ηλικία σου:flipout: :flipout: :flipout: :flipout: :flipout: :flipout: :flipout: :flipout: :flipout:
 
Δηλαδή με έναν απλώς καλό δίσκο,όπως ο Σταυρός τού Νότου,ο Μικρούτσικος μπήκε στο Πάνθεον τής Ευρωπαϊκής σκηνής??
Πιό απλοϊκή μουσική απο τού Κυρίου Θάνου δεν έχει γραφτεί στην Ελλάδα.
Απο την μελοποίηση τού Χικμέτ και τού Μπίρμαν,μέχρι και την Ρόζα τα άσματά του είναι δυόμιση μέτρια παιγμένα ακόρντα.
Ακουστε την ενορχήστρωση σε στύλ δήθεν ζεϊμπέκικου τής Ρόζας ,με τα ντράμς να βαράνε αλλού και το μπουζούκι παραπέρα.Τι να κάνει και ο έρημος ο Μητροπάνος?Τό σώζει με την φωνή του.
 
Καλά αμα είναι έτσι να αφορίζουμε τους πάντες....

Οι Κατσιμιχαίοι ήταν το ροκ κομμάτι (και όχι μόνο), της ελληνικής ιστορίας με αρκετά ψαξίματα στην μουσική τους (όλος ο δίσκος, π.χ Οταν λέω πορτοκάλι να βγαίνεις), με τραγούδια όπως το Καλοκαίρι, το υπόγειο, που κανείς δεν θα είχε ακούσει τα υπέροχα ποιήματα που εκπροσωπούσαν. Τώρα θα μας πείτε ότι και τα ποιήματα μάπα ήταν!!!ΚΑΛΑ οκ!!

Όσο για τον Μικρούτσικο είπε : Ο Χατζηδάκης ήταν η αρχή της ποιοτικής (έντεχνης, μελωδικής) μουσικής, την πορεία την κράτησαν οι Κατσιμιχαίοι, ανεβάζοντας τον πήχη με το ταλέντο τους.

Το Ριτα Ριτακι έγινε για να πουλήσει ο πρώτος δίσκος τους που έγινε με λεφτά του Ρασούλη!!

Άφηστε λοιπόν τα παιδιά σας να μεγαλώσουν με Χατζηγιάννη!!!
 
οταν κατι δεν αρεση σε καποιον κ.ΣΟΥΡΛΑ αυτο δεν ειναι μετριο γενικα.και μην κολαμε ουτε ο ΘΑΝΟΣ EINAI ΡΟΖΑ ΟΥΤΕ Ο ΠΑΝΟΣ ΡΙΤΑ δωσαν πολλα στο ελληνικο τραγουδι οσο και αν δεν το βλεπετε
 
Απάντηση: Re: Μ. Χατζηγιάννης - Καβαλημένο Καλάμι …

Καλά αμα είναι έτσι να αφορίζουμε τους πάντες....

Οι Κατσιμιχαίοι ήταν το ροκ κομμάτι (και όχι μόνο), της ελληνικής ιστορίας με αρκετά ψαξίματα στην μουσική τους (όλος ο δίσκος, π.χ Οταν λέω πορτοκάλι να βγαίνεις), με τραγούδια όπως το Καλοκαίρι, το υπόγειο, που κανείς δεν θα είχε ακούσει τα υπέροχα ποιήματα που εκπροσωπούσαν. Τώρα θα μας πείτε ότι και τα ποιήματα μάπα ήταν!!!ΚΑΛΑ οκ!!

Όσο για τον Μικρούτσικο είπε : Ο Χατζηδάκης ήταν η αρχή της ποιοτικής (έντεχνης, μελωδικής) μουσικής, την πορεία την κράτησαν οι Κατσιμιχαίοι, ανεβάζοντας τον πήχη με το ταλέντο τους.

Το Ριτα Ριτακι έγινε για να πουλήσει ο πρώτος δίσκος τους που έγινε με λεφτά του Ρασούλη!!

Άφηστε λοιπόν τα παιδιά σας να μεγαλώσουν με Χατζηγιάννη!!!

Δεν θα επιβάλλω στα παιδιά μου τι θα ακουσουν.Αυτά θα επιλέξουν μέσα απο πολλές μουσικές που ακούνε στο σπίτι αλλά και έξω.Σίγουρα πάντως θα ακούσουν μόνον Χατζηγιάννη εάν τούς τον απαγορεύσω.
Αυτό που είπε ο Μικρούτσικος θα καταγραφεί στην Ιστορία τής Μουσικής.Για να γελάνε οι νεότερες γενιές.
 
