Marantz - VP11S2 - Παρουσίαση

Δείτε και μερικά ενδεικτικά screenshots το οποία ασφαλώς και δεν απεικονίζουν 100% αυτό που είδαμε στο πανί. Το μόνο σίγουρο είναι αυτό που σας είπα και παραπάνω ότι χρήζει άμεσης ρύθμισης:

attachment.php



attachment.php



attachment.php



attachment.php



attachment.php
 

Attachments

  • IMG_0290.JPG
    IMG_0290.JPG
    78.6 KB · Views: 130
  • IMG_0291.JPG
    IMG_0291.JPG
    53.4 KB · Views: 130
  • IMG_0293.JPG
    IMG_0293.JPG
    105.3 KB · Views: 130
  • IMG_0294.JPG
    IMG_0294.JPG
    56 KB · Views: 131
  • IMG_0292.JPG
    IMG_0292.JPG
    59.9 KB · Views: 132
Η πρώτη φωτό είναι στο Iris1 και η δεύτερη στο iris3. Στην πράξη η διαφορά ήταν μεγαλύτερη πάντως απ' ότι στις φωτό που βλέπετε:

attachment.php



attachment.php
 

Attachments

  • IMG_0298.JPG
    IMG_0298.JPG
    117.2 KB · Views: 125
  • IMG_0297.JPG
    IMG_0297.JPG
    118.8 KB · Views: 126
Ας γράψει κάτι και ο άσχετος της παρέας.
Καταρχήν να ευχαριστήσω για τη φιλοξενία του τον Τάσο.Ο χώρος του είναι παράλογα εκπληκτικός τόσο στην αίθουσα προβολής,όσο και έξω από αυτή.
Τι είδα εγώ.Είδα κάποιους "τρελλούς" να σηκώνονται κάθε 3 και λίγο από τα καθίσματά τους,να κολλάνε τη μούρη τους-κυριολεκτικά- στην οθόνη(+120") και να ψάχνουν να βρουν κάτι...abberation,όχι σε ταινία αλλά ανάμεσα σε δεκάδες άσπρες οριζόντιες και κάθετες γραμμές (πατερνάκια τα έλεγαν).Τελικά βρήκαν ένα πάνω αριστερά αν θυμάμαι καλά :D .
Μετά από μιάμιση ώρα περίπου,κάποιος αναφώνησε "ρε παιδιά ας βάλουμε να δούμε και καμιά ταινία".Με αρκετή δυσκολία,δέχτηκαν και οι υπόλοιποι "ιεροεξεταστές" αφού δεν είχαν τελειώσει όλα τα βασανιστήρια στον προβολέα.

James Bond σε Blu-ray.
Όταν ξεκίνησε η ταινία,στους τίτλους έναρξής της,εμφανίζονται κάτι κινούμενες κόκκινες καμπύλες λωρίδες όπου νόμιζα ότι θα βάλω το χέρι μου και θα τις πιάσω.Απίστευτα τρισδιάστατη αίσθηση με δικό μου μέτρο σύγκρισης όχι κάποιο άλλο προβολέα αλλά αυτό που βλέπει η ανθρώπινη όραση και επεξεργάζεται ο εγκέφαλος.
Επόμενη σκηνή-σιγά μην βλέπαμε ταινία- αυτή με την φιδομαχία στο παζάρι.Πολύς κόσμος,με γρήγορα πλάνα κοντινά και μακρινά.Όταν είχα δει την σκηνή αυτή στον δικό μου "πανάρχαιο" Benq 8700,είχα ζαλιστεί και το θεώρησα φυσιολογικό, χρεώνοντας τη ζαλάδα στην μεγάλη οθόνη.Με τον Marantz η σκηνή "πέρασε" χωρίς να κουράσει τόσο τα μάτια όσο και τον εγκέφαλο και όλα αυτά από απόσταση που δεν ξεπερνούσε τα 3,5 μέτρα(εκεί καθόμουν).
Επόμενη σκηνή,(post 21,1η φωτό)αυτή με το υδροπλάνο όπου όλοι είπαν ότι πρώτη φορά η γκρι γραμμή που χωρίζει τα χρώματα του αεροσκάφους δεν έχει "γρέζι" (κι εγώ ο μλκς τόσον καιρό,κοίταγα το ξενοδοχείο).
Στη σκηνή που εμφανίζεται στην 1η φωτό στο post 22 του Τάσου,ακόμα κι εγώ είδα το πολύ έντονο πράσινο του προβολέα.

