Μακριά από την LG. Προσοχή

biggger

New member
29 September 2015
1
Στις 12/9/2015 αγόρασα την τηλεόραση LG 43UF675V. Την ίδια μέρα παρουσίασε διακοπές στον ήχο σε όλες τις εξωτερικές πηγές: Αποκωδ/τή ΟΤΕ, Αποκωδ/τή NOVA και DVD, είτε με HDMI, είτε με SCART, είτε με RCA. Στις 13/9/2015 τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών, στις 14/9/2015 μου πήραν την τηλεόραση για να την ελέγξουν στο Εξουσιοδοτημένο Service. Στις 17/9/2015 (3 μέρες μετά χωρίς τηλεόραση!!!) μου την επέστρεψαν με τη διάγνωση ότι ήταν εντάξει, πλήρωσα 40 γιατί ασχολήθηκαν χωρίς λόγο, εφόσον η τηλεόραση δεν παρουσίασε πρόβλημα και παρόλα αυτά, η τηλεόραση επέστρεψε από το Service όπως ακριβώς πήγε: με διακοπές στον ήχο!!! Ξαναμιλάω με το Service, μου στέλνουν Τεχνικό Εξουσιοδοτημένο στο σπίτι, ο οποίος διαπιστώνει ότι η τηλεόραση κάνει διακοπές στον ήχο και το επιβεβαιώνει με το αντίστοιχο έγγραφο. Δυστυχώς, από εκείνη την στιγμή ξεκινάει η ταλαιπωρία μου: Και το Service και η LG προσπαθούν να με πείσουν ότι η αποστολή του Τεχνικού στο σπίτι δεν γίνεται για την επιβεβαίωση της βλάβης (αναρωτιέμαι γιατί τον στέλνουν τότε), οπότε τσάμπα πήρα άδεια από τη δουλειά μου για 2η φορα και ότι η διάγνωση γίνεται μόνο στο Service, άρα πρέπει να μου ξαναπάρουν την τηλεόραση να την ξαναδούν στο Service (άρα να μείνω πάλι χωρίς τηλεόραση να ξαναπάρω άδεια από την δουλειά μου και να μου ξαναπούν ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα). Επίσης, καλό είναι να σας ενημερώσω για το πώς παίρνουν την τηλεόραση: τη γυρίζουν ανάποδα μέσα στο κουτί της. Ούτε φελιζόλ, ούτε τίποτα. Επαγγελματικά. Ο μόνος λόγος που αγόρασα LG είναι επειδή είχαν την καλύτερη εξυπηρέτηση. Δυστυχώς τώρα με πείθουν καθημερινά ότι έχουν τη χειρότερη, χωρίς σεβασμό για τον πελάτη και αδιαφορώντας για τα όσα έχει τραβήξει. Ο μήνας έχει 29 και ακόμα έχω μια τηλεόραση χαλασμένη, όλοι μιλούν αδιάφορα, πλήρωσα και τα 40 και πιστεύουν ότι, ενώ είχα καινούργια τηλεόραση, αποφάσισα να τη στείλω στο Service χωρίς κανένα λόγο κι όχι γιατί έχει πρόβλημα. Επίσης, μόνο σε ώρες εργασίας μπορούν να παραδώσουν, άρα να παίρνω άδεια κάθε φορά από τη δουλειά μου, για την τηλεόραση. Φυσικά, παρόλο ότι έχω και βίντεο με τη βλάβη, η LG αδιαφορεί. Μην αγοράζετε LG. Τσάμπα τα λεφτά που πέταξα και που διαφήμιζα και σε όλους τους γνωστούς μου για το κύρος της εταιρείας. Και, για την ενημέρωση όλων σας, καλό θα ήταν να ακούγατε μαζί μου την αδιαφορία όλων αυτών, όταν τους έλεγα ότι με ταλαιπωρούν και συνεχίζω να μην έχω τηλεόραση: Και οι υπάλληλοι της εξυπηρέτησης πελατών LG και ο προϊστάμενος του Service. Και το χειρότερο είναι ότι από τις 23/9 που μου ζήτησαν να στείλω το έγγραφο του Τεχνικού (για το οποίο δεν είχε ενημερωθεί η LG από το service), αν δεν έπαιρνα εγώ τηλέφωνο, ούτε ξέρω πότε θα με ενημέρωναν για την απόφασή τους. Μείνετε μακριά από την LG. Υπάρχουν πολλά καλύτερα προϊόντα, από σοβαρές εταιρείες που σέβονται τον πελάτη τους και τα χρήματα που έδωσε. Εγώ, όποτε θα μου δίνεται η ευκαιρία θα το φωνάζω. Ελπίζω να επηρεάσω κάποιες γνώμες, γιατί από την LG δεν ελπίζω τίποτα. Η τηλεόραση είναι στην αποθήκη, μέσα στο κουτί της.
 
