Μάστορες τα φώτα σας!!

Χρήστο ....αυτός χρειάζεται ....ομαδικό συμβούλιο καθηγητών.... και πάλι δύσκολο .....
Εκεί που λες ότι θεραπεύτηκε .... μόλις δει proxxon μπαμ και κάτω....
 
Να 'σαι καλα Νίκο. Γέλασα και λιγάκι. Μας εχουν κλέψει το χαμόγελο απο τη ζωή μας, οι αλήτες.
 
Χρήστο ....αυτός χρειάζεται ....ομαδικό συμβούλιο καθηγητών.... και πάλι δύσκολο .....
Εκεί που λες ότι θεραπεύτηκε .... μόλις δει proxxon μπαμ και κάτω....

Και ομως ο κυκλος των power tools σχεδον εκλεισε. Το θεμα ειναι τι γινεται αμα κλεισει εντελως.

Νομιζω οτι θα ασχοληθω με την χειροτεχνια/χαρτοκοπτικη/πλεξιμο/origami. Εκει τα εργαλεια και τα αναλωσιμα ειναι οικονομικα.
 
Σε αυτό συμπληρώνω (προς αποφυγή παρανόησης) το εξής: "εφόσον τα εργαλεία αυτά έχουν ακριβώς την ίδια κατανάλωση ρεύματος".

Τα υπόλοιπα αναλύθηκαν πολύ σωστά οπότε δεν έχω να προσθέσω κάτι!

ΑΥΤΟ ακριβώς είναι το σημαντικό σημείο! δε μας λέει κανείς ότι όλα τα εργαλεία μπαταρίας είναι ίδιας ισχύος!!! Ίσα-ίσα που τα 18βολτα έχουν μεγαλύτερη ροπή άρα και μεγαλύτερη συνολική ισχύ (γενικά στα μοτέρ, η ροπή είναι περίπου ανάλογη του ρεύματος που καταναλώνουν). Υπάρχουν αρκετοί ακόμη παράγοντες για να κάνουμε απευθείας σύγκριση: πόσο αποδοτικό είναι το μοτέρ, τι μείωση έχει, πόσο ρεύμα είναι ρυθμισμένα τα ηλεκτρονικά τους να δίνουν, φυσικά πόσο ρεύμα μπορεί να δώσει η κάθε μπαταρία...

Δε γίνεται να συγκρίνουμε τη διάρκεια χρήσης 2 μπαταριών ίσης χωρητικότητας διαφορετικού βολτάζ. Για την ακρίβεια, η 18V, 1.5Ah μπαταρία αποθηκεύει περισσότερη ενέργεια από μία 10V, 1.5Ah: μη ξεχνάμε ότι τα Ah είναι μονάδα φορτίου, όχι ενέργειας. Για να υπολογίσουμε την ενέργεια, πρέπει να λάβουμε υπόψιν και τα V και γιαυτό κάποιες μπαταρίες (πχ για λαπτοπ) δίνουν τη χωρητικότητά τους σε Wh (η μετατροπή είναι Wh = Ah * V).

Στην πράξη αυτά σημαίνουν πως ένα 18V εργαλείο μπορεί να είναι (λέμε τώρα) 300W και ένα 10V, 200W. Αν έχουν και τα 2 μπαταρία 1,5Αh, το 18άρι θα διαρκέσει λιγότερο... Φυσικά χωρίς να ξέρουμε την πραγματική ισχύ τους οι συγκρίσεις είναι δύσκολες (και γιαυτό υπάρχουν 10ρια με μεγαλύτερη ροπή από 14αρια κλπ). Ένα πρακτικό τεστ θα ήταν ενδιαφέρον!
 
