Μάστορες τα φώτα σας!!

Βγάζεις τον ξύλινο προφυλακτήρα κ θα βρεις τα δύο σημεία ανάρτησής της. Θα λασκάρεις με ένα γερμανικό κλειδί (μάλλον Νο17) το κάτω παξιμάδι κ στις δύο μεριές να αποκτήσει κενό ώστε να μπορεί να ξεκαβαλήσει από την ανάρτηση της όταν την ανασηκώσεις. Επίσης στο τέρμα της διαδρομής έχει ένα μηχανικό στοπ. Μπορείς να το λασκάρεις κ αν σου επιτρέπει ο χώρος (πράγμα σπάνιο) να την βγάλεις από εκεί χωρίς να την ξεκρεμασεις.
 
Σήμερα είχα προβλήματα. Κάηκε ο πυκνωτής από το μοτέρ του τορνου το οποίο είναι 370 βατ και 10 mf. Είχα ένα άλλο το οποίο είναι 12.5 mf και το έβαλα. Δουλεύει βέβαια τώρα αλλά ξέρει κάποιος να μου πει αν θα έχω πρόβλημα;
Από βδομάδα θα βάλω ένα σαν το δικό του και η αλλαγή έγινε για να τελειώσω κάτι που άρχισα.
ee79a3f3eeae985a216aa4486c042097.jpg
41d30edd01aab59901042c1cd22b1311.jpg
44de83fac347cc07fae690dc1930a605.jpg


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Βλεπε τι σου γράφω λίγο πιο πίσω. Βγάλε το καπάκι θα τα δεις όλα μπροστά σου κ θα βρεις εύκολα την άκρη.
 
δεν εχω καταλαβει για ποιο καπακι λες.
Από την μέσα μεριά. Από την μεριά του μπάνιου. Λογικά το επάνω μέρος στο κασωμα θα έχει ένα πρόσθετο κομμάτι ξύλου που βγαίνει.
 
Στις φωτο βλέπω κατσαβιδοβιδες εσώτερικα που πιάνουν στο μέσα ξύλο. Από εκεί δεν μπορείς να πάρεις βοήθεια?
 
αυτες συγκρατουν τον σιδηροδρομο και να τις βγαλω,απλα τη κασα θα χαλασω.
Καπως αλλιως το ειχε κανει ο ξυλουργος και δεν μπορω να θυμηθω με τιποτα.
 
Υπάρχει επιπλέον κομμάτι που πηγαινοέρχεται ανάμεσα πόρτας και μηχανισμού;Αν ναι,αυτό έχει τις βίδες.
Φρεναρέ το με ένα κατσαβίδι.

Ο πυκνωτής δεν έχει ανάγκη,αλλά όσα περισσότερα βαττ του βάλεις σε καινούργιο,τόσο καλύτερα.
 
Στο κάτω μέρος της η πόρτα λογικά έχει μια εσοχή κατά μήκος της, μέσα στην οποία κινείται ένα μεταλλικό κομμάτι σα γλώσσα που είναι βιδωμένο στην κάσα (βασικά η πόρτα κινείται, αυτό όχι). Αν ξεβιδώσεις αυτό, η πόρτα θα είναι ελεύθερυ στο κάτω της μέρος. Από τη φωτογραφία σου δε βλέπω εάν υπάρχει εσοχή στον τοίχο όπου κρύβεται η πόρτα όταν την ανοίγεις. Αν υπάρχει, την κλείνεις τόσο ώστε να φαίνεται όλη. Μπαίνεις στο μπάνιο, την πιάνεις προσεκτικά από το κάτω μέρος, την ανασηκώνεις ελαφρά και την τραβάς προς το μέρος σου ώστε να στέκεται υπό γωνία σε σχέση με την κάσα της. Πρέπει να βρεις την κατάλληλη γωνία ώστε να βγουν τα ράουλα από τον οδηγό, κι έτσι η πόρτα είναι ελεύθερη να τη βγάλεις τελείως, να σφίξεις τον οδηγό και να τη βάλεις ξανά ακολουθώντας τα βήματα αντιστρόφως.

Πρόσεχε τη μέση σου!
 
1 (1).jpg4.jpgpage-22_orig.jpg

για βγει η πορτα,πρεπει να βγει ο μηχανησμος(συρτεξ 600).
Για να βγει αυτος,πρεπει να βγει πρωτα το φρενο του.
Εκει ειναι το προβλημα,δεν μπορω να βγαλω το φρενο,γιατι ειναι βιδωμενο απ'τη πανω πλευρα,που δεν εχω προσβαση.
 
Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Στο κάτω μέρος της η πόρτα λογικά έχει μια εσοχή κατά μήκος της, μέσα στην οποία κινείται ένα μεταλλικό κομμάτι σα γλώσσα που είναι βιδωμένο στην κάσα (βασικά η πόρτα κινείται, αυτό όχι). Αν ξεβιδώσεις αυτό, η πόρτα θα είναι ελεύθερυ στο κάτω της μέρος. Από τη φωτογραφία σου δε βλέπω εάν υπάρχει εσοχή στον τοίχο όπου κρύβεται η πόρτα όταν την ανοίγεις. Αν υπάρχει, την κλείνεις τόσο ώστε να φαίνεται όλη. Μπαίνεις στο μπάνιο, την πιάνεις προσεκτικά από το κάτω μέρος, την ανασηκώνεις ελαφρά και την τραβάς προς το μέρος σου ώστε να στέκεται υπό γωνία σε σχέση με την κάσα της. Πρέπει να βρεις την κατάλληλη γωνία ώστε να βγουν τα ράουλα από τον οδηγό, κι έτσι η πόρτα είναι ελεύθερη να τη βγάλεις τελείως, να σφίξεις τον οδηγό και να τη βάλεις ξανά ακολουθώντας τα βήματα αντιστρόφως.

Πρόσεχε τη μέση σου!

αν εξαιρεσεις το πρωτο μερος του ποστ σου,τα υπολοιπα ειναι πολυ σωστα.
Οντως πρεπει να βγει λοξα οπως το περιγραφεις,αλλα πρεπει πρωτα βγει το φρενο κι ο μηχανισμος απ'το πανω μερος της πορτας.
 
Ναι, τώρα που έβαλες τα στοιχεία του μηχανισμού σου βλέπω ότι είναι διαφορετικός από αυτό που περιγράφω πιο πάνω. Αυτό το μαύρο στρογγυλό που μοιάζει με αλενόβιδα για να σφίγγει, το φτάνεις? Μήπως αν ξέσφιγγε αυτό, μπορούσες να λύσεις το ράουλο από την πόρτα και είχες λίγο μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης...
 
Ο πυκνωτής δεν έχει ανάγκη,αλλά όσα περισσότερα βαττ του βάλεις σε καινούργιο,τόσο καλύτερα.

Πάνο δεν στεναχωριέμαι για τον πυκνωτή αλλά για το μοτέρ μήπως καεί ή ζεσταίνεται πιο γρήγορα.
 
Λογικά στο σημείο που τερματίζει ανοιχτά η πόρτα υπάρχει ένα στοπ. Το βγάζει και "παίρνεις" την πόρτα συρταρωτά στα χέρια. Οδηγός υπάρχει λογικά και στο κάτω σημείο τη πόρτας.
 
Πάνο δεν στεναχωριέμαι για τον πυκνωτή αλλά για το μοτέρ μήπως καεί ή ζεσταίνεται πιο γρήγορα.

Φυσικά.

Θα βάλεις τον ίδιο.
Για να κάνει από θερμοκρασία λόγω πυκνωτή όχι.Το βλέπεις άλλωστε αν ζεστενεται όταν δουλεύει...

Για να κάψει όμως τον παλιό πυκνωτη ή ήταν ελλατωματικος ή έχει θέμα το μοτέρ ή τορναρισες κολώνα του ΟΤΕ...
 
Φυσικά.

Θα βάλεις τον ίδιο.
Για να κάνει από θερμοκρασία λόγω πυκνωτή όχι.Το βλέπεις άλλωστε αν ζεστενεται όταν δουλεύει...

Για να κάψει όμως τον παλιό πυκνωτη ή ήταν ελλατωματικος ή έχει θέμα το μοτέρ ή τορναρισες κολώνα του ΟΤΕ...

Η αλήθεια είναι ότι το δουλεύω συνεχόμενα άσχετα αν ζεσταίνεται το μοτέρ, σπάνια σταματώ για να κρυώσει. Τι ρόλο παίζουν τα mf αν για παράδειγμα αντί για 10 βάλεις πυκνωτή με 20 mf; Αλλάζει κάτι, π.χ. η δύναμη ή οι στροφές;
 
View attachment 149808View attachment 149809View attachment 149810

για βγει η πορτα,πρεπει να βγει ο μηχανησμος(συρτεξ 600).
Για να βγει αυτος,πρεπει να βγει πρωτα το φρενο του.
Εκει ειναι το προβλημα,δεν μπορω να βγαλω το φρενο,γιατι ειναι βιδωμενο απ'τη πανω πλευρα,που δεν εχω προσβαση.

Δεν βγαίνει το φρένο σε αυτόν.



Μπαίνει το συρματακκι αριστερά,αναμεσα στα δύο κομμάτια και ξεμανδαλωνουν μεταξυ τους.