παλι κανεις λαθος γιατι σκεφτεσαι με ορους του παρελθοντος!
Buffer Ram χρειαζομασταν σε προγραμματα οπως πχ After effects, που ηθελες να ρενταρεις καποιο projects σε preview mode και πηγαινε ολο στη RAM (κακως φυσικα).
Τωρα ...
Πρωτον, δεν bufferιαζουν τα προγραμματα στη μνημη , γιατι υπαρχουν οι πολυ γρηγοροι SSD kai TB diskoi , που φτανουν και περισσεευον για τετοιες δουλειες (αυτο κανω εγω) .
Δευτερον, ΑΝ τα νεα προγραμματα βελτιστωποιηθουν για τις νεες καρτες γραφικων (οπως το FCPX - Motion ) ΔΕν χρειαζεται κανενος ειδους buffer (οχι μεγαλυτερο φυσικα του εκαστοτε frame size) γιατι απλα τα παιζει REAL TIME !
Αν δεις πχ τη διαφορα του κακιστα γραμμενου after effects της adobe και του Motion θα καταλαβεις .
Το Adobe Premiere κανει το ιδιο σε windows με Cuda Nvidia GPUs.
Τελος , το design δεν ειναι κριτηριο επιλογης , αλλα σιγουρα το προτιμω απο τις υπολοιπες κουμουτσες (αφου φυσικα κανω τη δουλεια μου )!
Buffer Ram χρειαζομασταν σε προγραμματα οπως πχ After effects, που ηθελες να ρενταρεις καποιο projects σε preview mode και πηγαινε ολο στη RAM (κακως φυσικα).
Τωρα ...
Πρωτον, δεν bufferιαζουν τα προγραμματα στη μνημη , γιατι υπαρχουν οι πολυ γρηγοροι SSD kai TB diskoi , που φτανουν και περισσεευον για τετοιες δουλειες (αυτο κανω εγω) .
Δευτερον, ΑΝ τα νεα προγραμματα βελτιστωποιηθουν για τις νεες καρτες γραφικων (οπως το FCPX - Motion ) ΔΕν χρειαζεται κανενος ειδους buffer (οχι μεγαλυτερο φυσικα του εκαστοτε frame size) γιατι απλα τα παιζει REAL TIME !
Αν δεις πχ τη διαφορα του κακιστα γραμμενου after effects της adobe και του Motion θα καταλαβεις .
Το Adobe Premiere κανει το ιδιο σε windows με Cuda Nvidia GPUs.
Τελος , το design δεν ειναι κριτηριο επιλογης , αλλα σιγουρα το προτιμω απο τις υπολοιπες κουμουτσες (αφου φυσικα κανω τη δουλεια μου )!
Last edited: