Μάστορες τα φώτα σας!!

Πάνο διαπίστωσα οτι αλλάζοντας την επαφή στον πυκνωτή, αντί να αντιστρεψει φορα το μοτερ, εγινε πιο "δυνατό" ανεξάρτητα απο την θέση 4 ή 5 της φάσης. Τώρα δεν φρενάρει με το χέρι, οπως φρενάρισε πριν την αλλαγή επαφής πυκνωτή.
Σχόλιο ;


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Ναι αλλά η φρέζα δουλεύει σχεδόν όλο τον χρόνο οπότε το 30άρι δεν είναι το κατάλληλο Δημήτρη.
Εγώ βάζω σε όλα τα μηχανήματα Castrol Magnatec 15-40 και μέχρι στιγμής δεν έχω θέμα ούτε στην κατανάλωση λαδιού ούτε στην λειτουργία.
Ειδικά με το συγκεκριμένο λάδι μετα από 15-20 ώρες λειτουργίας που το αλλάζω πάντα βγαίνει ελάχιστα πιο σκούρο απ ότι ήταν όταν μπήκε!

Προσωπικά φίλε Νίκο ποτέ δέν έχω φρεζάρει μέ θερμοκρασία κάτω από 8-10 C ,βέβαια παίζει ρόλο και η γεωγραφική περιοχή,εδώ στήν Αθήνα πολύ λίγες μέρες η θερμοκρασία είναι κάτω απο 8-10 C,στήν βόρεια Ελλάδα σαφώς και οι θερμοκρασίες 5-6 C καί κάτω είναι πολύ περισσότερες και ίσως να χρειάζεται στήν φρέζα ένα λάδι μεγαλύτερου εύρους όπως SAE 10-40.Χρόνια χρησιμοποιώ λάδι SAE 30 καί δέν έχω πρόβλημα μέ τά τετράχρονα μοτέρ.
 
Πάνο διαπίστωσα οτι αλλάζοντας την επαφή στον πυκνωτή, αντί να αντιστρεψει φορα το μοτερ, εγινε πιο "δυνατό" ανεξάρτητα απο την θέση 4 ή 5 της φάσης. Τώρα δεν φρενάρει με το χέρι, οπως φρενάρισε πριν την αλλαγή επαφής πυκνωτή.
Σχόλιο ;


Sent from my iPad using Tapatalk
Αν όλα είναι σωστα,το βλεπω για τύλιγμα...

Κανε και κατι ακομα,Οταν δουλευει,μετρα ουδετερο με σασι(προϋπόθεση να εχεις συνδεσει γειωση)και δες τα volt ποσα είναι...

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Καλο ξημέρωμα κυριοι!
 
Δημητρη,δεν είναι το θεμα η εξωτερικη θερμοκρασια κατά την εκκινηση,αλλα η ρευστοτητα του λαδιου,μεχρι να φτασει σε θερμοκρασια λειτουργιας,ετσι ώστε να εχει λιγοτερες φθορες κατά την εκκινηση.
Μολις ζεσταθεί το λαδι θα δουλευει σαν τριανταρι,ανεξαρτητα εξωτερικης θερμοκρασίας και ανεξάρτητα του αρχικου ιξωδες.
Επισης κουρεύουμε και σε 40 βαθμούς το καλοκαιρι,αρα και εκει δουλευει το 30αρη.

Φιλικα παντα.


Φίλε Πάνο ναί τό γνωρίζω αυτό,ο πίνακας πού παρέθεσες έχει μεγάλη διαφορά μέ τόν πίνακα τού Δημήτρη από ότι βλέπω σέ σχέση μέ τίς θερμοκρασίες.
 
Πανο καμία διαφορά σε αλλαγή φάσης-ουδέτερου (όρεξη που την εχω νυχτιάτικα !)
Αυριο θα αλλάξω και την θέση της επαφής του πυκνωτή. Ισως εμένα μου φαίνεται οτι γυρνάει αργά, λόγω μικρής διαμέτρου του ράουλου που εχει ο άξονας. Πάντως δεν δείχνει και δεν ακούγεται να περιστρεφεται σαν αυτα στο YouTube. Καλο βράδυ.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

panoss1 & tzoutzis

Με πρωτη ευκαιρία θα σας βγάλω πολλές φωτο με διαστάσεις κ θα ανεβάσω ένα share link του Dropbox.
 
Re: Απάντηση: Μάστορες τα φώτα σας!!

http://www.lidl-hellas.gr/el/oi-prosfores-mas.htm?action=showDetail&id=59669

Αν βρεθεί κάποιος την Δευτέρα στα Λιντλ, ας ρωτήσει (ή ας διαβάσει καλύτερα στην συσκευασία) αν οι παραπάνω λαμπτήρες led e27 είναι dimmable, δέχονται δηλαδή ροοστάτη.
Θα δω Κωστα.

https://www.youtube.com/watch?v=gtCjE0pQCtY

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

panoss1 & tzoutzis

Με πρωτη ευκαιρία θα σας βγάλω πολλές φωτο με διαστάσεις κ θα ανεβάσω ένα share link του Dropbox.
Ευχαριστούμε.
 
Προσωπικά φίλε Νίκο ποτέ δέν έχω φρεζάρει μέ θερμοκρασία κάτω από 8-10 C ,βέβαια παίζει ρόλο και η γεωγραφική περιοχή,εδώ στήν Αθήνα πολύ λίγες μέρες η θερμοκρασία είναι κάτω απο 8-10 C,στήν βόρεια Ελλάδα σαφώς και οι θερμοκρασίες 5-6 C καί κάτω είναι πολύ περισσότερες και ίσως να χρειάζεται στήν φρέζα ένα λάδι μεγαλύτερου εύρους όπως SAE 10-40.Χρόνια χρησιμοποιώ λάδι SAE 30 καί δέν έχω πρόβλημα μέ τά τετράχρονα μοτέρ.

Ναι σε εμάς οι θερμοκρασίες είναι ελαφρώς μικρότερες.
Καλά τώρα η αλήθεια είναι ότι το σκαλίζουμε πολύ, για τετράχρονους μονοκύλινδρους κινητήρες με καρμπυρατέρ έχουμε να κάνουμε....
Απλά με 30άρι ίσως να ζήσει λίγο λιγότερο... Έχω δει επώνυμους κινητήρες να ζουν 10ετίες και 20ετίες οπότε πάνω απ όλα είναι η ποιότητα του κινητήρα και μία αλλαγή λαδιών τον χρόνο!
 
Αν όλα είναι σωστα,το βλεπω για τύλιγμα...

Κανε και κατι ακομα,Οταν δουλευει,μετρα ουδετερο με σασι(προϋπόθεση να εχεις συνδεσει γειωση)και δες τα volt ποσα είναι...

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Καλο ξημέρωμα κυριοι!

Καλημερα Πάνο.
Τα μετράω 0,8V


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Ο Νικος ζητησε ενα λαδι για συγκεκριμενο κινητηρα, συγκεκριμενου μηχανηματος, σε συγκεκριμενη περιοχη.
Συμφωνα με τις οδηγιες χρησης προς τον ιδιοκτητη, της εταιριας κατασκευης, και βλεποντας το μεσο ορο θερμοκρασιων στο Ριο, ο κατασκευαστης προτεινει, ενα καλο μονοτυπο λαδι με καθαριστικα προσθετα που να ανταποκρινεται σε J στανταρ του SAE (Society of Automotive Engineers) http://www.sae.org/search/?content-type=%28%22STD%22%29&qt=oil&x=0&y=0, και να καλυπτει καποιες συγκεκριμενες API προδιαγραφες.

Το λαδι εχει παρα πολλα χαρακτηριστικα και δεν ειναι μονο τα πινακακια με τις θερμοκρασιες.
http://www.tribology-abc.com/abc/viscosity.htm

Αυτο που ειπε ο Νικος (Diabolic) νομιζω, οτι τα λαδια βγαινουν καθαρα δεν ειναι παντα καλο, γιατι καποιες φορες σημαινει οτι το λαδι δεν εχει αρκετα καθαριστικα προσθετα που θα κρατουν καθαρο τον κινητηρα και θα αναγκαζουν τις "βρωμιες" σε συνεχη αιωρηση, ωστε να καταληγουν στην ελαιολεκανη.
Ως επισης και οι περισοτεροι κατασκευαστες, πριν απο ακινησια προτινουν αλλαγη λαδιων, και αμεσως μετα, παρολο που το λαδι δεν εχει δουλεψει, παλι αλλαγη. Συντελουνται καποιες χημικες αντιδρασεις των λαδιων μεσα στον κινητηρα, και αυτος ειναι ο λογος.

Ειμαι σιγουρος οτι τον Νικο δεν τον ενδιαφερει να κανει διατριβη στα λιπαντικα, αλλα να βαλει το προτεινομενο απο τον κατασκευαστη λαδι.
Αν ηθελε να κανει διατριβη θα εβρισκε την πλουσια βιβλιογραφια απο καταξιωμενους επιστημονες και οργανισμους, και δεν θα το ζηταγε απο τον "καθε" εμενα στο "καθε" φορουμ, που εκτος του οτι η δουλεια μου ειναι "φουρναρης" (εκτος απο τα αλλες μου ενασχολησεις που εχω αναφερει προσφατως σε αλλο θεμα), για να του το προσφερω θα επρεπε να κανω σοβαρη μελετη, γνωριζοντας και τις προσφατες εξελιξεις, και επισης να παραθεσω αξιοπιστες πηγες.

Αντε να ριξει μια επιφανειακη ματια και σε αυτο: http://www.sae.org/news/releases/rightoil.htm

Τωρα αν χιονισει στην ευρυτερη περιοχη του Ριο οπως τον Φεβρουαριο του 2004, ε την επομενη μερα μην κουρεψεις και συ γκαζον ρε Νικο, γιατι τσαμπα βενζινη θα χαλασεις αφου ο παγος θα το εχει ξερανει ολο. Καλυτερα να πας προς το δασος της Vestas για χιονοπολεμο, αλλα μην παρεις μαζι την μηχανη σου, για να κουρεψεις εκει γκαζον.
 
Έχω δει επώνυμους κινητήρες να ζουν 10ετίες και 20ετίες οπότε πάνω απ όλα είναι η ποιότητα του κινητήρα και μία αλλαγή λαδιών τον χρόνο!

Και πάνω από 20 χρόνια !!! Αυτοί οι δύο Briggs & Stratton που έχω στο γκαζονομήχανο και στην φρέζα δεν λένε να χαλάσουν !!!!
Και απ ότι έχετε καταλάβει δεν είμαι και ταχτικός στην αλλαγή λαδιών :flipout::flipout:
Η χλοοκοπτική όλα αυτά τα χρόνια δεν δουλεύει για γκαζόν ....αλλά χωρίς καλάθι για οτιδήποτε φυτρώνει στα 2,5 στρέμματα που την χρησιμοποιώ. Σκυλί άτιμο !!!

Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια σας :worshippy:

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Εγώ Δημητράκη θα βρω που "φουρνίζεις" και θα σου φέρω το Astra.... τώρα θέλει ιμάντες και άλλα σχετικά :flipout::flipout:

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Από εκείνο το περίεργο λάδι για τα 30000 χιλ της Opel ....έβαλα στον αεροσυμπιεστή προχθές ...λες να το κάψω ???
 
Ο Νικος ζητησε ενα λαδι για συγκεκριμενο κινητηρα, συγκεκριμενου μηχανηματος, σε συγκεκριμενη περιοχη.
Συμφωνα με τις οδηγιες χρησης προς τον ιδιοκτητη, της εταιριας κατασκευης, και βλεποντας το μεσο ορο θερμοκρασιων στο Ριο, ο κατασκευαστης προτεινει, ενα καλο μονοτυπο λαδι με καθαριστικα προσθετα που να ανταποκρινεται σε J στανταρ του SAE (Society of Automotive Engineers) http://www.sae.org/search/?content-type=("STD")&qt=oil&x=0&y=0, και να καλυπτει καποιες συγκεκριμενες API προδιαγραφες.

Το λαδι εχει παρα πολλα χαρακτηριστικα και δεν ειναι μονο τα πινακακια με τις θερμοκρασιες.
http://www.tribology-abc.com/abc/viscosity.htm

Αυτο που ειπε ο Νικος (Diabolic) νομιζω, οτι τα λαδια βγαινουν καθαρα δεν ειναι παντα καλο, γιατι καποιες φορες σημαινει οτι το λαδι δεν εχει αρκετα καθαριστικα προσθετα που θα κρατουν καθαρο τον κινητηρα και θα αναγκαζουν τις "βρωμιες" σε συνεχη αιωρηση, ωστε να καταληγουν στην ελαιολεκανη.
Ως επισης και οι περισοτεροι κατασκευαστες, πριν απο ακινησια προτινουν αλλαγη λαδιων, και αμεσως μετα, παρολο που το λαδι δεν εχει δουλεψει, παλι αλλαγη. Συντελουνται καποιες χημικες αντιδρασεις των λαδιων μεσα στον κινητηρα, και αυτος ειναι ο λογος.

Ειμαι σιγουρος οτι τον Νικο δεν τον ενδιαφερει να κανει διατριβη στα λιπαντικα, αλλα να βαλει το προτεινομενο απο τον κατασκευαστη λαδι.
Αν ηθελε να κανει διατριβη θα εβρισκε την πλουσια βιβλιογραφια απο καταξιωμενους επιστημονες και οργανισμους, και δεν θα το ζηταγε απο τον "καθε" εμενα στο "καθε" φορουμ, που εκτος του οτι η δουλεια μου ειναι "φουρναρης" (εκτος απο τα αλλες μου ενασχολησεις που εχω αναφερει προσφατως σε αλλο θεμα), για να του το προσφερω θα επρεπε να κανω σοβαρη μελετη, γνωριζοντας και τις προσφατες εξελιξεις, και επισης να παραθεσω αξιοπιστες πηγες.

Αντε να ριξει μια επιφανειακη ματια και σε αυτο: http://www.sae.org/news/releases/rightoil.htm

Τωρα αν χιονισει στην ευρυτερη περιοχη του Ριο οπως τον Φεβρουαριο του 2004, ε την επομενη μερα μην κουρεψεις και συ γκαζον ρε Νικο, γιατι τσαμπα βενζινη θα χαλασεις αφου ο παγος θα το εχει ξερανει ολο. Καλυτερα να πας προς το δασος της Vestas για χιονοπολεμο, αλλα μην παρεις μαζι την μηχανη σου, για να κουρεψεις εκει γκαζον.

Γι αυτό Δημήτρη είπα σχεδόν καθαρά. Άλλωστε εγώ ανα 6 μήνες τα αλλάζω και ζήτημα να δουλεύω το φρεζάκι πάνω από 10 ώρες... ;)
Αν βγαίνουν μαύρα είναι θέμα φυσικά!

Για τον φίλο ένα 30άρι Oregon ή Briggs & Stratton και θα είναι κομπλέ...

Δεν χρειάζεται τόση μελέτη το θέμα του λαδιού!
 
Χρήστο κ Νίκο.
Μερικές φωτο για αρχή που έχω στο κινητό μου από τον τόρνο. Βλέπε τρόπο στήριξης κ τάνυσης του κινητήρα, κλιμακουμενες τροχαλίες, στοιχεία κινητηρα κλπ αλλά κ ο ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΟΣ διακόπτης.
 
Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Λοιπόν Πάνο @panoss1 θα κεράσω μπύρες για το πρηξιμο.
Δες πως δουλεύει και πες μου αν σου φαίνεται ΟΚ.
Η διάμετρος της τροχαλιας του άξονα είναι 2,5 cm.
//cloud.tapatalk.com/s/580c85837baa7/TRIM_20161023_123811.mp4
Ευχαριστώ


Aργό μου φαίνεται...
Βέβαια το παν είναι η δύναμη, τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνουν οι κατάλληκες τροχαλίες.
 
Αυτή ήταν κι εμένα η αρχική μου εντύπωση Μπάμπη. Το περίμενα πιο γρήγορο εξ αιτίας όσων εχω δει ιντερνετικα.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Παιδιά έχω αυτή την σεγα τρία χρόνια kawasaki K-EJS800.

http://www.e-toolsmarket.com/sega-ilektroniki-800w-kawasaki-k-ejs800-810079.html

Με ελάχιστη χρήση έσπασε ένα ρουλεμαν (needle bearing) που έχει στο κεντρικό γρανάζι έφυγαν τα αξονακια του σφηνωσαν και την σταμάτησαν.

Ξέρει κανείς που μπορώ να βρω ανταλλακτικά;