Μηπως εχει καποιος - και θελει να μου το δωσει φυσικα - ή μπορει να βρει διαγραμμα καλωδιωσης για το πιεστικο μου Karcher 855 HS ( και οχι "Η" σκετο);
Θα με διευκολυνε να βρω ποιο/α εξαρτημα/τα "κοβει" την αντλια πετρελαιου και δεν δουλευει ο καυστηρας. Επισης θα με γλυτωνε απο να φαω αρκετη ωρα να το σχεδιασω μονος μου, και να ψαξω να βρω σε τι κατασταση πρεπει να ειναι το καθε εξαρτημα (open / closed), κατι που δεν μου αρεσει ιδιαιτερα να κανω με 220 V, γιατι εχω "φαει" αρκετες στο παρελθον, και πιστευω οτι η "τυχη" μου καποτε θα τελειωσει.
Νικο (Diabolic) μηπως εκεινος ο γνωστος σου με τα Karcher μπορει να βρει κατι;
 
Στην πράξη αυτά σημαίνουν πως ένα 18V εργαλείο μπορεί να είναι (λέμε τώρα) 300W και ένα 10V, 200W. Αν έχουν και τα 2 μπαταρία 1,5Αh, το 18άρι θα διαρκέσει λιγότερο... Φυσικά χωρίς να ξέρουμε την πραγματική ισχύ τους οι συγκρίσεις είναι δύσκολες (και γιαυτό υπάρχουν 10ρια με μεγαλύτερη ροπή από 14αρια κλπ). Ένα πρακτικό τεστ θα ήταν ενδιαφέρον!

και κατι ακομα...στο παραδειγμα μας

Καλησπέρα στα μαστορια. Θελω τα φώτα σας. Τα αμπερωρια στις μπαταρίες των εργαλείων και γενικότερα, δηλώνουν χωρητικότητα, δηλ. την διάρκεια παροχής ενέργειας ουσιαστικά, σωστά ; Αρα ενα 18βολτο 1,5 Ah διαρκεί λιγότερο απο ενα 10βολτο 4Ah. Ισχύει ; Και τα volt τι ρόλο παίζουν ;

η μπαταρια του 18βολτου εχει μικροτερη αποθηκευμενη ενεργεια απο του 10βολτου (27 αντι 40βαττ)
Αλλα για να κανουν την ιδια (βαρια) δουλεια το 10βολτο θα τραβηξει τοσο ζορι που μαλλον θα κρατησει λιγοτερο η μπαταρια του. Αν ομως βαλεις και τα δυο να γυρναν στον αερα τοτε το σαφως και το 10βολτο θα κρατησει περισσοτερο
(εριπου το ιδιο ειπαν και αλλοι αλλα ειπα να το κανω λιανα)
 
Μηπως εχει καποιος - και θελει να μου το δωσει φυσικα - ή μπορει να βρει διαγραμμα καλωδιωσης για το πιεστικο μου Karcher 855 HS ( και οχι "Η" σκετο);
Θα με διευκολυνε να βρω ποιο/α εξαρτημα/τα "κοβει" την αντλια πετρελαιου και δεν δουλευει ο καυστηρας. Επισης θα με γλυτωνε απο να φαω αρκετη ωρα να το σχεδιασω μονος μου, και να ψαξω να βρω σε τι κατασταση πρεπει να ειναι το καθε εξαρτημα (open / closed), κατι που δεν μου αρεσει ιδιαιτερα να κανω με 220 V, γιατι εχω "φαει" αρκετες στο παρελθον, και πιστευω οτι η "τυχη" μου καποτε θα τελειωσει.
Νικο (Diabolic) μηπως εκεινος ο γνωστος σου με τα Karcher μπορει να βρει κατι;

Φιλε μου ισως μπερδευτικες...τι σχεση εχει αυτο

K_855_H_%281.935-701.0%29_WW_1.gif


με καυστηρα...
Αλλο μηχανημα εννοεις...ειδαλλος παρε καυστηρατζη δεν αξιζει το ρισκο ... εισαι Αθηνα;

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

η εγω δεν το επιασα;
 
Μηπως εχει καποιος - και θελει να μου το δωσει φυσικα - ή μπορει να βρει διαγραμμα καλωδιωσης για το πιεστικο μου Karcher 855 HS ( και οχι "Η" σκετο);
Θα με διευκολυνε να βρω ποιο/α εξαρτημα/τα "κοβει" την αντλια πετρελαιου και δεν δουλευει ο καυστηρας. Επισης θα με γλυτωνε απο να φαω αρκετη ωρα να το σχεδιασω μονος μου, και να ψαξω να βρω σε τι κατασταση πρεπει να ειναι το καθε εξαρτημα (open / closed), κατι που δεν μου αρεσει ιδιαιτερα να κανω με 220 V, γιατι εχω "φαει" αρκετες στο παρελθον, και πιστευω οτι η "τυχη" μου καποτε θα τελειωσει.
Νικο (Diabolic) μηπως εκεινος ο γνωστος σου με τα Karcher μπορει να βρει κατι;

Δημήτρη από το σύστημα της Karcher μπόρεσα να βρω αυτά:

http://www.filedropper.com/karcher

Αν χρειαστείς οτιδήποτε από Ανταλλακτικά δώσε μου τον κωδικό τους να δω αν υπάρχουν και σε τι τιμές.
 
Μηπως εχει καποιος - και θελει να μου το δωσει φυσικα - ή μπορει να βρει διαγραμμα καλωδιωσης για το πιεστικο μου Karcher 855 HS ( και οχι "Η" σκετο);

Ευχαριστω τον xelonakias και τον Νικο που απαντησαν, αλλα εγω δεν ψαχνω parts list (το οποιο εχω), αλλα wiring diagram ή ηλεκτρικο κυκλωμα. Θελω να δω πως συνδεονται τα εξαρτηματα που κοβουν την αντλια πετρελαιου (βαλβιδα θερμοκρασιας, αισθητηρας πιεσης, ρελε timer) και ποια ειναι η normaly κατασταση τους ωστε με μετρημα ή και jumpeρακια να καταληξω στο ποιο εξαρτημα ακριβως φταιει και δεν παιρνει ρευμα η αντλια.
 
Έγω έχω πάρει το πολυτριβείο της Skil και είμαι πολύ ευχαριστημένος με όλα όσα κάνει. Απλά αν θες αποκλειστικά έκκεντρο τριβείο, καλύτερα να πάρεις κάτι απ' τα άλλα δύο που έχουν πιο δυνατά μοτέρ (ιδίως το B&D) και κυρίως έχουν πλήρως ρυθμιζόμενες στροφές. Το Skil είναι δύο ταχυτήτων μόνο, πρώτη σκάλα το μοτερ δουλεύει με ισχύ 150 watt περίπου, 2η σκάλα στο φουλ (~250 watt), με αντίστοιχο αριθμό περιστροφών (δες τα τεχνικά χαρακτηριστικά). Πάντως και το Skil για τις συνήθεις εργασίες είναι ό,τι πρέπει, ιδίως αν επίσης θέλεις ένα τριβείο και για δύσκολα προσβάσιμες επιφάνειες κλπ.
 
Δεν ξερω αμα επρεπε να μπει εδω αλλα ηθελα γνωμες για εκκεντρο τριβειο που θελω να αγορασω . Αν καποιος εχει εμπειρεια/κτηση/γνωση απο τα παρακατω ας πει την γνωμη του.

https://www.kentrovidas.gr/showprod.php?id=7149

https://www.kentrovidas.gr/showprod.php?id=4932

https://www.kentrovidas.gr/showprod.php?id=7907[/QUO
Εγώ έχω το Bosch τώρα και κανένα 4μηνο.Αρκετά δυνατό και αξιόπιστο τριβείο.Δεν έχω παρατηρήσει κάποιο ελλάτωμα.Απλά πρέπει να γνωρίζεις ότι τα έκκεντρα τριβεία είναι κυρίως για το τελικό φινίρισμα πριν το βάψιμο ή λουστράρισμα.Δημιουργεί εξαιρετική επιφάνεια.Το Bosch έχει αν θυμάμαι καλά 6 ταχύτητες.Σου το προτείνω ανεπιφύλακτα.
 
@ Ramius και βασιλης Ροδιανος ευχαριστω για τις απαντησεις.

Στο Bosch τεινω περισσοτερο λογω αψογου service σαν εταιρεια αλλα με δελεασε το skill με ολα τα εξτρα που εχει.
Το B/D το εχει ενα φιλος και το εχω δουλεψει και ειναι βαρβατο εργαλειο αλλα πολυ δυνατο και βαρυ και ειναι για πιο βαριες δουλειες που εγω δεν κανω .