Mac Pro or diy PC ?

ειναι σχετικες μετρησεις, οχι απολυτες... idle στο ενα , idle στο αλλο.
Σε full overload εξαρταται απο την εφαρμογη (το ποσο ζοριζει cpu - gpu) και δεν μπρουν ευκολα να γινουν μετρησεις μιας και ο παλιος macpro δεν ειχε διπλες καρτες γραφικων.

Κακώς γίνεται αναφορα τότε.Ετσι και αλλιως δεν εχουν τα ιδια specs εκτος απο τις vga.Ας εβαζαν 100% load μονο στο καινούργιο.
Ετσι και αλλιώς σε εναν 8-12 πύρηνο δεν περιμενεις μικρή κατανάλωση...
Βασικα δεν πολυενδιαφέρει κιόλας...
 
se full overlaod (cpu + gpu) νομιζω μετρηθηκε 400 watt καταναλωση , κατω απο τα 500 watt τροφοδοτικου που εχει, αλλα αυτο το νουμερο ειναι πολυ πιο υψηλο απο τις "νορμαλ" συνθηκες εργασιας, γιατι περιλαμβανε ταυτοχρονη χρηση και render 4Κ υλικου με εφε απο το FCPX 10.1 (cpu + gpu strees) και τρεξιμο του benchmark test Funmark που εκανε τις GPU να δουλευουν ασταματητα!

ΤΕτοιες ακραιες καταστασεις δε προκειται κανενας επαγγελματιας ν αντιμετωπισει και γινονται μονο για μετρησεις, ακομη κι ετσι ομως τα καταφερε αρκετα καλα.

το θεμα της καταναλωσης δεν ειναι φυσικα μεγιστης σημασιας, αλλα σε μια εταιρεια με δεκαδες μηχανηματα , η συνολικη εξοικονομηση μπορει ν ειναι σημαντικη.
Και φυσικα , σημαντικο ρολο σ αυτο παιζουν και τα νεα Mavericks, με σαφως καλυτερη διαχειριση μνημης και ενεργειας.
 
Last edited:
Θεωρώ και εγώ την συγκεκριμένη σύγκριση λάθος. Είναι παντελώς αδιάφορο εάν μπορείς να φτιάξεις DIY μηχάνημα με τα ίδια ή και λιγότερα λεφτά. Το Mac Pro απευθύνεται σε συγκεκριμένους επαγγελματίες και όχι σε αυτούς που θέλουν να τρέχουν παιχνίδια σε 4Κ 500fps και δεν ξέρω τι.
Από την στιγμή λοιπόν που μιλάμε για εταιρείες (ή έστω freelance εππαγγελματίες) λοιπόν και όχι ότι νάναι, σε καμία περίπτωση κάποιος από αυτούς δεν θα κάτσει να ασχοληθεί με ένα DYI.
Η σύγκριση θα έπρεπε να είναι με το αντίστοιχο τέρας της HP στα ίδια λεφτά με σημερινή τεχνολογία και όχι τα 3 ετών που έχει ο Γιάννης στην εταιρεία που δουλεύει.
Εάν εξαιρέσουμε το μέγεθος (στο οποίο για εμένα η Apple έχει κάνει κάτι πανέμορφο αλλά περιμένω τα real life σενάρια για θερμοκρασίες μετά από αρκετή χρήση) όπου δεν υπάρχει σύγκριση, πρέπει να δούμε ποιο μηχάνημα είναι value for money.
Περιμένω λοιπόν να δω τα πρώτα τεστ με το workstation της HP και μετά ξαναμιλάμε.
 
Ακομη και ισοδυναμα να βγουνε, παντα θα υπαρχει το θεμα του λειτουργικου και των προγραμματων.
Οι επεγγελματιες εικονας και ηχου θελουν να τρεχουν σε σταθερο περιβαλλον, με τις εφαρμογες της apple , που ειναι πολυ πιο βελτιστοποιημενες και σωστα γραμμενες.
Και μιση τιμη να εχει ενα HP , παλι δε θα το προτιμουσαν , λογω κυριως των εφαρμογων ( FCPX, motion, LOGIC, davinci κλπ)
 
Τα στηρίζεις σε κάποια επίσημα στατιστικά στοιχεία αυτά Γιάννη ή για ακόμα μια φορά μας λες εμπειρίες Εμπειρίκου μπας και μας πείσεις?
Αρκετά με το εάν στην δουλειά σου όλοι θα θέλανε να είχανε Apple. Τι γίνετε πραγματικά στον κόσμο θέλουμε να δούμε και με επίσημα συγκριτικά.
 
Οι γραφίστες τουλαχιςτον αγοράζουν Mac κυρίως για τους παρακάτω λόγους:
1) ειναι εύκολα στην χρήση
2) εχουν ωραίο σχεδιασμό
3) οι περισσότεροι δεν ασχολούνται με επιδόσεις και δεν γνωρίζουν απο hardware πχ μπορεί να νομίζουν οτι η apple βάζει δικό της hardware.
4) δεν εχουν πολλούς ιούς
5) εχει κάπως καθιερωθεί..

Είτε Mac είτε DIY pc, είτε επώνυμο pc, το θεμα ειναι να βγάζεις την δουλεια που εχεις να κανεις..

Οι περισσότεροι animators πάντως δούλευαν (δουλεύουν?) σε pc λόγω maya, softimage, shake.. Δεν ξέρω αν εχουν βγει και για Mac πλέον ή αντίστοιχα (ή και καλυτερα) προγράμματα..
 
Ok, αποδειξε το αντιθετο... αρκετα μας επρηξες!
ΚΑι θα σε παρακαλουσα να προσεχεις πως μιλας , δε με ξερεις κι απο χτες....
Δε χρειαζεται να σε πεισω για τιποτα, κακοπιστους και κακεντρεχεις ανθρωπους αντιμετωπιζω καθημερινα , δεν εχω ορεξη να κανω κι εδω το ιδιο.

Αν θες να ειρωνευεσαι ή να κανεις πλακα , τουλαχιστον βαζε καμια φατσουλα!




Τα στηρίζεις σε κάποια επίσημα στατιστικά στοιχεία αυτά Γιάννη ή για ακόμα μια φορά μας λες εμπειρίες Εμπειρίκου μπας και μας πείσεις?
Αρκετά με το εάν στην δουλειά σου όλοι θα θέλανε να είχανε Apple. Τι γίνετε πραγματικά στον κόσμο θέλουμε να δούμε και με επίσημα συγκριτικά.
 
Last edited:
Ok, αποδειξε το αντιθετο... αρκετα μας επρηξες!ΚΑι θα σε παρακαλουσα να προσεχεις πως μιλας , δε με ξερεις κι απο χτες....

Μια χαρά μίλησα Γιάννη, μην νευριάζεις χωρίς λόγο. Και δεν χρειάζεται να αποδείξω κάτι. Εσύ είπες κάτι, εσύ χρειάζεται να δώσεις τις αποδείξεις. Εάν δεν μπορείς, απλά πες το. Μην ψάχνεσαι να μαλώσεις μπας και ξεχαστεί.
Σου έχω πει το ίδιο πράγμα εκατό φορές, και εκατό φορές όταν δεν είχες επιχειρήματα ψάχνεις καυγά. Μπορεί να μην σε ξέρω από χθες στην προσωπική σου ζωή, αλλά δεν μιλάω για αυτή.
Μέσα στο φόρουμ σε ξέρω μια χαρά, και μέχρι να αρχίσεις να μιλάς με επίσημα επιχειρήματα και όχι απλά να πετάς ότι εσύ πιστεύεις, θα συνεχίσω να σε αντικρούω.
Και δεν σας έπρηξα, σε έπρηξα. Οπότε σταμάτα και εσύ να προσπαθείς να μας πείσεις ότι τα Apple είναι το άλφα και το ωμέγα για να μην σε πρήζω άλλο.
 
δε προσπαθω να πεισω κανενα για τιποτα!

Μεγαλα παιδια ειμαστε, ο καθενας διαβαζει, δοκιμαζει, βλεπει και καταλαβαινει.... Το οτι δεν εχω επιχειρηματα, εισαι ο μονος ανθρωπος που μου το εχει πει σοβαρα.

Καληνυχτα....-bye-
 
Οι γραφίστες τουλαχιςτον αγοράζουν Mac κυρίως για τους παρακάτω λόγους:
1) ειναι εύκολα στην χρήση
2) εχουν ωραίο σχεδιασμό
3) οι περισσότεροι δεν ασχολούνται με επιδόσεις και δεν γνωρίζουν απο hardware πχ μπορεί να νομίζουν οτι η apple βάζει δικό της hardware.
4) δεν εχουν πολλούς ιούς
5) εχει κάπως καθιερωθεί..

Είτε Mac είτε DIY pc, είτε επώνυμο pc, το θεμα ειναι να βγάζεις την δουλεια που εχεις να κανεις..

