Μάστορες τα φώτα σας!!

Καλησπερα παιδια....εχω στην κατοχη μου μια παλια ογκοδη και βαρια ηλεκτροκολληση....θελω να την αντικαταστησω με μια καινουργια ηλεκτρονικου τυπου.Την βοηθεια σας και τις προτασεις σας καθως περα απο τα ξυλουργικα δεν εχω ασχοληθει ιδιαιτερα με το συγκεκριμενο τομεα...Τι να προσεξω και ποια η διαφορα αυτων με ηλεκτροδια και αυτων με "συρμα";Ευχαριστω
 
Ο μόνος που μιλάει για τελειότητα είσαι εσύ.
Σαφώς και ένα δίσκος με 80 δόντια θα σου κόψει την μελαμινη και το κπ τέλεια.
Αν θες όμως με ένα φαλτσοπριονο να κόβεις και μέταλλα και ξυλα, ο μαμα δίσκος το κάνει και το κάνει πολύ καλά. Όχι τέλεια, σίγουρα.
Με 180 όμως πες μου μια άλλη λύση που να το κάνει αυτο;
Σίγουρα θα είναι λίγο πιο αργό από τα αμιγώς ξύλου φαλτσοπριονα αλλά ο αγοραστής αποφασίζει τι θα χάσει και τι θα κερδίσει .

Το παλικάρι μπορεί να δώσει 350 και ρώτησε αν μπορεί να κόψει και μέταλλο.
Η σωστή απάντηση είναι ότι με ένα φαλτσοπριονο ξύλου, δεν είναι ασφαλές. Με το rage είναι.
Αν θέλει τέλεια κοπή, πιστεύω, μπορεί να βάλει έναν δίσκο με περισσότερα δόντια και να κάνει τέλειες κοπες σε ξύλο.

Οχι, εσυ μιλησες για τελειοτητα... "Δεν μπορεί αυτή που το έχει να λέει ότι κάνει τέλειες κοπές και αυτός που το έχει δει μόνο σε φωτογραφία να λέει το αντίθετο."
Και σε αυτο το ποστ αυτοαναιρεισαι γιατι λες πως ενας αμιγως δισκος ξυλου θα κοψει πιο τελεια απο το τελεια του rage.

Κανενας δεν ρωτησε για πριονι που κοβει σιδερα και ξυλα με 180 ευρω.

το παιδι που δινει τα 350 ειναι ο george_av και ρωτησε για φαλτσοπριονο ξυλου, ΜΕΤΑΒΟ ή BOSCH σε αλλο thread.
http://avclub.gr/forum/showthread.p...ι-άλλα?p=1057846477&highlight=#post1057846477

Το παιδι που ρωτησε σε αυτο το thread ειναι ο parth και εκανε 2 ερωτησεις:
1. Παιδια μια (χαζή) ερώτηση: Τα δισκοπρίονα ξύλου μπορούν να κόψουν μέταλλο με το κατάλληλο δίσκο? Η' αντίστροφα τα δισκοπριονα μετάλλου μπορούν να κόψουν ξύλο?
Απαντηθηκε απο εμενα και Κυριακο οτι το πρωτο δεν γινεται ενω το δευτερο γινεται. Το rage ανηκει στην δευτερη κατηγορια.
2. Και εγω τα evolution κοιτούσα. Εχει κανεις το rage2 ή το Rage3 για να πει εντυπώσεις?

Και δωσαμε τις αποψεις μας περι ξυλου και rage.
 
Ωντος έμπλεξα τα νήματα.
Προτείνω οι διαχειριστές να μου διαγράψουν τα μηνύματα που είναι άσχετα με την ερώτηση για να μείνει καθαρό το νημα
 
Re: Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

e. Μου είχαν πει & το εφάρμοζα να μην βάζω π.χ. 50 βενζίνη & να περιμένω να τελειώσει, αλλά κάθε φορά που γέμιζα υγραέριο να συμπλήρωνα για ανανέωση της ~ 5 βενζίνη.

