Μακριά από την LG. Προσοχή

Εγω λέω όποιος ενδιαφέρεται ας διαβάσει και τα σχόλια του biggger στα άλλα 2 site, γιατί εκεί επανήλθε, και ας κρίνει μετά.
 
Re: Απάντηση: Μακριά από την LG. Προσοχή

Κι άντε εμείς δεν θέλουμε να γράψουμε την άποψή μας και ξεκινάμε τους αφορισμούς. Εσύ τι έχεις να προτείνεις;

μα δεν θα παίξουμε την κολοκυθιά
ο άνθρωπος φαίνεται ότι την αγόρασε κανονικά, από κατάστημα, καθώς την δέχθηκε το σέρβις. Αλλιώς θα μας έλεγε περί παραεισαγωγής κλπ.
Από εκεί και πέρα θεωρώ ότι πλέον έχει καταλήξει συνήθεια στα φόρα, από όλους εμάς τους "γνώστες" αντί να βοηθάμε να πιάνουμε τον άλλον απ τα αυτιά.
Ναι είναι πρώτο του ποστ.
Ναι ίσως το έβαλε αυτούσιο και αλλού.
Ναι το έβαλε και ...την έκανε.

Υπάρχουν όμως πολλοί εκεί έξω.
και δεν είναι σαν τις απατεωνιές που πριν κάποια χρόνια ασχολήθηκε όλο το φόρουμ από μέλη μέχρι διοίκηση αλλά και τα δελτία ειδήσεων.
Είναι καθημερινό.
Αγοράζεις ένα προϊόν και κοινώς την τρως.
Και εγώ αγόρασα προιον που είχε θέμα από τις πρώτες ώρες. Λίγο ότι καθυστερήσαμε να ανοίξουμε το κουτί λόγω εορτών, λίγο ότι ο χρήστης δεν γνώριζε "α...έχει ένα θεματάκι η οθόνη αλλά είναι εντάξει κατά τα άλλα" - μετά από 15 μέρες πάει το doa. Τρέχα μετά στο σέρβις, περίμενε, κλπ
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι συμβαίνει και σ αυτούς που ξέρουν.

Προφανώς και το φόρουμ δεν μπορεί να κάνει ίσως πολλά.
Μπορεί όμως ίσως, να διαμορφώσει τη συνείδηση του πελάτη ώστε να πιέσει με τη δύναμη των 50000 και μελών και της πρωτιάς του στο χώρο να απαιτήσουμε α) εγγύηση πανευρωπαϊκή 2 ετών, β) δυνατότητα επιστροφής χωρίς όρους, γ) δυνατότητα επιστροφής και ανταλλαγής από το τελικό κατάστημα και τόσα άλλα.
Αυτά προτείνω

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Εγω λέω όποιος ενδιαφέρεται ας διαβάσει και τα σχόλια του biggger στα άλλα 2 site, γιατί εκεί επανήλθε, και ας κρίνει μετά.

φίλε δεν θα μπω να διαβάσω πουθενά τίποτα.

Πήρα αφορμή για να θέσω το πρόβλημα του after sales στη Ελλάδα γενικά.
Και ...ίσως να βρούμε μια λύση όλοι μαζί αντί να κάνουμε νουθεσίες.
 
Καταρχήν, τις νουθεσίες εσύ τις άρχισες.

Πάμε παρακάτω:

Να βρούμε λύση σε τι; Ακόμα περιμένω να μου πει κάποιος τι ρωτάει. Εγώ δεν αντιλαμβάνομαι κάποιο ερώτημα, παρά μόνο την νεωτερίστικη άποψη της δυσφήμισης σε διάφορα fora με την μέθοδο hit and run, όταν κάτι πάει στραβά. Προσωπικά δεν θέλω να εκφράσω την άποψή μου όταν κάποιος απλά δυσφημεί και στην πραγματικότητα δεν ζητάει γνώμη-άποψη επί του προβλήματός του.
 
Εγώ καταννοώ τον φίλο για τα όποια νεύρα έχει.

