Μάστορες τα φώτα σας!!

Υπαρχουν πολλοι.

Εχω δουλεψει τον Rustabil και της 3Μ με πολυ καλα αποτελεσμα.
Η προεργασια περιλαμβανει αφαιρεση των σαθρων κομματιων και της επιφανειακης σκουριας οσο μπορεις.
Σαν αποτελεσμα μετα το περασμα θα δεις την σκουριασμενη περιοχη να γινεται μαυρη.
Κυριάκο θυμάσαι τιμές; Γιατί ρώτησα τοπικά και είχε το rustabil τα 250μλ 7
 
Μαστορες καλησπερα σας
image hosting more than 5mb
Αποσυρω αυτη τη ροτοντα. Ειναι ανοιγωμενη.
Δυστυχος δεν εχει ξυλεια για μεταποιηση, αποτελειται κυριως απο νοβοπαν καπλαμαρισμενο. Τα ποδια ειναινσυμπαγη αλλα εχουν δεχθει επιθεση απο σαρακη.
Προκειται να το σουτσρω μιας και πιανει χωρο και δεν εχω καποια εφαρμογη.
Σκεφτεικα μηπως το θελει καποιος.
 
Εχει καποιος ιδεα απο μοτερ τεντας;
Το προβλημα ειναι το εξης:
Σε ενα μοτερ somfy LT 50, πολλες φορες πατωντας το κουμπι ανεβασματος (μαζεματος της τεντας) ενω ακουω το τακ του ρελε στο μοτερ, το μοτερ δεν γυρναει. Για να γυρισει πρεπει να πατησω το κουμπι κατεβασματος, να κατεβει λιγο, και μετα δουλευει κανονικα στο ανεβασμα.
Αν η τεντα ειναι στο κατω οριο και δεν δινει την δυνατοτητα κατεβασματος, μπορει μετα απο καποια ωρα το ανεβασμα να γινει κανονικα.
Η τεντα δεν ειναι παραλληλη στο εδαφος πανω σε οδηγους, αλλα ειναι ελευθερη καθετη σαν ρολο.
Το μυαλο μου πηγε σε θερμικο (αν εχει) αλλα επειδη με τα AC δεν το εχω, δεν θελω να σκαλισω ψαχνοντας στο αγνωστο με βαρκα την ελπιδα.
Μπορει να ειναι μια συνηθισμενη βλαβη (αν και ειμαι ατυχος συνηθως) για καποιον που εχει δουλεψει τετοια μοτερ και να με καθοδηγησει.
 
Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Εχει καποιος ιδεα απο μοτερ τεντας;
Το προβλημα ειναι το εξης:
Σε ενα μοτερ somfy LT 50, πολλες φορες πατωντας το κουμπι ανεβασματος (μαζεματος της τεντας) ενω ακουω το τακ του ρελε στο μοτερ, το μοτερ δεν γυρναει. Για να γυρισει πρεπει να πατησω το κουμπι κατεβασματος, να κατεβει λιγο, και μετα δουλευει κανονικα στο ανεβασμα.
Αν η τεντα ειναι στο κατω οριο και δεν δινει την δυνατοτητα κατεβασματος, μπορει μετα απο καποια ωρα το ανεβασμα να γινει κανονικα.
Η τεντα δεν ειναι παραλληλη στο εδαφος πανω σε οδηγους, αλλα ειναι ελευθερη καθετη σαν ρολο.
Το μυαλο μου πηγε σε θερμικο (αν εχει) αλλα επειδη με τα AC δεν το εχω, δεν θελω να σκαλισω ψαχνοντας στο αγνωστο με βαρκα την ελπιδα.
Μπορει να ειναι μια συνηθισμενη βλαβη (αν και ειμαι ατυχος συνηθως) για καποιον που εχει δουλεψει τετοια μοτερ και να με καθοδηγησει.


