Μια εποχη πηγε στον ταφο.....

Morfeas said:
Γιάννη, χωρίς να αμφισβητώ τις μαρτυρίες των συναδέλφων εγώ απ την πλευρά μου έχω δεί με τα μάτια μου γούφερ και γουφεράκια σε εκθέσεις και σπίτια -ακόμα και στου Μανώλη- να κάνουν τεράστιες διαδρομές. Μάλιστα θυμάμαι τα aerogel 6.5 άρια που όταν τα είδα να μπαινοβγαίνουν πόντους ολόκληρους είχα κάνει νόημα στον Μανώλη ότι θα γίνει ζημιά αλλά με διαβεβαίωσε ότι δεν έχουν πρόβλημα.



Εεεεεε....είναι και θέμα...ΣΤΑΘΜΗΣ.... :D :D :D

Εδώ που τα λέμε και αυτός ο Μανώλης το ...παρακάνει μερικές φορές.... :slapface: :slapface: :slapface: γιαυτό και του έκανες νόημα...Αν του φώναζες δεν θα σ' άκουγε....:p :flipout:




Τα....γουφεράκια όντως "ιδρώνουν" για το ίδιο χαμηλό και στάθμες που τα μεγάλα γούφερ...απλά προπονούνται....:grinning-smiley-043 και αυτό ισχύει ΑΣΧΕΤΩΣ φόρτισης...Λογικό είναι...το βαθύ χαμηλό και μάλιστα σε μεγάλες στάθμες απαιτεί μεγάλη δυνατότητα κίνησης αέρα...όσο μικράινει η διάμετρος,τόσο πρέπει να αυξηθούν οι διαδρομές για να κινήσουμε την ίδια μάζα αέρα...

Η αλήθεια είναι ότι τα bass-reflex στην περιοχή γύρω από την συχνότητα συντονισμού έχουν πολύ περιορισμένες διαδρομές κώνου (μιας και η εκπομπή γίνεται κυρίως από τον σωλήνα), με μειονέκτημα το ότι ΑΠΟΦΟΡΤΙΖΟΝΤΑΙ εντελώς κάτω από αυτήν...Ένα ενεργό υποηχητικό φίλτρο βοηθάει σε αυτές τις περιπτώσεις....

Συγκριτικά ένα κλειστό ίδιας διαμέτρου, θα χρειαστεί ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ισχύ και ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ διαδρομές κώνου για να αναπαράγει την ίδια συχνότητα-στάθμη, διατηρώντας όμως σχετικό έλεγχο στην κίνηση του κώνου ακόμα και σε πολύ χαμηλότερες συχνότητες, μιας και η αεροστεγή κατασκευή του κάνει τον αέρα μες το κουτί να δρά ως ελατήριο κόντρα στην μεγάλη κίνηση του κώνου....

Είναι απλά τα πράγματα...το ανοικτό ηχείο προσθέτει στην προς τα εμπρός ακτινοβολία του και μέρος της πίσω που στο κλειστό απλά "καταπνίγεται", έτσι το κλειστό για να αναπληρώσει αυτό το "έλλλειμα στάθμης" θα πρέπει να κάνει μεγαλύτερη προσπάθεια (διαδρομές)...
 
....@ Πρόεδρο -bye-

Μανώλη τα 2 6μισάρια Aerogel έκαναν διαδρομές , οχι βέβαια πόντων ,αλλά το πολύ ένα εκατοστό μέσα-έξω , απλά η ακαριαία κίνηση και η ακαριαία επιτάχυνση είναι που μάλλον σε έκανε να την βλέπεις παραπάνω ....(και μάλλον μόνο απο το πλάϊ) ...αλλά έβγαζαν και στάθμες 115+ dB....!!!! και στάθμες χαμηλού ...!!!!
]Γι αυτό ακριβώς τον λόγο ΔΕΝ εγινε ποτέ και ζημιά , ούτε και απο τήν σχεδόν κατάχρηση 10 ετών ....απο εμένα ....
Και μήν ξεχνάς οτι ακόμα και με τα 50W τής κατασκευής σου - με το οχι τεράστιο αλλά ικανό DF (μόλις τήν περιποιήθηκα ...που θα θυμάσαι φαντάζομαι...) έγιναν οι επιτυχείς Ακροάσεις I
Αλλο πράγμα η διαδρομή και εντελώς άλλο θέμα η ΧΩΡΙΣ έλεγχο διαδρομή
Bέβαια είσαι προσκεκλημμένος , και στήν παρούσα κατάσταση να δείς πώς ακούγονται δύο 8ιντσα στον ιδιο χώρο και με τήν ιδια τοπολογία , γιατί έχεις πολύ καιρό να έρθεις να ακούσεις ...:ernaehrung004:

Επιτρέψτε μου να σας πώ κάτι απο τήν εμπειρία μου , επειδή ξέρετε οτι λατρεύω το καλό χαμηλό ...
Οτι και ίντσες να έχεις ...φυσικά να μπορούν να φορτώνουν το χώρο - γιατί αυτές οι αντιστοιχίες είναι ανάλογες .....πρέπει να μπορείς να έχεις ακαριαία και μεγάλη δύναμη διέγερσης καθώς και καλό φρένο , που βέβαια αν ο ενισχυτής είναι σωστός έχει και φρένα και γκάζια ..
Επίσης άλλο το μπάσο μέχρι τα 70Hz και άλλη η ατάκα και το "μάζεμα" τών 30Hz -35Ηz κλπ

Οι παράμετροι τής σχεδίασης σε ένα καλά σχεδιασμένο ρεφλέξ μένουν έτσι η πολύ κοντά στίς αρχικές μέχρι όσο το επιτρέπει η ισχύς και η διαχείρισή της απο τον ενισχυτή , και κατά τα άλλα όσο αντέχει η μονάδα συνεχίζεται η πιστονική κίνηση

Σαφώς και το τελείως κλειστό κουτί έχει κάποια πλεονεκτήματα , αλλά έχει και αυτό μειονεκτήματα , όπως ολα άλλωστε , πάντως δέν είναι οι διαδρομές και ειδικά αν μιλήσουμε για στάθμες , έχουμε πρόβλημα ....

...Λοιπόν Πρόεδρε ...κερνάω καφέ :slapface: :ernaehrung004:

PS
Πρόεδρε , σχετικά με τίς δοκιμές που έχεις κάνει στο 15άρι σου , δέν αμφιβάλλω καθόλου οτι ήταν διαφορετικά τα αποτελέσματα , αλλά , υπάρχει και περίπτωση η παραμετροποίηση του 15αριού να θέλει κάποιες τεχνικες για να αποδώσει, επίσης υπήρχε μάλλον και διαφορά στήν οδήγηση ..που το βάζεις αυτό..?
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Μια εποχη πηγε στον ταφο.....

πανκροκ said:
τα δεδομενα λοιπον:

του σπυρου το συστημα
2 30" σε φορτιση απειρης μπαφλας (?) δηλαδη ειναι βιδωμενα στην πορτα ,φορτιζονται απο τον διαδρομο, αλλα εχουν και τρυπες πανω στην πορτα (ισως κατι μεταξυ διπολου και απειρης μπαφλας?)
12" (η 15 ητανε?) σε φορτιση με μια χοανη μπροστα και κουτι με οπες για πισω.
compression driver (altec) σε φορτιση tractrix (εδω δεν χωραει αμφιβολια ειναι καθαρη κορνα και για τους εδω και για τους εκει)
super tweeter σε μικρη κορνα.
ενισχυτες
ενας nad 3020 για τα 30"
απο ενας leak (δε θυμαμαι λαμπες) για καθε καναλι για τα υπολοιπα με παθητικα κρος.

το συστημα του ulf
απο ενα 15αρι σε ported καμπινα.
απο ενα 12αρι (η 15αρι ,ιδιο με του σπυρου παντως και στην ιδια φορτιση)
οι tractrix με το compression driver
δυο super tweeters jbl (?)
ενισχυτες
ενεργο συστημα με diy ενεργα φιλτρα, diy pre, diy 6 καναλια nelson pass (ξεχασα το μοντελο του κιτ) και απο 2 κλασσικα τρανζιστορατα diy και αυτα)
πηγη το pds 06 καραχεριασμενο (δεν εχω φωτο)

στο συστημα του σπυρου θα αναφερθω συμπληρωματικα καθοτι μετα την τελευταια αλλαγη δεν το εχει φερει στα ισα του, ενω ο χωρος απο την αλλη δεν ειναι οτι καλυτερο (τελικα υπαρχουν και χειροτεροι χωροι απο το δωματιο μου.

