Mazda CX7 ποιός θα το πάρει;

Αν σκεφτείς ότι με 37.000 αγοράζεις το...COMPASS με ηλιοροφή,δερμάτινο σαλόνι και αυτόματο κιβώτιο,με πλαστικά που τρίζουν από το εργοστάσιο και σχεδίαση του 1960,τότε τα 41.000 μάλλον είναι πολύ λίγα.
Από τα πιο όμορφα-αν όχι το πιο όμορφο-SUV της αγοράς,με κινητήρα που "σκοτώνει" και ποιότητα κατασκευής,μακράν καλύτερη από το αίσχος της φύσης,COMPASS.
 
Mε συγχωρείτε αλλά το s-max, το έχετε δεί με ποσό που δεν ξεπερνά ξεχειλωμένο τα 35 χιλιάρικα και με το κινητήρα τον τουρμπάτο 225 ή 245 δεν θυμάμαι ακριβώς είναι τιμιότερη πρόταση.
Αλλωστε όποιος ενδιαφέρετε για μεταπωλητική αξία ( αστείο ε? ) , το Ford είναι πιο ψηλά
 
Ρε παιδιά, το 500 άλογα στα SUV τι ακριβώς τα θέλετε; Μήπως ψάχνετε λάθος αυτοκίνητο;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Mazda CX7 ποιός θα το πάρει;

Α γειά σου!!!-bye- Να θυμίσω που έχει φτάσει η βενζίνη? αστο καλύτερα!!

MP-MoreGasSUV.jpg
 
Κοιτα εναλλακτικά το καινούριο Honda CRV.
large9.jpg

large7.jpg

Τρομερή σχεδίαση, κινητήρας διαμάντι, πολυ ομορφο εσωτερικό, ικανοποιητικότατοι χώροι...
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Mazda CX7 ποιός θα το πάρει;

Κοιτα εναλλακτικά το καινούριο Honda CRV.
large9.jpg

large7.jpg

Τρομερή σχεδίαση, κινητήρας διαμάντι, πολυ ομορφο εσωτερικό, ικανοποιητικότατοι χώροι...

My two cents.. Το καινούργιο είναι απλά αστέρι
 
Το τσεκάρισα αλλά προτιμώ το CX7 σε αυτή την κατηγορία χρημάτων. Μάλλον θα περιμένω.
 
Re: Απάντηση: Mazda CX7 ποιός θα το πάρει;

Το τσεκάρισα αλλά προτιμώ το CX7 σε αυτή την κατηγορία χρημάτων. Μάλλον θα περιμένω.

Μιχάλη καλημέρα με 60 χιλιάριακα σίγουρα ξεφύγεις ψηλά αλλά καθαρίζεις για πολλά χρόνια με αυτό:Lexus RX 400

Κυκλοφορείς όλες τις μέρες στο κέντρο ( εσένα ρε δεν πιάνει ), δεν πληρώνεις ποτέ τέλη κυκλοφορίας, δεν αποτελεί τεκμήριο ( όχι φυσικά´το ότι το Μαζντα αποτελεί ), μέσα στην πόλη τουλάχιστον έως τα 50 λειτουργούν οι μπαταρίες, άρα εξαιρετικά φιλικό στην τσέπη σου, νομίζω ότι είναι εξαιρετική επιλογή, αλλά περι ορέξεως ......-bye-
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Mazda CX7 ποιός θα το πάρει;

Μιχάλη καλημέρα με 60 χιλιάριακα σίγουρα ξεφύγεις ψηλά αλλά καθαρίζεις για πολλά χρόνια με αυτό:Lexus RX 400

Κυκλοφορείς όλες τις μέρες στο κέντρο ( εσένα ρε δεν πιάνει ), δεν πληρώνεις ποτέ τέλη κυκλοφορίας, δεν αποτελεί τεκμήριο ( όχι φυσικά?το ότι το Μαζντα αποτελεί ), μέσα στην πόλη τουλάχιστον έως τα 50 λειτουργούν οι μπαταρίες, άρα εξαιρετικά φιλικό στην τσέπη σου, νομίζω ότι είναι εξαιρετική επιλογή, αλλά περι ορέξεως ......-bye-

Που να τα βρούμε ρε φίλε 60 χιλιάρικα να τα ρίξουμε στον δρόμο; Για τον Βαρδινογιάννη με πέρασες;:flipout:

Ασε που εγώ αγοράζω πάντα μετρητά. Θεός φυλάξει. Μέχρι 35 χιλιάρικα για κάρο το συζητάω, παραπάνω δεν!
 
Το Honda Crv το προηγουμενο μοντελο το εχει ο πεθερος μου. Ειναι αστερι στην οδηγηση. Πολυ ωραιο μοτερ και εχει και 7 χρονια εγγυηση σε ολα. Οχι μονο χρωμα που δινουνε καποιοι. Βρεξει χιονισει για 7 χρονια εισαι υσηχος!!!
 
Αλλά εκτός δρόμου... ούτε ένα κλείδωμα για τα μάτια του κόσμου :-) Εξαρτάται βέβαια για τι το θες.
 
Re: Απάντηση: Mazda CX7 ποιός θα το πάρει;

640378664.jpg


Γιατί ρε φίλε, αυτό δεν σου γεμίζει το μάτι;

258 άλογα παρακαλώ και 7,9" 0-100. Δεν είναι κι άσχημα.

Δεν εννοω οτι δεν βγαζει 250 αλογα.

