vagos08
AVClub Enthusiast
- 29 May 2010
- 1,068
ναι εχεις δικιο.τελικα βρηκα τι θελω γι αυτο που θελω να κανω)http://www.e-shoptools.com/images/uploads/BR35006.jpg)!
Δεν κανει.Ερώτηση προς τους Μηχανολόγους:
Μαζί με κάτι άλλα ψιλά αγόρασα σήμερα και αυτό το λάδι για αλλαγή στην χορτοκοπτική γκαζόν Briggs & Stratton που έχω.
Για ρίξτε μια ματιά ...κάνει αυτό ή να πάρω άλλο ??
![]()
Κανενα πρόβλημα Χρηστο.
Δεν μπορω να πω ποιο είναι το βοηθητικο και ποιο το κυριο,ουτε μπορει να βρεθει με μετρηση γιατι μπορει να είναι δυο σε σειρα,συν τις επαγωγες απ τους μαγνήτες.
Αν ισχυει το σχεδιο των ρωσων,θα εβαζα στο 3 τον ουδετερο,στα 1-2 τον πυκνωτή,θα εβαζα ρευμα στον πκνωτη(το σε ποιο ακρο του,καθοριζει την φορα περιστροφης)και ταυτόχρονα ρευμα στο 4 και μετα δοκιμαστικα στο 5.
Καλησπερα Πάνο και Στέλιο @seafalco
Δούλεψε το μοτερ με τις οδηγίες σας και το σχεδιο των Ρώσων, το οποιο ειναι σωστό.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολυ.
Απλά ειναι πολυ "αδύναμο" οπως το νοιωθω. Και ειναι η "γρήγορες" στροφές (στο 4-στο 5 ειναι ακόμα πιο αργό)
Θα μου πείτε τι περίμενα απο μοτερ 250W ;
Απλά ήταν σε πλυντήριο (πιάτων νομίζω) και θεωρούσα οτι εχει επαρκή ισχύ
Καλυτερα ειναι να βρω απο απο ηλεκτρική σκούπα στα 2kW ;
Μπάμπη στείλε φωτο/τύπο του δικού σου να ξεκινήσω αναζήτηση.
Καλησπερα Πάνο και Στέλιο @seafalco
Δούλεψε το μοτερ με τις οδηγίες σας και το σχεδιο των Ρώσων, το οποιο ειναι σωστό.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολυ.
Απλά ειναι πολυ "αδύναμο" οπως το νοιωθω. Και ειναι η "γρήγορες" στροφές (στο 4-στο 5 ειναι ακόμα πιο αργό)
Θα μου πείτε τι περίμενα απο μοτερ 250W ;
Απλά ήταν σε πλυντήριο (πιάτων νομίζω) και θεωρούσα οτι εχει επαρκή ισχύ
Καλυτερα ειναι να βρω απο απο ηλεκτρική σκούπα στα 2kW ;
Μπάμπη στείλε φωτο/τύπο του δικού σου να ξεκινήσω αναζήτηση.
Λοιπόν δοκίμασα και τον άλλο πόλο στον πυκνωτή και αντί να αλλάξει φορά περιστροφής, εγινε πιο δυνατό.
Τώρα δεν το σταματάω με το χέρι.
Μάλιστα τώρα μου φαίνεται οτι δεν εχουν διαφορά οι στροφές, είτε στο 4, είτε στο 5 δώσω τάση.
Σχόλια ;
Σχεδια κανεις για τορνο ή πριονοκορδελα ;
Sent from my iPad using Tapatalk
Βαλτο στο Ζ18ΧΕ αυτο, να δεις παρτυ που θα κανει.........Έχω ένα W5 15-40 από το Lidl
Μαρκουτσια υψηλης, δεν πρεσαρει αυτος; Αν λεμε τον ιδιο.Δημήτρη 6 από τον Κορμπάκη το πήρα στην Μπουμπουλίνας
high quality detergent oil classified "For Service SE,SF,SG".
Detergent oil keep the engine cleaner and retard the formation of gum and varnish deposits.
No special additives should be used with recommended oils.
Ναι απλά μην ξεχνάς αυτό.
SAE 30 oil, if used below 40F (4C), will result in hard starting and possible engine bore damage due to inadequate lubrication.
Εγώ θα έβαζα 10-30 και με έλεγχο ανά τακτά διαστήματα για την στάθμη.
Να εισαι καλα Χρηστο.Καλησπερα Πάνο και Στέλιο @seafalco
Δούλεψε το μοτερ με τις οδηγίες σας και το σχεδιο των Ρώσων, το οποιο ειναι σωστό.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολυ.
Απλά ειναι πολυ "αδύναμο" οπως το νοιωθω. Και ειναι η "γρήγορες" στροφές (στο 4-στο 5 ειναι ακόμα πιο αργό)
Θα μου πείτε τι περίμενα απο μοτερ 250W ;
Απλά ήταν σε πλυντήριο (πιάτων νομίζω) και θεωρούσα οτι εχει επαρκή ισχύ
Καλυτερα ειναι να βρω απο απο ηλεκτρική σκούπα στα 2kW ;
Μπάμπη στείλε φωτο/τύπο του δικού σου να ξεκινήσω αναζήτηση.
Sent from my iPad using Tapatalk
Θελω και εγω Κωστα.Χρήστο
αν θέλεις για μικρό ξυλότορνο μπορώ να σου στείλω πάρα πολλές φωτο από αυτόν που πήρα πρόσφατα, που θα σου δειχνουν τα πάντα. Μπορώ να βάλω κ όλες τις διαστάσεις. Σίγουρα θα σε βοηθήσει πολύ.
:SFGSFGSF:Ναι απλά μην ξεχνάς αυτό.
SAE 30 oil, if used below 40F (4C), will result in hard starting and possible engine bore damage due to inadequate lubrication.
Εγώ θα έβαζα 10-30 και με έλεγχο ανά τακτά διαστήματα για την στάθμη.
Φίλε Κυριάκο κάτω από 4 C δέν κουρεύουμαι τό γκαζόν,γιατί απλά δέν μεγαλώνει τό γκαζόν κάτω από τους 8-10 C
Αλλά καί νά υπάρχει κάποιο ξεχασμένο γκαζόν ακούρευτο πού θέλει κόψιμο,σέ τελευταία ανάλυση ποιός θά κάτσει μέ τέτοιο κρύο κάτω από 4 C να κουρεύει γκαζόν,θά τό κάνει μία μέρα μέ πιό υποφερτή θερμοκρασία γιά εξωτερικές εργασίες.
Τό λάδι SAE 10-30 πάει μέχρι max θερμοκρασία τούς 30 C,εκεί θά έχει πρόβλημα τό καλοκαίρι,πού κουρεύουμαι συχνά τά γκαζόν,ενώ τό SAE 30 πάει μέχρι 35 C.
Προσωπικά πάντα βάζω SAE 30 στά τετράχρονα καί σέ μηχανή γκαζόν (χλοοκοπτική) καί σέ φρέζα.
Ευχαριστούμε τόν Δημήτρη γιά τούς χρήσιμους πίνακες.
Χρήστο
αν θέλεις για μικρό ξυλότορνο μπορώ να σου στείλω πάρα πολλές φωτο από αυτόν που πήρα πρόσφατα, που θα σου δειχνουν τα πάντα. Μπορώ να βάλω κ όλες τις διαστάσεις. Σίγουρα θα σε βοηθήσει πολύ.
Δημητρη,δεν είναι το θεμα η εξωτερικη θερμοκρασια κατά την εκκινηση,αλλα η ρευστοτητα του λαδιου,μεχρι να φτασει σε θερμοκρασια λειτουργιας,ετσι ώστε να εχει λιγοτερες φθορες κατά την εκκινηση.Φίλε Κυριάκο κάτω από 4 C δέν κουρεύουμαι τό γκαζόν,γιατί απλά δέν μεγαλώνει τό γκαζόν κάτω από τους 8-10 C
Αλλά καί νά υπάρχει κάποιο ξεχασμένο γκαζόν ακούρευτο πού θέλει κόψιμο,σέ τελευταία ανάλυση ποιός θά κάτσει μέ τέτοιο κρύο κάτω από 4 C να κουρεύει γκαζόν,θά τό κάνει μία μέρα μέ πιό υποφερτή θερμοκρασία γιά εξωτερικές εργασίες.
Τό λάδι SAE 10-30 πάει μέχρι max θερμοκρασία τούς 30 C,εκεί θά έχει πρόβλημα τό καλοκαίρι,πού κουρεύουμαι συχνά τά γκαζόν,ενώ τό SAE 30 πάει μέχρι 35 C.
Προσωπικά πάντα βάζω SAE 30 στά τετράχρονα καί σέ μηχανή γκαζόν (χλοοκοπτική) καί σέ φρέζα.
Ευχαριστούμε τόν Δημήτρη γιά τούς χρήσιμους πίνακες.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.