Μαρτυρία φοιτητή ( ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ )

Απάντηση: Re: Μαρτυρία φοιτητή ( ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ )

Μη μας εξηγείς αδερφέ...Καταλάβαμε από το avatar...

:popcorn:

Ουάου , , ώστε αυτό είναι η ησυχία , τάξη και ασφάλεια ; Η Φερράρι και η γυναικάρα ; Ζήτω στην ησυχία , τάξη και ασφάλεια . -bye-
 
Re: Απάντηση: Re: Μαρτυρία φοιτητή ( ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ )

Ουάου , , ώστε αυτό είναι η ησυχία , τάξη και ασφάλεια ; Η Φερράρι και η γυναικάρα ; Ζήτω στην ησυχία , τάξη και ασφάλεια . -bye-
Τώρα που το ξανασκέφτομαι έχεις δίκιο.
Μια Φερράρι με μια γκόμενα το μόνο που δεν σου εξασφαλίζουν είναι ησυχία, τάξη και ασφάλεια...:flipout:
Σεβαστοί οι στόχοι και οι προτεραιότητες του καθενός Ντοκ όπως και του συμφορουμίτη antonios...
 
Re: Απάντηση: Μαρτυρία φοιτητή ( ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ )

Αχ βρε McZab.... Παλι ασχολεισαι με τα προσωπα και οχι με τις ιδεες...:ears:

Αχ βρε Βασίλη, ούτε πλάκα δεν μπορούμε πλέον να κάνουμε...
Μην ανησυχείς κι εμένα μου αρέσουν οι Φερράρι και οι γκόμενες...Μπας και νομίζεις ότι γυρνάω με αμπέχονα και ταγάρια ρε συ?:bang:
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Μαρτυρία φοιτητή ( ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ )

Αχ βρε Βασίλη, ούτε πλάκα δεν μπορούμε πλέον να κάνουμε...
Μην ανησυχείς κι εμένα μου αρέσουν οι Φερράρι και οι γκόμενες...Μπας και νομίζεις ότι γυρνάω με αμπέχονα και ταγάρια ρε συ?:bang:

Σορρυ, εχεις δικιο.

Παντως κοιτα, μολις ειδα την Νομι Καμπελ να κανει λεει σφουγκαρισμα σε ενα κτηριο σαν μερος της τιμωριας της. Φορουσε κατι σαν αμπενωχο...

Κατοπιν τουτου, ΚΑΙ αυτο το ντυσιμο νομιμοποιειται...:flipout:
 
Λευτέρη μου αναφέρεσαι, στο post σου περί Αριστεράς-Δεξιάς και στήν διάκριση που κάνεις ,μάλλον σε άλλες εποχές.
Σήμερα τα πράγματα έχουν μπερδευτεί.Το να δηλώνεις light αριστερός αποτελεί ´πτυχίο´ανέλιξης και απενοχοποίηση απο κάθε κομπίνα,διότι ως γνωστόν σύμφωνα με τίς τετριμμένες αντιλήψεις τής ελληνικής κοινωνιας μόνον οι ´δεξιοί´κάνουν κομπίνες.Αυτό μάλιστα το τόσο επιτυχημένο σύνθημα τού ότι ´Ο λαός δεν ξεχνά τι σημαινει δεξιά´δημιούργησε ένα καθεστώς αφόρητου κρατισμού,προσωπικής απαξίωσης,αναξιοκρατίας,διαφθοράς,που ξεφτίλισε ακόμα και την έννοια τής σοσιαλδημοκρατίας.
Μην ξεχνιόμαστε.Την Ελλάδα τα τελευταία 20 απο τα 26 χρόνια την κυβέρνησε ´σοσιαλδημοκρατικό κόμμα´μαζί με τίς light αριστερές παραφυάδες του,που ο μόνος ρόλος τους ήταν να παρακλάνε να φανε και αυτές ένα κοκκαλάκι απο την εξουσία.
Προσωπικά δεν ακυρώνω τίς διακρίσεις σε ιδεολογικό επίπεδο ,αλλά επι τού πρακτέου δεν βλέπω διαφορές.
 
Re: Απάντηση: Μαρτυρία φοιτητή ( ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ )

Διαβάζοντας κάποια μηνύματα εδώ συμπεραίνω ότι η όλη επιχειρηματολογία γύρω από τις πορείες έχει να κάνει με τη βασικότερη, νομίζω, διαφωνία μεταξύ δεξιάς και αριστεράς:
Ο δεξιός πιστεύει πως είναι ο καθένας είναι μόνος του στη ζωή. Ό,τι καταφέρει κατάφερε και το πρόβλημά του είναι... πρόβλημά του. Για αυτό και χαρακτηρίζεται από ρεαλιστής (από τους ομοϊδεάτες του) μέχρι... γουρούνι (από τους φανατικούς εναντίον του).
Ο αριστερός πιστεύει πως το πρόβλημα του διπλανού είναι και δικό του. Ο αγώνας που θα κάνει δεν έχει αποδέκτη μόνο τον ίδιο, αλλά και τους άλλους. Ιδεαλιστής ή... τεμπέλης, ανάλογα την οπτική.

Συνήθως, στα πλαίσια της δημοκρατίας, οι δύο κατηγορίες αντέχουν η μία την άλλη. Το πρόβλημα (και στα πανεπιστήμια και στις πορείες και αλλού) αρχίζει όταν κάποιοι "πατέρες" αναλαμβάνουν εργολαβία να υποστηρίξουν τα προβλήματα κάποιας κατηγορίας μη προνομιούχων, και μάλιστα συνειδητά εις βάρος των προβλημάτων όλων των άλλων. Σαν αποτέλεσμα οι δεύτεροι περνάνε από την φάση της "σιωπηλής πλεοψηφίας" σε αυτή των αγανακτισμένων πολιτών και ζητούν κεφάλια!
Οπότε και η όποια εξουσία (φανερή ή παρασκηνιακή) έχει πλέον συμφέρον να τραβήξει το σκοινί. Ποιοι βγαίνουν κερδισμένοι; Πάντως όχι οι έχοντες τα προβλήματα...
…Λευτέρη αν και παρακολουθώ το thread «ακαδημαϊκά» μου προξένησε κάποια ερωτήματα το post σου…μπορείς να μου διευκρινήσεις το ορισμό Δεξιος – Αριστερος ? ;)
 
τελικα εγινε η Δικη των 49?
Όχι από ότι άκουσα για τυπικούς λόγους. Πήγαν να την κάνουν σε άλλο χώρο από αυτόν που προβλέπεται χωρίς να υπάρχει το αντίστοιχο έγγραφο και τελικά αναβλήθηκε για αύριο...
 
To μήνυμά μου γράφτηκε εξ αφορμής κάποιων απόψεων που εκφράστηκαν εδώ, σχετικά με το ποιου πρόβλημα είναι η ανεργία, η κακή ποιότητα εκπαίδευσης, οι κακές συνθήκες εργασίας κ.λπ. και κατά πόσο η διαμαρτυρία για αυτά συνιστά κοινωνική υποχρέωση ή αντικοινωνική συμπεριφορά. Αναφέρομαι σε νοοτροπίες πολιτών, όχι τίτλους πολιτικών.

Γιώργο, στο μυαλό μου τουλάχιστον, η Δεξιά είναι -στη θεωρία πάντα- πιο ατομιστική, με την έννοια ότι επιδιώκει την κοινωνική πρόοοδο τροφοδοτώντας την ανταγωνιστική διάθεση του ατόμου. Η ανισότητα δεν είναι παραπροϊόν, αλλά προϋπόθεση - μέχρι ενός σημείου βέβαια.
Η Αριστέρά είναι πιο αλτρουιστική, αφού επιδιώκει την οικονομική εξίσωση των πολιτών. Αυτό όμως είναι πολύ δύσκολο, αφού αφενός βρίσκει εμπόδιο το ανταγωνιστικό ένστικτο του ανθρώπου, αφετέρου επιβραδύνει την εξέλιξη.

Τι σχέση έχουν αυτά με τις τοποθετήσεις των ελληνικών κομμάτων; Ομολογουμένως, καμία. Αλλά εγώ δεν το έθεσα από τη μεριά των κομμάτων, αλλά από αυτή των πολιτών.
 
Λευτέρη σε όλη την Ευρώπη πιά οι διαφορές είναι δυσδιακριτες.
Μπλαίρ-Συντηρητικοί
Το ανέκδοτο Σαρκοζι-Σεγκολέν και πάει λέγοντας.
Ισως η Ισπανία με τον Θαπατέρο να ξεχωριζει κάπως.
Απο την άλλη οι ιδεολογίες χρειάζονται επισκευή,γενικώς.
Αυτό με το ανταγωνιστικό ένστικτο των ανθρώπων που έγραψες,με βρίσκει απολύτως σύμφωνο.
 
Τη Δευτέρα συνεχίζεται ενώπιον του Τριμελούς Αυτόφωρου Πλημμελειοδικείου η δίκη των 49 φοιτητών, οι οποίοι κατηγορούνται για επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας κατά το συλλαλητήριο της 8ης Μαρτίου.

Η διαδικασία που συνεχίστηκε την Παρασκευή (23/3) σε αίθουσα της πρώην Σχολής Ευελπίδων, και επικεντρώθηκε σε θέματα ενστάσεων που προέβαλε η υπεράσπιση των κατηγορουμένων.

Οι συνήγοροι υπεράσπισης υπέβαλαν ενστάσεις για ακυρότητα της προδικασίας, καθώς πολλοί εκ των κατηγορουμένων- όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν- στερήθηκαν την παρουσία δικηγόρου στο στάδιο της προανάκρισης.

Η εισαγγελέας της έδρας πρότεινε να απορριφθούν οι ενστάσεις, τόνισε όμως ότι το δικαστήριο δεν θα κάνει δεκτές όσες προανακριτικές απολογίες είχαν ληφθεί, χωρίς την παρουσία συνηγόρων υπεράσπισης.

πηγη www.Kontra.gr
 
Τη Δευτέρα συνεχίζεται ενώπιον του Τριμελούς Αυτόφωρου Πλημμελειοδικείου η δίκη των 49 φοιτητών, οι οποίοι κατηγορούνται για επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας κατά το συλλαλητήριο της 8ης Μαρτίου.

Η διαδικασία που συνεχίστηκε την Παρασκευή (23/3) σε αίθουσα της πρώην Σχολής Ευελπίδων, και επικεντρώθηκε σε θέματα ενστάσεων που προέβαλε η υπεράσπιση των κατηγορουμένων.

Οι συνήγοροι υπεράσπισης υπέβαλαν ενστάσεις για ακυρότητα της προδικασίας, καθώς πολλοί εκ των κατηγορουμένων- όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν- στερήθηκαν την παρουσία δικηγόρου στο στάδιο της προανάκρισης.

Η εισαγγελέας της έδρας πρότεινε να απορριφθούν οι ενστάσεις, τόνισε όμως ότι το δικαστήριο δεν θα κάνει δεκτές όσες προανακριτικές απολογίες είχαν ληφθεί, χωρίς την παρουσία συνηγόρων υπεράσπισης.

πηγη www.Kontra.gr


Mε ένα σμπάρο δυό τρυγόνια έ???Μπήκαμε να διαβάσουμε δηλώσεις για το 1-4 στα αθλητικά και πήραμε και πολιτκή πληροφόρηση:flipout: :flipout:
 
Τελικά το θέμα είναι ο αγώνας των φοιτητών (με εισαγωγικά ή χωρίς ανάλογα την πολιτική / κομματική τοποθέτηση του καθενός, απ ότι κατάλαβα...), η κατάχρηση εξουσίας (από την αστυνομία), ή οι κατηγορίες εναντίον της δικαιοσύνης?

Αυτά κάνουμε και δεν μπορούμε να καταλήξουμε πουθενά. Ξεκινάμε από ένα θέμα και μετά αρχίζουν τα "αλλά". ("αλλά αυτός που τα λέει είναι ο τάδε", "αλλά οι αστυνομικοί...", "αλλά η περιουσίες που καταστρέφονται")

Καταφέρνουμε με αυτόν τον τρόπο να διαθλάττουμε (1 ή 2 "τ"? Νομίζω, 2) τα θέματα τόσο πολύ που τελικά να χάνουμε όχι μόνο το δέντρο αλλά και το δάσος (ολόκληρο... κι όχι από καταπατητές).

Τελικά τι συζητάμε σε αυτό το θέμα, που μέχρι και ο Αρχιεπίσκοπος αναφέρθηκε?

Όλοι όσοι είναι εναντίον του "παλιόπαιδου" που όχι μόνο μας έκλεισε τους δρόμους, αλλά τόλμησε να βάλλει και εναντίον της Ελληνικής Δικαιοσύνης, έχουν φανταστεί πώς θα ήταν ο κόσμος μας χωρίς αγώνες? Ή μήπως θεωρείτε πως όλα είναι καλώς καμωμένα στον κόσμο που ζούμε?

Οι άλλοι που υποστηρίζουν "αγώνες" για την αντίσταση κατά της πλουτοκρατίας, τον καπιταλισμό, το κράτος των Αθηνών και την οικονομική ενίσχυση του ΠΑΟΚ από την Πολιτεία, έχουν σκεφτεί τη ζημιά που προκαλούν όλα αυτά? Και δεν εννοώ την υλική (μόνο) ζημία. Εννοώ και αυτό ακριβώς το φαινόμενο της απαξίωσης που σιγά-σιγά θα "περιλάβει" πλήθος διεκδικήσεων, με μόνα κριτήρια την ταλαιπωρία τον υπολοίπων και τη μη αποδοχή της πραγματικότητας (για να μην πω τη ζήλια άλλων κοινωνικών ομάδων)
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Μαρτυρία φοιτητή ( ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ )

Και στη δική μου και σ' όλες τις δουλειές τουλάχιστον στον ιδιωτικό τομέα.
Αλλά δεν μας λέτε καλύτερα τι γίνεται στη δική σας;

Στον ιδιωτικό τομέα εργάζομαι και τίποτα απο όσα αναφέρετε δεν μου έχουν συμβεί...
 
Εγω θεωρώ και διορθώστε με αν είμαι λάθος, πως όταν πας να υπογράψεις τη συμβασή σου, ρητώς αναφέρονται όλες οι συνθήκες, το πλαίσιο εργασίας, τα επιδόματα κλπ κλπ...

Δε μπορείς μετά λοιπον, αφού έχεις υπογράψει και συμφωνήσει με όλα αυτά που αναφέρονται στη σύμβαση σου, να βγαίνεις στους δρόμους, να σπας & να καίς, να κάνεις απεργίες και να ταλαιπωρείς όλους τους υπολοίπους επειδή διεκδικείς ένα επίδομα ή οτιδήποτε τέλος πάντων...Αυτό λέγεται φασισμός...

Καμία σύμβαση εργασίας δεν είναι πάνω από τους εργασιακούς νόμους. Πρέπει να είναι σύμφωνη με αυτούς. Και αν δεν είναι μπορείς είτε να την καταγγείλεις στην επιθεώρηση εργασίας (και να μπεις στα μαύρα κατάστιχα της όποιας εργοδοσίας μιας και υπάρχει μαι χαρά συνεννόηση και τα νέα διαδίδονται γρήγορα), είτε να παλέψεις για να εργαστείς κάτω από νόμιμες συνθήκες.

Και να σου πώ και κάτι από προσωπική εμπειρία; Στην προηγούμενη δουλειά μου δουλεύαμε πάνω από 8 ώρες την ημέρα αλλά πληρωνόμασταν μόνο για το 8ωρο, κάτι που από ότι συζητώ είναι συνήθης πρακτική στην Ελλάδα. Μέχρι που μια ωραία πρωϊα είπαμε να φύγουμε όλοι κανονικά στις 5 το απόγευμα. Όταν το κάναμε αυτό, βγήκε ο άλλος και γαύγιζε. Δεν του δώσαμε σημασία και φύγαμε όλοι. Έκτοτε απ' ότι μαθαίνω σχολάνε όλοι κανονικά στις 5, και δεν έγινε ούτε μία απόλυση. Να σημειωθεί εδώ ότι στη σύμβαση δεν αναφέροταν τίποτα για οκτάωρη πενθήμερη εργασία.
 
Είναι συνήθης πρακτική, όπως όμως συνήθης πρακτική είναι και να γίνεται σχετική καταγγελία στην Επιθεώρηση Εργασίας μετά την αποχώρηση. Δυστυχώς δεν το κάνουν όλοι βέβαια. Δεν λέω για δικαστικό αγώνα, αλλά η Επιθεώρηση ως πρώτο βήμα είναι απλό και εντελώς ή έστω περίπου ανέξοδο.
 
Εγώ την επιθεώρηση εργασίας την φοβάμαι. Ντρέπομαι που το λέω αλλά είναι η αλήθεια. Είναι πολλές οι περιπτώσεις που έχω δει ανθρώπους που έκαναν καταγγελία να δυσκολεύονται να βρουν δουλειά μετά σε τομέα σχετικό με το αντικείμενό τους. Έχεις και ένα όνομα στην αγορά από ένα σημείο και μετά. Μια τέτοια κίνηση δεν περνάει πάντα απαρατήρητη.
 
Για εδώ επάνω δεν έχω ακούσει τέτοια περιστατικά, μπορεί βέβαια και να υπήρξαν. Πάντως γενικώς είναι μία καλή πρώτη κίνηση.