στου ulf λοιπον , ο οποιος εχει κανει εξολοκληρου την μελετη ολου του συστηματος , τις μετρησεις και την κατασκευη (αυθεντικος diyης με τα ολα του) το συστημα βρισκεται στην σοφιτα.
εινια συμμετρικοτατος χωρος (ιδια κλιση στεγης αριστερα δεξια, μεχρι και τα ραφια για τα σιντι βρισκονται εκατεροθεν σε ιδιες αποστασεις!)(δεν ξερω αν ηταν συνειδητη επιλογη η απλα προεκυψε για αισθητικους λογους)

το προγραμμα ακροασης δυστυχως δεν περιελαμβανε κομματια που ξερω καλα οποτε θα βαδισω στο περιπου (ε ναι λοιπον πηγα απροετοιμαστος , που να φανταζομουνα πριν ενα μηνα οτι θα πεταγομουνα σουηδια και επρεπε να κουβαλαω και 3 δισκακια μαζι μου...)

το συστημα ακουστηκε πολυ ισορροπημενο τονικα , με την εννοια οτι αν και 4δρομο δεν εδιχνε καποιο μεγαφωνο να προβαλεται επιπλεον των αλλων. επισης η μετακινηση των μεγαφωνων μπρος πισω (κατι για το οποιο ειχε γινει μια πατεντουλα που μετακινουσε την tractrix μπρος πισω και εσφιγκε) εφερε τα μεγαφωνα στη σωστη τους θεση οποτε ξεκινουσε με γκολ απο τα αποδυτηρια το συστημα με αυτες τις δυο συνθηκες.
το δεσιμο του upper mid με το lower mid ηταν πολυ καλο , γενικα δεν ξεχωριζες μεγαφωνα (τουλαχιστον στο προγραμμα που ακουσαμε)
οι tractrix ειναι εξαιρετικα κατευθυντηκες: αρκει να κουνουσες την καρεκλα 20 εκ για να ακους κυριως το ενα καναλι (και μιλαμε για θεση ακροασης τουλαχιστον 3 μετρα απο τα ηχεια) το ιδιο συνεβαινε και στου σπυρου οποτε ισως εδω μπορουμε να βγαλουμε κατι σαν κανονα.
οι γυναικιες φωνες (οι οποιες σχεδον εξολοκληρου παραγωνται απο την παραπανω κορνα) ηταν εστιασμενες κεντρο και εντυπωση προκαλουσε το αβιαστο με το οποιο εβγαιναν (και γενικοτερα οτι μεσαιο εβγαινε ηταν αβιαστο). οχι οτι οτι επιανε το 12αρι απο κατω ηταν κακο , απλα οχι οσο το πανω.
το δεσιμο με τα 15αρια δεν ηταν οτι καλυτερο. οταν υπηρχε προγραμμα που επαιζε και στα 15αρια και στα 12αρια καπου χαλαγε η συνταγη.

εννοια στερεοφωνικης εικονας υπηρχε, ωστοσο, δεν συζηταμε για οργανα εκτος ηχειων, ουτε για μεγαλη (χειρουργικη) λεπτομερια στην διακριση των οργανων. το βαθος σκηνης ηταν της ταξης του μετρου με αυτην τοποθετημενη μεταξυ μπαφλας και τοιχου.
οι λατρεις της λεπτομεριας δεν θα ικανοποιηθουν ιδιαιτερα. στις οχι ιδιαιτερα υψηλες σταθμες (ε κατι που ψιλοφορτωθηκαμε του ανθρωπου που εκανε και κατι δουλειες στο σπιτι , κατι που δεν ειχα δικο μου προγραμμα , κατι η γυναικα του , ειπα να μην ζητησω να τσιτωσουμε) ναι μεν υπηρχε μια φυσικοτητα (αυτο το αβιαστο που λεγαμε) στο ακουσμα , αλλα ελειπε η λεπτομερια (θα μπορουσαμε να το πουμε ελειψη δυναμικης περιοχης αυτο σε αυτες τις σταθμες?)
συνεπως τα ανω πριμα δεν ηταν για ολα τα γουστα.

