Μάστορες τα φώτα σας!!

Το λοιπόν . . . .
επειδή η μαμά ρωσία έχει αφήσει τα παιδιά της να ψάχνονται εδώ και χρόνια, αυτά έχουν γίνει γάτες σε οτιδήποτε!

http://forum.woodtools.ru/index.php?topic=4591.0

διάβασε μερικά ποστ κάτω από το πρωτο

Στις δοκιμές με επιφύλαξη πάντα και αν έχεις variak μέσω αυτού, αλλιώς βάλε καμιά λάμπα ή κάνα πυκνωτή σε σειρά να κόψει τα πολλά ρεύματα σε περίπτωση λάθους.

Α! το site έχει και αγγλική μεταφραση , πάνω πανω εχει κουμπί με επιλογη γλωσσας
 

Attachments

  • file0021_114.jpg
    file0021_114.jpg
    30 KB · Views: 241
Στέλιο και Πάνο ευχαριστώ πολύ. :ernaehrung004:
Την αντλία, αφού δουλεύει με την σύνδεση που της έχω κάνει, την άφησα στο φίλο μου να τελειώσει τη δουλειά του και το επόμενο Σ/Κ που θα την ξαναπάρω θα δοκιμάσω αυτά που μου είπατε.
Μια τελευταία ερώτηση.
Αυτή η μυρουδιά κι ο καπνός που έβγαλε μπορεί να έκανε ζημιά στο μοτέρ που θα φανεί σε λίγο ή το πρόλαβα;
Τώρα θα μου πείτε τι βλακείες ρωτάω, ειδικά αν κάποιος δεν έχει στα χέρια του το μοτέρ να το δεί.
Απλά αναρωτιόμουν επειδή οπτικά δεν φαίνεται τίποτε και δουλεύει κανονικά.
 
Αυτό που συμβαίνει είναι ότι υπερθερμάνθηκαν τα σύρματα των τυλιγμάτων και επομένως και τα μονωτικά βερνίκια τους!
Οι καπνοί που είδες είναι ένα μέρος απο τα συστατικά του βερνικιού που εξατμίστηκαν.
Αυτό δε σημαίνει αυτόματα ότι καταστράφηκε το μοτέρ.
Αλλά σίγουρα υποβαθμίστηκαν κάπως οι μονώσεις του.
Το πρακτικό αποτέλεσμα αυτού, μπορεί να μην το δείς ποτέ σου, όμως όπως και να έχει
το μοτέρ θα είναι πιο επιρρεπές στο να πάθει ζημιά στην επόμενη υπερφόρτιση !
 
Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Αυτό που συμβαίνει είναι ότι υπερθερμάνθηκαν τα σύρματα των τυλιγμάτων και επομένως και τα μονωτικά βερνίκια τους!
Οι καπνοί που είδες είναι ένα μέρος απο τα συστατικά του βερνικιού που εξατμίστηκαν.
Αυτό δε σημαίνει αυτόματα ότι καταστράφηκε το μοτέρ.
Αλλά σίγουρα υποβαθμίστηκαν κάπως οι μονώσεις του.
Το πρακτικό αποτέλεσμα αυτού, μπορεί να μην το δείς ποτέ σου, όμως όπως και να έχει
το μοτέρ θα είναι πιο επιρρεπές στο να πάθει ζημιά στην επόμενη υπερφόρτιση !


:a0210:
 
Μπάμπη μου φαίνεται του άλλαξες τα πετρέλαια αχαχαχα
Ξέρεις μου θύμισες τώρα πριν λίγο καιρό που ζόρισα αρκετά μπορώ να πω ένα παλιό Black and Decker δράπανο που έχω.
Είχε κολλήσει το τρυπάνι μέσα στο μπετό και δεν γύρναγε, έκανε μόνο ένα θόρυβο, έβγαζε λίγο καπνό και μύριζε.
Αφού μετά από λίγο και με αρκετή προσπάθεια το ξεμπλόκαρα και το άφησα να κρυώσει γιατί ζεμάταγε, δούλευε κανονικά.
Τώρα πότε θα κάνει τσαφ δεν το γνωρίζω, γνωρίζω όμως τον αίτιο !:smash:
 
Για εμένα το εν λόγω μοτεράκι, θέλει έλεγχο στην περιέλιξη - μέτρημα της αντίστασης μόνωσης του κινητήρα.
 
Μπάμπη μου φαίνεται του άλλαξες τα πετρέλαια αχαχαχα

Σχεδόν... Μόλις είδα τον καπνό και πόσο γρήγορα φούντωσε τρομοκρατήθηκα, νόμισα οτι θα πάθει σαν το μοτέρ από μια χλοοκοπτική μηχανή που την έκανα φλαμπέ. :laugh:

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Για εμένα το εν λόγω μοτεράκι, θέλει έλεγχο στην περιέλιξη - μέτρημα της αντίστασης μόνωσης του κινητήρα.

Κώστα, αν αναφέρεσαι στο δικό μου μοτέρ, ούτε ξέρω που να το πάω αλλά φαντάζομαι οτι ούτε το τρέξιμο ούτε το κόστος θα αξίζει τον κόπο.
Αν αντέξει καλώς, αλλοιώς θα το σουτάρω στα σκουπίδια.
 
Μπαμπη,εχω φτιαξει μια τετοια για το κρασι...

Χρηστο,με σεβασμο στον Μαστρο Στελιο,να συμπληρωσω ότι εχοντας βαλει δυο τετοια σε τεντες και ένα σε πριονι για καυσόξυλα,κανε τα εξης.
Σταθεροποιησε καλα το μοτερ καπου,δωσε ουδετερο στο μπλε και με ασφαλισμενη φαση δοκιμασε μια-μια τις επαφες.Αν δεν παρεις αυτό που θελεις ψάχνουμε για γεφυρες τυλιγμάτων...
 
Σχεδόν... Μόλις είδα τον καπνό και πόσο γρήγορα φούντωσε τρομοκρατήθηκα, νόμισα οτι θα πάθει σαν το μοτέρ από μια χλοοκοπτική μηχανή που την έκανα φλαμπέ. :laugh:

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



Κώστα, αν αναφέρεσαι στο δικό μου μοτέρ, ούτε ξέρω που να το πάω αλλά φαντάζομαι οτι ούτε το τρέξιμο ούτε το κόστος θα αξίζει τον κόπο.
Αν αντέξει καλώς, αλλοιώς θα το σουτάρω στα σκουπίδια.

Σε αυτό αναφέρομαι, νομίζω από τις περιγραφές που διάβασα παραπάνω τα έφαγε γρήγορα κ απότομα τα ψωμιά του.
 
Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Μπαμπη,εχω φτιαξει μια τετοια για το κρασι...
.


Κι εγώ γι' αυτή τη δουλειά το έφτιαξα... Για το φίλο μου. :ernaehrung004:
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    103.2 KB · Views: 254
Re: Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Κι εγώ γι' αυτή τη δουλειά το έφτιαξα... Για το φίλο μου. :ernaehrung004:
Το καταλαβα,για αυτό στο ειπα,αλλα διακριτικα...

Να την πλενει καλα πες του γιατι μετα από καιρο θα θελει γεμισμα για να ξεκινησει...

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

άντε μπεκροκανάτες, ένα μπουκάλι δεν φέρνετε να δούμε τι καλό φτιάχνετε..
Αυριο παω για τα σταφυλια.Αν βγει καλο θα το πιουμε ολοι μαζι!
 
Ευχαριστω Στέλιο και Πανο. Απο tablet δεν εχω επιλογή γλώσσας κι επειδή τα Ρωσικά μου δεν ειναι τόσο καλα, θα δοκιμάσω απο αυριο την πρόταση του Πάνου. Ελπίζω να μη του κανω ζημιά, ε ;
Καλο σας βράδυ κυριοι κι ευχαριστω και πάλι.


Sent from my iPad using Tapatalk

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Μπαμπη,εχω φτιαξει μια τετοια για το κρασι...

