Μάστορες τα φώτα σας!!

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, από την αρχή το σχέδιο ήταν να μπουν 15ες καβίλιες, για κάποιο λόγο όμως όταν έφτασε η ώρα να κάνω τις τρύπες δίστασα και είπα μήπως την βγάλω καθαρή με τις βίδες.
 
Ξέρω ότι δεν είμαι στο σωστό μέρος για αυτή την ερωτηση αλλά μήπως ξέρουμε για αγορά κλιματιστικού ανάμεσα σε
Toshiba -toyotomi-mitsubishi-inventor; Σκεφτόμαστε να χρησιμοποιήσουμε το κουπόνι αλλά οι κριτικές στον skroutz με μπέρδεψαν. Τώρα έχουμε ένα πολύ παλιό toshiba αλλά εκεί που πήγα να ρωτήσω δεν έχουν toshiba. Αξίζει να πάω σε άλλη εταιρεία ή να ψάξω αλλού;
(Αν έχει κάπου παρόμοιο θέμα βάλτε link να μεταφέρω εκεί την ερώτηση μου)

Στάλθηκε από το M2007J3SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Yπαρχει ενα νημα για κλιματιστικα και συναφη. Αν θελεις κανε την ερωτηση σου και εκει.
 
Εγω θα πήγαινα σε Daykin...
Aυτή την στιγμή νομίζω ότι είναι κορυφή.
Απλώς προκειμενου να έχεις οικονομία ρευματος όφελος θα πρέπει το μηχάνημα να είναι ενεργιακης κλσης ΑΑΑ+/Α...που στοιχίζει όμως...
 
  • Like
Reactions: cyclades
έχετε υπόψιν ότι οι ενεργειακές κατηγορίες άλλαξαν και καταργήθηκαν τα Α+, Α++ και Α+++ (το μέγιστο είναι Α). η νέα κλίμακα είναι πιο αυστηρή και το παλιό Α+++ αντιστοιχεί στο νέο C . Οπότε μην μπερδευτείτε αν δείτε πχ D. https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/IP_21_818
επίσης νομίζω πιο πολύ νόημα έχει η τιμή που γράφει η ετικέτα για τις εκτιμώμενες κιλοβατώρες για ένα έτος γιατί μπορεί κανείς έτσι να εκτιμήσει το πραγματικό κόστος. δεν έχει νόημα να πάρει κανείς συσκευή +400€ πιο ακριβή για να γλιτώσει πχ 10€ το χρόνο
 
Καλημέρα.
Προσπαθώ να βρω μια άκρη με το παλιό αλυσιπρίονο του πατέρα μου και έχω κολλήσει στο εξής: βάζω τον ρυθμιστή τεντώματος της αλυσίδας στο τέρμα (φουλ τεντωμένη) και ωστόσο η αλυσίδα κρέμεται (χωράει το δάχτυλό μου ανάμεσα σε αλυσίδα και μπάρα/οδηγό).
-Υπάρχει περίπτωση η αλυσίδα να έχει ξεχειλώσει οπότε να έγινε λίγο μακρύτερη;
-Ή κάποιος έβαλε λάθος συνδυασμό αλυσίδας/μπάρας ; 40εκ είναι η μπάρα και αποκλείεται η αλυσίδα να είναι 45άρα - υπάρχουν και ενδιάμεσα μήκη (πχ 41);
Στον μηχανισμό τεντώματος πάντως δεν μου φαίνεται να έχει χαλάσει κάτι.

Update για το αλυσοπρίονο:
Τελικά, πήγα σε ένα μαγαζί που πουλάει αλυσίδες με το μέτρο και μου κοντυνε την αλυσίδα κατά ένα κρίκο με ένα εργαλείο που είχε σαν πρέσσα.
Αγόρασα και δύο τάπες για το δοχείο της βενζίνης και του λαδιού (και οι δύο παλιές ήταν σπασμένες και έχαναν) από ένα μαγαζί που κάνει σέρβις σε εργαλεία.

Σήμερα πήγα να το εγκαινιάσω ξεκινώντας με κάτι χοντρά κλαδιά πεύκου γύρω στα 10εκ διάμετρο και είχαμε πλήρη αποτυχία:
- η αλυσίδα σαν να έσφιγγε από μόνη της μετά από 2 λεπτά κοψίματος. Την ρύθμιζα και πάλι το ίδιο.
- ο μηχανισμός για το λάδωμα της αλυσίδας σαν να μην δούλευε καθόλου
- μου φάνηκε σαν να ζορίζεται στο κόψιμο - το πριονίδι βγαίνει λεπτό . Η αλυσίδα μάλλον θέλει τρόχισμα ή αλλαγή
- το πριόνι ανέβαζε θερμοκρασία μετά από 2 λεπτά
- η αλυσίδα γυρίζει όταν το πριόνι δουλεύει στο ρελαντί

Το δούλεψα δύο δίλεπτα/10 κοπές και σταμάτησα πριν γίνει καμιά ζημιά. Επόμενα βήματα είναι να κάνω έναν έλεγχο στο σημείο που βγαίνει το λάδι για την αλυσίδα και να αγοράσω μια καινούργια αλυσίδα. Το καλό είναι ότι η μηχανή δουλεύει μια χαρά και παίρνει μπροστά με την μία παρόλη την μεγάλη ηλικία (40 χρόνια).
 
  • Like
Reactions: Χιωτης
Εγω θα πήγαινα σε Daykin...
Aυτή την στιγμή νομίζω ότι είναι κορυφή.
Απλώς προκειμενου να έχεις οικονομία ρευματος όφελος θα πρέπει το μηχάνημα να είναι ενεργιακης κλσης ΑΑΑ+/Α...που στοιχίζει όμως...
Εγω παντως ειχα παρει συνολικα 5 daikin + mitsubishi. Ολα ειχαν καποιο θεματακι.
Τα daikin πχ τριζουν λιγο μερικες φορές . Λιγο στραβος να ειναι ο τοιχος.. Και εχω απο τις καλες σειρες perfera. Βεβαια με μικρες σφηνες ειναι οκ.
Το ιδιο ειχα και με το mitsubishi που εκανε ξαφνικα πολυ δυνατο θορυβο η φτερωτη αλλα δε μπορουσες να το προβλεψεις. Και δε σταματαγε. Βεβαια οταν ερχοταν το service δεν εκανε τιποτα.
Μολις το εβαλα στο νεο σπιτι ειναι μια χαρα εδω και 2 χρονια δεν κανει θορυβο.
Επισης τα daikin ηρθαν με τη τελευταια σειρα των εσωτερικων fins στραβωμενα για καποιο λογο απο το εργοστασιο.
Γενικα ολα εχουν θεμα πιστευω οτι και να παρεις.
Η εγκατασταση εγινε το καλυτερο δυνατό τροπο που μπορουσα. Εγινε τεστ διαρροης πρωτα με αζωτο και μετα κενο με ψηφιακο κενομετρο.
 
Παίδες καλημέρα.
Θέλω να βάψω έναν τοίχο σε μια αποθήκη.
Λέω να χρησιμοποιήσω το CHASSIS COAT της Vitex το οποίο είναι για μεταλλικές επιφάνειες (γιατί αυτό έχω :)).
Θα έχω κάποιο πρόβλημα λέτε;
 
Μην το χρησιμοποιησεις για τετοια δουλεια ειναι κριμα....
Οχι οτι δεν κανει αλλα θα το σπαταλησεις τσαμπα...και οταν θα το θες θα το εχεις καταναλωσει...;)
 
  • Like
Reactions: aetosa
Δεν θέλω να το χρησιμοποιήσω για να βάψω μεταλλικές επιφάνειες γιατί δεν με ικανοποίησε καθόλου.
Το 'χα πάρει γιατί νόμιζα ότι θα ναι κάτι παρόμοιο με το Chromolac Chassis Lack (το οποίο έχω δοκιμάσει κι είναι όντως εξαιρετικό).
Τελικά καμία σχέση, πολύ κατώτερο (τα μέταλλα που έβαψα σύντομα σκούριασαν, μηχανική αντοχή μηδέν), οπότε αντί να το πετάξω λέω να το χρησιμοποιήσω για τον τοίχο.
 
Εάν το περάσεις και το άφησες έτσι είναι λογικό να γίνει ζημιά στο υλικό αφού δεν είναι για να μείνει για πολυ διάστημα στις καιρικές συνθήκες...
 