το συστημα γενικα ηταν ευχαριστο και πολυ ανωτερο πολλων demo συστηματων στο ακουσμα το και πολυ ακριβοτερων και μπραβο στο παλικαρι που το παλεψε τοσο (σιγουρα χρειαστηκαν πολλες εργατοωρες μελετης, κατασκευης και ρυθμισης). τα ηχεια γενικα ηταν σαν να μην υπηρχαν.
το κοστος ολου του συστηματος ηταν κατι μεταξυ 2 και 3000 ευρω (με αρκετες μοναδες απο ebay) συν φυσικα τις πολλες πολλες ωρες και αυτο κατι σημαινει.
ωστοσο δεν ηταν για να κοψουμε και φλεβες.
παρακαλω ρωτηστε με λεπτομεριες (φωτο αργοτερα τωρα βαριεμαι...)


Κατ αρχήν ΜΠΡΑΒΟ στον φίλο του Σπύρου τον Ulf (συγγνώμη αν κάνω λάθος το όνομα ...)
Φαίνεται απο τήν περιγραφή τής συμμετρίας , οτι ο άθρωπος που επιχειρεί ήχο γνωρίζει για τήν "ακουστική συμμετρία"
Σαφώς θα θέλαμε ο Παναγιώτης να έχει γνωστό πρόγραμμα , για να έχουμε μιά πιο καλή ακουστική εκτίμηση απο τον ιδιο , αλλά φαντάζομαι οτι επειδή είναι αρκετά έμπειρος κατάλαβε τι περίπου παιζόταν
Πάντως για να σάς πώ και τήν γνώμη μου ...κάπως έτσι περίμενα τα πράγματα ....(και αυτό που λέω δέν είναι ούτε μπηχτή ούτε τίποτα ....:ernaehrung004: )

Για το σύστημα του Σπύρου ...έχουμε κάτι ρε Πάνο ...????
Για το σύστημα του Ulf , κατι άλλα ρε Πάνο ...τα χαμηλά δηλαδή αυτό που σκίζει τα ρούχα του ο Σπύρος ...:grinning-smiley-043 ...το κρεατικό ..ξέρεις εσύ ...!!

.........
 
Για να τα λέει αυτά ο μεσιέ Βαλάκας, κάτι θα ξέρει. Εγώ πάντως, είμαι εξαρτημένος από τα παραπανίσια 6 ντεσιμπέλ της γραμμομεταφορόκορνας (νεολογισμός), για να μπορώ να κρατάω την ισχύ του ενισχυτή σε λογικά (για λαμπάτα) επίπεδα (20-30 βαττ).

Γιατί με τα συμβατικά μικρά 6,5-8'', από τα 87-88 βγάλε τα μονωτικά, βγάλε το "σιδέρωμα" με τα φίλτρα για να δείχνει καλά στο τέστ, ούτε 85 ντι-μπι δεν μένουν...

Χαιρετισμούς
Κωνσταντίνος
 
Κωνσταντίνος Τυροβολάς said:
Για να τα λέει αυτά ο μεσιέ Βαλάκας, κάτι θα ξέρει. Εγώ πάντως, είμαι εξαρτημένος από τα παραπανίσια 6 ντεσιμπέλ της γραμμομεταφορόκορνας (νεολογισμός), για να μπορώ να κρατάω την ισχύ του ενισχυτή σε λογικά (για λαμπάτα) επίπεδα (20-30 βαττ).

Γιατί με τα συμβατικά μικρά 6,5-8'', από τα 87-88 βγάλε τα μονωτικά, βγάλε το "σιδέρωμα" με τα φίλτρα για να δείχνει καλά στο τέστ, ούτε 85 ντι-μπι δεν μένουν...