Έχω τραβήξει και εγώ στο παρελθόν τα μαλλιά μου με μια 47άρα LG που όμως δεν έφταιγε η εταιρία LG ή το service της, αλλά με κορόιδευαν από το κατάστημα που την είχα αγοράσει.
Η LG ήταν κάπου "στην μέση" και εγώ το ίδιο. Το πρόβλημα υπήρχε και από την LG "το έβλεπαν" και μου έδιναν το δίκιο και εγγράφως (τα έχω ακόμα όλα τα χαρτιά)
αλλά μου έλεγαν πως επειδή η τηλεόραση έχει πρόβλημα και είναι ολοκαίνουρια, έχετε κάθε δικαίωμα να πάτε στο κατάστημα να σας εξυπηρετήσει.
Τι γίνεται όμως όταν το γ^%$##%ο το κατάστημα, η τάδε παλιοαλυσίδα δεν θέλει να σε εξυπηρετήσει με τίποτα?!!!
Μετά από καταγγελία που δεν έβγαλε ΠΟΥΘΕΝΑ, με τα 1000 ζόρια και παρακάλια από μέρους μου, με εξυπηρέτησε η LG και μου επισκέυασε το εξάρτημα που είχε πρόβλημα.
Μετά από αυτό αλλά και με όλα αυτά που συζητάμε μεταξύ στις διάφορες ενότητες, είμαι πολύ ψαγμένος και αν θέλουν ξανά ας προσπαθήσουν να μουκάνουν κάτι αντίστοιχο.

Για τον φίλο, από την στιγμή που έχει ελέγξει τα πάντα και είναι 100% σίγουρος πως φταίει η τηλεόραση, να μιλήσει ξανά με την εξυπηρέτηση πελατών,
να πει το πρόβλημα, να σημειώσει ονόματα, και αν δεν φαίνεται πως θέλουν να τον εξυπηρετήσουν να κάνει καταγγελία.
Ευτυχώς από τότε που έκανα εγώ καταγγελία, έχω δει πως αρκετά πράγματα έχουν βελτιωθεί.
 
Re: Απάντηση: Μακριά από την LG. Προσοχή

supersonic;1057478060 φίλε δεν θα μπω να διαβάσω πουθενά τίποτα. Πήρα αφορμή για να θέσω το πρόβλημα του after sales στη Ελλάδα γενικά. Και ...[U said:
ίσως να βρούμε μια λύση[/U] όλοι μαζί αντί να κάνουμε νουθεσίες.

Α γειά σου! Αμα πήρες αυτό ως παράδειγμα, πάρτο σωστά, δηλαδή του τί να μήν κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις.

Μπορείς να έχεις την άποψη σου αλλά σκέψου λιγο, και αν στα post του στα άλλα site παραδέχεται οτι είναι απατεώνας? Οτι είπε ψέματα? Αν τέλος τέλος έχει λάκο η φάβα?
Πως μιλάς για νουθεσίες και "καθωσπρεπισμούς" των συμφορουμιτων σου όταν αρνείσαι έστω να λάβεις γνώση όλων των υπαρχοντων στοιχείων?
 
Re: Απάντηση: Μακριά από την LG. Προσοχή

Α γειά σου! Αμα πήρες αυτό ως παράδειγμα, πάρτο σωστά, δηλαδή του τί να μήν κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις.

Μπορείς να έχεις την άποψη σου αλλά σκέψου λιγο, και αν στα post του στα άλλα site παραδέχεται οτι είναι απατεώνας? Οτι είπε ψέματα? Αν τέλος τέλος έχει λάκο η φάβα?
Πως μιλάς για νουθεσίες και "καθωσπρεπισμούς" των συμφορουμιτων σου όταν αρνείσαι έστω να λάβεις γνώση όλων των υπαρχοντων στοιχείων?

δεν εξετάζω πράγματα ούτε θα το παίξω Σερλοκ Χολμς να δω τι κάνει ο άνθρωπος.
Εξετάζω έναν άγνωστο που έχει το χ πρόβλημα.
Με το καλημέρα τα δεδομένα είναι αυτά.
Ενας που έχει ένα πρόβλημα. Δεν θα αρχίσω να λέω...."ρε συ μήπως αυτός θέλει να δυσφημίσει και μόνο?"
Από εκεί και πέρα τις νουθεσίες τις ξεκίνησαν άλλοι, και τον "έβαλαν στο σωστό δρόμο" αντί να του προτείνουν (αν ήταν δυνατόν) δυό πράματα.
Απλά και ωραία.
Από εκεί και πέρα μπορώ να συζητάω μαζί με τα άλλα έμπειρα μέλη επί μέρες, για το τι έτσι και τι αλλιώς.

Επί της ουσίας υπάρχει ή δεν υπάρχει θέμα της "γενικής αμφισβήτησης του πελάτη" από όλες γενικώς τις εταιρείες με το που ανακοινώνει μια βλάβη?
Υπάρχει ή δεν υπάρχει η τακτική "φέρτε το στο σέρβις να το δει ο τεχνικός κλπ κλπ"
Υπάρχει η δεν υπάρχει η τακτική να σε κάνουν μπαλάκι όλοι αντί να σε εξυπηρετήσουν?
Υπάρχει η δεν υπάρχει αδιαφορία του καταστήματος πώλησης που είναι ο άμεσα υπεύθυνος για την ζημιά σου?
Υπάρχει η δεν υπάρχει η μη τήρηση ευρωπαϊκών νομοθεσιών?

πάτε τώρα να διαβάσετε εσείς αν ο φίλος ήθελε απλώς "να μας ξεγελάσει" που δεν το αποκλείω.
Αλλά χρόνια τώρα χάνεται η ουσία....

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

δηλαδή δεν σας έτυχε ποτέ να αγοράσετε κάτι φτηνό δε λέω ακριβό, πχ ένα δεκτάκι στα 30 ευρώ, να πάτε σπίτι και να έχει ένα κουσούρι?
Και όταν πήγατε στο μαγαζί (μιά ώρα μετά, αφού πήρατε λεωφορείο και σας ανέβηκε η πίεση) και να σας λέει το παιδί στο μαγαζί "αφήστε το να το στείλουμε στο σέρβις" ?
 
συμφωνω με τον Υπερηχα.
Τα μοναδικα στοιχεια που εχουμε,ειναι αυτα που διαβασαμε στο δικο μας φορουμ.
Δε θα γινουμε και ντεντεκτιβ να ψαχνουμε το υποβαθρο του καθενος που ανοιγει ενα νημα.
 
Πρώτον, τις νουθεσιες εσύ τις ξεκίνησες υποδεικνυοντας ποια πρέπει να είναι τα γραφόμενα μας,
Δεύτερον, δεν μπορείς να υποχρεώσεις κανένα να γράψει αυτό που εσύ θέλεις,
Τρίτον, ακόμα περιμένω να εκφράσεις την δική σου άποψη,
Τεταρτον, αν θέλετε να συζητήσετε τα εμπειρα μέλη μεταξύ σας πείτε το.
 
Re: Απάντηση: Μακριά από την LG. Προσοχή

Πρώτον, τις νουθεσιες εσύ τις ξεκίνησες υποδεικνυοντας ποια πρέπει να είναι τα γραφόμενα μας,
Δεύτερον, δεν μπορείς να υποχρεώσεις κανένα να γράψει αυτό που εσύ θέλεις,
Τρίτον, ακόμα περιμένω να εκφράσεις την δική σου άποψη,
Τεταρτον, αν θέλετε να συζητήσετε τα εμπειρα μέλη μεταξύ σας πείτε το.


ας επαναλάβω και σε σένα (γιατί η επανάληψη είναι μήτηρ μαθήσεως) ότι τις νουθεσίες τις άρχισαν άλλοι.
Συγκεκριμένα τα πόστ 2-5 μετά το 1ο προσπαθούν να πείσουν το μέλος ότι οι ενέργειές του ήταν λάθος.

Εγώ απλά παρατήρησα το γεγονός αυτό και διαφοροποιήθηκα.
Σχετικά τώρα με τα υπόλοιπα (βλέπω μήπως ένα δαχτυλάκι να κουνιέται?)
για το δεύτερο προφανώς και όχι
για το τρίτο, εξέφρασα την άποψή μου που είναι μια γενικότερη αφύπνιση και συσπείρωση ως μέλη στο θέμα των εγγυήσεων, after sales marketing κλπ
για το τέταρτο σε θεωρώ έμπειρο μέλος (με 2500 ποστ και 3 χρόνια εμπειρία) και συνεπώς "εν δυνάμει συνομιλήτή" (edit....συγνώμη μόλις είδα ότι είσαι και διαχειριστής... :idea:)
οπότε γενικά δεν καταλαβαίνω το ύφος.

εδώ είναι χώρος συζητήσεων.
σαφώς και διαφωνιών.
(όχι βέβαια σου είπα και μου είπες...)

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

ΟΚ Ι get it....
Καταλαβαίνω το ύφος....


Συνεχίστε
 
Re: Απάντηση: Μακριά από την LG. Προσοχή

δεν εξετάζω πράγματα ούτε θα το παίξω Σερλοκ Χολμς να δω τι κάνει ο άνθρωπος.
Εξετάζω έναν άγνωστο που έχει το χ πρόβλημα.
Με το καλημέρα τα δεδομένα είναι αυτά.
Ενας που έχει ένα πρόβλημα. Δεν θα αρχίσω να λέω...."ρε συ μήπως αυτός θέλει να δυσφημίσει και μόνο?"
Από εκεί και πέρα τις νουθεσίες τις ξεκίνησαν άλλοι, και τον "έβαλαν στο σωστό δρόμο" αντί να του προτείνουν (αν ήταν δυνατόν) δυό πράματα.
Απλά και ωραία.
Από εκεί και πέρα μπορώ να συζητάω μαζί με τα άλλα έμπειρα μέλη επί μέρες, για το τι έτσι και τι αλλιώς.

Επί της ουσίας υπάρχει ή δεν υπάρχει θέμα της "γενικής αμφισβήτησης του πελάτη" από όλες γενικώς τις εταιρείες με το που ανακοινώνει μια βλάβη?
Υπάρχει ή δεν υπάρχει η τακτική "φέρτε το στο σέρβις να το δει ο τεχνικός κλπ κλπ"
Υπάρχει η δεν υπάρχει η τακτική να σε κάνουν μπαλάκι όλοι αντί να σε εξυπηρετήσουν?
Υπάρχει η δεν υπάρχει αδιαφορία του καταστήματος πώλησης που είναι ο άμεσα υπεύθυνος για την ζημιά σου?
Υπάρχει η δεν υπάρχει η μη τήρηση ευρωπαϊκών νομοθεσιών?

πάτε τώρα να διαβάσετε εσείς αν ο φίλος ήθελε απλώς "να μας ξεγελάσει" που δεν το αποκλείω.
Αλλά χρόνια τώρα χάνεται η ουσία....

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

δηλαδή δεν σας έτυχε ποτέ να αγοράσετε κάτι φτηνό δε λέω ακριβό, πχ ένα δεκτάκι στα 30 ευρώ, να πάτε σπίτι και να έχει ένα κουσούρι?
Και όταν πήγατε στο μαγαζί (μιά ώρα μετά, αφού πήρατε λεωφορείο και σας ανέβηκε η πίεση) και να σας λέει το παιδί στο μαγαζί "αφήστε το να το στείλουμε στο σέρβις" ?

Προφανώς δεν καταφέρνω να εκφράσω σωστά αυτά που έχω στο μυαλό μου, οπότε θα το πάρω κάπως διαφορετικά.
Supersonic, κατηγορείς εμένα για νουθεσίες που τουλάχιστον έκανα τον κόπο να ασχοληθώ, να καταλάβω (αφου δεν το γράφει) ότι είχε μπλέξει με τον ..οπουλο, να βρώ τα post του σε άλλα φορουμ για να παρω παραπάνω πληροφορίες και να του πω (κομψα) να κόψει τις ψευτομαγκιές και να αρχίσει να κάνει σοβαρές κινήσεις για να σωσει την κατάσταση.

Αν είχες καθρέφτη θα έβλεπες ποιος άρχισε τις νουθεσίες - γιατί είχε κάτι άλλο στο μυαλό του και θεώρησε αυτό το post σαν καλή αφορμή για να ξεκινήσει την κουβέντα του. Οταν λοιπόν το δικό μου post του χαλάσε την ευκαιρία να μετατραπούν οι κραυγές του ελληνάρα (που εργάζεται σε σχετική εταιρία και έχει άποψη απο πριν για το σερβις, την LG κλπ) σε συζήτηση για το περιεχόμενο και την κατεύθυνση του AVclub.gr άρχισαν οι σποντες και οι ηθικολογίες του τι είναι σωστό.. και δεν με νοιάζει τι κάνουν οι άλλοι κλπ.

Μέλος απο τα παλαιότερα είσαι, έχετε εσωτερικό φόρουμ που συζητάτε τέτοια πράγματα, σε λίγους μήνες έχετε εκλογές και θα ψηφίσεις για να αλλάξεις την κακή πορεία τόσων χρόνων.
 
Last edited:
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι πέσατε να τον φάτε τον φίλο που έγραψε την εμπειρία του και στην συνέχεια την λέτε και στον supersonic, γιατί απλά ανέφερε τα αυτονόητα. Πρέπει οπωσδήποτε δηλαδή κάποιος να έχει κάποια απορία ή να ζητάει βοήθεια για να ποστάρει στο φόρουμ; Ο άνθρωπος απλά καταθέτει την κακή εμπειρία του από τις υπηρεσίες του αντιπροσώπου μιας συγκεκριμένης εταιρίας στην Ελλάδα! Που είναι το κακό; Όποιος διαφωνεί ας καταθέσει την δική του καλή εμπειρία.
 
Δεν καταλαβαίνω γιατί σκάτε τόσο παιδιά (αναφέρομαι στα μηνύματα πριν του click).
Αν θέλει βοήθεια ο φίλος που ξεκίνησε το θέμα, εδώ είναι τόσος κόσμος που θα τον βοηθήσει.
Το να φαίνεται πως υπάρχει κάποια ένταση μεταξύ μας, δεν είναι ότι καλύτερο. Εδώ είμαστε... όποτε θέλει ας ποστάρει.

Φιλικά πάντα...
 