έχετε κάποιον οδηγό για τα λειαντικά αναλώσιμα; πχ ποια είδη δίσκων που μπαίνουν στους γωνιακούς τροχούς χρησιμοποιούμε κ πότε, διαφορετικές συρματόβουρτσες, φτερωτές κλπ
 
Υπάρχουν πολλά και διάφορα είδη που είναι αμέτρητα να τα απαρυθμισης...
Γενικά όμως έχουν ως εξης:
Τα γυαλοχαρτα είτε μαυρα(μπετό,σοβας,δομικά υλικα)είτε κοκκινα(ξυλεια και σιδερο)είναι για λειανση πάντως τύπου..
Για σίδερο και για μάρμαρο υπάρχουν και οι ανάλογοι δισκοι κοπης και εξομάλυνσης...
Οι συρματοβουρτσες που είναι καμπάνα χρησιμοποιούνται κύριος για καθαρισμό πετρών και πλακών Καρύστου από διάφορους λεκέδες οι λάσπες...
Τα φτερωτά είναι και για αυτά για λειανση όμως χοντρων καταστάσεων όπως το μπετό..
Τέλος υπάρχουν πολλά εξειδικευμένα αναλώσιμα που ανάλογα την χρήση ποικίλουν...
 
ίσως έπρεπε να διευκρινίσω οτι κυρίως με ενδιαφέρει το τρίψιμο σε μέταλλα με γωνιακό τροχό.
πχ την ίδια δουλειά μπορείς να κάνεις με κλασσικό δίσκο λείανσης μετάλλου, με συρματόβουρτσα ή με φτερωτή με γυαλόχαρτα;
επίσης βλέπω καινούρια υλικά πχ βούρτσες νάιλον ή αυτό το πραγμα σαν σκληρό σφουγγάρι:

1661869951154.png

όλα γράφουν ότι κάνουν για αφαίρεση σκουριάς, μπογιάς ή καθαρισμό ραφών συγκόλλησης, αλλά τί διαφορές έχουν;
 
  • Like
Reactions: KOSSTV
Θεωρω κατα την εμπειρια μου πως οι επιλογες για λειανση μεταλλου ειναι κυριως 3...

Η πρωτη αφορα το βγαλσιμο μπογιας..
Αυτο που εβαλες ειναι νεο προιον και με ενδιαφερει και εμενα αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα στομωνει ευκολα η μη το σφουγγαρι απο το υλικο..
Εναλλακτικα η φτερωτη απο ζιρκονιο ειναι μια πολυ καλη και διαχρονικη λυση που χρησιμοποιω κατα κορων..


Η δευτερη ειναι για αφαιρεση στιγματων απο ηλεκτροκολληση και "φαγωμα" ποντας απο αυτην...
Αυτη γινεται με δισκους μεταλλου παχους απο 4mm εως 6mm...


Η τριτη αφορα το τριψιμο και λειανση σε δυσποσητα σημεια με διαφορα ειδη συρματοβουρτσας...γωνιες,καραβολα,γυριστα και κλειστα σημεια...
Αναλογα με το που θελουμε να τριψιμουμε βαζουμε και το αναλογω ανταλλακτικο...

Αυτα..
 
Είχα παρκάρει κάπου στο ταξίδι μου πριν 2 βδομάδες και έπεσε στο αυτοκίνητο ρετσίνι.
Δυστυχώς, δεν το είδα εγκαίρως να το βγάλω. Το είδα σήμερα που πήγα το αυτοκίνητο για πλύσιμο. :(

Δοκίμασα με οινόπνευμα, αλλά δεν έγινε σχεδόν τίποτα.
Δοκίμασα με WD40 που το προτείνει η ίδια η εταιρεία, αλλά επίσης δεν έγινε τίποτα.

Έχουμε κάνα μυστικό για να φύγει το ρετσίνι; :unsure:
 
Βγαινει ευκολα το ρετσινι χωρις ζημια στο χρωμα με υγρα μαντηλακια τα οποια θα γραφουν οτι περιεχουν αιθυλικη αλκοολη.
Δοκιμασμενο...
 
  • Like
Reactions: nikfor
Ασετον η ελαφρυ διαλυτικο νιτρου Ν1...κανοντας το τοπικα..
To νιτρο ειναι πολυ επιθετικο για το χρωμα του αυτοκινητου

δοκιμασε με λιγη βενζινη, επισης υπαρχουν ειδικα μαντιλακια της sonax που κανουν καταπληκτικη δουλειά
 
  • Like
Reactions: panoss1 and nikfor