Michell GyroDec η αναγέννηση.

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2025 την Κυριακή 30 Μαρτίου.

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

leonis2013

Established Member
8 July 2013
171
Δεν έχει βιδάκι και το pulley είναι κολλημένο στο μοτέρ.
Με έναν στρογγυλό ιμάντα που είχα, χρησιμοποιημένο αρκετά, δεν στέκονταν και έφευγε από τη θέση του , μου φαίνεται μεγαλύτερος ο στρογγυλός από τον τετράγωνο...
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
6,074
Βόλος
Ο ιμάντας μας πρέπει να βρισκεται στην ψηλότερη θέση στις 33 στροφές και στη μεσαία στις 45.
Για δεκαετίες το Gyrodec είχε διπλό ιμάντα. Για αυτό έχει δίπλα λούκια και στη τροχαλία και στο πλατό.
Οπότε η θέση του μόνου δεν παίζει ρόλο.
 

AUDIOLYTIC

AVClub Fanatic
13 August 2010
10,297
Έχω φτάσει τις 14 κεφαλοβελονες είχα την υπομονή να δοκιμάσω τις 8 που γνωρίζω πολύ καλά, με δίσκους που επίσης γνωρίζω πολύ καλά, μια δεν θα είχα πετύχει??
Τι να πετυχεις ; Το damping oil εχει λογο που πρεπει/δεν πρεπει να μπει , αναλογα με τη σχεση κεφαλης/βραχιονα .
Με ενα λαδι μονο , ναι μπορει και να μην πετυχεις μια, σε οτι κι αν περιμενεις να γινει.
Ξερεις τι πυκνοτητα εχει το jelco oil ? ( cst )
 

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
2,566
Για δεκαετίες το Gyrodec είχε διπλό ιμάντα. Για αυτό έχει δίπλα λούκια και στη τροχαλία και στο πλατό.
Οπότε η θέση του μόνου δεν παίζει ρόλο.
Δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά ότι ακούω διαφορά απο τη μια θεση η την αλλη, όμως όταν με αλφαδι Σταύρο λέιζερ ανέβασα το pulley ωστε να είναι ο ιμαντας ακριβώς παράλληλος στη γραμμή του λέιζερ τότε αυτός κατά την εκκίνηση έπεσε ακριβώς στο πρώτο αυλάκι.
 

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
2,566
Τι να πετυχεις ; Το damping oil εχει λογο που πρεπει/δεν πρεπει να μπει , αναλογα με τη σχεση κεφαλης/βραχιονα .
Με ενα λαδι μονο , ναι μπορει και να μην πετυχεις μια, σε οτι κι αν περιμενεις να γινει.
Ξερεις τι πυκνοτητα εχει το jelco oil ? ( cst )
Αν εννοείς cps = 500
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
4,187
Kως
Αν εννοείς cps = 500
Κάτι μου λέει ότι ξέρεις τον Μπάμπη, αν έχω δίκιο πες του χαιρετίσματα.
Τον ξέρω και γω καλά, έχει έρθει δύο φορές στον τωρινό (μετά την κρίση και τις κατραπακιές) χώρο μου, φάγαμε μαζί ,ενώ επισκεφτήκαμε πελάτη/φίλο του πολλές φορές.
Δυστυχώς η ζωή είναι απρόβλεπτη και χαθήκαμε τελευταία.
Όσο για το χαμηλό (και δεν απευθύνομαι σε σένα) ,είναι υποκειμενικό και ..'υποκειμενικό'.
Έχω κλείσει σ αυτό :

https://pallastheater.com/event/nikodimos-kavarnos-doro-theou/ 14/4/25

Eυχαρίστως να σε δω και να τα πούμε για την ορθότητα του 'χαμηλού'.

Νικόδημος Καβαρνός Βραβευμένος από Unicef κ.λπ.

'Υπάρχουν φωνές που δεν είναι απλώς ήχος. Είναι συναίσθημα, είναι μνήμη, είναι μια γέφυρα ανάμεσα στο γήινο και το άφθαρτο. Ο Πατέρας Νικόδημος είναι μια τέτοια φωνή. Μια φωνή που καθηλώνει, που ταξιδεύει, που γεννά εικόνες και συναισθήματα που δύσκολα περιγράφονται με λέξεις.'