Φίλε μου κατανοώ την οργή σου αλλά γράφτηκες σήμερα μόνο και μόνο για να γράψεις ένα post - επίθεση στην LG και μάλιστα σε λάθος ενότητα..
Αν ήσουν μέλος ή έστω συχνός αναγνώστης θα ήξερες τι πρέπει να κάνεις και κυρίως πως. Θα είχες εικόνα για το DOA, την σωστή εξυπηρέτηση απο τα κεντρικα της LG και την κακή απο σέρβις που τελειώνουν σε ..ουλος.
Θα είχες postαρει το πρόβλημα σου εδω στις 12/9 και θα είχες πάρει γνώμες και ιδέες για το πως να το χειριστείς.

Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι η δική μας ενημέρωση αλλά η δική σου.

Με αυτά δεν θέλω σε τίποτα να μειώσω το δίκιο σου σε σχέση με την τηλεόραση και την συμπεριφορά της LG. Είναι ξεκάθαρο.
Απο κει και πέρα όμως εσύ ταλαιπωρείσαι, εσύ έχεις πληρώσει για μια τηλεόραση που αναπαύεται στην αποθήκη σου και εσύ πλήρωσες και 40 κερατιάτικα για την ανικανότητα του σέρβις να διαγνώσει τη βλάβη.

Το αν θα γράψεις εδω μέσα για να μας μάθεις πόσο κακιά είναι η LG ή για να βρείς τρόπους να επισκευαστεί η τηλεόραση σου και να πάρεις πίσω τα χρήματα που κακώς πλήρωσες είναι δική σου επιλογή.

Καλοσώρισες στο φόρουμ. -bye-
 
Λυπαμαι για το προβλημα σου αλλα απο το ποστ σου που διαβασα ειχα σχεδον τα ιδια ακριβως συμπτωματα εμενα στην αρχη οταν εβαζα εξωτερικη πηγη π.χ. hdmi χανοταν ο ηχος και επρεπε να κλεισω την τηλεοραση για να επανελθει ο ηχος ωσπου πλεον δεν δουλευei καμια hdmi μπορεις να διαβασεις το θεμα μου παρακατω http://avclub.gr/forum/showthread.php/143899-LG-32-LD750-No-Signal-Hdmi
ακρη δεν εβγαλα με την LG γιατι ζητουσαν εξωφρενικο ποσο για την δικη μου τσεπη καλυτερα να μαζεψω χρηματα και να παρω καινουργια τηλεοραση, το προβλημα σου πρεπει να ειναι στην mainboard (μητρικη πλακετα) χωρις να βαζω το χερι μου στην φωτια τεχνικος δεν ειμαι απλα απο αυτα που εγραψες ειχε τα ιδια συμπτωματα και η δικια μου LG32LD750.
 
καλά τα λέτε όλοι οι politically correct σκεπτόμενοι και έμπειροι στα fora κλπ. αλλά μπείτε λίγο και στην καϊλα του ανθρώπου που αγοράζει μια τηλεόραση ενός σεβαστού ποσού και σε ελάχιστες ώρες αντιμετωπίζει προβλήματα και καλή τη πίστει θεωρεί ότι με ένα ευγενικό και λογικό αίτημα στο σέρβις θα λυθεί το πρόβλημά του.