έχω αλλαξει 2 μοτερ σομφυ σε ρολα και πρέπει να είναι σχεδόν ίδια αν όχι ίδια.... τα μοτερ μπήκαν την ίδια μέρα ,σε ίδιες μπαλκονοπορτεσ ,και μετα απο 6 χρονια(5ετη εγγύηση) περίπου ,μέσα στο ίδιο τρίμηνο ,πάθανε ακριβώς το ίδιο πράγμα με τα δικά σου. και το έχω συναντήσει ακόμα μια φορά. θερμικό δεν νομίζω οτι είναι γιατι αν το μοτερ σου το βοηθήσεις με το χέρι (μανιβέλα αν είναι και χειροκίνητο ή σηκώνοντας το βάρος της τέντας ώστε να ελαφρύνει) τοτε αυτό ανεβαίνει...τουλάχιστον σε έμενα .
τα μοτέρ είναι κλειστου τύπου και δεν αποκτάς πρόσβαση σε περιελιξη ευκολία. ακόμα θα παρατηρήσεις πως δεν έχει πότε πρόβλημα στο κατέβασμα (εκτοσ και αν έχουν σχεδόν ψοφήσει) και ότι όσο περνάει ο καιροσ θα γίνετε ποιο συχνα
όσους ρώτησα τότε μου είπαν οτι δεν επισκευαζονται ουτε περιέλιξη γίνετε σε αυτά (τι ακριβώς βλάβη έχει δεν γνωρίζω) .εγώ τότε πήρα απο το δούκα δυο λίγο ποιο δυνατά σε Ν από τα προηγούμενα και τα αλλαξα... στα 150 ευρο το καθένα περίπου αν θυμαμαι καλα.
πρέπει να τα εχω ακομα τα παλια μήπως και επισκευαζονται
 
Έχουν πυκνωτή μέσα που χρήζει αντικατάστασης.
Δεν έχω αλλάξει σε τεντας,αλλα έχω αλλάξει σε κυλινδρικό,γκαραζοπορτας.
 
Να ειναι απο πυκνωτη; Και στο κατεβασμα να δουλευει απο το βαρος; Αλλα μετα γιατι παιρνει κανονικα (μαλλον) το ανεβασμα;
Βρηκα ενα τυπο που παλευει με ενα παρομοιο μοτερ σε ολανδικο φορουμ, και ψαχνεται ο χριστιανος με εναν πυκνωτη με 3 καλωδια και δεν βρισκει. Ρωταει αν οντως χρειαζονται 3 καλωδια, και στο τελος τον παραπεμπει καποιος σε ενα σχεδιαγραμα, λεγοντας του οτι τα 3 καλωδια στον πυκνωτη ειναι 2 πυκνωτες μαζι, οπου ο ενας ειναι εκκινησης και βγαινει οφ μεσω ρελε μετα την εκκινηση, και ο αλλος ειναι λειτουργιας.

http://www.klusidee.nl/Forum/somfy-buismotor-condensator-t84818.html

Παιζει τετοιο πραγμα; Αν ναι να εχει πειραχτει ο ενας απο τους 2;
Ειναι περιεργο (για τις λιγοστες μου γνωσεις) αυτο.
Αυτοι οι πυκνωτες μετριονται με καπασιτομετρο οπως οι κανονικοι (γιατι αυτοι τι ειναι ρε μαστορα ακανονιστοι;) ;
Δωστε οι εναλασομενοι κι αλλο φως!!!!!
 
Παιδιά σκέφτομαι να φτιάξω ένα τέτοιο τραπεζάκι.

aCjd8OY.jpg
h1m60JP.png


Με τι λέτε να γεμίζουν τα κενά ώστε να είναι διαφανές, επίπεδο και γυαλιστερό ;
 
Last edited:
Αμάν, δεν θα κλείσω μάτι μέχρι να τα καταφέρω !!! http://theownerbuildernetwork.co/wp-content/uploads/2013/02/aaaaaaaa-9.jpg

Αυτό σκέφτηκα dimitrisven αλλά πιό συγκεκριμένα ; Φοβάμαι μήπως ξύνοντας την ρητίνη θολώσει.

