Το utp δεν φταιει.Παιδιά, υπάρχει πιθανότητα, επειδή η γραμμή των λαμπτήρων φθορίου, μαζί με την γραμμή των καμερων τραβήχτηκε πρόσφατα, να φταίει το καλώδιο ή το UTP των καμερών;
Τις ματίσεις στα κουτιά τις τσέκαρα και είναι πολύ καλές.
Οι φθορισμού (και όχι φθορίου) αν έχουν 'μηχανικό' ballast (δηλαδή μετασχηματιστή αντί για ηλεκτρονικό στάρτερ που έχουν οι πιο καινούριες) δημιουργούν παρεμβολές κατά την εκκίνησή τους. Συνήθως δεν είναι πρόβλημα αυτό γιατί υπάρχουν άλλα φορτία στο δίκτυο που θα τις αποσβέσουν. Στην προκειμένη περίπτωση όμως προκαλούν πρόβλημα στα led. Κοινή λύση έχω δει σε συστοιχίες led να τοποθετείται και μια λάμπα πυράκτωσης για να προσφέρει αυτού του είδους την απόσβεση. Εγώ θα πρότεινα να αντικαταστήσεις τις λάμπες φθορισμού με αντίστοιχες led: η εγκατάσταση είναι πολύ απλή: στην ίδια βάση αποσυνδέεις το μετασχηματιστή τους και τους δίνεις κατευθείαν τα 220V. Έτσι έχεις τη μισή κατανάλωση σε σχέση με τη φθορισμού και άμεση εκκίνηση χωρίς τρεμόπαιγμα.
Για παράδειγμα:
http://ledison.gr/shop/led-fotistik...-t8/dio-led-λάμπα-φθορισμού-t8-18w-g13-120cm/
http://www.bestmarket.gr/plastiki-lampa-led-18w-120cm-naturalwhite-tube-t8-18-watt-fthoriou.html
Για να αντικατασταθουν με led οι φθορισμού δεν απαιτηται η αποσυνδεση ballast. Απλά βγάζεις τη παλιά λάμπα και συνδέεις τη καινούργια, αφαιρείς μόνο το starter ειδάλλως θα αναβοσβήνει.
Σωστα.Η λαμπτηρες φωτισμου φθορισμου τυπου led απλα αντικαθιστουν τις αντιστοιχες φθορισμου. Βγαζεις βαζεις η δουλεις. Ειναι ready to work που λενε στη χωριο μου.
Εχουν ενσωματομενα ηλεκτρονικα καιντο balllast που παραμενει απλα προσθετει μια ελαχιστη ωμικη αντισταση/καταναλωση.
Σωστα.
Υπαρχουν και με γεφυρα στο σταρτερ και με αλλαγη συνδεσμολογίας.
Αλλα βρε μαστορια,ο ανθρωπος εχει πρόβλημα σε ΑΛΛΟ πινακα και σε ΑΛΛΟ οροφο...
Γιωργο από μακρια δεν βρίσκεται ευκολα λυση.
Κοιτα μηπως εχουν κοινο κουτι διακλαδώσεως και εχουν συνδεθει λαθος ουδέτεροι.
Φαντασου μια σωληνα,πανω από 50m,που δινει σε φωτα κηπου,μοιρασμενα σε τέσσερα κυκλώματα και μεσα να τρεχουν μια γειωση,ενας ουδετερος και τέσσερεις φασεις.
Όταν αναβει μια γραμμη,επαγωγικα επιστρεφει απ τις σβηστες ηλεκτρονικες λαμπες ταση στον ουδετερο και ταυτόχρονα αναβοσβηνει λιγο καποια σβηστη λαμπα.
Δεν υπαρχει νημα λαμπας για να σταματησει η επιστροφή.
Η μετρηση γινεται με τον ουδετερο στον αερα και με γη.
Όλα τροφοδοτουντε από αυτομετασχηματιστη που ελεγχεται από ρελε,που με τη σειρα του ελεγχεται από φωτοκυτταρο ημερας-νυχτας.
Γιωργο,πρεπει να μετρήσεις στην εξοδο του ρελε όταν υπαρχει το πρόβλημα για να δεις αν είναι απ αυτόν.
Η λαμπτηρες φωτισμου φθορισμου τυπου led απλα αντικαθιστουν τις αντιστοιχες φθορισμου. Βγαζεις βαζεις η δουλεις. Ειναι ready to work που λενε στη χωριο μου.
Εχουν ενσωματομενα ηλεκτρονικα καιντο balllast που παραμενει απλα προσθετει μια ελαχιστη ωμικη αντισταση/καταναλωση.
η αποσύνδεση είναι πολύ απλή διαδικασία (σε αυτά που έκανα εγώ, αρκούσε να πατήσεις με το κατσαβίδι την επαφή της κλέμας για να βγει το καλώδιο, ούτε ξεβίδωμα δε χρειάστηκε) και πέρα από την αποφυγή άσκοπης κατανάλωσης αφαιρεί από το δίκτυο άχρηστα εξαρτήματα (λόγω παλαιότητας, υγρασίας κλπ, υπάρχει πιθανότητα κάποιος από τους μετασχηματιστές να προκαλεί πρόβλημα). δε λέω ότι είναι αυτή η αιτία αλλά γιατί να τους κρατήσεις;
στην προκειμένη περίπτωση, νομίζω ότι είναι μια σειρά προβλημάτων. πέρα από τις παρεμβολές των στάρτερ, όπως ειπώθηκε, τα μεγάλα μήκη καλωδίων ενισχύουν τέτοιες συμπεριφορές. ο περιορισμός τους ίσως όντως να γίνει με πυκνωτή κοντά στο φορτίο, δεδομένου ότι δεν υπάρχει κάποιο άλλο 'χοντρό' πρόβλημα όπως πρόβλημα στη γείωση του ουδέτερου στον πίνακα ή αδυνατισμένη μόνωση καλωδίου σε κάποιο σημείο. Θα συμφωνήσω και γω πως πρέπει οπωσδήποτε να ελεγχθεί το ρελέ διαρροής (αν δεν υπάρχει μετασχηματιστής απομόνωσης). Κοινώς, χρειάζεσαι ηλεκτρολόγο![]()
Το ρελέ ήταν το πρώτο πράγμα που έλεγξα και λειτουργεί σωστά. Μάλιστα, σε επαφή (ενώ φυσικά ήταν κλειστός ο γενικός) ουδετέρου-γείωσης όταν έκανα κάτι ματίσεις, έπεσε!
έχω ήδη ειδοποιήσει τον ηλεκτρολόγο, η αρχική του εξήγηση ήταν, αυτή που έδωσε και ένας φίλος παραπάνω. Επειδή οι προβολείς LED είναι σε δικό τους κύκλωμα, χωρίς άλλα φορτία, λόγω ευαισθησίας των ηλεκτρονικών κάνουν το αναβόσβημα.
Χτες μάλιστα που πειραματιζόμουν παρατήρησα ότι ακόμη και αν ανάψω τα φώτα της κουζίνας, που είναι και αυτά φθορίου, πάλι έχω το ίδιο φαινόμενο!!
Το να πεφτει ένα ρελε, ειτε χρησιμοποιώντας το τεστ, είτε οταν ερχεται σε επαφη ουδετερος-γειωση, δεν σημαίνει απαραίτητα σωστή λειτουργία του ρελε. Το τέστ μαλιστα ειναι για να τσεκάρει "μηχανικά" αν δουλευει ενα ρελε, και οχι ηλεκτρικά. Οταν πεφτει με ουδέτερο-γειωση (πρέπει να εχεις και καποια μικρή κατανάλωση την στιγμη εκεινη) κανει μια μικρή διαρροη , οπου σημαίνει οτι εχεις λειτουργική γειωση (οχι απαραιτητα λειτουργικό ρελε), αλλιως δεν θα επεφτε. Για να δεις αν ενα ρελε δουλευει σωστα, πρεπει να μετρηθει με μηχανημα. Να δεις δηλαδή στα ποσα mA διαρροης πεφτει. Μόνο τοτε μπορεις να εισαι σιγουρος οτι δουλευει η δεν δουλευει σωστα. Το οριο ειναι τα 30 mA.
Έχω μια φουσκωτή (που μάλιστα θέλει μπάλωμα από πέρυσι) και ασχολήθηκα λίγο. Υπάρχει σετάκι με ειδικά υγρά και δοσομετρητές που μετράνε τόσο τη χλωρίωση όσο και την άλγη του νερού. Με αυτά κάνεις δουλειά όσον αφορά στις δοσολογίες ή/και την αντικατάσταση του νερού.
Εκτός από ταμπλέτες υπάρχει και σκόνη χλωρίου.
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Α επίσης θέλει καλό βούρτσισμα στις επιφάνειες.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.