Τα τεχνικά σας τα είπαν τα παιδιά,για μένα η προβολή αυτή με σημάδεψε,αφού δεν πίστευα ποτέ ότι μπορεί ένα μηχανάκι να προβάλει με τόση ευκρίνεια χωρίς να κουράζει.


Υ.Γ.
Στην οθόνη του υπολογιστή μου,τα screenshots του Τάσου δεν έχουν την παραμικρή σχέση με αυτό που πραγματικά είδαμε.Φυσιολογικό θα μου πείτε,αφού χρησιμοποιεί dslr μηχανή και όχι μια καλή compact ρυθμισμένη στο auto όπως εγώ. :flipout:
Που θα πάει όμως;
Θα μάθει.
 
Σειρά μου λοιπόν να γράψω εντυπώσεις!

Δεν χρειάζεται να επαναλάβω τα περί ποιότητας κατασκευής, βάρους, φακού, κτλ διότι αφενός έχουν γραφτεί παραπάνω, αλλά και αφετέρου είναι δευτερεύοντα σε σχέση με αυτό που πραγματικά μετράει: το τελικό αποτέλεσμα. Την ποιότητα εικόνας.

Η ποιότητα αυτή ήταν πάρα μα πάρα πολύ καλή, και εξηγούμαι.

Φώς

Έχει πολύ. Εκπληκτικά πολύ, ειδικά για Marantz. Και επειδή έχει τόσο πολύ, έχει και δυο ίριδες για να το τιθασεύει.
Συμφωνώ και εγώ, ότι για τις 120 ίντσες του Τάσου, η ιδανική επιλογή στς ρυθμίσεις της ίριδας είναι το 2. Σε ένα πανί σαν το δικό μου (των 90") η ίριδα θα ένιωθε πολύ σωστή στο 1 (κλειστή). Με την ίριδα στην θέση 3 μπορεί να γεμίσει άνετα 140"+, και όλα αυτά με την λάμπα στην χαμηλή σκάλα.

Contrast / μαύρο.

Την εποχή που οι περισσότεροι "δυνατοί" προβολείς εφαρμόζουν τεχνικές δυναμικής ίριδας για να βελτιώσουν το αποτέλεσμα, θα περίμενε κανείς το flagship μοντέλο της Marantz να ακολουθεί παρόμοιο δρόμο, ώστε να είναι ανταγωνιστικό. Οπότε, η απουσία αυτής κάνει μια κάποια εντύπωση. Ίσως μάλιστα προδιαθέτει και για "χλιαρές" επιδόσεις στον τομέα του contrast / μαύρου.

Έλα όμως που κατά τη θέαση τα πράγματα ήταν διαφορετικά.

Απ' ότι φαίνεται, δεν υπάρχει δυναμική ίριδα γιατί απλά δεν χρειάζεται. Το μαύρο του προβολέα με την ίριδα στο 1 ή το 2 ήταν στα επίπεδα του HD1. Θα μου πείτε, ο HD1 είναι μοντέλο διετίας, και θα έχετε δίκιο, αλλά το native contrast του HD1 εξακολουθούν να το ζηλεύουν οι περισσότεροι LCD/SXRD/DLP προβολείς της αγοράς. Θα έλεγα ότι ο Marantz είναι ο πρώτος DLP που βλέπω που δεν υστερεί σε μαύρο σε σχέση με τον HD1. Το DC4 επιτέλους δείχνει τα δόντια του, και αυτά χωρίς καν τη χρήση τεχνολογιών VIDI / Osram Unishape / κτλ στη λάμπα.

Κίνηση

Πάλι χωρίς εξωτικές τεχνολογίες (interpolation ενδιαμέσων frames) και τα προβλήματά τους, ο Marantz καταφέρνει να σοκάρει με τις επιδόσεις του στον τομέα της κίνησης. Ο τρόπος που χειρίζεται πολύπλοκες σκηνές με ταυτόχρονο panning είναι υποδειγματικός. Η κίνηση δεν κουράζει καθόλου, και χαρακτηρίζεται από μια πρωτόγνωρη φυσικότητα, απαλλαγμένη σε εξαιρετικό βαθμό από motion judder.

Χρώμα

Εδώ, έχουμε θεματάκι.

Out of the box τα χρώματα είναι αρκετά υπερκορεσμένα. Αυτό δεν θα ήταν πρόβλημα αν ο προβολέας διέθετε ένα ικανό CMS, αλλά δυστυχώς αυτό απουσιάζει.

Τιμή

Στα παραδοσιακά επίπεδα των προβολέων της Marantz. Υψηλή.


Οπότε, ποιο είναι το συμπέρασμα;

Ο αγοραστής του Marantz VP11S2 έχει δυο επιλογές:

1) Τον κρεμάει στο σαλόνι του και απολαμβάνει εξαιρετική εικόνα, αλλά κάνει συμβιβασμό όσο αφορά τη χρωματική πιστότητα, ή

2) Προσθέτει και έναν καλό scaler που να διαθέτει σωστό CMS, π.χ. τον Lumagen Radiance. Σε αυτή την περίπτωση έχει ένα σύστημα πραγματικά αναφοράς, με σημερινά δεδομένα.

Οπότε, όταν το budget είναι άνετο, ο αγοραστής του S2 μπορεί να τα έχει πρακτικά όλα.
 
Συγχαρητήρια παιδιά!!!!! για ακόμη μία φορά σας ευχαριστούμε όλοι εμείς που δεν μπορούμε να παραβρεθούμε λόγω αποστάσεως για αυτά που μας προσφέρετε με τα γραπτά σας και τις εντυπώσεις σας....
 
Νομίζω ότι κάνατε εξαιρετική δουλειά τόσο στις θεάσεις σας, όσο και στον τρόπο που μας τις μεταφέρατε εδω......το club έχει μεγάλη ανάγκη απο κάτι τέτοιες παρουσιάσεις....
Δεν μπορώ να σχολιάσω τίποτε άλο, εκτός της τιμής που προσωπικά την θεωρώ απίστευτα υψηλή με βάση τα σημερινά δεδομένα,όσο καλή εικόνα και εαν μπορεί να παρουσιάσει το συγκεκριμένο μηχάνημα...γιά εμένα πλέον ένας τέτοιος προβολέας με τέτοιο κόστος, αποτελεί απλά και μόνο θεωρητικό ενδιαφέρον.
 
Μια και οι προλαλήσαντες με έχουν καλύψει σε πολλά σημεία θα έρθω στο καθαρά τεχνικό μέρος.
Οι μετρήσεις έγιναν έχοντας σαν αναφορά τις 90 ίντσες και η προβολή γινόταν από μια απόσταση 4,20 μέρων και με το zoom στην θέση tele ενώ δεν χρησιμοποιήθηκε εξωτερική βοήθεια από κάποιο scaler παρόλο που υπήρχε στον χώρο προβολής μια και ο σκοπός μας δεν ήταν άλλος από το να δούμε τι αξίζει αυτό το μηχάνημα που ζητά τόσα χρήματα όσο και ένα καλό μικρό επιβατικό αυτοκίνητο.
Η χρωματική συμπεριφορά του προβολέα αλλάζει μεταξύ της normal και eco επιλογής της λάμπας. Αυτό δεν είναι κάτι που συναντάμε για πρώτη φορά σε προβολείς που κάνουν χρήση τέτοιου είδους λάμπας απλά το αναφέρω μια και για οποιαδήποτε σύγκριση μεταξύ διαφορετικών set up λάμπας και ίριδας είναι ουσιαστικά εσφαλμένη. Θα πρέπει να φτιαχτούν μνήμες για αυτό.


attachment.php


attachment.php


Οι τιμές που δίνει η κατασκευάστρια εταιρία έχουν να κάνουν με την λάμπα στην υψηλή της σκάλα και την ίριδα στο 2. Σημαντική είναι και εμφάνιση στο κανονικό μενού της επιλογής περιστροφής του χρωματικού τροχού 4x, 5x, 6x. Για αυτούς που είναι επιρρεπής στο RBE τότε η επιλογή 5x και 6x αποτελεί την καλύτερη επιλογή με μικρή έως αμελητέα αύξηση του θορύβου. Να σημειώσω ότι με την επιλογή 6x ο τροχός περιστρέφεται με 10,800 RPM
Κάτι που θα πρέπει να προσέξουν οι ευτυχείς κάτοχοι αλλά και υποψήφιοι ρυθμιστές είναι ότι η ρύθμιση θα πρέπει να ξεκινήσει έχοντας τα ρυθμιστικά φωτεινότητας και αντίθεσης στο μηδέν διαφορετικά τα αποτελέσματα θα είναι λανθασμένα. Το μηχανάκι έρχεται σχεδόν έτοιμο με μαύρο στο 16 και λευκό στο 235 για video levels και 0 και 246 για pc levels. Είναι πολύ εύκολο να κρασάρει σε πρώτη φάση το κόκκινο χρώμα με αντίστοιχη αύξηση του μπλε χρώματος.
Την καλύτερη θερμοκρασία την πήρα στην επιλογή 2 με 6501K ενώ οι υπόλοιπες μετρήθηκαν ως εξής: 5800K, 7368K, 8250K, 10427K, 9006K (5250K, 5800K, 6500K, 7500K, 9300K, ΗΒ). Στη παρένθεση αναφέρονται οι εργοστασιακές τιμές.
To gamma μετρήθηκε Α=1,64, B=1,73, C=1,82, D=1,91, E=1,97, ST=2,18, DYNAMIC=1,89, THEATRE=1,68 και μπορείτε να δείτε όλες τις τιμές σε ένα ενιαίο διάγραμμα που έφτιαξα γι αυτό τον σκοπό.

attachment.php


Επίσης μπορείτε να συγκρίνετε την θερμοκρασία σε σχέση με το gamma με ανάλογο διάγραμμα.

attachment.php
 

Attachments

  • 1 MARANTZ VP11 S2 Spectral Scan low  iris 1 colop 2.jpg
    1 MARANTZ VP11 S2 Spectral Scan low iris 1 colop 2.jpg
    20.9 KB · Views: 86
  • 2 MARANTZ VP11 S2 Spectral Scan normal iris 1 colop 2.jpg
    2 MARANTZ VP11 S2 Spectral Scan normal iris 1 colop 2.jpg
    20.8 KB · Views: 86
  • 3 MARANTZ VP11 S2 gamma curves.jpg
    3 MARANTZ VP11 S2 gamma curves.jpg
    83.6 KB · Views: 85
  • 4 MARANTZ VP11 S2 temp gamma curves.jpg
    4 MARANTZ VP11 S2 temp gamma curves.jpg
    68.7 KB · Views: 86
Last edited:
Θα ήθελα να κάνω ιδιαίτερη μνεία στην φασματική απόχρωση της λάμπας μετά το φιλτράρισμά της. Ακόμα και στα 100ire είναι γεμάτη πλούσια σε διαβαθμίσεις. Παρατηρείστε το φάσμα στα 25 ire πόσο ισορροπημένο είναι.


attachment.php


attachment.php


Τα νούμερα που περιμένατε ιδιαίτερα είναι αυτά του on/off contrast και Ansi contrast όπως επίσης και η φωτεινότητα του. Το καλύτερο on/off contrast το μέτρησα με την ίριδα στην θέση 1 και τη λάμπα στην θέση normal (on/off contrast=5.740. Το Ansi contrast μετρήθηκε στο 690:1 τιμή απίστευτα καλή η δε φωτεινότητα υπολογίστηκε στα 190 Lumens καλιμπραρισμένος ενώ η max φωτεινότητα υπολογίστηκε στα 490 lumens καλιμπραρισμένος. Άλλωστε τα νούμερα αυτά έχουν άμεση σχέση με την αίσθηση εικόνας που πήραμε.
Ο χρόνος ήταν λίγος και δεν πρόλαβα-μπόρεσα να επέμβω περισσότερο στον προβολέα μέσω θύρας rs-232 για να πάρω καλύτερα αποτελέσματα, άλλωστε η ώρα είχε περάσει αρκετά.
Όσο καλά και είναι τα νούμερα στο θέμα της χρωματικής πιστότητας δεν τα πήγε και τόσο καλά. Ανέκαθεν η Marantz είχε το πράσινο χρώμα ελαφρά υποκορεσμένο, προσοχή υποκορεσμένο και όχι με μικρότερη φωτεινότητα. Σε αυτόν παρατηρούμε ένα πράσινο που αγγίζει τα όρια του CIE 1934 ενώ αυτό που βλέπουμε στην εικόνα και μας ξενίζει είναι η περίσσια φωτεινότητά του σε συνδυασμό με αυτή του κίτρινου που χαλά το τελικό χρωματικό αποτέλεσμα.