αυτο τιαριαζει με ενα αρθρο για την βενζινη που καθεται πολυ καιρο που διαβασα (απο εταιρια προσθετικων)
στις μετατροπες αεριου η βενζινη εξακολουθει να γυρνα στο κυκλωμα και να επιστρεφει στο ρεζερβουαρ, δηλαδη η αντλια δουλευε συνεχωςι. Αυτο σημαινει οτι θερμαινετια σε εναν βαθμο και "κουραζεται". μπορει ακομα να αρχισει να "ζελατινοποιειται". Για αυτο και καποιες φορες βγαινει βλαβη στην αντλια βενζινης οταν εχει γινει μεταρτροπη. συνεπως οχι συνεχεια αεριο
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

αυτο τιαριαζει με ενα αρθρο για την βενζινη που καθεται πολυ καιρο που διαβασα (απο εταιρια προσθετικων)
στις μετατροπες αεριου η βενζινη εξακολουθει να γυρνα στο κυκλωμα και να επιστρεφει στο ρεζερβουαρ, δηλαδη η αντλια δουλευε συνεχωςι. Αυτο σημαινει οτι θερμαινετια σε εναν βαθμο και "κουραζεται". μπορει ακομα να αρχισει να "ζελατινοποιειται". Για αυτο και καποιες φορες βγαινει βλαβη στην αντλια βενζινης οταν εχει γινει μεταρτροπη. συνεπως οχι συνεχεια αεριο

:a0210:
 
Αντλία βγάζει γιατί δεν εκτονωνεται η πίεση.

Όταν χαλάσει η βενζινα απ την πολυκαιρία βουλώνει τα μπέκ που μετά δεν στεγανοποιουν με αποτέλεσμα να γεμίζει βενζινα ο κύλινδρος.Μετα η υδραυλική πίεση θα τα σπάσει ολα...
 
Καλησπερα παιδια....εχω στην κατοχη μου μια παλια ογκοδη και βαρια ηλεκτροκολληση....θελω να την αντικαταστησω με μια καινουργια ηλεκτρονικου τυπου.Την βοηθεια σας και τις προτασεις σας καθως περα απο τα ξυλουργικα δεν εχω ασχοληθει ιδιαιτερα με το συγκεκριμενο τομεα...Τι να προσεξω και ποια η διαφορα αυτων με ηλεκτροδια και αυτων με "συρμα";Ευχαριστω

Γνωρίζει κάποιος σχετικά;
 
Οι αντλιες βενζινης στις μετατροπες υγραεριο, δουλευουν συνεχεια, (εκτος αν εχει επιλεξει με ευθυνη του ο ιδιοκτητης να μπει διακοπτης) για τον απλουστατο λογο, αν παθει κατι το υγραεριο και ειστε σε μια προσπεραση ας πουμε, να μην σκοτωθειτε. Πρεπει να ειναι σταντ μπαι για αμεσοτητα οταν χρειαστει να περασει απο αεριο σε βενζινη.
Η αντλια δουλευει συνεχεια, και η βενζινη ξαναγυρναει στο ρεζερβουαρ, απο τα επιστρεφομενα. Η πιεση δεν αλλαζει, καθως απο τα 7-8 bar που δινει μια αντλια (πχ ενος κυκλωματος που δουλευει στα 3,8) μολις περασει απο τον σταθεροποιηη πιεσης ειναι σταθερη 3,8.
Η παλια βενζινη μολις κλεισει καποιους μηνες αλλιωνεται, και εχει μια χαρακτηριστικη "βρωμα" και αν μεινει παραπανω γινεται παχυρευστη σαν ζελες (που ειπε και ο φιλος παραπανω).
Γι αυτο τους λογους πρεπει να καιμε τακτικα και βενζινη ωστε να την ανανεωνουμε.
Η αντλια ψυχεται απο την βυθιση της στην βενζινη (αυτες που ειναι εντος του ρεζερβουαρ), οποτε πρεπει να ειναι παντα σκεπασμενη και οχι να δουλευει στον αερα. Το ιδια αποτελεσμα εχουμε και με την πρακτικη 5 ευρω βενζινη. Εχω δει (ανοιξει) αντλιες λειωμενες μεσα.
Επισης τα ρεζερβουαρ μεσα εχουν "αρκουδες" και ποτε κανεις δεν καθεται να καθαρισει.