Να συμπληρώσω ότι το συναίσθημα και το άγγιγμα ψυχής δεν μετριούνται με ..νούμερα.
Η 'συγκινησιακή' φόρτιση διαφέρει από αυτί σε αυτί όχι μόνο ως προς τον 'τύπο' ,αλλά και ως προς τον χρόνο (έχω αναφερθεί πολλάκις στις μεταμεσονύχτιες ακροάσεις με τον λιγότερο δυνατό περιβαλλοντικό και 'εσωτερικό' θόρυβο.

Γι αυτό απορώ πως η λίπανση ,οι 'οξειδώσεις', οι μπίλιες στις αναρτήσεις και τα πηγάδια μπορούν να παίξουν τέτοιας έκτασης ακουστό ρόλο ....

Μιλώ όχι μόνο λόγω των πολλών αλλαγών σε μηχανήματα, που σπατάλησα στην ζωή μου αλλά κυρίως για την αγάπη μου στο Live.
Έχω ξανα-γράψει ότι έχω (είχα) δίσκους με Εκκλησιαστική μουσική απ το δεξί ψαλτικό μέρος ..εκεί που πράγματι το χαμηλό ακουμπάει το ...είναι σου.
 

geovar

AVClub Addicted Member
24 February 2008
1,774
Aναβαθμιση 3.
Μέχρι τώρα η ποιο δυνατή αναβάθμιση.
Αλλαγή στις μπίλιες που περιέχουν οι πυλώνες των ελατηρίων.
View attachment 248452
Αριστερά ή νέα μπίλια από κεβλαρ δεξιά ή μεταλλικη.
Ο ενθουσιασμός μου δεν έχει να κάνει τόσο με τον ήχο (δεν έχω ακούσει προσεκτικά) αλλά με την καταραμένη την ταλάντωση (που είναι αυτό που μισώ σε αυτό το πικάπ) μειώθηκε στο 50% μπορει και περισσότερο.🤸‍♀️🤸🤸‍♂️
Ποια ταλάντωση και που ήταν ; Πως μετρήθηκε η μείωση κατά 50%
 

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
2,566
Κάτι μου λέει ότι ξέρεις τον Μπάμπη, αν έχω δίκιο πες του χαιρετίσματα.
Τον ξέρω και γω καλά, έχει έρθει δύο φορές στον τωρινό (μετά την κρίση και τις κατραπακιές) χώρο μου, φάγαμε μαζί ,ενώ επισκεφτήκαμε πελάτη/φίλο του πολλές φορές.
Δυστυχώς η ζωή είναι απρόβλεπτη και χαθήκαμε τελευταία.
Όσο για το χαμηλό (και δεν απευθύνομαι σε σένα) ,είναι υποκειμενικό και ..'υποκειμενικό'.
Έχω κλείσει σ αυτό :

https://pallastheater.com/event/nikodimos-kavarnos-doro-theou/ 14/4/25

Eυχαρίστως να σε δω και να τα πούμε για την ορθότητα του 'χαμηλού'.

Νικόδημος Καβαρνός Βραβευμένος από Unicef κ.λπ.

'Υπάρχουν φωνές που δεν είναι απλώς ήχος. Είναι συναίσθημα, είναι μνήμη, είναι μια γέφυρα ανάμεσα στο γήινο και το άφθαρτο. Ο Πατέρας Νικόδημος είναι μια τέτοια φωνή. Μια φωνή που καθηλώνει, που ταξιδεύει, που γεννά εικόνες και συναισθήματα που δύσκολα περιγράφονται με λέξεις.'

Να συμπληρώσω ότι το συναίσθημα και το άγγιγμα ψυχής δεν μετριούνται με ..νούμερα.
Η 'συγκινησιακή' φόρτιση διαφέρει από αυτί σε αυτί όχι μόνο ως προς τον 'τύπο' ,αλλά και ως προς τον χρόνο (έχω αναφερθεί πολλάκις στις μεταμεσονύχτιες ακροάσεις με τον λιγότερο δυνατό περιβαλλοντικό και 'εσωτερικό' θόρυβο.

Γι αυτό απορώ πως η λίπανση ,οι 'οξειδώσεις', οι μπίλιες στις αναρτήσεις και τα πηγάδια μπορούν να παίξουν τέτοιας έκτασης ακουστό ρόλο ....

Μιλώ όχι μόνο λόγω των πολλών αλλαγών σε μηχανήματα, που σπατάλησα στην ζωή μου αλλά κυρίως για την αγάπη μου στο Live.
Έχω ξανα-γράψει ότι έχω (είχα) δίσκους με Εκκλησιαστική μουσική απ το δεξί ψαλτικό μέρος ..εκεί που πράγματι το χαμηλό ακουμπάει το ...είναι σου.
Δεν τον ξέρω μονο είμαστε φίλοι και συνεργάτες (δούλεψα γι αυτόν στα φοιτητικά μου χρονια) Τον ξέρω από το 1994. Το χαμηλό το ακούς και το αισθάνεσαι και σαν μουσικός (ερασιτεχνης) μπορώ να βάλω και το μπάσο στον ενισχυτή και να παίξω και το κομμάτι. Οπότε έχω σύγκριση.
Μια εικόνα 1000 λέξεις ο αγαπημένος μου τοίχος.
1000019998.jpg
 
  • Like
Reactions: Sonus Naturalis

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
2,566
Ποια ταλάντωση και που ήταν ; Πως μετρήθηκε η μείωση κατά 50%
Μετρήθηκε με σεισμογραφο :cool:. Το έχω γράψει και πιο πάνω το συγκεκριμένο πικαπ το είχα και το πούλησα. Ο λόγος που το έδωσα ήταν ακριβώς αυτή η εκνευριστική ταλάντωση των ελατηρίων τη στιγμή που ασκείς πιεση στο κλαμπ για να το βιδώσεις με το που το ελευθερώσεις - μπαμ- ξεκινά αν δεν έχεις υπομονή να περιμένεις 15-20 δευτερόλεπτα μέχρι να κατεβάσεις τη βελόνα εχουμε αναπηδήσεις πάνω στο δίσκο.
Σφιγκοντας αρκετά τα ελατήρια, χωρίς να φτάσουν στο τέλος τους η αναμονη κατεβενει στα 10-15. Μετά την τοποθέτηση των derlin 5-8.
Έτσι μετρήθηκε η μείωση.
 

AUDIOLYTIC

AVClub Fanatic
13 August 2010
10,297
Φυσικα , μειωθηκε και η ικανοτητα αποσβεσης της αναρτησης , που ειναι ενα απο τα προτερηματα ενος πικαπ με αναρτηση.
 

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
2,566
Φυσικα , μειωθηκε και η ικανοτητα αποσβεσης της αναρτησης , που ειναι ενα απο τα προτερηματα ενος πικαπ με αναρτηση.
Δηλαδή τα αυτοκίνητα με μαλακά αμορτισέρ στρίβουν καλύτερα = νικούν την φυγοκεντρο καλύτερα από αυτά με πιο σκληρά αμορτισέρ??
Χοντρειδεστατο παράδειγμα αλλά έκατσε ωραία.:unsure:
Σε κάθε περίπτωση είναι καλύτερος ο χειρισμός που ήταν ένας παράγοντας σημαντικός για μένα και ειμαι 100% ειλικρινής λέγοντας ότι χειρότερα δεν παίζει σε καμια περιπτωση.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
17,227
Αγιοι Αναργυροι
Δηλαδή τα αυτοκίνητα με μαλακά αμορτισέρ στρίβουν καλύτερα = νικούν την φυγοκεντρο καλύτερα από αυτά με πιο σκληρά αμορτισέρ??
το αντίθετο συμβαίνει.. αλλά όταν έχεις σκληρά αμορτισέρ μετράς τα παΐδια σου.... :LOL:
Χοντρειδεστατο παράδειγμα αλλά έκατσε ωραία.:unsure:
Σε κάθε περίπτωση είναι καλύτερος ο χειρισμός που ήταν ένας παράγοντας σημαντικός για μένα και ειμαι 100% ειλικρινής λέγοντας ότι χειρότερα δεν παίζει σε καμια περιπτωση.
(y)
 