attachment.php


attachment.php


attachment.php



Στο θέμα της κίνησης με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο με ενεργοποιημένο πάντα το FRC στο Auto1 ενώ το ίδιο κορυφαίο ήταν και το deitarlacing.
Έχουμε λοιπόν να κάνουμε με έναν άξιο συνεχιστεί του ονόματος με υπεραξία στον χρόνο.
Τα χρήματα που ζητά είναι όντως πολλά και τα όποια λάθη δυστυχώς τα ζυγίζεις με διαφορετικό τρόπο και δεν μπορείς να το κρίνεις με τα απόλυτα κριτήρια μια και υπάρχουν πολλοί προβολείς στα μισά χρήματα που τον κοντράρουν στα ίσα.
 

Attachments

  • 8 MARANTZ VP11 S2 Spectral Scan low  iris 1 colop 2  grey scale after calibration.jpg
    8 MARANTZ VP11 S2 Spectral Scan low iris 1 colop 2 grey scale after calibration.jpg
    65.1 KB · Views: 84
  • 7 CIE FROM LENS.jpg
    7 CIE FROM LENS.jpg
    60.7 KB · Views: 84
  • 6 MARANTZ VP11 S2 Spectral Scan low  iris 1 colop 2  100.jpg
    6 MARANTZ VP11 S2 Spectral Scan low iris 1 colop 2 100.jpg
    20.9 KB · Views: 83
  • 5 MARANTZ VP11 S2 Spectral Scan low  iris 1 colop 2  25 ire.jpg
    5 MARANTZ VP11 S2 Spectral Scan low iris 1 colop 2 25 ire.jpg
    21.2 KB · Views: 84
  • 9 MARANTZ VP11 S2 Spectral Scan low  iris 1 colop 2  grey scale.jpg
    9 MARANTZ VP11 S2 Spectral Scan low iris 1 colop 2 grey scale.jpg
    72.5 KB · Views: 84
Last edited:
Η Marantz πάντα είχε πολύ καλά μηχανήματα αλλά σε λάθος τιμή. Στη σημερινή πραγματικότητα η τιμή καθορίζει την επιτυχία. Παράδειγμα προς αποφυγή η Pioneer με τις KURO. Όσο καλό και αν είναι το μηχάνημα ζήτημα να βρεθούν 2-3 άτομα στην χώρα μας που θα δώσουν αυτά τα χρήματα. Αν αναλογιστεί κανείς τον ανταγωνισμό από τα δεκάδες νέα μοντέλα και τις νέες συνθήκες της αγοράς, τότε μάλλον η Marantz είναι σε λάθος δρόμο.
 
Απάντηση: Re: Marantz - VP11S2 - Παρουσίαση

Αν αναλογιστεί κανείς τον ανταγωνισμό από τα δεκάδες νέα μοντέλα και τις νέες συνθήκες της αγοράς, τότε μάλλον η Marantz είναι σε λάθος δρόμο.

Κώστα, και η Ferrari επίσης είναι σε λάθος δρόμο... Εγώ, ας πούμε, δεν θα την αγοράσω ποτέ, προτιμώ ένα πολυμορφικό που χωράει και πιό πολύ κόσμο.
icon10.gif
 
Re: Απάντηση: Re: Marantz - VP11S2 - Παρουσίαση

Κώστα, και η Ferrari επίσης είναι σε λάθος δρόμο... Εγώ, ας πούμε, δεν θα την αγοράσω ποτέ, προτιμώ ένα πολυμορφικό που χωράει και πιό πολύ κόσμο.
icon10.gif

Δεν είναι ακριβώς δίκαια η σύγκριση Μπάμπη γιατί:

Δεν χρειάζεται να επαναλάβω τα περί ποιότητας κατασκευής, βάρους, φακού, κτλ διότι αφενός έχουν γραφτεί παραπάνω, αλλά και αφετέρου είναι δευτερεύοντα σε σχέση με αυτό που πραγματικά μετράει: το τελικό αποτέλεσμα. Την ποιότητα εικόνας.

Εντάξει η ποιότητα κατασκευής κλπ κλπ αλλά προβολέας είναι, δεν είναι αντικείμενο που έχεις άμεση φυσική επαφή για να σε νοιάζει δλδ τόσο πχ το φινίρισμα κλπ όσο η απόδοση αυτή καθαυτή στο πανί.