Δηλαδή ασχολούμαστε ακόμα με κάποιον που μπήκε έριξε μια πύρινη καταγγελία και μετά την έκανε !!!!!
Γιατί ??? Τον πλήγωσε κανένας ???
Και στην τελική για να μην μακρηγορούμε .... πως θα μας προειδοποιήσει για τον κίνδυνο ??
Δεν μας είπε ούτε από πού την αγόρασε... ούτε σε ποιο service την πήγε ...ούτε με ποια LG μίλησε !!!! Γιατί ??? δεν έχει κάποιος να φοβηθεί κάτι όταν έχει πάθει τέτοια ζημιά.
Δηλαδή εγώ τώρα τι να κάνω ???
Όπου βλέπω LG να τρέχω μακρυά ???
Μα εγώ μέχρι σήμερα έχω διαβάσει ότι αν υπάρχει κάτι στο οποίο είναι κορυφή σαν εταιρία είναι η εξυπηρέτηση πελατών.
Περίεργα τα πράγματα ....πολύ περίεργα !!!
 
Re: Απάντηση: Μακριά από την LG. Προσοχή

Προφανώς δεν καταφέρνω να εκφράσω σωστά αυτά που έχω στο μυαλό μου, οπότε θα το πάρω κάπως διαφορετικά.
Supersonic, κατηγορείς εμένα για νουθεσίες που τουλάχιστον έκανα τον κόπο να ασχοληθώ, να καταλάβω (αφου δεν το γράφει) ότι είχε μπλέξει με τον ..οπουλο, να βρώ τα post του σε άλλα φορουμ για να παρω παραπάνω πληροφορίες και να του πω (κομψα) να κόψει τις ψευτομαγκιές και να αρχίσει να κάνει σοβαρές κινήσεις για να σωσει την κατάσταση.

Αν είχες καθρέφτη θα έβλεπες ποιος άρχισε τις νουθεσίες - γιατί είχε κάτι άλλο στο μυαλό του και θεώρησε αυτό το post σαν καλή αφορμή για να ξεκινήσει την κουβέντα του. Οταν λοιπόν το δικό μου post του χαλάσε την ευκαιρία να μετατραπούν οι κραυγές του ελληνάρα (που εργάζεται σε σχετική εταιρία και έχει άποψη απο πριν για το σερβις, την LG κλπ) σε συζήτηση για το περιεχόμενο και την κατεύθυνση του AVclub.gr άρχισαν οι σποντες και οι ηθικολογίες του τι είναι σωστό.. και δεν με νοιάζει τι κάνουν οι άλλοι κλπ.

Μέλος απο τα παλαιότερα είσαι, έχετε εσωτερικό φόρουμ που συζητάτε τέτοια πράγματα, σε λίγους μήνες έχετε εκλογές και θα ψηφίσεις για να αλλάξεις την κακή πορεία τόσων χρόνων.


φίλτατε
να σου πω δυό πραγματάκια.
πρώτον δεν είμαι νέος στο άθλημα, ούτε δυστυχώς και στην ηλικία.
Δεν ασχολούμαι με τηλεοράσεις, έτυχε όμως να δω ένα θέμα που έτυχε να με απασχολήσει (αδιαφορία ή απαξίωση πελάτη στο σέρβις) από άλλη περίπτωση.
Αντίθετα με σένα (ίσως και λάθος μου μετά από τα τόσα χρόνια που είμαι εδώ θα έπρεπε με το καλημέρα να ψυλιαστώ) δεν ασχολήθηκα με τον op.
Σίγουρα πρώτο ποστ, κατεβατό, χωρίς παραγραφοποίηση και σίγουρα "φώναζε" ότι το έβαλε και αλλού.
ΟΜΩΣ: το πρόβλημα παραμένει.
Και αν δεν παραμένει γι αυτόν (που ίσως είναι πονηρούλης ή ακόμα χειρότερα έχει άλλα συμφέροντα) παραμένει για χιλιάδες άλλα μέλη που φωνάζουν εδώ καθημερινά.
Συνεπώς τα βάζω στην άκρη και αντιμετωπίζω το θέμα ως θέμα.

Τι βλέπω λοιπόν. Βλέπω απαντήσεις που εξηγούν σε κάποιον (επαναλαμβάνω δεν εξετάζω το ποιόν του κάποιου, ίσως είναι εγγονός του Αλ Καπόνε) πως να γράφουν σε ένα φόρουμ και πως να διαμαρτύρονται, υπαινιγμούς αν γνωρίζει το doa και επικρίσεις για την καθυστέρηση. Λες και όταν ο μέσος έλληνας που αγοράζει τιβί και καταλαβαίνει ότι δεν παίζει καλά το ηχείο πρέπει να σπεύσει στο avclub και να συντάξει "φόρμα παραπόνων" αντί να ασχοληθεί κύρια με το να την πάρει παραμάσχαλα και να τρέχει πίσω στο μαγαζί.
Συνεπώς έγραψα περί νουθεσιών.
Δεν σας είπα κάτι κακό. Αναρωτήθηκα γιατί νουθετείτε τον χ αγοραστή όταν έχει πρόβλημα, ενώ η ουσία είναι να τον βοηθήσετε αν μπορείτε.