Καλά αμα είναι να "επιλέξουν" θα επιλέξουν μέσα απο αυτά που ακούν και στο σπίτι, οπότε ελεύθερα είναι να ακούν κ. Σούρλα choices!!:2thumb22sup: :Banane0:
 
οταν κατι δεν αρεση σε καποιον κ.ΣΟΥΡΛΑ αυτο δεν ειναι μετριο γενικα.και μην κολαμε ουτε ο ΘΑΝΟΣ EINAI ΡΟΖΑ ΟΥΤΕ Ο ΠΑΝΟΣ ΡΙΤΑ δωσαν πολλα στο ελληνικο τραγουδι οσο και αν δεν το βλεπετε

Δεν είπα ότι είναι μέτριο γενικά.Είπα ότι είναι μέτριο έως κακό για μένα.Και το ελληνικό τραγούδι το παρακολουθώ απο κοντά μάλλον πολλά χρόνια.
Απο εκεί και πέρα άλλοι δημιουργούν τα πλειοψηφικά ρεύματα .
Και για μένα και για εσάς ευτυχώς που δεν συνυπολογίζομαι σε αυτά .
 
Απάντηση: Re: Μ. Χατζηγιάννης - Καβαλημένο Καλάμι …

Καλά αμα είναι να "επιλέξουν" θα επιλέξουν μέσα απο αυτά που ακούν και στο σπίτι, οπότε ελεύθερα είναι να ακούν κ. Σούρλα choices!!:2thumb22sup: :Banane0:

Μπά.Οι εξωτερικές επιδράσεις είναι πάντα μεγαλύτερες για πολλά χρόνια στα παιδιά.Μην ξεχνάτε ότι οφείλουν να επαναστατήσουν κατα τού σπιτιού τους για να ολοκληρωθούν σαν άνθρωποι.
Αργότερα απο την επανάσταση τής εφηβείας ,πολύ αργότερα μπορεί να ανακαλέσουν στην μνήμη τους και ότι ακούγανε στο σπίτι.
Αλλά για μιά περίοδο μπορεί να θεωρησουν ως ´επανάσταση´και την Αντζελα Δημητρίου.
Πάντως οι Κατσιμιχαίοι ήσαν αποδεκτοί σε όλα τα ´καλά σπίτια´.Δεν τρόμαζαν τούς γονείς.Τούς ακούγανε μαζί με τα παιδιά τους.
 
Ο Χατζιδάκις έχει γράψει και παιδικά?:flipout: :flipout: :flipout:

Το Νιάου βρέ Γατούλα με την Ρόζ μυτούλα.Τραγουδιέται και ως παιδικό.
Δεν το θεώρησε πάντως μεγάλο τραγούδι.
Ο Θάνος ότι και εάν έκανε το θεωρούσε μεγάλο.
Εχει γράψει και όπερα την Ελένη σε ´στίχους´Χρήστου Λαμπράκη.
Την έπαιξε και στο Μέγαρο και ράγισαν οι καρδιές τών κυριών.
 
Re: Απάντηση: Re: Μ. Χατζηγιάννης - Καβαλημένο Καλάμι …

Μπά.Οι εξωτερικές επιδράσεις είναι πάντα μεγαλύτερες για πολλά χρόνια στα παιδιά.Μην ξεχνάτε ότι οφείλουν να επαναστατήσουν κατα τού σπιτιού τους για να ολοκληρωθούν σαν άνθρωποι.
Αργότερα απο την επανάσταση τής εφηβείας ,πολύ αργότερα μπορεί να ανακαλέσουν στην μνήμη τους και ότι ακούγανε στο σπίτι.
Αλλά για μιά περίοδο μπορεί να θεωρησουν ως ´επανάσταση´και την Αντζελα Δημητρίου.
Πάντως οι Κατσιμιχαίοι ήσαν αποδεκτοί σε όλα τα ´καλά σπίτια´.Δεν τρόμαζαν τούς γονείς.Τούς ακούγανε μαζί με τα παιδιά τους.

Kαλά άμα είναι να πιάσουμε και συζήτηση για το πότε αρχίζει και γράφει το υποσυνείδητο πληροφορίες.....

Εξαρτάται τι εννοείτε "καλά σπίτια", γιατί αν εννοείται πλουσίων, μπα δεν το νομίζω να ακούγανε Κατσιμίχα!!

Εαν το εννοείτε ειρωνικά, το πέρνω σαν κοπλιμέντο για τους Κατσιμίχα!!
 
Το Νιάου βρέ Γατούλα με την Ρόζ μυτούλα.Τραγουδιέται και ως παιδικό.
Δεν το θεώρησε πάντως μεγάλο τραγούδι.
Ο Θάνος ότι και εάν έκανε το θεωρούσε μεγάλο.
Εχει γράψει και όπερα την Ελένη σε ´στίχους´Χρήστου Λαμπράκη.
Την έπαιξε και στο Μέγαρο και ράγισαν οι καρδιές τών κυριών.
:grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043