AUDIOLYTIC

AVClub Fanatic
13 August 2010
10,297
Δηλαδή τα αυτοκίνητα με μαλακά αμορτισέρ στρίβουν καλύτερα = νικούν την φυγοκεντρο καλύτερα από αυτά με πιο σκληρά αμορτισέρ??
Χοντρειδεστατο παράδειγμα αλλά έκατσε ωραία.:unsure:
Σε κάθε περίπτωση είναι καλύτερος ο χειρισμός που ήταν ένας παράγοντας σημαντικός για μένα και ειμαι 100% ειλικρινής λέγοντας ότι χειρότερα δεν παίζει σε καμια περιπτωση.
Καμια σχεση το ενα με το αλλο.
Το isolation μειωθηκε ασχετα με αυτο που λες.
Το οτι υποκειμενικα (για οποιο δηποτε λογο) σου αρεσει, αυτο ειναι σεβαστο.
 

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
2,566
το αντίθετο συμβαίνει.. αλλά όταν έχεις σκληρά αμορτισέρ μετράς τα παΐδια σου.... :LOL:
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: ακριβώς ρε Βλαδ μαύρο χιούμορ κι εννοώ το αντίθετο αφού ξέρεις ότι στο θέμα του στριψιματος - ντριφταρισματος σε 4 και 2 τροχούς είμαι πολυπειρος εξου και τα .... παΐδια μου.:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:.
 
  • Like
Reactions: vlad66

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
2,566
Καμια σχεση το ενα με το αλλο.
Το isolation μειωθηκε ασχετα με αυτο που λες.
Το οτι υποκειμενικα (για οποιο δηποτε λογο) σου αρεσει, αυτο ειναι σεβαστο.
Νομίζω ότι αν δεν τερματίσω και απλά μειώσω ούτε στη μέση την διαδρομή των ελατηρίων δεν μειώνω τίποτε.- Παραλληλισμος - Όταν κατεβάσω πόδι κάτω τότε μονο σπάει το isolation. Αν η πιο αγαρμπη μου κίνηση είναι όταν σφίγγω το κλαμπ και ουτε τοτέ δεν τερματίζει το πλατό με το υποσασί, σιγουρα στη διάρκεια της κίνησης δεν θα συμβεί.
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,655
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: ακριβώς ρε Βλαδ μαύρο χιούμορ κι εννοώ το αντίθετο αφού ξέρεις ότι στο θέμα του στριψιματος - ντριφταρισματος σε 4 και 2 τροχούς είμαι πολυπειρος εξου και τα .... παΐδια μου.:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:.
Πολύ μεγάλη συζήτηση το θέμα ανάρτησης ,στους αγώνες κάποιοι τους έχουν κερδίσει ακόμη και με το στήσιμο …
Υπάρχει και η Υδροπνευματική ανάρτηση που προσφέρει ποιότητα κύλησης.άνεση ,πλαγιάζει στις στροφές αλλά δεν φεύγεις με τίποτα .
Μήπως θα πρέπει να την εφαρμόσουμε στα πικαπ 😂
Κάποια στιγμή είχαμε αναφερθεί στην ακινησία ,παρακάτω θα δείτε πρόβλημα ακόμη σε καινούργια ρουλεμάν γιατί απλούστατα δεν αντικαταστάθηκε το γράσο στον προβλεπόμενο χρόνο .

IMG_1680.jpeg
IMG_1679.jpegIMG_1678.jpegIMG_1677.jpeg

 

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
2,566
Τριβή από κίνηση τεράστιο κεφάλαιο. Έρχεται στο μυαλό μου η κατάσταση του γράσου που είχε μέσα ο πυλώνας των ελατηρίων. Μόνο γράσο δεν ήταν πλέων. Η στερεά του κατάσταση σε αυτό το σημείο πια θα δημιουργούσε παρόμοιες και χειρότερες φθορές από τις παραπάνω εικονιζόμενες. Χρόνο ήθελε μόνο.
 
  • Like
Reactions: MakisM