Προσωπικά ο ίδιος, δεν μπορώ να τον βοηθήσω.
Δράττομαι λοιπόν της ευκαιρίας και λέω:
μήπως ήρθε η ώρα σαν φόρουμ και σαν κοινότητα να προσπαθήσουμε ως καταναλωτές να συσπειρωθούμε ενάντια στο κακό αυτό που σίγουρα βρίσκεται μπροστά μας σε κάθε αγορά?
Αυτό λέω. Τίποτα παραπάνω.

Επειδή είμαι πολλά χρόνια στο χώρο, δεν δίνω σημασία στα περι καθρεπτών.
Επίσης ούτε εσωτερικό φόρουμ έχουμε, ούτε πρόκειται να γίνει θέμα σε εκλογές αυτό που συζητάμε.

και την "κακή" πορεία φίλτατε μην περιμένεις να σκεφτούν 40-50 άτομα να την αλλάξουν, όταν υπάρχουν 50000 που συζητάνε για ο,τιδήποτε άλλο ή είναι έτοιμοι να διαφωνήσουν για το "ποιός είπε ποιόν πως" αντί να συζητάνε για έχουν κάποιο όφελος ως καταναλωτές (μια και τα καταναλωτικά αγαθά μας φέρνουν στο χώρο αυτό)


υγ είπα προηγουμένως ότι "είπα ό,τι είχα να πω"
μην με επαναφέρετε ξανά και ξανά.
το ότι έχω μια ευχέρεια με το πληκτρολόγιο δε σημαίνει ότι είμαι απο πάνω να απαντησω μόλις δώ σήμα... :)
 
Το avclub δεν είναι γραφείο καταγγελιών, ούτε γραφείο παραπόνων. Φυσικά και μπορεί να γράψει κάποιος την εμπειρία του με τις εταιρείες, αλλά, το βασικό είναι να μην μένουμε μόνο εκεί. Δεκάδες έως εκατοντάδες τέτοια περιστατικά καταγράφονται στις σελίδες του φόρουμ όλα αυτά τα χρόνια για τεχνολογικά προϊόντα. Πάντοτε οι νηματοθέτες ενημέρωναν το φόρουμ για τα συμβάντα και κατόπιν περιέγραφαν τις ενέργειες που προτίθεντο να ακολουθήσουν.

Ο φίλος που ξεκίνησε το νήμα μπορεί να προβεί σε εξωδικαστικές ή δικαστικές ενέργειες εφόσον το επιθυμεί. Αν τα ποστ του είναι ένα μέσο πίεσης προς την LG (πλην της απόρριψης των υπηρεσιών της εταιρείας), θεωρώ ότι έκανε σφάλμα ως προς τον τρόπο έκφρασης ''δεν περιμένω τίποτα από την LG''. Όχι μόνο πρέπει να περιμένει, αλλά, και να απαιτήσει από την LG να διορθώσει την βλάβη. Μόνον έτσι το ποστ του θα έχει κάποια σημασία, αλλιώς, θα παραμείνει μια απλή ανώνυμη καταγγελία από τις τόσες που διαβάζουμε κάθε μέρα.

Τέλος, θέλω να τονίσω κάτι. Η φύση κάθε είδους φόρουμ είναι τέτοια ώστε πολλές φορές και άθελα τις περισσότερες, ''στήνονται'' δικαστήρια μέσα από τα ποστ. Ευτυχώς ή δυστυχώς, η πολιτική του δικού μας χώρου δεν είναι αυτή. Ούτε θα εγκαλέσουμε την LG να απαντήσει στις κατηγορίες, ούτε θα ανοιχθεί κάποιος φάκελλος δικογραφίας από το ποστ του νέου φίλου μας. Εφόσον το επιθυμεί, μπορεί να ενημερώνει το νήμα για τα αποτελέσματα των ενεργειών του.

Του εύχομαι καλή επιτυχία στην προσπάθειά του.



ΥΓ

Εξυπακούεται ότι υπάρχει και έτερη πλευρά (η LG). Εφόσον και εκείνη θεωρεί ότι θίγεται από το ποστ του συμφορουμίτη, μπορεί να προβεί στις ανάλογες εξώδικες και δικαστικές ενέργειες για την άρση της δυσφήμησης.