Αυτο που θελω να πω, ειναι οτι του πεφτουν ΠΑΡΑ πολλα.

Αλλα επειδη ο καβλικιος αγοραστης πολλα αλογα θελει κατ' αρχας, περι ορεξεως..., τα γνωστα-bye-
 
Το ίδιο έπαθα κι εγώ μόλις το ειδα....είπα ότι αυτό θα ειναι το επόμενό μου αυτοκινητο αν εχει το πολύ μεχρι 30-35000.
Το θεωρώ ότι ομορφότερο στην κατηγορία μαζί με το Nissan Murano που νομιζω είναι ακριβότερο.
Καμία σχέση με την Χ3 που κατά τη γνώμη μου είναι οτι αθλιότερο έχει κατασκευάσει η BMW από άποψη ποιότητας κατασκευής στο εσωτερικό, αλλά και χαμηλό επίπεδο εξοπλισμού.
Συγκρίσιμο επίσης με το Subaru Tribeca το οποίο είδα προχθές και έπαθα σοκ (ποιότητα κατασκευής, hitech κονσόλα-ταμπλό-εξοπλισμό)....κατι με χαλάει στη μασκα και στην τιμη....63000.
Άλλα τόσα λεφτα (πάνω απο 30-35000) για 4 ρόδες στους δρόμους.....και δει της Αθήνας.....μάλλον θα μείνω με το Γκόλφ μου.
 
Το ίδιο έπαθα κι εγώ μόλις το ειδα....είπα ότι αυτό θα ειναι το επόμενό μου αυτοκινητο αν εχει το πολύ μεχρι 30-35000.
Το θεωρώ ότι ομορφότερο στην κατηγορία μαζί με το Nissan Murano που νομιζω είναι ακριβότερο.
Καμία σχέση με την Χ3 που κατά τη γνώμη μου είναι οτι αθλιότερο έχει κατασκευάσει η BMW από άποψη ποιότητας κατασκευής στο εσωτερικό, αλλά και χαμηλό επίπεδο εξοπλισμού.
Συγκρίσιμο επίσης με το Subaru Tribeca το οποίο είδα προχθές και έπαθα σοκ (ποιότητα κατασκευής, hitech κονσόλα-ταμπλό-εξοπλισμό)....κατι με χαλάει στη μασκα και στην τιμη....63000.
Άλλα τόσα λεφτα (πάνω απο 30-35000) για 4 ρόδες στους δρόμους.....και δει της Αθήνας.....μάλλον θα μείνω με το Γκόλφ μου.


Η ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο των bmw (και στο Χ3) ειναι πολυ, μα ΠΑΡΑ πολυ μπροστα απο ολα τα αλλα που συζηταμε εδω!
 
Δεν κατάλαβα γιατί του πέφτουν πάρα πολλά τα 258 άλογα. Δηλαδή στο Audi Q7 με τα 280 άλογα γιατί δεν του πέφτουν πολλά; Τανκς το ένα, τάνκς και το άλλο. Επιπλέον το CX7 προβάλει μια πιο σπόρ εκδοχή των SUV.

Φίλε Χρήστο κι εγώ της ίδια φιλοσοφίας είμαι. Μέχρι 35 χιλιάρικα κομπλέ και πολλά είναι. Απλά με ένα SUV και δή στους δρόμους της Πάτρας που μόνο με τρακτέρ κυκλοφορείς, δίνει κάποιες λύσεις στην άνεση, αλλά κρατώντας την σπορτίφ διάθεση, που αναζητάω καθώς "γερνάω"!
 
Απάντηση: Re: Mazda CX7 ποιός θα το πάρει;

Η ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο των bmw (και στο Χ3) ειναι πολυ, μα ΠΑΡΑ πολυ μπροστα απο ολα τα αλλα που συζηταμε εδω!

Διαφωνώ. Ανέκαθεν οι Ιταλοί και τα τελευταία χρόνια οι Ασιάτες είναι πολύ πιο προχωρημένοι στο design. Βλέπε Rav4, RX8, Alfa Romeo κλπ.
 
Απάντηση: Re: Mazda CX7 ποιός θα το πάρει;

Η ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο των bmw (και στο Χ3) ειναι πολυ, μα ΠΑΡΑ πολυ μπροστα απο ολα τα αλλα που συζηταμε εδω!

Eδώ θα διαφωνήσω.
Αλλο πράγμα η φαινόμενη ποιότητα και άλλο η πραγματική.
Εγώ οδηγώ Mazda 18 χρόνια τώρα. (3 διαφορετικά αυτοκίνητα: 929, 323HB, 323F) Κανένα από τα 3 αυτοκίνητα τόσα χρόνια τώρα δεν μού έχει βγάλει ούτε μία βλάβη! Μόνο τα αναλώσιμα (φίλτρα, μπουζί, λάδια κλπ.) Και σε αυτά ακόμα είναι πολύ φειδωλά: Μπουζί στα 50,000 χλμ. τακάκια φρένων στα 65,000 χλμ. κλπ. Χαρακτηριστικό είναι ότι σε κανένα από τα αυτοκίνητά μου δεν έχω αλλάξει συμπλέκτη, εξάτμηση κλπ. Τα έχω πουλήσει και έχουν ακόμα τον συμπλέκτη και τα πίσω τακάκια της μάνας τους! Οπότε τι συζητάμε;
Για ρώτησε ιδιοκτήτες BMW να σού πουν για βλάβες... Πολύ κλάμα! -bye-