Οι περισσότεροι animators πάντως δούλευαν (δουλεύουν?) σε pc λόγω maya, softimage, shake.. Δεν ξέρω αν εχουν βγει και για Mac πλέον ή αντίστοιχα (ή και καλυτερα) προγράμματα..

Ο λόγος που οι γραφίστες δουλεύανε πάντα με Apple ήταν λόγο της αρχιτεκτονικής τους (επί εποχές G) η οποία επέτρεπε την πολύ καλύτερη επικοινωνία της κάρτας γραφικών με τον επεξεργαστή και με συνέπεια την πολύ καλύτερη επίδοση στα συγκεκριμένα προγράμματα. Σιγά σιγά αυτό άλλαξε (ειδικότερα από την στιγμή που η κάρτα γραφικών κάνει πια όλη την δουλειά με τον πανίσχυρο επεξεργαστή της και την πολύ γρήγορη μνήμη της) και ο μόνος λόγος που το Mac δεν έχει πεθάνει τελείως στην γραφιστική είναι το ότι οι περισσότεροι όντως έχουν μάθει να δουλεύουν μόνο με αυτό. Εννοείται ότι οι καινούργιες εταιρείες (ειδικά λόγω του κόστους) προσπαθούν να το αποφύγουν.
Φυσικά σε άλλα επαγγέλματα, όντως το mac pro, είναι κορυφαίο μηχάνημα και μπορεί ίσως να κάνει την δουλειά φθηνότερα και καλύτερα από ένα PC workstation. Αυτό όμως θα φανεί στο μέλλον, μόλις βγούνε συγκριτικά όπως και με την προηγούμενη γενιά.
 
δε προσπαθω να πεισω κανενα για τιποτα!

Μεγαλα παιδια ειμαστε, ο καθενας διαβαζει, δοκιμαζει, βλεπει και καταλαβαινει.... Το οτι δεν εχω επιχειρηματα, εισαι ο μονος ανθρωπος που μου το εχει πει σοβαρα.

Καληνυχτα....-bye-

Καληνύχτα Γιάννη. Τα λέμε αύριο ξεκούραστοι. Μην νομίζεις ότι θα σε αφήσω. Καλό βράδυ, πραγματικά.
 
Και εδώ http://www.digitalartsonline.co.uk/...re/apple-mac-pro-2013-review-with-benchmarks/ ένα πάρα πολύ καλό review με στοιχεία για το mac pro. Αυτό που φαίνεται είναι ότι για την ώρα, τα προγράμματα που χρησιμοποιούνται δεν μπορούν να το αξιοποιήσουν πλήρως και μέχρι βγει το update τους, δεν μπορείς να ξέρεις ακριβώς τις επιδόσεις.
 
δυστυχως δεν καταλαβαινεις μερικα πραγματα... και δεν εχεις διαθεση να τα καταλαβεις.

Δεν γινοται συγκριτικα δυστυχως που να εχουν νοημα, γιατι απλα μιλαμε για εντελως αλλα προγραμματα , που δεν υπαρχουν σε pc.
Εκει φαινεται η δυναμη του λειτουργικου της apple, που ειναι εντελως optimized για τις συγκεκριμενες εφαρμογες.

Πχ. motion vs after effects .....το motion (προγραμμα 2.5D animation kai compositing ) μπορει να χειριστει ανετα δεκαδες layers HD ,ε graphics kai animation REAL TIME , τη στιγμη που το κακογραμμενο after effects της adobe, δε μπορει να παιξει real time OYTE ενα layer με εφφε.

Το ιδιο και για το FCPX vs Avid composer( το διασημοτερο επαγγελματικο προγραμμα για editing) , δε μπορει να παιξει ουτε ενα native (χωρις μετατροπη) layer HD βιντεο με εφφε , πρεπει πρωτα να το μετατρεψεις σττο δικο του φορματ (AVID DNXHD) , πραγμα απιστευτα χρονοβορο (το κανουμε καθε μερα στη δουλεια και αποτελει μονιμο πονοκεφαλο).
Εχω πολλα τετοια παραδειγματα και αν θες πολυ ευχαριστως να στα δειξω απο κοντα....

Δεν εχει λοιπον να κανει με benchmarks και νουμερα , η καθημερινοτητα εδω και 25 χρονια στο χωρο, σε 3 διαφορετικα καναλια, 4 διαφημιστικες , κινηματογραφο και πολλες συνεργασιες με τα μεγαλυτερα καναλια στο εξωτερικο (Αγγλια, Γερμανια και Αμερικη ) μου το εχουν "αποδειξει" .

Αντε , εχω και σε αλλα νηματα να γραψω ....!:p
 
Τα εχουμε ξαναπει παραπανω.... υπαρχουν ηδη προγραμμα που εκμεταλλευονται τις νεες δυνατοτητες του Macpro,FCPX , MOTION , COMPRESSOR kai DAVINCI , LOGIC X.
Aκολουθει το aperture X και μενει να δειξει η adobe - Αvid kai autodesk αν εχoυν ορεξη ν ασχοληθουν σοβαρα (δεν το εχουν κανει μεχρι τωρα ).



Και εδώ http://www.digitalartsonline.co.uk/...re/apple-mac-pro-2013-review-with-benchmarks/ ένα πάρα πολύ καλό review με στοιχεία για το mac pro. Αυτό που φαίνεται είναι ότι για την ώρα, τα προγράμματα που χρησιμοποιούνται δεν μπορούν να το αξιοποιήσουν πλήρως και μέχρι βγει το update τους, δεν μπορείς να ξέρεις ακριβώς τις επιδόσεις.
 
Last edited:
κι επειδη δε μ αρεσει να λεω "αερολογιες" οπως λες, δες εδω την αποδειξη για τα λεγομενα μου... σ ενα προχειρο τεστ .

Το ιδιο project , FULL HD 1080p 25fps , με ενα μονο layer video AVCHD 24 Mbps, με 4 effe (gaussian blur, posterize, color empos, kai unsharp mask ) στο δικο μου mbp retina , το ενα με Adobe after effects cc (τελευταια ενημερωμενη ακδοση) VS Motion (επισης τελευταια εκδοση) σε MAC OSX Mavericks, με 16 GB RAM.

Τo ADOBE AE , "πιανει" μετα βιας τα 3.5 fps (!!!) , ενω το Motion παιζει ανετα REAL TIME 25 fps .... οκ λοιπον (δες τα κοκκινισμενα τετραγωνα για τα εφφε και τα fps) ?

δες τα screenshots για να καταλαβεις και να το εμπεδωσεις , δεν ειναι για gaming ο Mac , ειναι για σοβαρες δουλειες!

11763621426_c6ab54a210_h.jpg



11763283234_2b76df1e60_h.jpg
 
Last edited:
δεν χρειαζεται να "προσκυνησεις" καμια Apple, απλα δες τα νουμερα παραπανω, real life benchmarks ....

Eδω ερχεται να "κολλησει" αυτο που ελεγα στον Συριο οτι δεν χρειαζεται πολυ RAM o mac για να κανει τα ιδια πραγματα με ενα pc ή ενα κακογραμμενο προγραμμα !

Στο παραπανω παραδειγμα, που ειναι καθημερινοτητα για μας τους "επαγγελματιες" , για να δεις ενα βιντεο με εφφε να παιζει real time (αλλιως δεν μπορεις να κρινεις τιποτα) , sto After effects (που αποτελει προτυπο στο χωρο του compositing) , πρεπει να "ρενταρεις" ολα τα effects στη μνημη, με αποτελεσμα φυσικα το μηχανημα να μπουκωνει και να χρειαζεσαι οσο γινεται περισσοτερη μνημη!
Στο Motion , απλα τα παιζει real time ,χωρις κανενα ram overload kai kanena δισταγμο !

Aπλα πραγματα για οποιον εχει διαθεση να καταλαβει...

Μπορω αν θελετε να φτιαξω και βιντεκια με τετοια παραδειγματα , και σε αλλες εφαρμογες .
 
Last edited:
Δεν αναφέρθηκα στη συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά στο γενικό ελιτιστικο ύφος καθώς και στην επιμονή.
 
Επιμενω γιατι ξερω οτι εχω δικιο (δες παραπανω) και δεν εχω κανενα ελιτιστικο υφος .
Μπορει να ειμαι ενθουσιωδης και παρορμητικος, αλλα ποτε δε λεω κατι αν δεν ειμαι σιγουρος και δε μπορω να το αποδειξω.

Ουτε ειπα ποτε οτι η apple και τα μηχανηματα της ειναι τελεια, ουτε οτι δε μπορω να κανω και με ενα pc τη δουλεια μου (αυτα δουλευω αλλωστε καθε μερα).
Δε μπορω ομως να μη πω οτι με ενα μηχανημα σαν το MBP RETINA που εχω τωρα, κανω πολυ πιο ευκολα τη δουλεια μου.... γι αυτο το κουβαλαω μαζι μου οπου και να παω!
Το ιδιο κανουν και ολοι οι συναδελφοι μου...


Δεν αναφέρθηκα στη συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά στο γενικό ελιτιστικο ύφος καθώς και στην επιμονή.