Σίγουρα, πάντως, το AVclub δεν πρόκειται να κάνει τον διαιτητή.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Μακριά από την LG. Προσοχή

ας επαναλάβω και σε σένα (γιατί η επανάληψη είναι μήτηρ μαθήσεως) ότι τις νουθεσίες τις άρχισαν άλλοι.
Συγκεκριμένα τα πόστ 2-5 μετά το 1ο προσπαθούν να πείσουν το μέλος ότι οι ενέργειές του ήταν λάθος.

Εγώ απλά παρατήρησα το γεγονός αυτό και διαφοροποιήθηκα.
Σχετικά τώρα με τα υπόλοιπα (βλέπω μήπως ένα δαχτυλάκι να κουνιέται?)
για το δεύτερο προφανώς και όχι
για το τρίτο, εξέφρασα την άποψή μου που είναι μια γενικότερη αφύπνιση και συσπείρωση ως μέλη στο θέμα των εγγυήσεων, after sales marketing κλπ
για το τέταρτο σε θεωρώ έμπειρο μέλος (με 2500 ποστ και 3 χρόνια εμπειρία) και συνεπώς "εν δυνάμει συνομιλήτή" (edit....συγνώμη μόλις είδα ότι είσαι και διαχειριστής... :idea:)
οπότε γενικά δεν καταλαβαίνω το ύφος.

εδώ είναι χώρος συζητήσεων.
σαφώς και διαφωνιών.
(όχι βέβαια σου είπα και μου είπες...)

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

ΟΚ Ι get it....
Καταλαβαίνω το ύφος....


Συνεχίστε
Το ύφος είναι αυτό που αρμόζει σε κάποιον που κουνάει δάχτυλο και προσπαθεί να κατευθύνει την συζήτηση εκεί που θέλει. Εγώ δεν κουνάω κανένα δάχτυλο, γιατί δεν έχω λόγο να κουνησω κι ούτε πρόκειται να βρω.

Εξήγησε μου και τι εννοείς με τις φράσεις κάτω από την αυτόματη συγχώνευση; Τι ακριβώς get it ;
 
Δυστυχως ξεφυγαμε τελειως απο το θεμα και αυτο δεν βοηθα.Ενα μεγαλο μερος της ευθυνης φερει και ο φιλος που απλα το εγραψε και εξαφανιστηκε.Κριμα γιατι αν και ειμαι απο τους νεους του φορουμ εχω δει οτι υπαρχουν πολλα παιδια π πραγματικα βοηθουν με τις γνωσεις τους.Το μονο π εχω να συμβουλεψω το φιλο ειναι να τους κυνηγησει οσο δεν παει.Τα λεφτα που δινουμε σε καθε εταιρια οταν αγοραζουμε τα προιοντα τους δεν τα βρισκουμε στο δρομο ουτε τα εχουμε για πεταμα αλλα ειναι απο το υστερημα μας και αυτο πρεπει να το καταλαβουν με καθε τροπο.Τραβα κανε καταγγελια αν δεν βρεις ακρη και στην τελικη βαλε και τις φωνες γτ μερικοι δεν καταλαβαινουν αλλιως.
Ευχομαι αργα η γρηγορα να εχεις την τηλεοραση που αγορασες οπως πρεπει.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Μακριά από την LG. Προσοχή

φίλτατε
να σου πω δυό πραγματάκια.
πρώτον δεν είμαι νέος στο άθλημα, ούτε δυστυχώς και στην ηλικία.
Δεν ασχολούμαι με τηλεοράσεις, έτυχε όμως να δω ένα θέμα που έτυχε να με απασχολήσει (αδιαφορία ή απαξίωση πελάτη στο σέρβις) από άλλη περίπτωση.
Αντίθετα με σένα (ίσως και λάθος μου μετά από τα τόσα χρόνια που είμαι εδώ θα έπρεπε με το καλημέρα να ψυλιαστώ) δεν ασχολήθηκα με τον op.
Σίγουρα πρώτο ποστ, κατεβατό, χωρίς παραγραφοποίηση και σίγουρα "φώναζε" ότι το έβαλε και αλλού.
ΟΜΩΣ: το πρόβλημα παραμένει.
Και αν δεν παραμένει γι αυτόν (που ίσως είναι πονηρούλης ή ακόμα χειρότερα έχει άλλα συμφέροντα) παραμένει για χιλιάδες άλλα μέλη που φωνάζουν εδώ καθημερινά.
Συνεπώς τα βάζω στην άκρη και αντιμετωπίζω το θέμα ως θέμα.