Χαιρετισμούς
Κωνσταντίνος

Αν αυτά τα 6dBW μπορούσες να τα παρεις ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ καλά θα ήταν
....Επίσης με τα φίλτρα (αν ξέρεις ) πετυχαίνεις ένα ΦΟΒΕΡΑ ομαλο ΩΜΙΚΟΤΑΤΟ φορτίο που ΔΕΝ ΕΞΙΤΑΡΕΙ και ΔΕΝ ΖΟΡΙΖΕΙ τίποτα
..το μόνο μειονέκτημα ,,,αν θα μπορούσε κανείς να το δεί σάν μειονέκτημα , ΕΦΟΣΟΝ ΜΙΛΑΜΕ για HiFi , είναι οτ πρέπει κάποιος να φτιάξει ή να αγοράσει μεγαλύτερο ενισχυτή , αν θέλει και τίς ΣΤΑΘΜΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ
Με τα μονωτικά και τήν κατάλληλ τοπολογία μπάφλας εκμηδενίζεις ολες τίς παραεκπομπές μέχρι και 1000-1500Hz ..αυτό κι είναι Bonus !!!!

Καλώς ήλθατε απο τίς διακοπές σας μεσιέ Τυρομπώλ
Είστε και εσείς προσκεκλημένος να ακούσετε ΠΟΣΟ αναίσθητα είναι τα Arcos X

PS
πάντως ...μεταξύ μας με δυό πλαστικά οκτάρια ανά πλευρά , και εφόσον ο πίσω τοίχος εκ τών πραγμάτων είναι κοντά , μπορεί εύκολα να πετύχει κανείς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ευαισθησία απο μπάφλα κοντά στα 93-93.5dΒ ...not bad not bad at all:grinning-smiley-043
 
Last edited:
το συστημα του σπυρου για μενα ειναι ενα επισης ευχαριστο συστημα για ορισμενα ηδη μουσικης(κυριως φωνες) που ομως αφενως θελει σενιαρισμα σαν 4δρομο που ειναι (κατι που ειναι στα υποψην) και καποιες γενικα αλλαγες. απεχει ομως παρασσαγγας απο του ulf (ελπιζω να μην το γραφω και εγω λαθος).
το μεσοχαμηλο του ulf ηταν πολυ καλα δεμενο με το μεσαιο (βοηθαει αραγε αυτη η τοπολογια σχεδιασης , η απλα η σωστη ρυθμιση των ακουστικων κεντρων εκανε το θαυμα της?) κατι οσο να ναι απο πολλα συστηματα λειπει για τον ενα η τον αλλο λογο, ωστοσο το δεσιμο με το κατω φασμα (του 15αριου) δεν ηταν οτι καλυτερο οπως ξαναεγραψα παραπανω.

αν μιλαμε για το χαμηλο που εχουν οι σχεδιασεις του μανωλη τζ. αν και δεν ειχα το καταλληλο προγραμμα διακινδυνευω μια προβλεψη οτι μαλλον δεν πρεπει να ειχε σε τετοιο βαθμο την "ταχυτητα" και το ακαριαιο σε συγκριση με το αρκος Χ η το δικο μου για οσους τα εχουν ακουσει (και τα αεροτζελ μεσα).

ωστοσο δεν διακινδυνευω να πω οτι εφταιγε η σχεδιαση γιατι πολυ πιθανον να ηταν συνειδητη επιλογη. απο τις λιγες ωρες που περασα στα βορεια καταλαβα οτι ο κοσμος γενικα εχει μια πολυ διαφορετικη νοοτροπια που εκδηλωνεται και στα μουσικα ακουσματα/προτιμησεις. ενδεχομενως η κολοκυθοπιτα να επαιξε το ρολο της.
 
εδω θα προτεινα αντι να μιλαμε για ψαροκασελες , φυσερα, κλπ αν συμφωνησουμε στο δεδομενο του ακουσματος και στις εμπειριες μας να συζητησουμε τελικα για καποια πραγματα:
α)που βοηθανε οι ιδιαιτεροτητες της καθε σχεδιασης στο ηχητικο αποτελεσμα
β)πως μπορουμε να τις αξιοποιησουμε
γ)αν τιθεται θεμα περιορισμων που οδηγουν την καθε σχεδιαση να εξυπηρετει ειτε συγκεκριμενα γουστα, ειτε προβληματικους χωρους κλπ. αν δηλαδη μπορουμε να φτασουμε στο ιδιο αποτελεσμα ειτε με 5 μετρα χοανη και 3 βαττ ειτε με 100 λιτρα ρεφλεξ και 500.

επισης να αποφασισουμε οτι μιλαμε για αναπαραγωγη εγγραφης και οχι φυσικου ηχου, με οτι αυτο συνεπαγεται.

ειρηνη υμιν!
 
Γιά άλλη μιά φορά (και μετά τήν φωτό) ΜΠΡΑΒΟ!!!! στον Ulf :smileJap:

@ΠανΚρόκ
...μάνα μου , στήν συζήτηση ...μέσα , αλίμονο :grandpa:


PS
Σχετικά με το LFA V5.5 ...Χμ εγώ πάντως διαβίβασα το αίτημά σου κι εσύ ετοιμάσου να υποστείς τίς συνέπειες ....
 
Last edited:
Ενίσταμαι! Η κολώνα/καπνοδόχος δεν είναι στη μέση! Για ποια συμμετρία συζητάτε?


Πέραν της πλάκας::grinning-smiley-043:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043
 
Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio said:
...μάλλον σε έκανε να την βλέπεις παραπάνω ....(και μάλλον μόνο απο το πλάϊ) ...

Απ την θέση ακρόασης αλλά δεν είναι θέμα. Θυμάμαι και το babybass :speechless-smiley-0

Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio said:
Και μήν ξεχνάς οτι ακόμα και με τα 50W τής κατασκευής σου - με το οχι τεράστιο αλλά ικανό DF (μόλις τήν περιποιήθηκα ...που θα θυμάσαι φαντάζομαι...) έγιναν οι επιτυχείς Ακροάσεις I

Ναι, με τις καθαρές επαφές δεν τα πάω καλά γενικά :damnyou:

Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio said:
Bέβαια είσαι προσκεκλημμένος , και στήν παρούσα κατάσταση να δείς πώς ακούγονται δύο 8ιντσα στον ιδιο χώρο και με τήν ιδια τοπολογία , γιατί έχεις πολύ καιρό να έρθεις να ακούσεις ...:ernaehrung004:

Θα οργανωθούμε λίαν συντόμως.

Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio said:
Οτι και ίντσες να έχεις ...φυσικά να μπορούν να φορτώνουν το χώρο - γιατί αυτές οι αντιστοιχίες είναι ανάλογες .....

Σωστά γιατί όταν τα τετραγωνικά ξεφύγουν, ξεφεύγουν και οι ίντσες.

Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio said:
Οι παράμετροι τής σχεδίασης σε ένα καλά σχεδιασμένο ρεφλέξ μένουν έτσι η πολύ κοντά στίς αρχικές μέχρι όσο το επιτρέπει η ισχύς και η διαχείρισή της απο τον ενισχυτή , και κατά τα άλλα όσο αντέχει η μονάδα συνεχίζεται η πιστονική κίνηση

Δηλαδή δεν αλλάζουν σημαντικά οι παράμετροι του μεγαφώνου έτσι ώστε να υπάρχει θέμα. Μου ακούγεται κάπως αλλά για να το γράφεις το έχεις ψάξει. Εμένα πάλι μου φαίνεται πιο λογικό να παραμένει το πηνίο όσο γίνεται στο κέντρο του μαγνητικού πεδίου το οποίο είχει διαφοροποιήσεις της τάξης του 20-25% αν δεν πρόκειται για alnico ή νεοδύμιο.

Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio said:
Πρόεδρε , σχετικά με τίς δοκιμές που έχεις κάνει στο 15άρι σου , δέν αμφιβάλλω καθόλου οτι ήταν διαφορετικά τα αποτελέσματα , αλλά , υπάρχει και περίπτωση η παραμετροποίηση του 15αριού να θέλει κάποιες τεχνικες για να αποδώσει, επίσης υπήρχε μάλλον και διαφορά στήν οδήγηση ..που το βάζεις αυτό..?

Δεν έγραψα ότι το έχω δοκιμάσει σε κατασκευές (πέρα απ την μαμίσια κούτα 620) αλλά σε εξομοιώσεις. Επίσης, ένας βετεράνος σε κάθετο forum για παλιατζούρες μου είχε εξηγήσει γιατί δεν έπαιξε στην 620. Δεν ήταν άσχετοι οι μηχανικοί της Altec απλά ήθελε ενισχυτή με πολύ χαμηλό df.
 
Morfeas said:
Απ την θέση ακρόασης αλλά δεν είναι θέμα. Θυμάμαι και το babybass :speechless-smiley-0

...ε ναί ρε Πρόεδρε , μιλάμε για 5 ίντσες που έπαιζαν απο 45Hz ....αλίμονο κι ανδέν κουνιότανε , αλλά δέν είχε πρόβλημα (δέν έχει ανάγκη ):grinning-smiley-043



Ναι, με τις καθαρές επαφές δεν τα πάω καλά γενικά :damnyou:
...καλά αυτό δέν είναι θέμα , αφού ξέρω οτι ψιλοβαριέσαι (και για να σου πώ και τήν αλήθεια , μερικές φορές δέν σε αδικώ ...με πιάνει κι εμένα :damnyou:


Θα οργανωθούμε λίαν συντόμως.
...αντε ντε , πολύ ωραία ..αναμένω !!!!!!!:aktion033:



Σωστά γιατί όταν τα τετραγωνικά ξεφύγουν, ξεφεύγουν και οι ίντσες.
...σαφέστατα ....και ανάλογα χώρο, οδήγηση, DF και απαιτήσεις :smileJap:


Δηλαδή δεν αλλάζουν σημαντικά οι παράμετροι του μεγαφώνου έτσι ώστε να υπάρχει θέμα. Μου ακούγεται κάπως αλλά για να το γράφεις το έχεις ψάξει. Εμένα πάλι μου φαίνεται πιο λογικό να παραμένει το πηνίο όσο γίνεται στο κέντρο του μαγνητικού πεδίου το οποίο είχει διαφοροποιήσεις της τάξης του 20-25% αν δεν πρόκειται για alnico ή νεοδύμιο.
...γι αυτό τα μοδέρνα μεγάφωνα , έχουν ΑΝΟΙΓΜΑ μπρός και πίσω απο τήν αράχνη (εξισορόπηση φορτίου αέρα πάνω στο spider ) , ενώ το 33 % περίπου του πηνίου είναι ΜΟΝΙΜΑ έξω απο το κέντρο του μαγνητικού σύστηματος ( γραμικότητα σε αρκετά μεγάλη κίνηση - σε μερικά φτάνει και τούς 2 πόντους γραμικά) κλπ κλπ , πχ W22EX001 (2.4cm) ..κλπ , HM 210Z12 (1.3cm)...κλπ ...CA 26 RFX (2.8cm)...κλπ - αυτά δέν είναι τα Xmax , αλλά το όριο τής σχεδόν γραμμικής λειτουργίας


Δεν έγραψα ότι το έχω δοκιμάσει σε κατασκευές (πέρα απ την μαμίσια κούτα 620) αλλά σε εξομοιώσεις. Επίσης, ένας βετεράνος σε κάθετο forum για παλιατζούρες μου είχε εξηγήσει γιατί δεν έπαιξε στην 620. Δεν ήταν άσχετοι οι μηχανικοί της Altec απλά ήθελε ενισχυτή με πολύ χαμηλό df.
...ναι αυτό το έχουμε ξανασυζητήσει , παλιά στα μεγάφωνα έβαζαν μεγάλη απόσβεση για να αποφεύγουν και τον βόμβο τών 50Ηz


....μόλις πέσει λίγο η ζέστη , καφέ ....καφέέέέέέέέεέ και ακρόασις :ernaehrung004:


Καλημέραααα
 
Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio said:
Morfeas said:
Απ την θέση ακρόασης αλλά δεν είναι θέμα. Θυμάμαι και το babybass :speechless-smiley-0


...ε ναί ρε Πρόεδρε , μιλάμε για 5 ίντσες που έπαιζαν απο 45Hz ....αλίμονο κι ανδέν κουνιότανε , αλλά δέν είχε πρόβλημα (δέν έχει ανάγκη
):grinning-smiley-043

Αυτό το προσυπογράφω κι εγώ. Τα κακόμοιρα, αντέχουν ακόμα (σε χώρο 3,5*6m, βαλμένα περίπου στη μέση της μεγάλης διάστασης και κατά μήκος της...) :twoguns::damnyou::grinning-smiley-043