Χρηστο,με σεβασμο στον Μαστρο Στελιο,να συμπληρωσω ότι εχοντας βαλει δυο τετοια σε τεντες και ένα σε πριονι για καυσόξυλα,κανε τα εξης.
Σταθεροποιησε καλα το μοτερ καπου,δωσε ουδετερο στο μπλε και με ασφαλισμενη φαση δοκιμασε μια-μια τις επαφες.Αν δεν παρεις αυτό που θελεις ψάχνουμε για γεφυρες τυλιγμάτων...

Ενδιαφέρομαι για το πριόνι καυσόξυλων που ανέφερες. Εχω πολυ πραμα για σκίσιμο. Παίζει να ανεβάσεις info ;

Στο YouTube που είδα πολλα βιντεάκια, σχεδόν σε όλα γεφυρώνουν τα τύλιγματα. Ο λόγος που δεν το δοκίμασα ειναι οτι τα καλώδια εχουν όλα το ίδιο χρωμα (εκτός του μπλε) και φοβάμαι οτι πρέπει να λύσω το μοτερ για να δω ποιο καλώδιο παει σε ποιο τύλιγμα.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Για εμένα το εν λόγω μοτεράκι, θέλει έλεγχο στην περιέλιξη - μέτρημα της αντίστασης μόνωσης του κινητήρα.

Πολύ σωστά το παρατηρείς αυτό Κώστα!
Αλλά επειδή από το όλο πνεύμα της κουβέντας κάπου φάνηκε αυτό που λέει πιο κάτω ο Μπάμπης, είπα να μην . . . :)

Σχεδόν... Μόλις είδα τον καπνό και πόσο γρήγορα φούντωσε τρομοκρατήθηκα, νόμισα οτι θα πάθει σαν το μοτέρ από μια χλοοκοπτική μηχανή που την έκανα φλαμπέ. :laugh:

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



Κώστα, αν αναφέρεσαι στο δικό μου μοτέρ, ούτε ξέρω που να το πάω αλλά φαντάζομαι οτι ούτε το τρέξιμο ούτε το κόστος θα αξίζει τον κόπο.
Αν αντέξει καλώς, αλλοιώς θα το σουτάρω στα σκουπίδια.

Όλα καλά, αλλά με μια σημαντική λεπτομέρεια που μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα στο ασφαλές ρισκάρισμα του μοτέρ και σε ένα εντελώς , μα εντελώς σου λέω ανεπιθύμητο "περμαναντ" .
Την αντλία την τροφοδοτείς από πρίζα που προστατεύεται από ρελέ διαρροής ΠΑΝΤΑ !
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Να την πλενει καλα πες του γιατι μετα από καιρο θα θελει γεμισμα για να ξεκινησεις...

Ένα ελνα μου τα λές... :flipout:
Και τώρα αν δεν τη γεμίσω τελείως δεν ξεκινάει. Δηλαδή δουλεύει αλλά χωρίς ροή υγρού.
Έχει να κάνει αυτό με το πλύσιμο; Γιατί νόμιζα οτι έχει εγκλωβίσει έστω και ελάχιστο αέρα και γυρίζει στο κενό.
 
Καλημέρα !
Η Αντλία αυτή είναι φυγοκεντρική (με impeler σε μορφή ακτινωτού τροχού λογικά) οπότε αν δεν έχει νερό να φυγοκεντρίσει απλά δεν δουλεύει!
Μη ξεχνάμε ότι η φυσική της θέση είναι χαμηλότερα από τον κάδο του πλυντηρίου!
Καλό μήνα ! :D
 
Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Καλημέρα !
Η Αντλία αυτή είναι φυγοκεντρική (με impeler σε μορφή ακτινωτού τροχού λογικά) οπότε αν δεν έχει νερό να φυγοκεντρίσει απλά δεν δουλεύει!
Μη ξεχνάμε ότι η φυσική της θέση είναι χαμηλότερα από τον κάδο του πλυντηρίου!
Καλό μήνα ! :D

Καλό μήνα Στέλιο.
Έτσι ακριβώς είναι, βρίσκεται στον πάτο του πλυντηρίου και γεμάτη νερό.