ΜΑΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΣΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

τελικα για να μας πει καποιος .....το βουλιαξανε επιτηδες μετα την εκκενωση για να παρουν το λιλι η οχι?

Απλά μαθηματικά φίλε μου.
Ας συμφωνήσουμε ότι το ρυμουλκό που βρισκότανε στην Σαντορίνη ήταν μικρό
(500 αλόγα) γιατί δεν φέρνανε από την Σύρο η το Ηράκλειο ρυμουλκά ?
Η Σύρος απέχει περίπου 2 ώρες και το πλοίο βυθίστηκε μετά από 14 η 15 ώρες
Αν θυμάμαι καλά. . εγώ πάντως πιστεύω ότι το φάγαμε γιατί η επισκευή του μαζί με την ρυμούλκα καθώς και το χάσιμο της σαιζόν ήταν παραπάνω το κόστος ενώ τώρα που το πλοίο είναι total lost η ασφαλιστική πληρώνει cash.
Ακριβώς αυτή είναι και η δική μου άποψη περί του θέματος, κάτι που δυστυχώς δεν πρόκειται να το μάθουμε ποτέ από τα κανάλια .... :grandpa:
 
Πήγαινε γυρεύοντας;;;

Από πέρσι το καλοκαίρι έδενε απελπιστικά κοντά στα βράχια. Με άδεια από το λιμεναρχείο φυσικά.

Οι παρακάτω φωτό είναι τραβηγμένες στις 8-6-06
 

Attachments

  • PICT0026.jpg
    PICT0026.jpg
    142.8 KB · Views: 33
Last edited:
Δεν είμαι και σίγουρος αλλά λένε οι ντόπιοι ότι με βάση το ναυτικό δίκαιο αν σε ρυμουλκήσει κάποιος σε περίπτωση ναυαγίου και σωθεί το καράβι, αυτόματα δικαιούται ο ρυμουλκήσας το μισό καράβι....

Όσο για τα "SAOS FERRΙΕS" φέτος ήρθε και εδώ κάτω ένα αντίστοιχο της ίδιας εταιρίας που κάνει την άγονη γραμμή εδώ γύρω.
Αντικατάστησε το "Νήσος Θήρα" το οποίο πήγε κάπου στο βόρειο Αιγαίο...

Τώρα Θεός να μας φυλάει.....
 
Εγω ξερω οτι απο τη μερα που εγινε η ιστορια μας εχουν ζαλισει......

Ακουω συνεχεια για τους 2 αγνοουμενους και καθολου για τους χιλιους τοσους που σωθηκαν.

Κανεις δεν ασχολειται με τους 40τοσους που σκοτωθηκαν στο δρομο αυτον τον καιρο, και τους ποσους τραυματιες.
Η ακομα και με το γεγονος οτι σκοτωνονται 5 κατα μεσο ορο καθε μερα και καμμια 20αρια τραυματιζονται ασχημα.
Λες κι ειναι αλλες ζωες αυτες, διαφορετικες.

Αλλα εκει ειναι πολλοι οι ανευθυνουπευθυνοι..............

Τελος παντων. Ενημερωση σου λεει μετα......
 
Πήγαινε γυρεύοντας;;;

Από πέρσι το καλοκαίρι έδενε απελπιστικά κοντά στα βράχια. Με άδεια από το λιμεναρχείο φυσικά.

Οι παρακάτω φωτό είναι τραβηγμένες στις 8-6-06


Αρα ποιος πηγαινε γυρευοντας, ο πλοιαρχος η το λημεναρχειο που ειχε και τσαμαδουρα γι'αυτον το λογο ?
 
Παντως νομιζω οτι οσο περισσοτεροι ανακατευονται/σχολιαζουν στα καναλια/εκφερουν "αποψη" η και διαμορφωνουν ακομα, τοσο περισσοτεροι "φλερταρουν" με χαρτζιλικακι.........ειτε ειναι με τους μεν ειτε με τους δε !
 
Απάντηση: Re: ΜΑΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΣΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Δεν γνωρισω αν υπαρχει τετοιος (απιστευτα αυστηρος) νομος εδω στην Ελλαδα, παντως στην διεθνη σχετικη με το θεμα νομοθεσια δεν ισχυει (αυτο που ισχυει ειναι χονδρες καμπανες (για πολυ χονδρες μιλαμε, παλι η ασφαλεια -το P&I που λεμε- πληρωνει)



Ντινο εχεις δικιο, εκανα λαθος !
 
......



Το εξάρι με το παραπάνω εικονιζόμενο πλοίο φαντάζει για εννιάρι γεμάτο.


...



Αυτο δεν νομιζω να ειναι ουτε θεμα του πλοιου ουτε της ηλικιας του φυσικα.

Μαλλον θεμα φαντασιας το κοβω......-bye-:grinning-smiley-043
 
Πήγαινε γυρεύοντας;;;

Από πέρσι το καλοκαίρι έδενε απελπιστικά κοντά στα βράχια. Με άδεια από το λιμεναρχείο φυσικά.

Οι παρακάτω φωτό είναι τραβηγμένες στις 8-6-06

!!!!!!!Έχω την εντύπωση ότι οι φωτογραφίές σου δείχνουν ένα πλοίο δεμένο σε τσαμαδούρα ή σε μανούβρα και ετοιμάζεται να δεσει τους πρυμιούς (πίσω) κάβους (σχοινιά) αφού έχει δέσει τους πλωριούς (μπροστά).......που φυσικά και είναι κοντά με στεριά.
Ξέρεις πόσο κοντά έρχονται τα βαπόρια με την στεριά όταν δένουν; Στους είκοσι πόντους!!!

Δεν είμαι και σίγουρος αλλά λένε οι ντόπιοι ότι με βάση το ναυτικό δίκαιο αν σε ρυμουλκήσει κάποιος σε περίπτωση ναυαγίου και σωθεί το καράβι, αυτόματα δικαιούται ο ρυμουλκήσας το μισό καράβι....

"No cure, no pay" αυτό μόνο ισχύει, ούτε το μισό καράβι, ούτε το πλήρωμα για σκλάβους.
Ολόκληρη η LOF που υπογράφεται σε περιπτώσεις ναυαγιαιρεσίας είναι εδώ, αρκετά απλή και σαφέστατη.
Αφού αρκετοί έχουν αποφασίσει να αναγορευθούν σε ναυτασφαλιστές ας έχουν αυτό υπόψιν τους και αυτό.
 
Re: Απάντηση: ΜΑΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΣΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

!!!!!!!Έχω την εντύπωση ότι οι φωτογραφίές σου δείχνουν ένα πλοίο δεμένο σε τσαμαδούρα ή σε μανούβρα και ετοιμάζεται να δεσει τους πρυμιούς (πίσω) κάβους (σχοινιά) αφού έχει δέσει τους πλωριούς (μπροστά).......που φυσικά και είναι κοντά με στεριά.
Ξέρεις πόσο κοντά έρχονται τα βαπόρια με την στεριά όταν δένουν; Στους είκοσι πόντους!!!


Έρχονται στους 20 πόντους όταν δένουν σε ασφαλή ΛΙΜΑΝΙΑ (με την
πραγματική σημασία της λέξης)
που πληρούν όλους τους κανονισμούς ασφάλειας.:grandpa:

Όχι σε βράχια. Μην τρελαθούμε κιόλας.:grinning-smiley-043
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΜΑΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΣΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Έρχονται στους 20 πόντους όταν δένουν σε ασφαλή ΛΙΜΑΝΙΑ (με την
πραγματική σημασία της λέξης)
που πληρούν όλους τους κανονισμούς ασφάλειας.:grandpa:

Όχι σε βράχια. Μην τρελαθούμε κιόλας.:grinning-smiley-043


Αλεξη μου, ασφαλη λιμανι σημαινει αλλα πραγματα, οχι αν εχει βραχια γυρω γυρω! :grinning-smiley-043
 
Πάντως εγώ θεωρώ πολύ σημαντικό ότι η επιχείρηση διασώσεως πέτυχε.1000 τόσα άτομα γυρίσανε σπίτια τους.Τα διαπλοκοκάναλα τον χαβά τους όμως.Εδώ ανήμερα το Πάσχα το είχαν επί 40 λεπτά πρώτη είδηση ενώ όφειλαν να δείξουν πρώτα απ´όλα την Πασχαλινή γιορτή..
Για τα άλλα δεν μπορώ να ξέρω,αλλά μου κάνει εντύπωση ότι ενώ σε άλλες εποχές τα διαπλοκοκάναλα θα μοίραζαν συγχαρητήρια ,τώρα σκούζουν.
Απο την άλλη η κυβέρνηση αντί να βγεί βιαστικά να θριαμβολογήσει ,όφειλε να εκφρασει την λύπη της για τούς 2 αγνοούμενους και να αναδείξει το προφανές...Οτι δηλαδή βγήκαν στην στεριά τόσοι άνθρωποι σώοι και αβλαβείς.
Οι ευθύνες της αρχίζουν εάν συγκαλύψει απο εδώ και εμπρός πιθανές παραβιάσεις που έγιναν.
Προσωπικά δεν έχω λόγο να αισθάνομαι μίζερα για το συγκεκριμένο γεγονός.
Και μάλιστα εάν το βλέπαμε σε ´προηγμένη χώρα´να συμβαίνει πιθανώς να ´δοξάζαμε´τούς διασώστες.
Μένω μόνο στα γνωστά μεχρις τώρα γεγονότα και όχι στίς εικασίες ή σε ότι πιθανώς θα προκύψει απ´εδώ και εμπρός

Προσυπογραφω μεχρι τελευταιας κεραιας...
 
Bouy, (τσαμαδουρα) is a floating device that can have many different purposes, which determine whether the buoy is anchored (stationary) or allowed to drift.


(Δλδ, στην περιπτωση μας εκει που παει και "δενει" το πλοιο)
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΜΑΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΣΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Αλεξη μου, ασφαλη λιμανι σημαινει αλλα πραγματα, οχι αν εχει βραχια γυρω γυρω! :grinning-smiley-043


Χρήστο,

ειδικός δεν είμαι αλλά δεν νομίζω ότι είναι το ίδιο πράγμα
να δέσεις ένα καράβι 140 μέτρων, 20 πόντους από την προβλήτα
ενός λιμανιού με το να το δέσεις 20 πόντους δίπλα στα βράχια.

Συμφωνώ στο ότι ασφαλές λιμάνι σημαίνει πάρα πολλά πράγματα
(τα οποία και δεν έιμαι σε θέση να γνωρίζω ακριβώς), αλλά και σε καμμία περίπτωση δεν είπα ότι δεν είναι ασφαλές ένα λιμάνι που έχει βράχια γύρω γύρω.
 
Bouy, (τσαμαδουρα) is a floating device that can have many different purposes, which determine whether the buoy is anchored (stationary) or allowed to drift.


(Δλδ, στην περιπτωση μας εκει που παει και "δενει" το πλοιο)

Ντίνο επειδή είμαι επίσης άσχετος,
αυτό το πράγμα καταλήγει στον πυθμένα,
είναι σταθερό λόγω βάρους ή είναι δεμένο
με κάποιο τρόπο στον πυθμένα (π.χ. αλυσίδες)?

Με λίγα λόγια, πώς συγκρατεί ένα πλοίο?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΜΑΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΣΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Χρήστο,

ειδικός δεν είμαι αλλά δεν νομίζω ότι είναι το ίδιο πράγμα
να δέσεις ένα καράβι 140 μέτρων, 20 πόντους από την προβλήτα
ενός λιμανιού με το να το δέσεις 20 πόντους δίπλα στα βράχια.

Συμφωνώ στο ότι ασφαλές λιμάνι σημαίνει πάρα πολλά πράγματα
(τα οποία και δεν έιμαι σε θέση να γνωρίζω ακριβώς), αλλά και σε καμμία περίπτωση δεν είπα ότι δεν είναι ασφαλές ένα λιμάνι που έχει βράχια γύρω γύρω.


Αλεξη πολλα παιζουν ρολο, αλλα μην νομιζεις οτι αυτα τα πλοια ειναι τιποτα βαρκακια.

Το συγκεκριμενο και πολλα του ειδους, να μην πω ολα, εχει δυνατοτητα και ακριβεια προσεγγισης 1 μετρου με τον εξοπλισμο που διαθετει, ακομα και χωρις ορατοτητα.

Για να σου το παρομοιασω με κατι τραβηγμενο, ειναι σα να λεμε οτι αεροπλανο χτυπησε στον Ολυμπο ενα πραγμα.
 
Απάντηση: Re: ΜΑΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΣΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Ντίνο επειδή είμαι επίσης άσχετος,
αυτό το πράγμα καταλήγει στον πυθμένα,
είναι σταθερό λόγω βάρους ή είναι δεμένο
με κάποιο τρόπο στον πυθμένα (π.χ. αλυσίδες)?

Με λίγα λόγια, πώς συγκρατεί ένα πλοίο?


Με απλα λογια ειναι σαν να εχεις αφησει μια μεγαλη αγκυρα στη θαλλασα , που μπορεις να δεσεις το σκαφος.