Όπα, τώρα είδα το video, ευχαριστώ πολύ.
 
Last edited:
Απο ξυλιαν πατωματα (παλιου τυπου) ξερει κανεις?

Στο σπιτι εχουμ εργολαβικα απο αυτα με τα μακρια σανιδια. Που ειναι πευκο/ελατη γεματα ροζους.
και μια ζωη τα θυμαμαι να τριζουν.

Αλλα σε ενα σημειο τα σανιδια βουλιαζουν αν σταθει κανεις πανω τους. Και μαλιστα το ενα ειναι χισμενο απο μεγαλο ροζο.
Και εκει πανω πεφτουν και τα ποδια της καρεκλας....

Υπαρχει κανενα μερεμετι που μπορει να γινει χωρις ξηλωμα?
πχ ανοιγμα τρυπας και εκχυση αφρου?
 
Δεν νομίζω να το γλιτώσεις το ξήλωμα..... Αν θέλεις δε, να κάνεις σωστή δουλειά το ξήλωμα κρίνεται ως επιτακτικό...
 
Όταν τα σανίδια βουλιάζουν σημαίνει ότι έχουν υποχωρήσει οι τάκοι από κάτω. Δυστυχώς θέλει ξήλωμα για σωστή επισκευή...
 
Αν τριζει και εχει υποννοια βουλιαγματος, σημαινει οτι εχει υποχωρησει-σαπισει ο σκελετος απο κατω. Οτι και να κανεις θα γινεται και πιο εντονο μακροπροθεσμα. Καποια στιγμη θα οδηγηθεις στο ξηλωμα και αντικατασταση ολης της κατασκευης του πατωματος, αυτο ειναι και το καλυτερο.

Το laminate δε θα σου προσφερει τιποτα, αφου η βαση ειναι σαθρη. Ασε που η αισθηση του οταν το πατας δεν εχει καμια σχεση με της ξυλινης κατασκευης. Εχοντας ζησει με ξυλο θα σου φανει αμεσως σαφως υποδεεστερο.

Αν το σπιτι ειναι δικο σας και οχι νοικιασμενο θα ελεγα να δρομολογησεις σιγα σιγα την αλλαγη του πατωματος. Ειναι οντως πευκο τα σανιδια; Κανονικα δρυς χρησιμοποιειται σε εφαρμογες πατωματος. Εκει το σκληρο ξυλο ειναι βασικο.

Στάλθηκε από το Lenovo A5500-H μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Οκ ευχαριστω για την απαντηση....Οντως πευκο ειναι, μοσχομυρισε οταν εβγαλα ενα παλιο βερνικωμα που ξεφλουδισε (τι μακακια)
 
Να υποθέσω ότι οι ακίδες των ηχείων, τα τακούνια και τα βιολοντσέλα απαγορεύονται δια ροπάλου έτσι?
 
Το δρύινο είναι ανθεκτικό σε λογική χρήση και αφού έχει σκληρύνει το βερνίκι του. Αν τηρηθούν οι χρόνοι που ζητούν οι κατασκευαστές των υλικών δεν έχει προβλήματα ανθεκτικότητας.
Όσον αφορά τις ακίδες των ηχείων και των racks, αν αυτές είναι μεταλλικές έτσι κι αλλιώς θα πατάνε στα πιατακια τους. Με τις σκληρές ελαστικές που δίνουν οι κατασκευαστές για χρήση σε ξύλινο πάτωμα ή σε πλακάκια επίσης δεν υπάρχει κανένα θέμα. Τα δικά μου έτσι τα έχω.
Με κάθε είδους τακούνια κανένα πρόβλημα επίσης. 😉

Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Εννοούσα συγκεκριμένα για το πάτωμα του kospap που είναι μαλακό πεύκο...
 
Ερώτηση προς όλους τους γνώστες. Παίζει σε κανένα μαγαζί καμια σεγα το πολύ μέχρι 10 ευρώ? :-*

Στάλθηκε από το SM-G361F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk