Μαύρα Διαμάντια: Καλές ηχογραφήσεις κλασσικής μουσικής σε βινύλιο.

Συγνώμη Κώστα που θα σου χαλάσω το όνειρο, αλλά στην φυλακή πλέον δεν επιτρέπεται ούτε κινητό, οπότε μουσική γιόκ. Ετσι λοιπόν άλλαξε άρδην όνειρα και κοίτα για τίποτα άλλο..............................
 
στην χθεσινη εξορμηση επεσα επανω σε μια ελληνικη εκδοση της Λυρα, αρχικη Pathe Marconi Trianon με τον Malcuzynski σε Polonaises/ Chopin stereo. Απλα εξαιρετικος ηχος, ιδιαιτερα το χαμηλο. φωτο απο το διαδυκτιο, το δικο μου εχει την εικονα σε ασπρομαυρο

114970607.jpg
 
Τραγουδισταράς ο Witold Macuzynski. Τον έχω σε τρεις δίσκους του Chopin που ξανάκουσα με την ευκαιρία του post από τον Παναγιώτη.

Οι Polonaises γράφτηκαν μάλλον στην Γαλλία γιαυτό η πρώτη κοπή πρέπει να είναι αυτή σε SAXF με παρόμοια φωτογραφία εξωφύλλου με αυτήν που δείχνει ο Παναγιώτης.

346322392_o.jpg

Το έχω στην αγγλική έκδοση της Columbia που εικονίζεται παρακάτω. Η εγγραφή είναι αναφοράς τόσο όσο αφορά την αληθοφάνεια των ηχοχρωμάτων του πιάνου όσο και την δυναμική του περιοχή. Αν το συνδυάσεις με την εκτέλεση και το μουσικό περιεχόμενο τότε πρόκειται συνολικά για δίσκο αναφοράς.
Δυστυχώς για πολλά χρόνια το cd αδυνατούσε να αποδώσει καλά το πιάνο κάτι που απολαμβάνεις σε αυτόν τον δίσκο παραγωγής του 1959.
Στο εξώφυλλο ποζάρει ο Malcuzynski μπροστά στο μνημείο του Chopin στην Βαρσοβία.

$T2eC16JHJF0E9nmFQgm5BQEwSgkc5Q~~60_3.JPG $T2eC16RHJG!E9nm3qW4eBQEwSnIbCg~~60_3.JPG

Έχω ακόμη δύο φθηνούς δίσκους του σε αμερικάνικη Angel.
Τις μπαλάντες που επίσης έχουν εγγραφεί στην Γαλλία.

Malcuzynski-ballade.JPG

και το δεύτερο κονσέρτο για πιάνο του Chopin με συμφωνική του Λονδίνου και Susskind. Η πρώτη εγγραφή ήταν σε Columbia SAX. Ήχος πολύ καλός.
Το δεύτερο κονσέρτο το έχει ακόμη ηχογραφήσει με τον Kletzki και Φιλαρμόνια και με τον Rowicki με την Πολωνική ορχήστρα.

Malcuzynski 1.JPG
 
Last edited:
Παναγιώτη το έχω διπλό. Τόσο σαν μενμονωμένο δίσκο λόγω του Scherzo Capriccioso αλλά έχω και όλο το κουτί με τον Kertesz στις συμφωνίες σε narrow band.
Δεν εννοώ ότι ο Κertesz είναι κακός αλλά ο Rowicki είναι καλύτερος (εκτός πάντα από την συμφωνία του Νέου Κόσμου).
Κλείνω γρήγορα για να διαβάσω το post του Δημοκηδή πάνω στον συμφωνικό Dvorak. Όπως και νάχει τον θεωρώ σαν συνθέτη σαν ένα πουλάκι που κελαηδάει.

Σήμερα απο το πρωί ακούω την 3η του Dvorak με τον Kertesz (το πακέτο της DECCA) και με τον Rowicki (το πακέτο της Philips). Σύμφωνα με αυτά που άκουσα οι διαφορές δεν είναι σημαντικές μου φάνηκε ο Rowicki λίγο πιο δυναμικός αλλά όχι ότι είναι κάτι που γέρνει την πλάστιγγα υπερ του ενός ή του άλλου. Τώρα το βράδι την ακούω και απο την άυλη συλλογή με τον Rowicki στην DECCA, πολύ διαφορετική απο την βινυλιακή. Θα ήθελα να την βρώ σε DSD και αν είναι δυνατόν σε μία σύγχρονη εκτέλεση και εγγραφή .
 
Last edited:
Ευάγγελε για σύγχρονη ηχογράφηση δοκίμασε τον Ηans Peter Flor με την ορχήστρα της Μαλαισίας.
Έχει κάνει 7,8,9 σε sacd σην εταιρία BIS. Για την 3η δεν γνωρίζω σύγχρονη ηχογράφηση.
 
Ντοκτορ 4η Brahms τι προτείνεις; βινύλιο.
Δύσκολο ποιόν να πιάσεις και ποιόν να αφήσεις. Σε βινύλιο αξίζουν όλα τα κουτιά με το σύνολο των συμφωνιών με τους Walter-Columbia Orchesta, Klemperer-Philarmonia, Karajan και Bernstein Βιένη.
Θα πρότεινα όμως μια άλλη εξαίρετη εκτέλεση και εγγραφή τον Reiner με Royal Philarmonic Orchestra εγγραφή του 1962 και επανέκδοση της Chesky του 1988.
Αυτό τον δίσκο δεν τον έχω δει ποτέ σε original μορφή, μόνο στην επανέκδοση.
Τον Carlos Kleiber με την Βιένη δεν το προτείνω για βινύλιο γιατί δεν έχει μεγάλες διαφορές η απόδοση ανάμεσα στο βινύλιο και το cd. Πάντως και αυτή η εγγραφή είναι καλή.
 
Θα πρότεινα όμως μια άλλη εξαίρετη εκτέλεση και εγγραφή τον Reiner με Royal Philarmonic Orchestra εγγραφή του 1962 και επανέκδοση της Chesky του 1988.
Αυτό τον δίσκο δεν τον έχω δει ποτέ σε original μορφή, μόνο στην επανέκδοση.

Αυτός ο δίσκος στην πρωτότυπη έκδοση ήταν μέρος μιάς κασσετίνας της Reader's Digest. Οι κασσετίνες αυτές ήταν γενικά εξαιρετικής ποιότητας, τις ηχογραφήσεις αναλάμβανε η Decca και οι καλλιτέχνες ήταν συμβεβλημένοι είτε με την RCA είτε με την Decca. Κάποιες από αυτές τις ηχογραφήσεις επανεξέδωσε η Chesky στη δεκαετία του '80 σε βινύλιο και CD, και πολλές από αυτές τις επανεκδόσεις είναι ακόμα διαθέσιμες σε download από το hdtracks.
 
Aπό τα παλιά κλασικά Chesky συστήνω την 2η του Σιμπέλιους με τον Μπαρμπιρόλλι.
 
Aπό τα παλιά κλασικά Chesky συστήνω την 2η του Σιμπέλιους με τον Μπαρμπιρόλλι.

Ούτε αυτόν τον δίσκο τον έχω δει σε original μορφή. Φαίνεται ότι και αυτός θα ήταν μέρος της κασετίνας Reαder´s Digest που αναφέρει ο Κ. Ζαγγογιάννης.
Τόσο αυτή η εγγραφή όσο και ο Reiner-4η Brahms γράφτηκαν στην ίδια αίθουσα του Λονδίνου με την ίδια ορχήστρα, τον ίδιο γνωστό παραγωγό της Decca (Gerhard) και τον ίδιο ηχολήπτη (Wilkinson).
Ο Barbirolli μάλλον ήταν ο μεγαλύτερος Άγγλος μαέστρος.
 
Ούτε αυτόν τον δίσκο τον έχω δει σε original μορφή. Φαίνεται ότι και αυτός θα ήταν μέρος της κασετίνας Reαder´s Digest που αναφέρει ο Κ. Ζαγγογιάννης.
Τόσο αυτή η εγγραφή όσο και ο Reiner-4η Brahms γράφτηκαν στην ίδια αίθουσα του Λονδίνου με την ίδια ορχήστρα, τον ίδιο γνωστό παραγωγό της Decca (Gerhard) και τον ίδιο ηχολήπτη (Wilkinson).
Ο Barbirolli μάλλον ήταν ο μεγαλύτερος Άγγλος μαέστρος.

Συμφωνώ σε όλα όλα λες γιατρέ μου εκτός από το τελευταίο. Αυτός ο τίτλος, του μεγαλύτερου Άγγλου μαέστρου, πάει δικαιωματικά στον Sir Thomas Beecham, έναν από τους μεγαλύτερους μαέστρους του 20ου αιώνα, που έχει σίγουρα μιά θέση δίπλα στους Toscanini, Furtwangler, Κlemperer et al.
 
Παιδιά καμιά πρόταση για Sorcerer's Apprentice?

Εχω το μονοφωνικό από Living Stereo με Τοσκανίνι, αλλά δεν ακούγεται...
 
Ο Barbirolli μάλλον ήταν ο μεγαλύτερος Άγγλος μαέστρος.
Αυτός ο τίτλος, του μεγαλύτερου Άγγλου μαέστρου, πάει δικαιωματικά στον Sir Thomas Beecham.
Ή όπως είπε με μεγάλη κακία ένας μαέστρος για αυτούς τους δύο:
Στην αγγλία έχουμε πολύ καλούς δευτεροκλασάτους μαέστρους (σσ: Beecham) για να ασχολούμαστε με έναν τριτοκλασάτο ιταλό (σσ: Barbirolli).
 
Ή όπως είπε με μεγάλη κακία ένας μαέστρος για αυτούς τους δύο:
Στην αγγλία έχουμε πολύ καλούς δευτεροκλασάτους μαέστρους (σσ: Beecham) για να ασχολούμαστε με έναν τριτοκλασάτο ιταλό (σσ: Barbirolli).

Ποιός το είπε αυτό , ο Boult;