Μάστορες τα φώτα σας!!

Όχι δεν αλλάζει κάτι ούτε η δύναμη ούτε οι στροφές. Ο πυκνωτής στην ουσία για να στο πω, όσο πιο απλά γίνεται, παίζει το ρόλο της "μπαταρίας". Συνήθως μπαίνει στο παιχνίδι κατά την εκκίνηση του εργαλείο όπου μέχρι να φτάσει στις επιθυμητές στροφές το μοτέρ έχει περισσότερες ανάγκες για ενέργεια. Στα πλυντήρια π.χ. υπάρχει τόσο πυκνωτής εκκίνησης όπου μπαίνει σε λειτουργία μόνο στην εκκίνηση του πλυντηρίου όσο και πυκνωτής που δίνει ενέργεια στις περιπτώσεις αλλαγής προγράμματος που εκτελεί το πλυντήριο πιο γρήγορα ή πιο αργά τις στροφές.
 
Η αλήθεια είναι ότι το δουλεύω συνεχόμενα άσχετα αν ζεσταίνεται το μοτέρ, σπάνια σταματώ για να κρυώσει. Τι ρόλο παίζουν τα mf αν για παράδειγμα αντί για 10 βάλεις πυκνωτή με 20 mf; Αλλάζει κάτι, π.χ. η δύναμη ή οι στροφές;

Ειναι η χωριτικοτητα και πρέπει να βάλεις αυτόν που χρειάζεται το μοτέρ για να δουλέψει.Αλλιως δεν ξεκινάει.

Μάλλον χρειάζεσαι μεγαλύτερο μηχάνημα;
 
Παύλο το μηχανάκι είναι ερασιτεχνικό. Μήπως το νέο πλατό το βγάζει εκτός ορίων? Ρίξε μια ματιά στον Σάκη (Art Street 52) περιγράφει το ίδιο πρόβλημα κ την λύση του.
 
Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

αν εξαιρεσεις το πρωτο μερος του ποστ σου,τα υπολοιπα ειναι πολυ σωστα.
Οντως πρεπει να βγει λοξα οπως το περιγραφεις,αλλα πρεπει πρωτα βγει το φρενο κι ο μηχανισμος απ'το πανω μερος της πορτας.

Ίσως να περιμένεις να ξημερώσει η ημέρα να πας σε ένα κατάστημα που πουλάει τον συγκεκριμένο μηχανισμό, να τον δεις από κοντά κ να το καταλάβεις καλύτερα ή να σε βοηθήσουν εκεί κ να σου εξηγήσουν το πως ξεκουμπωνει. Σίγουρα υπάρχει λύση.
 
Re: Απάντηση: Μάστορες τα φώτα σας!!

Παύλο το μηχανάκι είναι ερασιτεχνικό. Μήπως το νέο πλατό το βγάζει εκτός ορίων? Ρίξε μια ματιά στον Σάκη (Art Street 52) περιγράφει το ίδιο πρόβλημα κ την λύση του.
Κώστα το πλατώ το δούλεψα εχθές για λίγο δοκιμαστικά να δω πως πάει. Σήμερα το κούρασα μάλλον γιατί φτιάχνω σβούρες και δεν σταμάτησα καθόλου.
Βρήκα και την ανάρτηση του Σάκη. Θενκς...

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Ειναι η χωριτικοτητα και πρέπει να βάλεις αυτόν που χρειάζεται το μοτέρ για να δουλέψει.Αλλιως δεν ξεκινάει.

Μάλλον χρειάζεσαι μεγαλύτερο μηχάνημα;
Το μεγαλύτερο μηχάνημα σίγουρα το χρειάζομαι.
Πάντως το μοτέρ χωρίς φορτίο δούλεψε δίχως να συνδέσω τον πυκνωτή, αλλά πολύ αδύναμο ήταν.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
κ.Παυλο οταν λεμε συνεχόμενα για πόση ωρα μιλάμε περιπου;; Για να μαθαίνουμε και εμεις οι νεότεροι τα όρια του εργαλείου μας..

Σήμερα ξεκίνησα από τις 10 το πρωί και κατά τις 3 κάηκε ο πυκνωτής. Έφτιαχνα τις σβούρες σχεδόν συνεχόμενα με μικρά διαλείμματα των 5 ή 10 λεπτών. Ήθελα να τελειώσω σήμερα και μάλλον τον κούρασα.
Καλό είναι να σταματάς όμως για να κρυώνει και να ελέγχεις με το χέρι το μοτέρ, να μην παραζεσταινεται.
 
Για την πόρτα:
Δεν χρειάζεται να βγει τίποτα ....το μόνο που χρειάζεται είναι να δεις με τι εξάρτημα είναι ο συγκεκριμένος μηχανισμός στην άκρη του σιδηροδρόμου το οποίο θεωρητικά εμποδίζει το σύστημα ανάρτησης με τα ροδάκια να βγει προς τα έξω. Πολλές έχουν ένα πλαστικό εξαρτηματάκι που φωλιάζει μέσα σε μια χαρακιά και είναι ακριβώς στο επάνω μέρος της πόρτας στην αρχή του σιδηρόδρομου.Το σηκώνεις λίγο και το τραβάς έξω ...αν έχει άλλου είδους εξαρτηματάκι προσπαθείς να δεις πως είναι και αναλόγως το αφαιρείς. Σίγουρα πρέπει να έχει πρόσβαση εύκολης αφαίρεσης με την πόρτα ανοιχτή.
Το επόμενο βήμα είναι με ένα μακρύ κατσαβίδι από το σόκορο της πόρτας πιάνεις τα ροδάκια που βλέπεις και με την μέθοδο μοχλού ανασηκώνοντας και λίγο την πόρτα για να γλιστράει ο μηχανισμός τα σπρώνεις προς τα εσένα. Δεν είναι ανάγκη να βγει όλος ο μηχανισμός έξω.Μέχρι να δεις την βίδα που είναι κάτω από τα ροδάκια. Την βιδώνεις 1-2 στροφές για να σηκωθεί η πόρτα και ξανασυρταρώνεις τον μηχανισμό μέσα ή σπρώχνοντας τον ή κλείνοντας την πόρτα οπότε θα σουρθεί μόνος του μέσα. Τέλος βάζεις και το εξαρτηματάκι που έβγαλες στην αρχή και είσαι έτοιμος (μέχρι να ξαναπέσει) Το ευτύχημα είναι ότι έχει πέσει από την μεριά που τα βλέπεις αυτά ... αν είχε πέσει από την πίσω μεριά ...εκεί πρέπει να βγει όλο το συστηματάκι με τα ροδάκια για να σφιχτεί η πίσω βίδα.
Όταν φτάσουμε εκεί θα στο περιγράψω :flipout:-bye-
 
Καλησπέρα, έχει δοκιμάσει κανείς να κάνει αμμοβολή με απλή άμμο θαλάσσης ή άμμο "οικοδομής" ;

Έχω κάτι σκουριασμένες επιφάνειες και ένα μοτερ που θέλω να καθαρίσω και να βάψω.

Έχω ένα πιστόλι αμμοβολής που είχα πάρει κάποτε από το LIDL. πρέπει να χρησιμοποιήσω ειδική άμμο;
 
ευχαριστω ολα τα παιδια για τις απαντησεις,αλλα δυστυχως δεν καταφερα τιποτα.
Παιδευτηκα πολλες ωρες χθες,ειχα και τον Μπαμπη στο τηλεφωνο,αλλα τζιφος.
Μαλλον θα ξαναφωναξω τον ξυλουργο.
 
Εύχομαι να στη φυιάξει και να μην ξαναχαλάσει ποτέ, καλού κακού όμως παρακολούθα τον στενά. :grandpa:
 
και την αλλη φορα απο κοντα τον ειχα,μαλιστα τον βοηθουσα,αλλα περασε καιρος και ξεχασα τι εκανε.


Αν είχες iPhone θα σου έλεγα να τραβήξεις video...
Με τη παπαριά που έχεις όμως, μέχρι να ξαναχαλάει η πόρτα θα έχει καεί το τηλέφωνο... :flipout:
 
και την αλλη φορα απο κοντα τον ειχα,μαλιστα τον βοηθουσα,αλλα περασε καιρος και ξεχασα τι εκανε.


Βιντεοσκόπηση now !!!

Τον περιμένω πανέτοιμος :grandpa:

Πιο πολλά θα χαλάσεις για ελαστικά παρά για το πλατό !!!

Για εμάς δουλεύεις όμως, οπότε συνέχισε ..............
 
Last edited by a moderator:
Πιο πολλά θα χαλάσεις για ελαστικά παρά για το πλατό !!!

Για εμάς δουλεύεις όμως, οπότε συνέχισε ..............


Σήμερα γύρισα τη μισή Αθήνα... Για Milliput και φρεζάτες ροδέλες...
Βρήκα τις φρεζάτες ροδέλες, κι επειδή δεν βρήκα milliput πήρα έναν ...αερογράφο:flipout: