Magic light

Mερικές ακόμα φωτογραφίες από το απόγευμα με το εκτυφλωτικό φως.

attachment.php


attachment.php


attachment.php
 

Attachments

  • DSC01871_1.jpg
    DSC01871_1.jpg
    158.1 KB · Views: 108
  • DSC01870_1.jpg
    DSC01870_1.jpg
    130.3 KB · Views: 108
  • DSC01866_1.jpg
    DSC01866_1.jpg
    170.4 KB · Views: 110
Σας ευχαριστώ όλους!-bye-

@send Θα ήθελα να έχω τον ορίζοντα πιο χαμηλά και να "έγραφε" περισσότερο ουρανό.Ίσως έτσι να πετύχω, την ερχόμενη φορά, μια "τρισδιάστατη" αίσθηση στις φωτογραφίες τοπίου.

Οι λεπτομέρειες στο πρώτο πλάνο είναι το ζητούμενο και για μένα.Την επόμενη φορά, θα προσέξω περισσότερο.Μάλλον θα δοκιμάσω με ήλιο γιατί φοβάμαι ότι θα βγει πολύ μαυρίλα...ή ανατολή αντί για δύση...

@jim...κι όμως δεν χρησιμοποίησα φίλτρο...μάλλον ήταν η ώρα που βγήκε έτσι...:cool4:

Υ.Γ. Send ή όποιος άλλος ξέρει μπορείτε να μου πείτε έναν τρόπο για να κάνω σωστό resizing και συμπίεση στο PS;Δεν θέλω να χάνουν οι φωτογραφίες μου λόγω συμπίεσης, αλλά δεν ξέρω και τόσο καλά το PS.Ευχαριστώ...
 
Last edited:
Εάν μπορέσεις να μου περιγράψεις τι ακριβώς είναι η τρισδιάστατη αίσθηση ίσως καταφέρω να πω καμιά ιδέα πώς να την πετύχουμε, εάν το γνωρίζω ασφαλώς.

Ίσως εάν μου έδινες δύο παραδείγματα του ίδιου κάδρου, με το ένα να έχει την τρισδιάστατη αίσθηση και το άλλο όχι...

Εγώ βέβαια νομίζω πως αναφέρεσαι απλώς στο πώς γράφει το φως.
 
Απάντηση: Re: Magic light

Εάν μπορέσεις να μου περιγράψεις τι ακριβώς είναι η τρισδιάστατη αίσθηση ίσως καταφέρω να πω καμιά ιδέα πώς να την πετύχουμε, εάν το γνωρίζω ασφαλώς.

Ίσως εάν μου έδινες δύο παραδείγματα του ίδιου κάδρου, με το ένα να έχει την τρισδιάστατη αίσθηση και το άλλο όχι...

Εγώ βέβαια νομίζω πως αναφέρεσαι απλώς στο πώς γράφει το φως.

Μάλλον.

Αναφέρομαι επίσης στο σχήμα των νεφών που μερικές φορές γράφουν σαν να συγκεντρώνονται σε ένα σημείο στον ορίζοντα.Μπορεί να είναι απλώς ιδέα μου αλλά μερικές φωτογραφίες σαν να σε προσκαλούν να μπεις στο πλάνο, σαν να βρίσκεσαι εκεί...
 
Να προσθέσω κι εγώ ότι στην πρώτη περίπτωση, του υπερευρυγώνιου, χρειάζεται να υπάρχει στο πρώτο πλάνο μας ένα κύριο θέμα -σωστά φωτισμένο- πού θα τραβά την προσοχή και θα δίνει ισορροπία και ουσία στην φωτογραφία.
Το πιό συνηθισμένο λάθος των ερασιτεχνών που χρησιμοποιύν τέτοιους φακούς είναι ότι έχουν άδεια και αδιάφορα πλάνα.
Το να έχεις έναν εντυπωσιακό ουρανό με όμορφα σύννεφα χάνει εάν το υπόλοιπο θέμα δεν έχει point of interest.
 
