Μάστορες τα φώτα σας!!

Να παρεις Toshiba.
Daikin ναι μεν ειναι καλα μηχανήματα αλλα μετα το καζο που επαθα ουτε να τα δεις καν.

Έχω ήδη ένα Daikin αρκετά χρόνια και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Βέβαια είναι το Ururu Sarara που είναι πανάκριβο και δεν σκοπεύω να πληρώσω ξανά τόσα λεφτά για ένα κλιματιστικό.


Η μάνα μου έχει πολλά χρόνια fujitsu (πάρα πολύ καλό) και toyotomi (ακούγεται πολύ η εξωτερική μονάδα). Εμείς έχουμε το Gree, περιπου 6-7 χρόνια, πολύ καλό χωρίς πρόβλημα. Βέβαια εμένα μου φαίνεται κάπως θορυβώδες, αλλά οι υπόλοιποι στο σπίτι λένε ότι είναι μάλλον ιδέα μου!!

Ο θόρυβος είναι πολύ σημαντική παράμετρος για μένα, ίσως η κυριότερη.
Toshiba και Mitsubishi είναι δύο απ’τις μάρκες που θα κοιτάξω σίγουρα.
 
Μάστορες καλησπέρα.
Στη φωτό βλέπετε μια πόρτα ξύλινη, ένα μεντεσέ και μια...σχισμή όπου μπαίνει ο μεντεσές...
Η ερώτησή μου είναι η εξής: πώς κάνουμε τη σχισμή;
Υπάρχει κάποιο εργαλείο;

3.jpg
 
Τι περίπου θέλεις να κάνεις;
Ο μεντεσές που δείχνεις και ο τρόπος που είχε τοποθετηθεί, παραπέμπουν σε πατέντα ή σε παλιά φιλοσοφία. Οι πόρτες, τουλάχιστον όλες που έχω δει εγώ, μπαίνουν με γαλλικό μεντεσέ που το αυτάκι του βιδώνεται ΠΑΝΩ στο τελάρο (πχ στο σημείο που γράφεις "ΠΟΡΤΑ" στην εικόνα) και δεν "φυτεύονται" μέσα σε χαραμάδα.
 
@dk31 Θέλω να βάλω μεντεσέδες σε παλιά ξύλινη πόρτα. (μάλλον παλιά τα κάνανε με αυτό τον τρόπο)
Δηλαδή οι καινούριοι μεντεσέδες δεν χρειάζονται αυτή τη χαραμάδα!
Πολύ καλό αυτό, με βολεύει.

Εντιτ: άκυρο, και οι καινούριοι μπαίνουν μέσα σε σχισμή όπως οι παλιοί, μόλις το είδα αυτό στις δικές μου πόρτες!
 
Last edited:
Κατάλαβα - σόρυ δεν ξέρω να σου πω. Αν δεν σου κάνει κόπο βγάλε μια φωτογραφία από τις άλλες πόρτες που λες να μάθουμε και τίποτα. Πάντως, άντε την κάνεις πες την σχισμή κάπως, τον μεντεσέ πως τον στερεώνεις μετά μέσα; Ο παλιός ήταν πιασμένος με βίδες ή οτιδήποτε άλλο;
 
Ο παλιός ήταν πιασμένος με βίδες ή οτιδήποτε άλλο;
Ναι ήταν πιασμένος με βίδες.
Αν κοιτάξεις το μεντεσέ στη φωτό θα δεις ότι έχει 3 τρύπες.
Στις δύο είχε βίδες.
 
  • Like
Reactions: dk31
@Babis K.
Τα κλιματιστικά τα θες από ότι καταλαβαίνω για αποκλειστική χρήση ψύξης;
Εάν ναι,
Αν θες κάτι σε "σχετικά budget" λύση, βάλε TCL miracle.
Αν δίνεις το κάτι παραπάνω, Toshiba προτείνω κι εγώ
 
  • Like
Reactions: Babis K.
Double post αλλα είναι σχετικά επείγον.