Με λίγα λόγια εδώ μιλάμε για περίπτωση που το πολυμορφικό είναι καλύτερο από την Ferrari (και όχι μόνο σε θέματα χώρου αλλά και σε θέματα ‘αρμοδιότητας’ της Ferrari πχ ταχύτητας).
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Marantz - VP11S2 - Παρουσίαση

Δεν είναι ακριβώς δίκαια η σύγκριση Μπάμπη.

Σίγουρα δεν είναι το ίδιο... Αλλά...
Όταν λέμε ποιότητα εικόνας θα πρέπει να λέμε και για πόσο καιρό την παίρνουμε αυτή τη ποιότητα. Δεν σου λέω λόγια του αέρα ούτε θεωρίες, σου μιλάω για γεγονότα που μου έχουν συμβεί.
 
Επίσης να προσθέσω κάτι άλλο σημαντικό στα συν του προβολέα: την πολύ καλή ομοιομορφία τόσο στην φωτεινότητα (μικρές αποκλίσεις από γωνίες στο κέντρο) καθώς επίσης και στο τελείως μαύρο αφού όλη η οθόνη μαύριζε χωρίς να παρατηρήσουμε περίεργες γκρι ζώνες.
 
Αν μιλάμε για τον χρόνο και την ‛ποιότητα ζωής, η γνώμη μου είναι ότι πρώτον αυτή δεν υποβαθμίζεται (ιδιαίτερα τουλάχιστον) στους προβολείς και δεύτερον πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν το ‛αναλώσιμο’ αυτών (εντάξει, αυτό δεν αφορά όλους, αλλά από την άλλη αυτή είναι η μοίρα της τεχνολογίας γενικά οπότε παίρνει πολλούς η μπάλα - θέλουν δεν θέλουν).


Δλδ, τι να το κάνω αν σε 5 χρόνια από τώρα ο Marantz εξακολουθεί να παίζει σαν την 1η μέρα όταν τότε με το 1/10 των χρημάτων θα παίρνω (πιθανότατα) πολύ καλύτερη εικόνα.
 
Απάντηση: Re: Marantz - VP11S2 - Παρουσίαση

Αν μιλάμε για τον χρόνο και την ‛ποιότητα ζωής, η γνώμη μου είναι ότι πρώτον αυτή δεν υποβαθμίζεται (ιδιαίτερα τουλάχιστον) στους προβολείς και δεύτερον πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν το ‛αναλώσιμο’ αυτών (εντάξει, αυτό δεν αφορά όλους, αλλά από την άλλη αυτή είναι η μοίρα της τεχνολογίας γενικά οπότε παίρνει πολλούς η μπάλα - θέλουν δεν θέλουν).


Δλδ, τι να το κάνω αν σε 5 χρόνια από τώρα ο Marantz εξακολουθεί να παίζει σαν την 1η μέρα όταν τότε με το 1/10 των χρημάτων θα παίρνω (πιθανότατα) πολύ καλύτερη εικόνα.


Δεν διαφωνώ σ´αυτά που λές, οι προβολείς δεν είναι ούτε ηχεία ούτε ενισχυτές, απαξιώνονται γρήγορα.
Λαμβάνοντας αυτό σαν δεδομένο, οφείλω να σου επισημάνω οτι κι εσύ κι εγώ κάναμε μεγάλο λάθος που πήραμε ακριβούς προβολείς.
Σωστά;
 
Re: Απάντηση: Re: Marantz - VP11S2 - Παρουσίαση

Δεν διαφωνώ σ´αυτά που λές, οι προβολείς δεν είναι ούτε ηχεία ούτε ενισχυτές, απαξιώνονται γρήγορα.
Λαμβάνοντας αυτό σαν δεδομένο, οφείλω να σου επισημάνω οτι κι εσύ κι εγώ κάναμε μεγάλο λάθος που πήραμε ακριβούς προβολείς.
Σωστά;

Λάθη έχω κάνει πολλά, ο Dila όμως δεν ήταν ένα από αυτά :p

Σοβαρά τώρα, διαφωνώ. Και να σου πω γιατί.

Η διαφορά είναι ότι πήραμε μεν ακριβούς προβολείς (αν και όχι τους ακριβότερους που υπήρχαν) αλλά που ήταν όμως ότι καλύτερο υπήρχε εκείνη την στιγμή (Ferrari).

Ενώ εδώ μιλάμε για προβολέα ο οποίος είναι μεν ακριβός (για την ακρίβεια πολύ ακριβότερους από τους ʽδικούς μας´ τους ήδη ακριβούς) αλλά δεν είναι ότι καλύτερο υπάρχει τεχνικά (δεν είναι Ferrari δλδ).

Φυσικά το ʽκαλύτεροʼ δεν είναι άμεσα μετρήσιμο καθώς κάπου μπορεί να είναι καλύτερος ο ένας και κάπου ο άλλος.

Στην περίπτωση όμως του Dila υπήρχε (και μάλλον υπάρχει ακόμα – γεγονός που κάτι λέει από μονό του) η κοινή παραδοχή ότι ήταν ότι καλύτερο (και με τεράστια διαφορα μάλιστα) υπήρχε σε ένα βασικότατο τομέα όπως το μαύρο (και γενικά ήταν πχ ένα μηχάνημα που θα μείνει στην ιστορία ως ένα ʽορόσημοʼ – κάτι που δεν διαφαίνεται άμεσα να γίνεται στο μέλλον (ελλείψει νέας γενιάς panel)).
 
Μπάμπη, μια που ανέφερες τη Ferrari, έχει όπως όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, τόσο μεγάλα προβλήματα που εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο αποχώρησής της από την F1. Αυτό τα λέει όλα.
Άλλαξαν οι εποχές, έσφιξαν οι τσέπες και αν μπορεί κανείς να έχει το 80% της ποιότητας της εικόνας των κορυφαίων υλοποιήσεων στο 1/3 της τιμής, εκεί θα πάει με τα χίλια. Σε 1 χρόνο θα μιλάμε για κορυφαίους προβολείς με άνω όριο τα 5.000 ευρώ. Οι πωλήσεις στην Αμερική σύμφωνα με τα Walmart σε ηλεκτρονικές συσκευές μειώθηκαν δραματικά.
 
Κοίτα, υπάρχουν και πάντα θα υπάρχουν διαφορετικές από\ψεις και διαφορετικές οπτικές για το κάθε πράγμα.
Εγώ συγκεκριμένα κοντεύω να γίνω γραφικός όταν μιλάω για Marantz, μπορεί να μιλάω και λίγο συναισθηματικά, αλλά και το συναίσθημα (πόσο μάλλον το αίσθημα
icon12.gif
) το πληρώνεις κι αυτό.
Εντάξει, με ξενέρωσε λίγο η χρωματική του απόδοση σε συνδιασμό με τα ρυθμιστικά του, αλλά άμα δείς την κίνηση... :love:
 
Απάντηση: Re: Marantz - VP11S2 - Παρουσίαση

Μπάμπη, μια που ανέφερες τη Ferrari, έχει όπως όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, τόσο μεγάλα προβλήματα που εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο αποχώρησής της από την F1. Αυτό τα λέει όλα.
Άλλαξαν οι εποχές, έσφιξαν οι τσέπες και αν μπορεί κανείς να έχει το 80% της ποιότητας της εικόνας των κορυφαίων υλοποιήσεων στο 1/3 της τιμής, εκεί θα πάει με τα χίλια. Σε 1 χρόνο θα μιλάμε για κορυφαίους προβολείς με άνω όριο τα 5.000 ευρώ. Οι πωλήσεις στην Αμερική σύμφωνα με τα Walmart σε ηλεκτρονικές συσκευές μειώθηκαν δραματικά.

Κώστα, μαζί σου... Αν θές να μιλήσουμε για value for money πάω για BenQ 5000 με τα χίλια...
Οτι εκεί πάει η αγορά... μαζί σου... κι εδώ με τα χίλια.
Αλλά... Φιλαράκι όταν μιλάμε και είμαστε οπαδοί του value for money να το εφαρμόζουμε παντού. Όχι απ´τη μία να λέμε οτι δεν αξίζει ο τάδε προβολέας τα λεφτά του επειδή με τα μισά και λιγότερα παίρνουμε το 80% της απόδοσής του κι από την άλλη "πάρτε το καλώδιο "markamekapses" στην καταπληκτική τιμή των 1200 Ε γιατί έχει "τεράστια διαφορά".
Τουλάχιστον στους προβολείς τη διαφορά τη βλέπω... Στα καλώδια sorry αλλά δέν... :hmmmm2: