Μάστορες τα φώτα σας!!

Ερώτηση προς τους Μηχανολόγους:

Μαζί με κάτι άλλα ψιλά αγόρασα σήμερα και αυτό το λάδι για αλλαγή στην χορτοκοπτική γκαζόν Briggs & Stratton που έχω.

Για ρίξτε μια ματιά ...κάνει αυτό ή να πάρω άλλο ??

yiv0ipF.jpg
 
Ερώτηση προς τους Μηχανολόγους:

Μαζί με κάτι άλλα ψιλά αγόρασα σήμερα και αυτό το λάδι για αλλαγή στην χορτοκοπτική γκαζόν Briggs & Stratton που έχω.

Για ρίξτε μια ματιά ...κάνει αυτό ή να πάρω άλλο ??

yiv0ipF.jpg
Δεν κανει.
Βαλτης το 10w-40 του Lidl!
 
Μονοτυπο λαδι API SA πρωτογενες, χωρις προσθετα;; Που το ξετρυπωσες βρε Νικο;
Ποια μηχανη εχεις να βρουμε το manual να δουμε τι λεει μεσα για λαδι.
 
30άρι γράφει οπότε λάδι είναι.

Ένα κανονικό ποιοτικό λάδι 10-40 είναι ότι πρέπει για την μηχανή.
Πολλοί βάζουν και 30άρι αλλά καλύτερο το μεταβλητού βαθμού αν θες να το δουλεύεις και χειμώνα άνετα.
 
Κανενα πρόβλημα Χρηστο.
Δεν μπορω να πω ποιο είναι το βοηθητικο και ποιο το κυριο,ουτε μπορει να βρεθει με μετρηση γιατι μπορει να είναι δυο σε σειρα,συν τις επαγωγες απ τους μαγνήτες.
Αν ισχυει το σχεδιο των ρωσων,θα εβαζα στο 3 τον ουδετερο,στα 1-2 τον πυκνωτή,θα εβαζα ρευμα στον πκνωτη(το σε ποιο ακρο του,καθοριζει την φορα περιστροφης)και ταυτόχρονα ρευμα στο 4 και μετα δοκιμαστικα στο 5.

Καλησπερα Πάνο και Στέλιο @seafalco
Δούλεψε το μοτερ με τις οδηγίες σας και το σχεδιο των Ρώσων, το οποιο ειναι σωστό.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολυ.
Απλά ειναι πολυ "αδύναμο" οπως το νοιωθω. Και ειναι η "γρήγορες" στροφές (στο 4-στο 5 ειναι ακόμα πιο αργό)
Θα μου πείτε τι περίμενα απο μοτερ 250W ;
Απλά ήταν σε πλυντήριο (πιάτων νομίζω) και θεωρούσα οτι εχει επαρκή ισχύ
Καλυτερα ειναι να βρω απο απο ηλεκτρική σκούπα στα 2kW ;
Μπάμπη στείλε φωτο/τύπο του δικού σου να ξεκινήσω αναζήτηση.



Sent from my iPad using Tapatalk
 
Έχω ένα W5 15-40 από το Lidl ... αλλά μπορεί να ψάξω και για το Briggs & Stratton που λέει.

Δημήτρη 6 από τον Κορμπάκη το πήρα στην Μπουμπουλίνας ...ανταλλακτικά γεωργικών και χωματουργικών λέει.

Η μηχανή είναι η 126702 και το manual λέει:

We recommend the use of a high quality detergent oil classified "For Service SE,SF,SG" such as Briggs & Stratton 30 weight oil part no 100005.
Detergent oil keep the engine cleaner and retard the formation of gum and varnish deposits. No special additives should be used with recommended oils.

*Air cooled engines run hotter than automotive engines.Use of multi-viscosity oils (10-30,etc.) above 40F (4C) will result in high oil consumption and possible engine damage. Check oil level more frequently if using these types of oil.
SAE 30 oil, if used below 40F (4C), will result in hard starting and possible engine bore damage due to inadequate lubrication.
 
Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Καλησπερα Πάνο και Στέλιο @seafalco
Δούλεψε το μοτερ με τις οδηγίες σας και το σχεδιο των Ρώσων, το οποιο ειναι σωστό.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολυ.
Απλά ειναι πολυ "αδύναμο" οπως το νοιωθω. Και ειναι η "γρήγορες" στροφές (στο 4-στο 5 ειναι ακόμα πιο αργό)
Θα μου πείτε τι περίμενα απο μοτερ 250W ;
Απλά ήταν σε πλυντήριο (πιάτων νομίζω) και θεωρούσα οτι εχει επαρκή ισχύ
Καλυτερα ειναι να βρω απο απο ηλεκτρική σκούπα στα 2kW ;
Μπάμπη στείλε φωτο/τύπο του δικού σου να ξεκινήσω αναζήτηση.


Χρήστο αποκλείετα να είναι απο πιάτων, αυτά μόνο μια μικρή αντλία έχουν. Μάλλον ρούχων είναι και μου κάνει εντύπωση που δείχνει αδύναμο.
Φωτογραφία δεν μπορώ να σου στείλω, το έχω στο χωριό και θα πρέπει να θυμηθώ και που το καταχώνιασα.
 
Καλησπερα Πάνο και Στέλιο @seafalco
Δούλεψε το μοτερ με τις οδηγίες σας και το σχεδιο των Ρώσων, το οποιο ειναι σωστό.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολυ.
Απλά ειναι πολυ "αδύναμο" οπως το νοιωθω. Και ειναι η "γρήγορες" στροφές (στο 4-στο 5 ειναι ακόμα πιο αργό)
Θα μου πείτε τι περίμενα απο μοτερ 250W ;
Απλά ήταν σε πλυντήριο (πιάτων νομίζω) και θεωρούσα οτι εχει επαρκή ισχύ
Καλυτερα ειναι να βρω απο απο ηλεκτρική σκούπα στα 2kW ;
Μπάμπη στείλε φωτο/τύπο του δικού σου να ξεκινήσω αναζήτηση.


Λοιπόν δοκίμασα και τον άλλο πόλο στον πυκνωτή και αντί να αλλάξει φορά περιστροφής, εγινε πιο δυνατό.
Τώρα δεν το σταματάω με το χέρι.
Μάλιστα τώρα μου φαίνεται οτι δεν εχουν διαφορά οι στροφές, είτε στο 4, είτε στο 5 δώσω τάση.
Σχόλια ;
Σχεδια κανεις για τορνο ή πριονοκορδελα ;

Sent from my iPad using Tapatalk




Sent from my iPad using Tapatalk
 
Χρήστο
αν θέλεις για μικρό ξυλότορνο μπορώ να σου στείλω πάρα πολλές φωτο από αυτόν που πήρα πρόσφατα, που θα σου δειχνουν τα πάντα. Μπορώ να βάλω κ όλες τις διαστάσεις. Σίγουρα θα σε βοηθήσει πολύ.
 
Έχω ένα W5 15-40 από το Lidl
Βαλτο στο Ζ18ΧΕ αυτο, να δεις παρτυ που θα κανει.........

Δημήτρη 6 από τον Κορμπάκη το πήρα στην Μπουμπουλίνας
Μαρκουτσια υψηλης, δεν πρεσαρει αυτος; Αν λεμε τον ιδιο.

high quality detergent oil classified "For Service SE,SF,SG".
Detergent oil keep the engine cleaner and retard the formation of gum and varnish deposits.
No special additives should be used with recommended oils.

Λοιπον ξεχνας και τα 10W-40, 15W-40, 5W-30 και γενικα τα πολυτυπα λαδια.
Πας για μονοτυπο SAE 30 πρωτογενες ορυκτελαιο με προσθετα, για τετραχρονους κινητηρες, που να καλυπτει προδιαγραφες του API (American Petroleum Institute) απο SE μεχρι SG.

Και επειδη απο οτι ειδα στο "μανουάλι" περνεις 600ml, νομιζω οτι κατι σαν και το παρακατω (API SF) σε καλυπτει
http://www.skroutz.gr/c/928/aksesouar-ergaleion.html?from=catspan&keyphrase=%CE%9B%CE%91%CE%94%CE%99+OREGON+%CE%9A%CE%99%CE%9D%CE%97%CE%A4%CE%97%CE%A1%CE%91+SAE+30

Και λιγη θεωρια..........
http://www.api.org/products-and-services/engine-oil/eolcs-categories-and-documents/oil-categories#tab_gasoline

%CE%91%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CF%8C%CF%82_SAE.JPG


%CE%91%CE%BD%CE%AC%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7_%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE%CF%82_API.png
 
Ναι απλά μην ξεχνάς αυτό.
SAE 30 oil, if used below 40F (4C), will result in hard starting and possible engine bore damage due to inadequate lubrication.
Εγώ θα έβαζα 10-30 και με έλεγχο ανά τακτά διαστήματα για την στάθμη.

Φίλε Κυριάκο κάτω από 4 C δέν κουρεύουμαι τό γκαζόν,γιατί απλά δέν μεγαλώνει τό γκαζόν κάτω από τους 8-10 C
Αλλά καί νά υπάρχει κάποιο ξεχασμένο γκαζόν ακούρευτο πού θέλει κόψιμο,σέ τελευταία ανάλυση ποιός θά κάτσει μέ τέτοιο κρύο κάτω από 4 C να κουρεύει γκαζόν,θά τό κάνει μία μέρα μέ πιό υποφερτή θερμοκρασία γιά εξωτερικές εργασίες.

Τό λάδι SAE 10-30 πάει μέχρι max θερμοκρασία τούς 30 C,εκεί θά έχει πρόβλημα τό καλοκαίρι,πού κουρεύουμαι συχνά τά γκαζόν,ενώ τό SAE 30 πάει μέχρι 35 C.

Προσωπικά πάντα βάζω SAE 30 στά τετράχρονα καί σέ μηχανή γκαζόν (χλοοκοπτική) καί σέ φρέζα.

Ευχαριστούμε τόν Δημήτρη γιά τούς χρήσιμους πίνακες.
 
Καλησπερα Πάνο και Στέλιο @seafalco
Δούλεψε το μοτερ με τις οδηγίες σας και το σχεδιο των Ρώσων, το οποιο ειναι σωστό.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολυ.
Απλά ειναι πολυ "αδύναμο" οπως το νοιωθω. Και ειναι η "γρήγορες" στροφές (στο 4-στο 5 ειναι ακόμα πιο αργό)
Θα μου πείτε τι περίμενα απο μοτερ 250W ;
Απλά ήταν σε πλυντήριο (πιάτων νομίζω) και θεωρούσα οτι εχει επαρκή ισχύ
Καλυτερα ειναι να βρω απο απο ηλεκτρική σκούπα στα 2kW ;
Μπάμπη στείλε φωτο/τύπο του δικού σου να ξεκινήσω αναζήτηση.



Sent from my iPad using Tapatalk
Να εισαι καλα Χρηστο.
Αλλαξε φαση -ουδετερο μεταξυ τους και δες διαφορες.
Ισως εχει αρπαγμενο τύλιγμα.
Είναι από ρουχων.
Καλες κοπες!

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Χρήστο
αν θέλεις για μικρό ξυλότορνο μπορώ να σου στείλω πάρα πολλές φωτο από αυτόν που πήρα πρόσφατα, που θα σου δειχνουν τα πάντα. Μπορώ να βάλω κ όλες τις διαστάσεις. Σίγουρα θα σε βοηθήσει πολύ.
Θελω και εγω Κωστα.
Ευχαριστω.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Ναι απλά μην ξεχνάς αυτό.
SAE 30 oil, if used below 40F (4C), will result in hard starting and possible engine bore damage due to inadequate lubrication.
Εγώ θα έβαζα 10-30 και με έλεγχο ανά τακτά διαστήματα για την στάθμη.
:SFGSFGSF:
 
Φίλε Κυριάκο κάτω από 4 C δέν κουρεύουμαι τό γκαζόν,γιατί απλά δέν μεγαλώνει τό γκαζόν κάτω από τους 8-10 C
Αλλά καί νά υπάρχει κάποιο ξεχασμένο γκαζόν ακούρευτο πού θέλει κόψιμο,σέ τελευταία ανάλυση ποιός θά κάτσει μέ τέτοιο κρύο κάτω από 4 C να κουρεύει γκαζόν,θά τό κάνει μία μέρα μέ πιό υποφερτή θερμοκρασία γιά εξωτερικές εργασίες.

