Οι αντλιες βενζινης στις μετατροπες υγραεριο, δουλευουν συνεχεια, (εκτος αν εχει επιλεξει με ευθυνη του ο ιδιοκτητης να μπει διακοπτης) για τον απλουστατο λογο, αν παθει κατι το υγραεριο και ειστε σε μια προσπεραση ας πουμε, να μην σκοτωθειτε. Πρεπει να ειναι σταντ μπαι για αμεσοτητα οταν χρειαστει να περασει απο αεριο σε βενζινη.
Η αντλια δουλευει συνεχεια, και η βενζινη ξαναγυρναει στο ρεζερβουαρ, απο τα επιστρεφομενα. Η πιεση δεν αλλαζει, καθως απο τα 7-8 bar που δινει μια αντλια (πχ ενος κυκλωματος που δουλευει στα 3,8) μολις περασει απο τον σταθεροποιηη πιεσης ειναι σταθερη 3,8.
Η παλια βενζινη μολις κλεισει καποιους μηνες αλλιωνεται, και εχει μια χαρακτηριστικη "βρωμα" και αν μεινει παραπανω γινεται παχυρευστη σαν ζελες (που ειπε και ο φιλος παραπανω).
Γι αυτο τους λογους πρεπει να καιμε τακτικα και βενζινη ωστε να την ανανεωνουμε.
Η αντλια ψυχεται απο την βυθιση της στην βενζινη (αυτες που ειναι εντος του ρεζερβουαρ), οποτε πρεπει να ειναι παντα σκεπασμενη και οχι να δουλευει στον αερα. Το ιδια αποτελεσμα εχουμε και με την πρακτικη 5 ευρω βενζινη. Εχω δει (ανοιξει) αντλιες λειωμενες μεσα.
Επισης τα ρεζερβουαρ μεσα εχουν "αρκουδες" και ποτε κανεις δεν καθεται να καθαρισει.
Επειδη λοιπον ειχε παραγινει το κακο με τις αντλιες και πολλλοι προσπαθουσαν να τις περασουν εγγυηση (στις αρχες) καποια εργοστασια (πχ Pierburg) ειχαν στειλει ενα χαρτι που ελλεγε οτι σταματουν να περνουν εγγυηση τις αντλιες στην Ελλαδα, γιατι μετα απο ελεγχους που εκαναν, κατα 99,9 % δεν υπηρχε κατασκευαστικη ευθυνη, αλλα οφειλοταν στις μετατροπες και στην κακη χρηση.
Επισης "εσφιξαν" οι οροι εγγυησης στο απολυτως τυπικο, που ειναι πληρωνεις μεταφορικα, παει στο εργοστασιο, γινεται τεχνικος ελεγχος, και αν βρεθει κατασκευαστικη ευθυνη, τοτε πιστωνεσαι τα μεταφορικα, και ενα καινουργιο ανταλλακτικο.
Αν δεν εισαι κανενας καραγκιοζης ατεχνος που συνεχεια σου φταινε οι αλλοι προσπαθωντας να κρυψεις ετσι την αμαθεια σου, τοτε τα μεταφορικα καλυπτονται απο τον μεταπωλητη που συνεργαζεσαι, καθως εισαι ικανος να του εξηγησεις τεχνικα την αστοχια.
Οι υπολοιποι βαζουν τον ιδιοκτητη να τσακωθει, καθως η "πιατσα" ξερει τι καπνο φουμαρουν, και τους παει απολυτως τυπικα.
Συμπληρωνεις κατι χαρτια με στοιχεια και διαγνωση απο τον μηχανικο και την σφραγιδα του.
Πολλα εργοστασια (μεσω των αντιπροσωπων τους) ζητουν και αντιγραφο απο το παροχης υπηρεσιων, και το παραστατικο αγορας, και το τιμολογιο αγορας του μεταπωλητη, για να πιστοποιησουν οτι η επισκευη εγινε απο πτυχιουχο μηχανικο.
Παντα οταν το εργοστασιο εχει ευθυνη την αναγνωριζει.