Μέχρι να εξαντληθεί η υπομονή, εξαντλείται ο χρόνος και μετά άντε γειά.
Και φυσικά τα site για να διαμαρτυρηθεί δεν τα ήξερε κι από χτες.
Στην πορεία τα βρήκε και έγραψε σε όλα μαζί για να εκδικηθεί και να του βγεί το άχτι.

Το θέμα είναι να μην την πάθεις.
Δεν είναι όλοι το ίδιο ενημερωμένοι σε θέματα πολιτικής μάρκετινγκ και after sales τακτικών που εφαρμόζονται.
Το θέμα είναι να μη σου λάχει.
Εγώ προσωπικά κατανοώ τον φίλο, θεωρώ ότι έχει δίκιο, αυτόν τον τρόπο και σ αυτόν τον χρόνο και με αυτό τον τρόπο βρήκε να διαμαρτυρηθεί.
Εγινα εμπειρότερος σχετικά με τις LG (αν και ήδη έχω LG εδώ και 3-4 χρόνια - ίσως είμαι τυχερός).
Λυπάμαι που δεν μπορώ, και που ούτε ο χώρος που μας φιλοξενεί μπορεί να κάνει τίποτα παραπάνω παρά από την καταγραφή και ενημέρωση των άλλων μελών.
 
Καταλαβαινω απολυτα το θυμο του OP και προφανως θελει (λογικα) να βροντοφωναξει για τον τροπο που αντιμετωπιστηκε απο την εταιρεια. Λογικα επισης τα σχολια του Ducksong. Πρεπει να πω οτι με επιασε μια παγωμαρα διαβαζοντας το αρχικο ποστ. Ειχα μπει στη διαδικασια να αγορασω τηλεοραση, ειδικα τοτε που κυκλοφορουσε η LG 60PB5600 στα 600 ευρω και η sony 60w805 λιγο κατω απο χιλιαρικο. Αυτο που με εκανε να το ξανασκεφτω ηταν οτι διαβαζα κατα καιρους ιστοριες τρομου απο σερβις και εξυπηρετηση πελατων (απο διαφορες εταιρειες), οπως επισης και για θεματα clouding και banding και σκεφτομουν "κατσε στα αυγα σου, μην μπλεξεις."

Ποιες εταιρειες ή τα ελληνικα τμηματα σερβις τους μπορουμε να εμπιστευτουμε;
 
Οταν ενα καταστημα σου πουλαει κατι ελαττωματικό δεν ειναι προφανες οτι το επιστρεφεις ?
 
διότι είματε κ@λοκράτος.
Δεν υπάρχει σεβασμός και δικαιώματα πελάτη.
Ή μαλλον δεν εφαρμόζονται.
Στο εξωτερικό αγοράζεις ο,τιδήποτε και το επιστρέφεις σε δυό μέρες επειδή δεν σου αρέσει πως ταιριάζει με τις κουρτίνες (κι ας νόμιζες ότι θα ταίριαζε).
Το παίρνουν και το κάνουν γαργάρα.
Δεν εννοούμε κάν περιπτώσεις, δεν μου αρέσει ο ήχος ή αλλιώς το φανταζόμουνα.

Πρόσφατα σε αγορά, επειδή είχα επιφυλάξεις, ρώτησα τον πωλητή τηλεφωνικά αν δεν μου αρέσει (είχα ακούσει για προβλήματα οδηγών κλπ στο νετ) αν μπορώ να το επιστρέψω σε ορίτζιναλ συσκευασία κλπ, και μου είπε, αυτό θεωρείται δοκιμή και χρεώνεται με 20%
 
Για σοβαρο clouding και για θεματα τυπου "αλλοτε το κανει-αλλοτε δεν το κανει"
καλυτερα έγκαιρη (14 μερες) επιστροφη στο καταστημα, και για σιγουρια ζηταμε αλλο μοντελο ή αλλη μαρκα,
μην τυχον εχουμε πεσει σε στραβη παρτιδα.
Αλλοιως στο σερβις, ζητω που καηκαμε.
 