Τό λάδι SAE 10-30 πάει μέχρι max θερμοκρασία τούς 30 C,εκεί θά έχει πρόβλημα τό καλοκαίρι,πού κουρεύουμαι συχνά τά γκαζόν,ενώ τό SAE 30 πάει μέχρι 35 C.

Προσωπικά πάντα βάζω SAE 30 στά τετράχρονα καί σέ μηχανή γκαζόν (χλοοκοπτική) καί σέ φρέζα.

Ευχαριστούμε τόν Δημήτρη γιά τούς χρήσιμους πίνακες.

Ναι αλλά η φρέζα δουλεύει σχεδόν όλο τον χρόνο οπότε το 30άρι δεν είναι το κατάλληλο Δημήτρη.
Εγώ βάζω σε όλα τα μηχανήματα Castrol Magnatec 15-40 και μέχρι στιγμής δεν έχω θέμα ούτε στην κατανάλωση λαδιού ούτε στην λειτουργία.
Ειδικά με το συγκεκριμένο λάδι μετα από 15-20 ώρες λειτουργίας που το αλλάζω πάντα βγαίνει ελάχιστα πιο σκούρο απ ότι ήταν όταν μπήκε!
 
Re: Απάντηση: Μάστορες τα φώτα σας!!

Χρήστο
αν θέλεις για μικρό ξυλότορνο μπορώ να σου στείλω πάρα πολλές φωτο από αυτόν που πήρα πρόσφατα, που θα σου δειχνουν τα πάντα. Μπορώ να βάλω κ όλες τις διαστάσεις. Σίγουρα θα σε βοηθήσει πολύ.

Ευχαριστω Κώστα. Θα το ηθελα.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Φίλε Κυριάκο κάτω από 4 C δέν κουρεύουμαι τό γκαζόν,γιατί απλά δέν μεγαλώνει τό γκαζόν κάτω από τους 8-10 C
Αλλά καί νά υπάρχει κάποιο ξεχασμένο γκαζόν ακούρευτο πού θέλει κόψιμο,σέ τελευταία ανάλυση ποιός θά κάτσει μέ τέτοιο κρύο κάτω από 4 C να κουρεύει γκαζόν,θά τό κάνει μία μέρα μέ πιό υποφερτή θερμοκρασία γιά εξωτερικές εργασίες.

Τό λάδι SAE 10-30 πάει μέχρι max θερμοκρασία τούς 30 C,εκεί θά έχει πρόβλημα τό καλοκαίρι,πού κουρεύουμαι συχνά τά γκαζόν,ενώ τό SAE 30 πάει μέχρι 35 C.

Προσωπικά πάντα βάζω SAE 30 στά τετράχρονα καί σέ μηχανή γκαζόν (χλοοκοπτική) καί σέ φρέζα.

Ευχαριστούμε τόν Δημήτρη γιά τούς χρήσιμους πίνακες.
Δημητρη,δεν είναι το θεμα η εξωτερικη θερμοκρασια κατά την εκκινηση,αλλα η ρευστοτητα του λαδιου,μεχρι να φτασει σε θερμοκρασια λειτουργιας,ετσι ώστε να εχει λιγοτερες φθορες κατά την εκκινηση.
Μολις ζεσταθεί το λαδι θα δουλευει σαν τριανταρι,ανεξαρτητα εξωτερικης θερμοκρασίας και ανεξάρτητα του αρχικου ιξωδες.
Επισης κουρεύουμε και σε 40 βαθμούς το καλοκαιρι,αρα και εκει δουλευει το 30αρη.

Φιλικα παντα.