Έχει τρυπήσει ένα κολάρο στο αμάξι, και πιτσιλαει παραφλου όταν το κύκλωμα είναι υπό πίεση. Επειδή έχω ραντεβού εν τέλει να τα αλλάξω όλα τα κολαρα αλλά από βδομάδα, και θέλω να κάνω ταξίδι το σκ, σκέφτομαι λύσεις ώστε να το μπαλωσω προσωρινά.
Αν βάλω turbo, δεν νομίζω να κάνει γιατι λέει ότι αντέχει μέχρι 90 βαθμούς και θα την πάω όριο..

Υπάρχει περίπτωση η φλαντζοκολλα θερμοκρασίας με ένα κομμάτι είτε ίδιου υλικού είτε κάτι άλλο να κάνει κάτι;
 
Double post αλλα είναι σχετικά επείγον.

Έχει τρυπήσει ένα κολάρο στο αμάξι, και πιτσιλαει παραφλου όταν το κύκλωμα είναι υπό πίεση. Επειδή έχω ραντεβού εν τέλει να τα αλλάξω όλα τα κολαρα αλλά από βδομάδα, και θέλω να κάνω ταξίδι το σκ, σκέφτομαι λύσεις ώστε να το μπαλωσω προσωρινά.
Αν βάλω turbo, δεν νομίζω να κάνει γιατι λέει ότι αντέχει μέχρι 90 βαθμούς και θα την πάω όριο..

Υπάρχει περίπτωση η φλαντζοκολλα θερμοκρασίας με ένα κομμάτι είτε ίδιου υλικού είτε κάτι άλλο να κάνει κάτι;

Υφασμάτινη ταινία μέχρι να το αλλάξεις..
Μου ειχε χαλάσει η εισαγωγή του turbo και για 2.μερες πήγαινα έτσι χωρίς θέμα..
20240625_200526.jpg
 
Ναι ήταν πιασμένος με βίδες.
Αν κοιτάξεις το μεντεσέ στη φωτό θα δεις ότι έχει 3 τρύπες.
Στις δύο είχε βίδες.
Έτσι είναι βιδωμένο..
Η πορτα όταν φταιχνεται δημιουργηται μια κινησια στο κεντρικο(μεσαιο) ξυλο και μετα μπαινει η επενδυση των 8mm μπρος πισω...μετα θυληκωνεται ο μεντεσες και βιδωνεται απο την εξωτερικη πλευρα στα 3 σημεια που εχει..
Μάστορες καλησπέρα.
Στη φωτό βλέπετε μια πόρτα ξύλινη, ένα μεντεσέ και μια...σχισμή όπου μπαίνει ο μεντεσές...
Η ερώτησή μου είναι η εξής: πώς κάνουμε τη σχισμή;
Υπάρχει κάποιο εργαλείο;
Το θεμα και ερωτημα ειναι θες να το βαλεις στην ιδια σχισμη..;
Εχει ανοιξει το σημειο οπως φενεται στην φωτο και θελει αρκετη πατεντα γαι αν μπει...
Εκτος και αν για αυτο το λογω αναφερεις καινουργια σχισμη ωστε να το βαλεις πιο κατω εαν καταλαβα σωστα.....το προβλημα ειναι οτι πρεπει να μεταφερεις και τον μεντεσε που εχει στην κασα....δυσκολο το βλεπω..
 
  • Like
Reactions: dk31
Double post αλλα είναι σχετικά επείγον.

Έχει τρυπήσει ένα κολάρο στο αμάξι, και πιτσιλαει παραφλου όταν το κύκλωμα είναι υπό πίεση. Επειδή έχω ραντεβού εν τέλει να τα αλλάξω όλα τα κολαρα αλλά από βδομάδα, και θέλω να κάνω ταξίδι το σκ, σκέφτομαι λύσεις ώστε να το μπαλωσω προσωρινά.
Αν βάλω turbo, δεν νομίζω να κάνει γιατι λέει ότι αντέχει μέχρι 90 βαθμούς και θα την πάω όριο..

Υπάρχει περίπτωση η φλαντζοκολλα θερμοκρασίας με ένα κομμάτι είτε ίδιου υλικού είτε κάτι άλλο να κάνει κάτι;

Εγω θα έβαζα κόλλα υψηλών θερμοκρασιών και θα το σφράγιζα πρώτα με αυτό και μετά με αυτό. Δυστυχώς όλα αυτά τα υλικά θέλουν πολύ καθαρές επιφάνειες και επειδή μιλάμε για χώρους κινητήρα, η ύπαρξη παραφλού, λαδιών κτλ, μας κάνει την ζωή δύσκολη. Συνήθως το βιομηχανικό ασετόν έχει καλά αποτελέσματα στον καθαρισμό.

Η φλατζόκολλα δεν κάνει. Ίσως παρμπριζόκολλα, αλλά δεν την έχω δοκιμάσει.
 
  • Like
Reactions: papakitou
Γίνεται εύκολα με ένα πολυεργαλείο
1724869111216.jpeg

Όσο για τις τρύπες, αφού τοποθετηπσεις το μεντεσέ, τρυπάς με ένα ψιλό τρυπανάκι μετάλλου και βάζεις καινούριες βίδες.
 
  • Like
Reactions: PONDINOS and KOSSTV
Το θεμα και ερωτημα ειναι θες να το βαλεις στην ιδια σχισμη..;
Εχει ανοιξει το σημειο
Δεν έχει ανοίξει, μια χαρά είναι απλώς στη φωτό δίνει αυτή την εντύπωση.
Βασικά θέλω να κάνω αυτό που θα μου δώσει σωστό αποτέλεσμα. Αν χρειαστεί να βάλω στην ίδια σχισμή δεν υπάρχει πρόβλημα.
 
Πήγα στο Λερόυ και είδα πόρτες τοποθετημένες. Σε μερικές οι μεντεσέδες τοποθετούνται εξωτερικά και σε άλλες μπαίνουν μέσα στην πόρτα αλλά δεν ξέρω πως.
Τελικά μεγάλη επιστήμη ο μεντεσές πόρτας! Δεν το περίμενα!

@Babis K. το σκέφτηκα κι αυτό, είναι μια πιθανότητα κι αυτή.
 
Υφασμάτινη ταινία μέχρι να το αλλάξεις..
Μου ειχε χαλάσει η εισαγωγή του turbo και για 2.μερες πήγαινα έτσι χωρίς θέμα..
View attachment 237980
Δεν έχω χώρο καθόλου για να βάλω ταινία δυστυχώς..
 

Attachments

  • Compress_20240828_234644_4687.jpg
    Compress_20240828_234644_4687.jpg
    207.2 KB · Views: 33
Μια γρήγορη ερώτηση

Ποίο υλικό είναι ποιό σκληρό, άκαμπτο και με πολύ καλές μηχανικές ιδιότητες?? Η πολυακετάλη (acetal) ή το ertalon?

Θέλω να φτιάξω μια μικρή κυλινδρική βάση στήριξης ενός μηχανήματος
 
Μια γρήγορη ερώτηση

Ποίο υλικό είναι ποιό σκληρό, άκαμπτο και με πολύ καλές μηχανικές ιδιότητες?? Η πολυακετάλη (acetal) ή το ertalon?

Θέλω να φτιάξω μια μικρή κυλινδρική βάση στήριξης ενός μηχανήματος
Το acetal έχει τις ιδιότητες που αναφέρεις.
 
  • Like
Reactions: costas_
Δεν έχω χώρο καθόλου για να βάλω ταινία δυστυχώς..
Σφηνωσε στη τρυπα μια καρφιτσα με κυανοακρυλικη, η ενα καρφακι, οτι ταιριαζει τελος παντων
και απο πανω βαλε ενα πατς- μπαλωμα λαστιχου με φλαντζοκολλα η σιλικονη θερμοκρασιας
 
Last edited:
  • Like
Reactions: papakitou