Κορεστια, Μαυροκαμπος δειγμα απο την μεσοβδόμαδη εκδρομή σε Φλώρινα - Πρέσπα

Model NIKON D80
Exposure time 1/250 s
F-number f/5
Exposure program Manual
ISO speed ratings ISO 160
Exposure bias value 0.00 eV
Max. aperture value f/3.9
Metering mode Pattern
Flash Flash did not fire
Focal length 24 mm
Custom Rendered Normal process
Exposure mode Manual exposure
White balance Manual white balance
 

Attachments

  • ΓŽΕ‘ΓŽΒΏΓΒΓŽΒ΅ΓΖ’Γβ€žΓŽΒΉΓŽΒ±, ΓŽΕ“ΓŽΒ±Γβ€¦ΓΒΓŽΒΏΓŽΒΊΓŽΒ±ΓŽΒΌΓβ‚¬ΓŽΒΏΓβ€š.jpg
    ΓŽΕ‘ΓŽΒΏΓΒΓŽΒ΅ΓΖ’Γβ€žΓŽΒΉΓŽΒ±, ΓŽΕ“ΓŽΒ±Γβ€¦ΓΒΓŽΒΏΓŽΒΊΓŽΒ±ΓŽΒΌΓβ‚¬ΓŽΒΏΓβ€š.jpg
    71.7 KB · Views: 25
Σε Vivid με την προτροπή του Βλαση

Model NIKON D80
Exposure time 1/500 s
F-number f/3.5
Exposure program Manual
ISO speed ratings ISO 160
Exposure bias value 0.00 eV
Max. aperture value f/3.5
Metering mode Pattern
Light source unknown
Flash Flash did not fire
Focal length 18 mm
Custom Rendered Normal process
Exposure mode Manual exposure
White balance Manual white balance
Contrast Normal
Saturation High saturation
Sharpness Hard

 

Attachments

  • vivid.jpg
    vivid.jpg
    90.9 KB · Views: 28
Re: Απάντηση: Magic light

Να προσθέσω κι εγώ ότι στην πρώτη περίπτωση, του υπερευρυγώνιου, χρειάζεται να υπάρχει στο πρώτο πλάνο μας ένα κύριο θέμα -σωστά φωτισμένο- πού θα τραβά την προσοχή και θα δίνει ισορροπία και ουσία στην φωτογραφία.
Το πιό συνηθισμένο λάθος των ερασιτεχνών που χρησιμοποιύν τέτοιους φακούς είναι ότι έχουν άδεια και αδιάφορα πλάνα.
Το να έχεις έναν εντυπωσιακό ουρανό με όμορφα σύννεφα χάνει εάν το υπόλοιπο θέμα δεν έχει point of interest.



Δηλαδή την τρίτη διάσταση τη δίνει το καδράρισμα? Γιατί τον ακούω διαρκώς τον όρο και το φτωχό μου το μυαλό δεν τον συλλαμβάνει.

Ως μέσο απόδοσης της τρίτης διάστασης, του βάθους και του όγκου δηλαδή, καταλαβαίνω το φως (ειδικώς το πλάγιο) και το παιχνίδι του με τη σκιά. Τα άλλα που λέτε, ότι θα μπορούσε δηλαδή αλλιώς το ίδιο παραπάνω κάδρο να έβγαινε πιο "τρισδιάστατο" δεν τα πολυκατανοώ.
 
Εννοώ περισσότερο τη σύνθεση της εικόνας, οι όγκοι και το παιχίδισμα του φωτός δίνουν πλαστικότητα στην εικόνα.
Προτιμώ τον όρο πλαστικότητα γιατί κι εμένα το "τρισδιάστατο" δεν μού κάθεται ώς όρος δόκιμος.
 
