Καλημέρα.
Προσπαθώ να βρω μια άκρη με το παλιό αλυσιπρίονο του πατέρα μου και έχω κολλήσει στο εξής: βάζω τον ρυθμιστή τεντώματος της αλυσίδας στο τέρμα (φουλ τεντωμένη) και ωστόσο η αλυσίδα κρέμεται (χωράει το δάχτυλό μου ανάμεσα σε αλυσίδα και μπάρα/οδηγό).
-Υπάρχει περίπτωση η αλυσίδα να έχει ξεχειλώσει οπότε να έγινε λίγο μακρύτερη;
-Ή κάποιος έβαλε λάθος συνδυασμό αλυσίδας/μπάρας ; 40εκ είναι η μπάρα και αποκλείεται η αλυσίδα να είναι 45άρα - υπάρχουν και ενδιάμεσα μήκη (πχ 41);
Στον μηχανισμό τεντώματος πάντως δεν μου φαίνεται να έχει χαλάσει κάτι.
Εγω παντως ειχα παρει συνολικα 5 daikin + mitsubishi. Ολα ειχαν καποιο θεματακι.Εγω θα πήγαινα σε Daykin...
Aυτή την στιγμή νομίζω ότι είναι κορυφή.
Απλώς προκειμενου να έχεις οικονομία ρευματος όφελος θα πρέπει το μηχάνημα να είναι ενεργιακης κλσης ΑΑΑ+/Α...που στοιχίζει όμως...
To νιτρο ειναι πολυ επιθετικο για το χρωμα του αυτοκινητουΑσετον η ελαφρυ διαλυτικο νιτρου Ν1...κανοντας το τοπικα..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.