Επειδη λοιπον ειχε παραγινει το κακο με τις αντλιες και πολλλοι προσπαθουσαν να τις περασουν εγγυηση (στις αρχες) καποια εργοστασια (πχ Pierburg) ειχαν στειλει ενα χαρτι που ελλεγε οτι σταματουν να περνουν εγγυηση τις αντλιες στην Ελλαδα, γιατι μετα απο ελεγχους που εκαναν, κατα 99,9 % δεν υπηρχε κατασκευαστικη ευθυνη, αλλα οφειλοταν στις μετατροπες και στην κακη χρηση.
Επισης "εσφιξαν" οι οροι εγγυησης στο απολυτως τυπικο, που ειναι πληρωνεις μεταφορικα, παει στο εργοστασιο, γινεται τεχνικος ελεγχος, και αν βρεθει κατασκευαστικη ευθυνη, τοτε πιστωνεσαι τα μεταφορικα, και ενα καινουργιο ανταλλακτικο.
Αν δεν εισαι κανενας καραγκιοζης ατεχνος που συνεχεια σου φταινε οι αλλοι προσπαθωντας να κρυψεις ετσι την αμαθεια σου, τοτε τα μεταφορικα καλυπτονται απο τον μεταπωλητη που συνεργαζεσαι, καθως εισαι ικανος να του εξηγησεις τεχνικα την αστοχια.
Οι υπολοιποι βαζουν τον ιδιοκτητη να τσακωθει, καθως η "πιατσα" ξερει τι καπνο φουμαρουν, και τους παει απολυτως τυπικα.
Συμπληρωνεις κατι χαρτια με στοιχεια και διαγνωση απο τον μηχανικο και την σφραγιδα του.
Πολλα εργοστασια (μεσω των αντιπροσωπων τους) ζητουν και αντιγραφο απο το παροχης υπηρεσιων, και το παραστατικο αγορας, και το τιμολογιο αγορας του μεταπωλητη, για να πιστοποιησουν οτι η επισκευη εγινε απο πτυχιουχο μηχανικο.
Παντα οταν το εργοστασιο εχει ευθυνη την αναγνωριζει.
 
τι δείχνεις Κώστα?

Ευχαριστώ πολύ Κώστα.
Μου δείχνει τα κάγκελα της ταράτσας ενός γείτονά του που έφτιαξαν με σωλήνες και πλέγμα Σωτήρη.
 
α, μάλιστα.
αυτή είναι και η οικονομικότερη λύση για περίφραξη.
γείτονας έχει φτιάξει έτσι την περίφραξη του οικοπέδου του και μάλιστα με σωλήνες 2μ ύψος...εδώ και δεκαετίες...όλα είναι άψογα ακόμη.
 
έτσι είναι Παναγιώτη...πρώτα σου "γράφει" την ανάγκη στο υποσυνείδητο σου....και μετά νομίζεις πως είναι πραγματικά δική σου η ανάγκη....είναι προχωρημένες τεχνικές του παππού αυτές... χε χε χε χε ...
 
Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Εχω ενα Peugeot 307. 1600 του 2002.
Βλεπω η μετατροπη σε αεριο εχει πεσει περιπου στα 700 ευρω και πως θα εχω περιπου 40% οικονομια στο κοστος καυσιμου.
Αρα 90 ευρω το γεμισμα τωρα και με 10 γεμισματα το χρονο τουλαχιστον να βαλω θα εχω 300 ευρω κερδος.
Αξιζει το ρισκο ή θα γινει το αυτοκινητο pou**na και δεν θα δουλευει σωστα.
Μεχρι τωρα 120.000χιλ ειναι αψογο.

Εμπειριες και αποψεις παρακαλω.


Και εγω ηθελα να κανω την μετατροπη σε αεριο στο hyundai getz του 2005 αλλα εδω στην μικρη κοινωνια που ζω οσοι εβαλαν τους εβγαλε προβληματα η μηχανη μετα απο μερικα χιλ καποιοι μαλιστα πληρωσαν 1200 για την επισκευη της, και εγω σε σκεψης ειμαι και μαλιστα πολυ διστακτικος γιατι μετα δεν θα τα εχω για επισκευη.
 
Εγώ ένα Fiesta που είχα και το έκανα αέριο μετά την μετατροπή με έλιωσε στην ζημιά μέχρι του το εδιωξα. Σε ένα επιπόλαιο ψάξιμο ότι πρόβλημα είχα εγώ είχαν αρκετοί με φιέστα οπότε μάλλον δεν έτυχε.