Μία και να καίει...

Χε, χε, σε καταλαβαίνω mdvq. Εγώ ήθελα μια Alpina B3S Touring (E46):
eee8abe682288bb81fa252b3bb8080a8.jpg

Κατά προτίμηση με το κιτς υφασμάτινο λαχανί σαλόνι, και φυσικά με ξεκολλημένα τα ταμπελάκια από πίσω...
 
Το καλό με την Alpina είναι ότι αν εξαιρέσεις τις ζάντες (που έτσι κι αλλιώς πωλούνται χωριστά) και το ταμπελάκι, κανένας δεν καταλαβαίνει ότι δεν είναι το απλό δίλιτρο Ε46, αλλά 3.3lt με δύο τούρμπο. Ενώ το RS6 φωνάζει παραπάνω, με τα μαρσπιέ και το χαμήλωμα.
 
ήταν κάτι παραπάνω από σχέδιο στο χαρτί.
ήταν κάτι σαν πρεστιζ.
ήταν κάτι τολμηρό, πολύ μπροστά απ την εποχή του καταπατώντας κάθε λογική του FFF.
Πχ κίνηση πίσω ουσιαστικά, μισός κινητήρας για τέτοιο αυτοκίνητο, εγκάρσιος κινητήρας, 6 κύλινδροι για 2000, τζάμι τζάμι τζάμι τζάμι 4.5 τετραγωνικά, πόρτες από άλλο πλανήτη, εξάγωνα (αν δεν κάνω λάθος πολλά εξάγωνα υιοθέτησε κι ο Κιούμπρικ ως σχεδίαση ένα χρόνο μετά) και τόσα ίσως άλλα.

ήταν ας πούμε, δεν σχεδιάζουμε μόνο ό,τι μας έρχεται στο νου στο χαρτί, αλλά ορίστε νάτο!

Νομίζω ό,τι άξιζε ήταν οι πόρτες, ήταν τόλμη, τόση τόλμη που δεν μπορούσε ίσως να σταθεί.
Και μη μου λέτε για ασφάλεια, εδώ κυκλοφοράνε τα smart και οι A-class χρειάστηκαν δυό τρια χρόνια να λύσουν το πρόβλημα του τάρανδου...

Αναφέρεσαι σε εποχές όπου κάποια αυτοκίνητα δεν ήταν απλά μέσα διεκπεραίωσης ή μεταφοράς από το σημείο Α στο σημείο Β αλλά κάτι περισσότερο. Το να κρίνονται με το πόση κατανάλωση είχαν ή τι παθητική ασφάλεια διέθεταν ή αν ήταν πρακτικά είναι ενδεικτικό των σημείων των τωρινών καιρών όπου ο Picasso ή ο Pollock θα καταττάσσονταν στα σκουπίδια.
Νομίζω το 2009 όταν το Top Gear (o Clarckson δηλαδή) δοκίμασε την Alfa Romeo 8c έβγαλε το συμπέρασμα ότι το αυτοκίνητο δεν είναι καλοφτιαγμένο, πρακτικό, έχει κακή μετάδοση εξάιτίας των ηλιθίων paddleshifts αλλά και ούτε ιδιαίτερα γρήγορο για τον κινητήρα τους. Η παρουσίαση κατέληγε στο ότι αυτό που έφτιαξε η Alfa Romeo είναι απλά ένα έργο τέχνης αιτιολογώντας το από την ρήση ενός εφόρου της γκαλερί Tate που είχε πει στον Clarckson ότι "για να είναι κάτι έργο τέχνης δεν πρέπει να έχει καμία χρήση ή λειτουργία πλην της ύπαρξής του". Και αυτό ακριβώς ήταν η 8c και το όχημα του εν λόγω νήματος.
 
Αναφέρεσαι σε εποχές όπου κάποια αυτοκίνητα δεν ήταν απλά μέσα διεκπεραίωσης ή μεταφοράς από το σημείο Α στο σημείο Β αλλά κάτι περισσότερο. Το να κρίνονται με το πόση κατανάλωση είχαν ή τι παθητική ασφάλεια διέθεταν ή αν ήταν πρακτικά είναι ενδεικτικό των σημείων των τωρινών καιρών όπου ο Picasso ή ο Pollock θα καταττάσσονταν στα σκουπίδια.
Νομίζω το 2009 όταν το Top Gear (o Clarckson δηλαδή) δοκίμασε την Alfa Romeo 8c έβγαλε το συμπέρασμα ότι το αυτοκίνητο δεν είναι καλοφτιαγμένο, πρακτικό, έχει κακή μετάδοση εξάιτίας των ηλιθίων paddleshifts αλλά και ούτε ιδιαίτερα γρήγορο για τον κινητήρα τους. Η παρουσίαση κατέληγε στο ότι αυτό που έφτιαξε η Alfa Romeo είναι απλά ένα έργο τέχνης αιτιολογώντας το από την ρήση ενός εφόρου της γκαλερί Tate που είχε πει στον Clarckson ότι "για να είναι κάτι έργο τέχνης δεν πρέπει να έχει καμία χρήση ή λειτουργία πλην της ύπαρξής του". Και αυτό ακριβώς ήταν η 8c και το όχημα του εν λόγω νήματος.

μα και εγώ δεν το κρίνω ως αυτοκίνητο παραγωγής (?) άλλωστε με ένα κομμάτι δεν το συζητάμε, όμως αν το θέτεις έτσι ήταν τέχνη, και κετός από το να μην έχει καμμία χρήση ή λειτουργία κινείται και μάλιστα αξιοπρεπώς.

για μένα ήταν τότε και σήμερα πανέμορφο όνειρο.


ορίστε και ο π@πάρας
https://www.youtube.com/watch?v=aQ8xDia5RNY