Last edited:
lg 55uf675v
δυστυχώς αγοράς αυτήν την τηλεόραση από κωτσόβολο και έκανα το mega λάθος , βλακεία που δεν πήρα την samsung 6400 , η lg που πήρα έχει ενσωματωμένο δορυφορικό δεκτη αλλα δεν κατεβάζει ultra HD κανάλια .πήρα τηλ στην lg τους ενημέρωσα και μου είπανε κάποια ανωτερα μοντέλα το έχουνε τα οποια δεν κυκλοφορούνε στην ελλάδα .
η λεπτομέρεια στα χαρακτηριστικά που δεν πρόσεξα πριν την αγοράσω
HEVC (H265) Decoder / H264 Decoder oxi - nai
 
καλά τα λέτε όλοι οι politically correct σκεπτόμενοι και έμπειροι στα fora κλπ. αλλά μπείτε λίγο και στην καϊλα του ανθρώπου που αγοράζει μια τηλεόραση ενός σεβαστού ποσού και σε ελάχιστες ώρες αντιμετωπίζει προβλήματα και καλή τη πίστει θεωρεί ότι με ένα ευγενικό και λογικό αίτημα στο σέρβις θα λυθεί το πρόβλημά του.

Μέχρι να εξαντληθεί η υπομονή, εξαντλείται ο χρόνος και μετά άντε γειά.
Και φυσικά τα site για να διαμαρτυρηθεί δεν τα ήξερε κι από χτες.
Στην πορεία τα βρήκε και έγραψε σε όλα μαζί για να εκδικηθεί και να του βγεί το άχτι.

Το θέμα είναι να μην την πάθεις.
Δεν είναι όλοι το ίδιο ενημερωμένοι σε θέματα πολιτικής μάρκετινγκ και after sales τακτικών που εφαρμόζονται.
Το θέμα είναι να μη σου λάχει.
Εγώ προσωπικά κατανοώ τον φίλο, θεωρώ ότι έχει δίκιο, αυτόν τον τρόπο και σ αυτόν τον χρόνο και με αυτό τον τρόπο βρήκε να διαμαρτυρηθεί.
Εγινα εμπειρότερος σχετικά με τις LG (αν και ήδη έχω LG εδώ και 3-4 χρόνια - ίσως είμαι τυχερός).
Λυπάμαι που δεν μπορώ, και που ούτε ο χώρος που μας φιλοξενεί μπορεί να κάνει τίποτα παραπάνω παρά από την καταγραφή και ενημέρωση των άλλων μελών.

Νομίζω ότι αξιολογείς λάθος την περίπτωση αλλά και το post μου.

Εχουμε έναν άνθρωπο ο οποίος έχει πληρώσει 650 για μια τηλεόραση πριν 17 μέρες και επειδή στο σέρβις - να στο πω χοντρά - έκαναν απατεωνιά, ως τρόπο αντίδρασης επιλέγει να κλειδώσει την tv στην αποθήκη και να "κάνει ζημιά" γράφοντας πύρηνα διαγγέλματα.
Ποιό είναι το επόμενο βήμα του? Να πάρει ένα μπαλντά, να πάει έξω απο τα κεντρικά της LG και να κάνει την τηλεόραση του 1000 κομμάτια?

Τα site στα οποία γράφει δεν είναι παραπόνων ούτε καταγγελιών..
Αφού τα ανακάλυψε κατόπιν εορτής ας τα χρησιμοποιήσει έστω και τώρα!