Τι βλέπω λοιπόν. Βλέπω απαντήσεις που εξηγούν σε κάποιον (επαναλαμβάνω δεν εξετάζω το ποιόν του κάποιου, ίσως είναι εγγονός του Αλ Καπόνε) πως να γράφουν σε ένα φόρουμ και πως να διαμαρτύρονται, υπαινιγμούς αν γνωρίζει το doa και επικρίσεις για την καθυστέρηση. Λες και όταν ο μέσος έλληνας που αγοράζει τιβί και καταλαβαίνει ότι δεν παίζει καλά το ηχείο πρέπει να σπεύσει στο avclub και να συντάξει "φόρμα παραπόνων" αντί να ασχοληθεί κύρια με το να την πάρει παραμάσχαλα και να τρέχει πίσω στο μαγαζί.
Συνεπώς έγραψα περί νουθεσιών.
Δεν σας είπα κάτι κακό. Αναρωτήθηκα γιατί νουθετείτε τον χ αγοραστή όταν έχει πρόβλημα, ενώ η ουσία είναι να τον βοηθήσετε αν μπορείτε.

Προσωπικά ο ίδιος, δεν μπορώ να τον βοηθήσω.
Δράττομαι λοιπόν της ευκαιρίας και λέω:
μήπως ήρθε η ώρα σαν φόρουμ και σαν κοινότητα να προσπαθήσουμε ως καταναλωτές να συσπειρωθούμε ενάντια στο κακό αυτό που σίγουρα βρίσκεται μπροστά μας σε κάθε αγορά?
Αυτό λέω. Τίποτα παραπάνω.

Επειδή είμαι πολλά χρόνια στο χώρο, δεν δίνω σημασία στα περι καθρεπτών.
Επίσης ούτε εσωτερικό φόρουμ έχουμε, ούτε πρόκειται να γίνει θέμα σε εκλογές αυτό που συζητάμε.

και την "κακή" πορεία φίλτατε μην περιμένεις να σκεφτούν 40-50 άτομα να την αλλάξουν, όταν υπάρχουν 50000 που συζητάνε για ο,τιδήποτε άλλο ή είναι έτοιμοι να διαφωνήσουν για το "ποιός είπε ποιόν πως" αντί να συζητάνε για έχουν κάποιο όφελος ως καταναλωτές (μια και τα καταναλωτικά αγαθά μας φέρνουν στο χώρο αυτό)


υγ είπα προηγουμένως ότι "είπα ό,τι είχα να πω"
μην με επαναφέρετε ξανά και ξανά.
το ότι έχω μια ευχέρεια με το πληκτρολόγιο δε σημαίνει ότι είμαι απο πάνω να απαντησω μόλις δώ σήμα... :)


Εχεις 40.000 posts και φωτογραφίες σου στο site. Δεν χρειάζονται συστάσεις. Αν θεωρείς το τελευταίο μου post δεν δείχνει τον "δέοντα σεβασμό" σου ζητώ συγνώμη και ελπίζω κάποιος mod να το διαγράψει.

Εγραψα σε αρκετά posts όσο καλύτερα μπορούσα τη γνώμη μου προσπαθώντας να σου εξηγήσω το 1ο μου post, ότι άλλο ο "κακομοίρης" που την πάτησε και άλλο ο "μαγκάκος" που "θα τους δείξει"
Σε κάθε περίπτωση κάποιος που θέλει βοήθεια μπαίνει σε ένα φορουμ και τη ζητάει. Απο "γνώστες" που μου λένε κάτι "για το καλό μου" και "για να με προστατέψουν" είμαι χορτάτος.
Δεν εμπόδισα κάποιον άλλον να βοηθήσει με τις γνώσεις του και δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να κάνω put up or shut up.

Απο κει και πέρα είσαι 9 χρόνια μέλος σε ένα φόρουμ που έχει κάποιους κανόνες για το που και το πως γραφουμε. Επιπλέον υπάρχουν και κανόνες καλής συμπεριφοράς. Εγώ θεωρώ ότι τους παρέβησαν ο Biggger και εσύ, ενώ εσύ θεωρείς ότι τους παρέβην εγώ.

Οπως και να χει είναι καλό να λήξουμε το θέμα. Εχει παρατραβήξει. -bye-
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Μακριά από την LG. Προσοχή

Μέλος απο τα παλαιότερα είσαι, έχετε εσωτερικό φόρουμ που συζητάτε τέτοια πράγματα, σε λίγους μήνες έχετε εκλογές και θα ψηφίσεις για να αλλάξεις την κακή πορεία τόσων χρόνων.


αυτο μπορεις να μας το κανεις πιο λιανα;
Και ειδικα το υπογραμμισμενο;