Re: Απάντηση: Magic light

Υ.Γ. Send ή όποιος άλλος ξέρει μπορείτε να μου πείτε έναν τρόπο για να κάνω σωστό resizing και συμπίεση στο PS;Δεν θέλω να χάνουν οι φωτογραφίες μου λόγω συμπίεσης, αλλά δεν ξέρω και τόσο καλά το PS.Ευχαριστώ...

Στο ps κάνεις resize, μετά (και όχι πριν) ρίχνεις ένα πολύ ελαφρό unsharp mask (διότι η στάνταρ συμπίεση σμίκρυνσης θαμπώνει κάπως το τελικό προϊόν και εάν επιλέξεις αλγόριθμο bicubic sharper παίρνεις συχνά λιγάκι γρέζι, χώρια που δεν μπορείς να το ελέγξεις) και μετά επιλέγεις save for web. Εκεί επιλέγεις ποσοστό συμπίεσης μέχρι να σου βγάλει τα kb που θέλεις.
Τελευταία δεν χρησιμοποιώ τον μετατροπέα του ps, και σώζω την εικόνα με τον εξωτερικό μετατροπέα ως πλήρους μεγέθους, την ανοίγω στο irfanview, κάνω εκεί τη σμίκρυνση με επιλογή ταυτόχρονου unsharp mask (δεν το παρακάνει, και το κύριο sharpening το έχω κάνει στη μετατροπή του raw), και μετά save for web, όπου δίνω το επιθυμητό μέγεθος σε kb, και επιλέγω chroma subsampling low (4:2:2) ή none (4:4:4).
 
Σε Vivid με την προτροπή του Βλαση

Σιγουρα θα το ξερετε ολοι ή θα εχει αναφερθει ξανα, αλλα αν σε πληρη ηλιοφανεια βαλουμε το WB σε cloud mode (συννεφια) τα χρωματα βγαινουν vivid...αν βαλουμε δε και vivid απο το μενου.... εχουμε "ωραια" κορεσμενα χρωματα...
 
Ή απλώς μπορείτε να ξενιάσετε κατά την ώρα της λήψης και να επικεντρωθείτε σε αυτό που κάνετε, φωτογραφίζοντας σε raw! Εκτός πια εάν μιλάμε για πραγματικά μεγάλο όγκο φωτογραφιών.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Magic light

Στο ps κάνεις resize, μετά (και όχι πριν) ρίχνεις ένα πολύ ελαφρό unsharp mask (διότι η στάνταρ συμπίεση σμίκρυνσης θαμπώνει κάπως το τελικό προϊόν και εάν επιλέξεις αλγόριθμο bicubic sharper παίρνεις συχνά λιγάκι γρέζι, χώρια που δεν μπορείς να το ελέγξεις) και μετά επιλέγεις save for web. Εκεί επιλέγεις ποσοστό συμπίεσης μέχρι να σου βγάλει τα kb που θέλεις.
Τελευταία δεν χρησιμοποιώ τον μετατροπέα του ps, και σώζω την εικόνα με τον εξωτερικό μετατροπέα ως πλήρους μεγέθους, την ανοίγω στο irfanview, κάνω εκεί τη σμίκρυνση με επιλογή ταυτόχρονου unsharp mask (δεν το παρακάνει, και το κύριο sharpening το έχω κάνει στη μετατροπή του raw), και μετά save for web, όπου δίνω το επιθυμητό μέγεθος σε kb, και επιλέγω chroma subsampling low (4:2:2) ή none (4:4:4).
Σ'ευχαριστώ send!
 
Εξω απο το σαλονι του σπιτιου μου σημερα στις 18.30. Δυστυχως δεν προλαβα να βγαλω πολλες γιατι επρεπε να παω στο αεροδρομιο.

imgp1726bc8.jpg
 
Μάλλον κάτι παραπείραξες, γιατί τα σύννεφα τα βλέπω σε σημεία να ασπρο-μπλε σαν απορρυπαντικό. Λίγο πιο ήπια μετατροπή?