Τον μόνο απο τους χαρακτηρισμούς σου που αποδέχομαι είναι το "σκεπτόμενοι" και αυτό με την έννοια της κοινής λογικής.
Καλό για αυτόν θα ήταν να σκεφτεί και να ψαχτεί για το τί μπορεί να κάνει αντί για υστερίες απο το πληκτρολόγιο και μετά όταν υπάρξει ή δεν υπάρξει λύση στο θέμα του ας γράψει σε όλα τα site της χώρας, αυτό είναι και το νόημα του post μου.
 
δεν έκανα κανέναν χαρακτηρισμό με σκοπό να υποτιμήσω.
Και πιστεύω ότι και εσύ με τη σειρά σου δεν με κατάλαβες.

Ο άνθρωπος, αντέδρασε λογικά.
Περίμενε δηλαδή μετά την αρχική φούρια του, να λύσει το πρόβλημά του αξιοπρεπώς.

Αφού λοιπόν κάηκε, αποφάσισε στο τέλος να βγεί στην πλατεία και να φωνάξει.

και πάμε παρακάτω.
Τί ακριβώς έχεις να του προτείνεις σήμερα, εν προκειμενω?
(αφού μας ανακάλυψε σήμερα)
 
Μα δεν ζητάει κάποια βοήθεια, γράφει ξεκάθαρα τον σκοπό του ποστ:


Ελπίζω να επηρεάσω κάποιες γνώμες, γιατί από την LG δεν ελπίζω τίποτα. Η τηλεόραση είναι στην αποθήκη, μέσα στο κουτί της.

Να του προτείνουμε να κάνει τι; Αν ρώταγε ευχαρίστως να του έδινα την συμβουλή μου.
 
Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε λοιπόν :ernaehrung004:

Δεν αντέδρασε λογικά, αντέδρασε παρορμητικά (και) απο άγνοια.
Το θέμα δεν έιναι μη σου λάχει φίλε μου, αυτό είναι ένα τυχαίο γεγονός που δεν μπορείς να ελέγξεις. Το θέμα είναι τι κάνεις άμα σου τύχει, πως αντιδράς και πως το αντιμετωπίζεις.

Ο ανθρωπος αρνείται να στείλει την τηλεόραση του πισω στο σέρβις γιατί δεν τον βολέυουν οι ώρες :nounder:
Την έχει ξεγράψει?
Η τηλεόραση του είναι εντός εγγύησης για άλλες 710 μέρες!!
Δεν ξέρουμε απο που την πηρε γιατί είχε την σπουδή να γράψει 250 λέξεις συναισθηματισμού (μου είπαν, τους είπα, κακή LG κλπ) και λίγα στοιχεία.
Εχει γραπτές αποδείξεις ότι το πρόβλημα υπήρχε απο την πρώτη μέρα.
Ναι θα ταλαιπωρηθει αλλά αν τους κυνηγήσει θα δικαιωθεί.
 
Re: Απάντηση: Μακριά από την LG. Προσοχή

Μα δεν ζητάει κάποια βοήθεια, γράφει ξεκάθαρα τον σκοπό του ποστ:




Να του προτείνουμε να κάνει τι; Αν ρώταγε ευχαρίστως να του έδινα την συμβουλή μου.

μόνο αυτός διαβάζει εδώ μέσα?
πες το κι ας πέσει στο γιαλό.
μπορεί να τύχει και σ άλλους.
 
Μα να πω τι; Δεν ξέρουμε από που την αγόρασε, αν το κατάστημα που την αγόρασε υποστήριζει DOA, τι έγραφε το χαρτί της επισκευής. Μπήκε στο φόρουμ, έγραψε - διάβασε μόνο αυτό το θέμα και δεν έχει ξαναμπεί από χθες το βράδυ και από τα γραφόμενα του 4 γραμμές είναι αγορά-την έστειλα στο service κι όλο το υπόλοιπο είναι κατηγορώ εναντίον της lg, λες και ως καταναλωτής εξάντλησε όλα τα νόμιμα μέσα.

Κι άντε εμείς δεν θέλουμε να γράψουμε την άποψή μας και ξεκινάμε τους αφορισμούς. Εσύ τι έχεις να προτείνεις;